Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 11:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-07-2004 @ 11:39 :
Je denkt toch niet dat twente er ook maar 1 cent aan uitgeeft, uiteindelijk? Die verkopen die plekken allemaal gewoon weer voor 10 jaar.
skyboxxen zijn i.d.d. heel rendabel, op de lange termijn.

Maar je moet niet vergeten dat de bouw van een 2e ring veel kosten en dus uitgaven met zich mee brengt, maar waar haalt een club geld vandaan die failliet is? Dan heb je niet opeens veel geld.(Of het moet helemaal niet zo slecht gegaan zijn met Twente, wat ik dus vermoed)

En de transfer van John, zit waarschijnlijk in het spelersfonds, dus dat zal wel voor salarissen en evt tekengelden gebruikt worden.....

Ik blijf het vreemd vinden.
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Oud 03-07-2004, 11:37
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
RayMania schreef op 03-07-2004 @ 11:47 :
Kezman is een betere en completere voetballer dan Hasselbaink. Hasselbaink is meer de intikker en de speler van het harde schot, waar Kezman zijn eigen doelpunten helemaal zelf kan creėren.
Denk aan goals tegen Ado Den Haag enz., pure klasse.
Vind het beetje vreemd verhaal hoor.. Eerst wil niemand hem hebben en word er gesproken over bedragen van 3 miljoen en clubs die nieteens in de Premier league spelen.. en nu gaatie ineens naar Chelsea . Misschien als nog wat extra geld voor Robben omdat ie zo'n goed EK gespeeld heeft.. Want Kezza die gaat natuurlijk geen wedstrijd spelen in Engeland, want er zullen nog wel 3 spitsen aangetrokken worden van de zomer.. Maaaaar.. had die Mourinho ook niet gezegd dat ie maar een selectie wilde van 22 spelers? Stond trouwens op de voorpagina van de Gazetta dat Crespo voor nop naar Milan zou gaan..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 03-07-2004, 11:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 03-07-2004 @ 12:28 :
skyboxxen zijn i.d.d. heel rendabel, op de lange termijn.

Maar je moet niet vergeten dat de bouw van een 2e ring veel kosten en dus uitgaven met zich mee brengt, maar waar haalt een club geld vandaan die failliet is? Dan heb je niet opeens veel geld.(Of het moet helemaal niet zo slecht gegaan zijn met Twente, wat ik dus vermoed)
Nogmaals, ook de tweede ring wordt gewoon betaald met sponsorgelden. Er zijn maar weinig clubs die uitgaven aan hun stadion zelf betalen, hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2004, 12:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Op de Europese transfermarkt wordt volop gehandeld.

In Spanje tekende de Zweedse verdediger Johan Mjallby (33) voor twee jaar bij het gepromoveerde Levante. De afgelopen 6 jaar stond de 45-voudig international onder contract bij Celtic. Het Franse Rennes trok de Zweed Andreas Isaksson en de Braziliaan Adailton aan. Beide spelers tekenden voor drie jaar.

In Engeland verhuist de pas 18-jarige James Milner van Leeds naar Newcastle. Milner was het afgelopen seizoen in het Premiership de jongste doelpuntenmaker ooit. In Duitsland tenslotte versterkte Hertha BSC zich met Gilberto da Silvo Melo, een Braziliaanse middenvelder.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2004, 12:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Michael Reiziger verruilt Barcelona voor Middlesbrough, meldt De Telegraaf.

De rechtsback (31) werd het volgens de krant met de Engelse club eens over een tweejarig contract. Als hij de medische keuring goed doorstaat wordt Reiziger, die na zeven jaar Barēa transfervrij weg mag bij de Catalanen, dinsdag door zijn nieuwe werkgever gepresenteerd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2004, 12:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Edwin Zoetebier gaat van Feyenoord naar PSV. De keeper tekende een contract voor twee jaar bij de Eindhovenaren. Zoetebier stond bij Feyenoord tot 2005 onder contract.

Zoetebier zal bij PSV waarschijnlijk de rol van tweede doelman gaan vervullen. De club is momenteel in onderhandeling met Silva Gomes. De Braziliaan speelt voor Cruzeiro en is tevens doelman van Braziliė onder 23.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2004, 13:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-07-2004 @ 13:53 :
VInd het raar dat ze geen betere en vooral een wat jongere keeper kunnen vinden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-07-2004, 13:11
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zoetebier is een betere keeper dan Waterreus maar ik heb het idee dat Waterreus in Brabant iets populairder is
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-07-2004, 14:16
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
rui costa stopt als international van portugal
Oud 03-07-2004, 14:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 03-07-2004 @ 15:16 :
rui costa stopt als international van portugal
Weet jij wel wat een transfer is?

Dit is al de 2de keer dat je hier iets post wat er niks mee te maken heeft.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-07-2004, 15:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-07-2004 @ 14:05 :
VInd het raar dat ze geen betere en vooral een wat jongere keeper kunnen vinden.
Ze gaan er wel op vooruit... Gelukkig gaat Gentenaar dan niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2004, 17:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Rink gaat weg bij Vitesse, contract per direcht ontbonden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-07-2004, 18:40
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-07-2004 @ 13:52 :
Op vi.nl staat dat hij wil meepraten over het Premiership..

Hoort ie anders d'r niet bij ofzo?
__________________
Volg de evenaar.
Oud 03-07-2004, 18:41
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
'Arsenal beste papieren voor Trabelsi'

Chelsea, Liverpool, Newcastle United en nu Arsenal. Hatem Trabelsi, in conflict met Ajax, lijkt zich op te kunnen maken voor het Premiership.
De berichten in de Engelse media zetten Arsenal vooraan in de rij van clubs die Trabelsi willen vastleggen. The Gunners hebben naar verluidt een bedrag van 4,5 miljoen euro over voor de Tunesiėr, die zelf al rond zou zijn met de Londense club.

Met de transfer zou er een oplossing komen voor de uitzichtloze situatie, waarin Trabelsi en Ajax zich bevinden. De verhoudingen tussen de club en de speler zijn ernstig bekoeld door een conflict over het contract. De Tunesiėr betwist de rechtsgeldigheid van de eenzijdige optie. De Amsterdamse club heeft de betwiste optie gelicht en kan een afkoopsom vragen voor de verdediger.

De arbitragecommissie boog zich over de rechtsgeldigheid van het contract. Trabelsi hoopte met een positieve uitspraak een transfervrije status te krijgen. De eerste uitspraak viel echter uit in het voordeel van Ajax.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 03-07-2004, 18:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
'Barēa heeft Deco binnen en loost Quaresma'

Barcelona timmert verder aan de weg. Volgens de Spaanse pers hebben de Catalanen na de komst van Ludovic Giuly nu ook Deco definitief binnen. De Portugese spelmaker van FC Porto tekent komende week voor vier jaar. Ricardo Quaresma maakt als wisselgeld de omgekeerde weg.
De prijs die Barcelona betaalt voor de 26-jarige Braziliaanse Portugees is achttien miljoen euro. De blaugranas hoeven echter maar twaalf miljoen over te maken omdat de waarde van rechtsbuiten Quaresma in onderling overleg is vastgesteld op zes miljoen.

Quaresma wilde aanvankelijk niet meewerken aan de voor Barēa gunstige constructie. De twintigjarige buitenspeler had al te horen gekregen dat coach Frank Rijkaard hem niet meer zou gebruiken komend seizoen. Nu lijkt hij toch eieren voor zijn geld te hebben gekozen.


Ik heb een hekel aan Deco....Kut dat hij naar Barcelona gaat.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 03-07-2004, 21:20
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-07-2004 @ 19:41 :
'Arsenal beste papieren voor Trabelsi'

De berichten in de Engelse media zetten Arsenal vooraan in de rij van clubs die Trabelsi willen vastleggen. The Gunners hebben naar verluidt een bedrag van 4,5 miljoen euro over voor de Tunesiėr, die zelf al rond zou zijn met de Londense club.
Best weinig..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 04-07-2004, 10:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-07-2004 @ 18:57 :
Rink gaat weg bij Vitesse, contract per direcht ontbonden
Tjah... Dat zat er wel in. Ik weet niet of hij duur was, maar het was natuurlijk niet de fijnste kerel om in je team te hebben. Kun je beter jong talent hebben dat er 100% voor wil gaan, hoor... Grote namen zullen toch niet echt meer naar vitesse komen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2004, 10:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-07-2004 @ 19:42 :
Ik heb een hekel aan Deco....Kut dat hij naar Barcelona gaat.
Jah, na de wedstrijden tegen Man Utd. vorig jaar ben ik het met je eens
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2004, 10:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 03-07-2004 @ 22:20 :
Best weinig..
Denk je nou echt dat een speler als trabelsi voor veel meer weg zou kunnen? Als een speler uit Nederland al voor meer dan 10 miljoen weggaat is het al echt vreemd (tenzij het naar chelsea is natuurlijk )
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2004, 18:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-07-2004 @ 11:02 :
Denk je nou echt dat een speler als trabelsi voor veel meer weg zou kunnen? Als een speler uit Nederland al voor meer dan 10 miljoen weggaat is het al echt vreemd (tenzij het naar chelsea is natuurlijk )
Robben, Chivu, Van Nistelrooy toch niet raar dat die spelers meer dan 10 miljoen kosten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2004, 18:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jan van Deinsen assistent Edward Sturing
[03/07/2004] Jan van Deinsen is bij Vitesse de nieuwe assistent van hoofdtrainer Edward Sturing. Van Deinsen was afgelopen seizoen nog een tijdlang hoofdtrainer van eerste divisionist MVV en tekende voor een jaar in Arnhem. Van Deinsen speelde voor onder meer NEC, Go Ahead Eagles en Feyenoord. Hij speelde een interland in 1980, uit tegen Ierland. Van Deinsen had tijdens zijn voetbalcarriere als bijnaam "De Beul van Wamel".

Bron: Voetbalplus


Hehe, gaat Jantje naar Arnhem toe. Mja wat kan ik Ketjing hierover zeggen: het is een heel gedreven trainer, die 90 minuten lang langs de lijn staat te schreeuwen. Wel weinig ervaring als coach in het betaalde voetbal. Echter, in het amateurvoetbal kon hij ploegen wel op de rails krijgen (van degradatiekandidaat naar middenmotor), alleen bij MVV had hij soms rare tactieken (vaak beetje "alles of niks" met Verberne in de spits ).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-07-2004, 18:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-07-2004 @ 19:41 :
Jan van Deinsen assistent Edward Sturing
[03/07/2004] Jan van Deinsen is bij Vitesse de nieuwe assistent van hoofdtrainer Edward Sturing. Van Deinsen was afgelopen seizoen nog een tijdlang hoofdtrainer van eerste divisionist MVV en tekende voor een jaar in Arnhem. Van Deinsen speelde voor onder meer NEC, Go Ahead Eagles en Feyenoord. Hij speelde een interland in 1980, uit tegen Ierland. Van Deinsen had tijdens zijn voetbalcarriere als bijnaam "De Beul van Wamel".

Bron: Voetbalplus


Hehe, gaat Jantje naar Arnhem toe. Mja wat kan ik Ketjing hierover zeggen: het is een heel gedreven trainer, die 90 minuten lang langs de lijn staat te schreeuwen. Wel weinig ervaring als coach in het betaalde voetbal. Echter, in het amateurvoetbal kon hij ploegen wel op de rails krijgen (van degradatiekandidaat naar middenmotor), alleen bij MVV had hij soms rare tactieken (vaak beetje "alles of niks" met Verberne in de spits ).
Hmm ik ken Van Deinsen niet, maar ik ben benieuwd wat hij toe kan voegen aan het elftal. Hij is dus een beetje een risico trainer met alles of niks, dat kan Vitesse wel gebruiken.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 05-07-2004, 09:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-07-2004 @ 19:38 :
Robben, Chivu, Van Nistelrooy toch niet raar dat die spelers meer dan 10 miljoen kosten
Bij chivu en robben vond ik het wel opvallend. Robben blijkt het misschien wel waard te zijn, maar op dat moment vond ik 10m al veel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-07-2004, 09:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-07-2004 @ 19:51 :
Hmm ik ken Van Deinsen niet, maar ik ben benieuwd wat hij toe kan voegen aan het elftal. Hij is dus een beetje een risico trainer met alles of niks, dat kan Vitesse wel gebruiken.
Hij is assistent. Denk je dat sturing hem veel inspraak geeft?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-07-2004, 12:05
psvniekje
Avatar van psvniekje
psvniekje is offline
heej mensen wie moet rommedahl opvolgen bij psv?
Oud 05-07-2004, 22:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-07-2004 @ 10:48 :
Hij is assistent. Denk je dat sturing hem veel inspraak geeft?
Nee denk ik niet... maar ik hoop dat Sturing eens een keer ziek is, dan staat iemand 90 minuten lang te schreeuwen langs de lijn voor de dug-out van Vitesse. Zo is Van Deinsen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-07-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
psvniekje schreef op 05-07-2004 @ 13:05 :
heej mensen wie moet rommedahl opvolgen bij psv?
Die beasley ofzo? of isdie alleen voor op de linkerkant?
Oud 06-07-2004, 10:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 23:03 :
Nee denk ik niet... maar ik hoop dat Sturing eens een keer ziek is, dan staat iemand 90 minuten lang te schreeuwen langs de lijn voor de dug-out van Vitesse. Zo is Van Deinsen
Hehe, sturing ziek... Kortsluiting lijkt me waarschijnlijker...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2004, 12:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stoke City meldt zich voor Elshot

Jan Mennega

groningen - Kurt Elshot staat serieus in de belangstelling van Stoke City. De Engelse club, uitkomend in de First Division, wil hem een week op proef laten komen. FC Groningen is bereid zijn medewerking aan de stageperiode te verlenen.
Elshot denkt aan het eind van de week naar Engeland te kunnen vliegen. "Het lijkt mij een mooie ervaring een keer in Engeland te voetballen. Als ik bij Stoke City een goed gevoel krijg, dan voel ik wel voor een overgang", laat Elshot weten.

Kurt Elshot (27) maakt al negen seizoenen deel uit van de selectie van FC Groningen. Zijn contract loopt nog één jaar door. Het management van de club heeft hem in de loop van het afgelopen seizoen aangeboden zijn verbintenis te verlengen, maar daar voelde Elshot niet voor. Hij verklaarde op zoek te zijn naar een nieuwe prikkel, het liefst bij een buitenlandse club.

Omdat Elshot niet wil bijtekenen, is FC Groningen zakelijk gezien gebaat bij een voortijdig vertrek. Nu kan het nog een vergoedingssom voor hem ontvangen, na dit seizoen kan hij transfervrij de poort van het Oosterparkstadion uitlopen. Mocht Elshot naar Stoke City verkassen, dan wil FC Groningen een vervanger voor hem aantrekken.

Mét Kurt Elshot, maar nog zonder nieuweling Stefano Seedorf heeft de selectie van FC Groningen zich maandag in Haren - de trainingsvelden bij het Oosterparkstadion worden voorlopig nog gespaard - schrap gezet voor de eerste training van dit seizoen.

Seedorf revalideert van een knieoperatie en deed met fysiotherapeut Erik Damhof wat lichte loopoefeningen.

De spelers van FC Groningen kwamen twee keer in actie. 's Morgens werd een shuttle-run-test gehouden. Het vorig seizoen werd met dezelfde test afgesloten. De hartslaggegevens van beide tests zullen met elkaar worden vergeleken. Na een half uurtje konden de voetballers alweer naar binnen. 's Middags stond een 'echte' training op het programma en duurde de sessie twee uur.


bron: www.dvhn.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-07-2004, 12:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nog ff iets over Chelsea/Kezman:

Citaat:
Mourinho blij met Kezza, niet met Davids

5/7/2004 23:48

Chelsea presenteerde maandag José Mourinho aan de Engelse pers. De nieuwe coach sprak direct over komende transfers. Hij is heel blij met Mateja Kezman en sluit uit dat Wayne Rooney en Edgar Davids komen.
'Hij maakt doelpunten. Heel veel doelpunten', verwijst Mourinho naar de komst van Mateja Kezman. Chelsea betaalt 5,4 miljoen pond (8,2 miljoen euro) voor de topscorer van PSV. 'Ik mag hem erg graag want hij is een multifunctionele speler en hij is fysiek erg sterk, ook al is hij niet groot.'

'Hij past zich aan aan verschillende positie in de aanval. We kunnen hem niet alleen als pure centrumspits kunnen gebruiken, hij kan ook uit de voeten in een twee-spitsen-systeem, of als vleugelspeler vanaf rechts.'

Mourinho verklaarde dat er voor Hernan Crespo geen toekomst is op Stamford Bridge. 'We hebben alle spelers vorige week een brief gestuurd om zich hier vanochtend om 8.15 uur te melden voor het ontbijt. Crespo was er niet.' Engelse media verwachten dat de Argentijn binnenkort naar AC Milan vertrekt.

Het gerucht dat Edgar Davids zou komen, verwees Mourinho direct naar de prullenmand. 'Ik wil hem niet. Als ik Makélélé niet had, dan zou ik Davids wel willen. Maar in het Engelse voetbal kan ik niet met twee spelers van 1,70 meter naast elkaar spelen. Dat is niet de juiste balans.'

Ten slotte maakte Mourinho ook nog duidelijk dat Chelsea en eigenaar Roman Abramovitsj niet van plan zijn Wayne Rooney vooor vele miljoenen los te weken bij Everton. 'Ik denk niet dat Rooney kan komen. Niet alleen vanwege het geld, want ik denk dat we andere prioriteiten hebben. We hebben al spelers met zijn kwaliteiten.'
Lijkt een beetje alsof Mourinho een beetje een stop op het aankoopsbeleid van Chelsea legt.
En de mensen die zeggen dat Zlatan 25mln. € kost, bullshit lijkt me, Kezman scoort veel meer in de competitie en is veel minder waard.
Denk dat Zlatan ongeveer hetzelfde waard zal zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-07-2004, 14:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-07-2004 @ 13:50 :
Lijkt een beetje alsof Mourinho een beetje een stop op het aankoopsbeleid van Chelsea legt.
Nee, mourinho is realistisch en ziet ook in dat geld uiteindelijk op kan. Hij doet liever slimme kleine aankopen dan overdreven grote aankopen! Onder hem was er nooit 20m betaald voor robben...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2004, 18:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2004 @ 11:28 :
Hehe, sturing ziek... Kortsluiting lijkt me waarschijnlijker...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-07-2004, 18:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
6 juli 2004
Fehér voor 4 jaar naar philips sv


De kogel is door de kerk, Csaba Fehér heeft vandaag bij NAC zijn laatste training gehad en gaat voor 4 jaar naar de philips sport vereniging.
Morgen zal Fehér gekeurd worden en zal daarna zijn handtekening onder een 4 jarig contract zetten. psv betaalt ongeveer 1 miljoen € voor Fehér.
Op NAC.nl reageert Theo Mommers: ``Voor NAC Breda is het erg jammer dat Csaba naar PSV vertrekt, zowel in sportief als in persoonlijk opzicht. Uiteraard gunnen wij Csaba deze transfer wel van harte want het is voor hem wel een droom die uitkomt, een transfer naar een Nederlandse topclub. We wensen hem uiteraard heel erg veel succes in Eindhoven. Aan de andere kant is deze transfer voor NAC Breda in financieel opzicht wel een goede zaak.``

Csaba bedankt voor je inzet al de jaren dat je hier was en succes bij de lampjes!


Bron : De Rat, OB, NAC

Weer eens van de NAC-nieuws site.
Gelukkig gaat hij niet naar Feyenoord met zijn achterbakse manier van zaken doen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 07-07-2004, 15:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feher, goede aankoop van PSV, maar ik begrijp niet dat PSV zich nu meer gaat richten op het aankopen van aanvallers na het vertrek van Kezman, Robben en Rommedahl? OK ze hebben Sibon gekocht, maar het is zeker een ander type spits dan Kezman en van buitenspelers heb ik totaal nog niets gehoord waar ze interesse in hebben, als er tenminste nog mensen bij komen...
Die Gakhogidze, zit die nog steeds bij Twente of is die net als Ramzi teruggehaald naar PSV? Of mocht hij vertrekken van PSV? Vond hem een goed seizoen draaien bij Twente...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-07-2004, 17:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse en Ajax rond over Yakubu

ARNHEM - Vitesse en Ajax hebben een akkoord bereikt over de huur van Abubakari Yakubu. Vitesse moet nu nog tot een akkoord komen met de 22-jarige Ghanese middenvelder/verdediger.
Yakubu heeft zich deze week niet gemeld voor de eerste training bij Ajax, waarschijnlijk omdat hij interlandverplichtingen bij Ghana heeft.

De Ghanees speelde de afgelopen vijf seizoenen bij Ajax, maar veroverde nooit een basisplaats. Hij speelde 65 competitiewedstrijden in de eredivisie.

Bron: Omroep Gelderland 07-07-2004

en waarschijnlijk nog een ex-ajacied erbij. nu maar hopen dat deze wel brengen wat van ze verwacht word.

Verder hoop ik erg dat PSV wilt meewerken aan het verhuren van Vd Schaaf, Remco wilt zelf dolgraag spelen en terug naar Vitesse en ik vind dat hij een speler is die Vitesse nodig heeft. Verder moet Vitesse Bobbie terug halen, maar das logisch
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-07-2004, 18:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-07-2004 @ 18:57 :
Vitesse en Ajax rond over Yakubu
Yakubu wilde toch niet verhuurd worden? Nou jah, jammer dat NEC hem niet heeft kunnen krijgen, maar aangezien ze hem wilden kopen, denk ik dat ze het ook beter niet hadden kunnen doen. Was wel een erg duur grapje geworden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2004, 19:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Yakubu mag weg bij Ajax vandaar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-07-2004, 19:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-07-2004 @ 20:42 :
Yakubu mag weg bij Ajax vandaar.
Jah, dat snap ik, anders had NEC nooit op het "geinteresseerdenlijstje" gestaan (Groningen wilden hem trouwens ook...), maar het feit dat hij niet verhuurd wil worden en als dan blijkt dat niemand hem wil kopen (en ajax hem niet wil verkopen) dan toch verhuurd willen worden, dat vind ik een beetje vreemd...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-07-2004, 12:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik las op een forum van Groningen dat Ajax geinformeerd heeft naar de transfersom van Kurt Elshot, zou dat logisch zijn mocht Trabelsi weg zou gaan oid, of heeft Ajax dan een vervanger voor de rechtsback?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-07-2004, 12:09
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nigel de Jong kan rechtsback spelen. Maar is misschien niet ideaal voor Ajax.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-07-2004, 16:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Fanzine De Aftrap: Vitesse wil Joćo Pinto

Volgens de Portugese sportkrant, Correio da Manhć, onderneemt Vitesse serieuze pogingen om aanvaller Joćo Pinto van Sporting Lissabon op huurbasis naar Arnhem te halen. De vedette, die eerder uitkwam voor Benfica en Boavista, staat volgens de sportkrant hoog op het verlanglijstje van technisch manager Jan Streuer. De 33-jarige oud-international van Portugal zat het afgelopen seizoen voornamelijk op de bank bij de club uit Lissabon. Joćo Pinto debuteerde in 1989 in het Portugese betaalde voetbal en speelde in zijn loopbaan inmiddels 347 wedstrijden, waarin hij 102 maal doel trof. Joćo Pinto heeft nog een doorlopend contract bij Sporting Lissabon.
Bron: fanzine-aftrap.nl 08-07-2004


dit is volgens mij echt de grootste nonsens ooit
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-07-2004, 17:15
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Echt zon rink actie al schat ik Pinto toch beter in hehe
Oud 08-07-2004, 18:06
pete da pornkid
Avatar van pete da pornkid
pete da pornkid is offline
rui costa gaat waarschijnlijk naar aston villa

beetje vreemd voor zo'n gorote speler
__________________
Nothing happens, nobody comes, nobody goes, it's awful
Oud 08-07-2004, 18:12
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
bigstretch schreef op 08-07-2004 @ 19:06 :
rui costa gaat waarschijnlijk naar aston villa

beetje vreemd voor zo'n gorote speler
Laat bijzonder weinig zien, ook vooral omdat hij bankzitter is, toch zie ik een zuid europese speler meestal niet schitteren in Engeland, maar wie weet... ik denk van niet helaas
Oud 08-07-2004, 18:47
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hahha de man met de neuspleisters naar Arnhem

__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-07-2004, 19:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
bigstretch schreef op 08-07-2004 @ 19:06 :
rui costa gaat waarschijnlijk naar aston villa

beetje vreemd voor zo'n gorote speler
Aston Villa is toch 1 van de 20 rijkste clubs van de wereld alleen is de concurentie nog rijker in Engeland.
Villa is zo'n slechte club nog niet eens hoor, ze strijden bijna altijd mee voor Europeesvoetbal volgens mij.

En Rui Costa is nou ook niet zo'n hele grote speler.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-07-2004, 19:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-07-2004 @ 20:37 :
Aston Villa is toch 1 van de 20 rijkste clubs van de wereld alleen is de concurentie nog rijker in Engeland.
Villa is zo'n slechte club nog niet eens hoor, ze strijden bijna altijd mee voor Europeesvoetbal volgens mij.

En Rui Costa is nou ook niet zo'n hele grote speler.
En volgens mij de jongste ook niet meer, toch?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-07-2004, 19:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
8 juli 2004
Mendes da Silva definitief naar NAC

Zojuist een zeer goed bericht vanuit het Rat Verleghstadion: de transfer van David Mendes da Silva is rond! Bereikte NAC gisteren al overeenstemming met Sparta, vandaag is er ook een akkoord bereikt met de speler.

Morgen volgt nog de medische keuring, waarna David om 15.30 in het NAC museum zijn handtekening zal zetten onder een 4-jarige verbintenis.

David, welkom en heel veel succes!!!


Ik ben benieuwd, een talentvolle speler maar dat is al een tijdje zo...
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-07-2004, 20:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-07-2004 @ 17:57 :
Fanzine De Aftrap: Vitesse wil Joćo Pinto
Wat een mop.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2004, 22:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-07-2004 @ 20:42 :
En volgens mij de jongste ook niet meer, toch?
33 Ofzo?

Gok ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.