Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wat is het beste verhaal?
Het ware verhaal van Marathon 5 11.36%
Het Nevelingenlied 7 15.91%
Wraaklust 5 11.36%
Mijn muze 2 4.55%
Nachtlawaai 1 2.27%
Vita nova 2 4.55%
Moederliefde 2 4.55%
Gezelschap, zo licht als een veertje. 4 9.09%
Wc papier en het nut van een rode bikini 7 15.91%
Bruiloft aan zee 1 2.27%
verloren liefde 1 2.27%
Creativiteit doet pijn. 1 2.27%
Man 2 4.55%
IJS 2 4.55%
Hulpeloos 1 2.27%
SJOERDS KEUZE! 1 2.27%
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 13:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Eindelijk is het dan zover, alle verhalen staan erop en is het dus aan jullie de keuze om het beste verhaal te kiezen. Stemmen kan tot en met 29 november.

Volgende keer is er weer een columnwedstrijd, deadline is 1 januari. Daarna is er weer een verhalenwedstrijd, evt met thema. Als je dus een leuk thema weet geeft dat dan voor 29 november door, daarna zal erover gestemt worden.

De verhalen die deze keer meedoen:
Het ware verhaal van Marathon
Het Nevelingenlied
Wraaklust
Mijn muze
Nachtlawaai
Vita nova
Moederliefde
Gezelschap, zo licht als een veertje.
Wc papier en het nut van een rode bikini
Bruiloft aan zee
verloren liefde
Creativiteit doet pijn.
Man
IJS
Hulpeloos
SJOERDS KEUZE!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 13:51
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Puik werk Ieke!

Nu nog even alles lezen..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:09
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Joepie ! Ik heb nu geen tijd om te lezen, maar ik zal waarschijnlijk vanavond het werkje afmaken .
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:20
Verwijderd
Ik heb inmiddels alles gelezen en ik vond het Nevelingenlied toch veruit het beste.

Mijn stem gaat naar dat verhaal.

Grim
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Lezen maar! Ben zo terug. Ik heb tot nu toe "bruiloft aan zee", "het ware verhaal van marathon" en "WC-papier en het nut van een rode bikini" gelezen. Tijd om door te gaan.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:03
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik vond er eigenlijk wel 4 erg goed. (ja 5 dan, maar 1 van mezelf natuurlijk) Ik kies lekker wat anders; Creativiteit doet pijn. Ik vind hem ondanks wat kleinigheidjes leuk in elkaar zitten en gun m wel een stem.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik blijf bij het ware verhaal van Marathon.
Die is toch wel errug grappig.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:42
paard van troje
paard van troje is offline
nachtlawaai, absoluut!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
En daar is de poll! Ik ga commentaar geven op alle verhalen:

- - - - -

Het ware verhaal van Marathon
Ach, leuk verhaaltje. Maar het onderwerp boeit met niet zo en erg spannend is het niet geschreven. Wat Roosieh nou bedoelt met dat 'erg grappig' kan ik niet vinden. Ik lees nergens iets wat ik echt grappig moet gaan vinden...

Het Nevelingenlied
Leuk verhaal, na twee keer lezen blijkt hij toch best goed te zijn. Bij de eerste keer lezen dacht ik: Uh... flut. Maar er zit wat leuke dingetjes in, ook wat dingen waar ik me aan stoorde.

Wraaklust
Ik kan hier niet zoveel over zeggen, maar ik vind dit geen goed verhaal. Veelste veel dialoog, en niet sterk geschreven. Ook best een cliche-onderwerp.

Mijn muze
Het begin deed me een beetje denken aan een Stephen King boek. Ik vond het begin ook heel erg leuk, maar rond de helft vond ik er opeens niet zoveel meer aan. Het werd langdradig en ik vroeg me af waar het nu over ging. Het werd een beetje uitgekauwd. Maar er kwamen wel stukjes steeds terug, wat ik heel leuk vond! Gewoon goed.

Nachtlawaai
Wel leuk denk ik... Alleen jammer dat ik niet gedwongen werd m'n hoofd bij het verhaal te houden. Het verhaal boeide me niet zo.

Vita nova
Leuk verhaal! Maar ook niet echt meer, gewoon een mooi verhaal.

Moederliefde
Ook een mooi verhaal! Alleen op een gegeven moment vond ik het een beetje onwerkelijk worden en dat is ook een van de redenen waarom ik dit niet het beste verhaal vind. Wel goed bedacht hoe die hamer weer terugkomt.

Gezelschap, zo licht als een veertje.
Echt een heel mooi verhaal! Alleen jammer van die eerste zin: "De gekleurde lichtjes staken af tegen de donkerblauwe lucht." Dat 'staken af' is zo'n cliche-iets. Mooi beschreven en mooi woordgebruik.

Wc papier en het nut van een rode bikini
Dit vond ik echt een grappig verhaal! Moest toch wel even lachen. Persoonlijk vind ik dit verhaal geen uitschieter en hoort het gewoon bij de goede verhalen die meedoen aan deze wedstrijd. Ook mooi woordgebruik trouwens.

Bruiloft aan zee
Ach, leuk. Ook dit vind ik geen uitschieter, ik vind er niet echt bijzondere dingen aanzitten.

Verloren liefde
Laat ik hier geen woorden vuil aan maken, dit vind ik niet echt goed... Ik wil een kleine typ aan de schrijver geven; Gebruik niet zoveel enter en gebruik hoofdletters.

Creativiteit doet pijn.
Het heeft wel iets. Alleen deed het me iets teveel aan een column denken en vond ik het niet echt een mooi onderwerp voor een verhaal hebben.

Man
Nee, dit boeide me niet echt. Het raakte me niet en ik las het gewoon, zonder enig gevoel. Alleen de laatste 2 'alinea's' vind ik dan weer wel wat hebben...

IJS
Ik vond dit een matig verhaal. Heel erg lang, en ik kwam er gewoon niet doorheen. Ik snapte niet echt waar het over ging. En ik stoorde me aan vele korte zinnen...

Hulpeloos
Weer zo'n anorexia-verhaaltje. Ik vind het ook niet een sterk verhaal en verschillen van de andere vele anorexia-verhalen. Als er nou eens een anorexia-verhaal kwam die spannend was... Maar dit is zo'n standaard verhaal. Nee, die vind ik niet goed. Niet slecht geschreven, daar niet van...

SJOERDS KEUZE!
Haha, toen ik het las dacht ik dat het een Carry Slee verhaal was. Zij heeft ook een keer in een boek van haar zo'n soort verhaal geschreven. Ik vind het geen hoogstandje en ook niet erg goed geschreven.

- - - - -

Het was misschien al wel duidelijk, maar mijn stem gaat naar Gezelschap, zo licht als een veertje.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:10
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
De verhalen die deze keer meedoen:
Het ware verhaal van Marathon
Grappig maar net iets te dicht bij het oorspronkelijke verhaal, te weinig fantasie.

Het Nevelingenlied
Echt goed geschreven, misschien iets te lang en te depressief.


Wraaklust
Goed onderwerp, een van mijn favorieten

Mijn muze
Goed begin, het door de kamer werpen van de spullen wordt op den duur wel een beetje saai, maar voor de rest wel goed, maar er zijn er betere bij.

Nachtlawaai
goed, een beetje overdreven en flauw soms.

Vita nova
Prachtig, een van mijn favorieten!

Moederliefde
mooi! een beetje lang en zonder afwisseling maar wel écht mooi!
Gezelschap, zo licht als een veertje.
mooi, een van mijn favorieten
Wc papier en het nut van een rode bikini
niet zo goed
Bruiloft aan zee
supermooi, maar mist een beetje een betoverend element
verloren liefde
Mijn absolute favoriet! Mooi, zit goed in elkaar en vertederend!
Creativiteit doet pijn.
bwa...niet echt super qua inhoud.
Man
mooi maar niet echt speciaal
IJS
te cliché
Hulpeloos
heb ik al eens gelezen denk ik
SJOERDS KEUZE!
te cliché

ik ben nogal kortaf en direct in mijn atwoorden, gaan van hen bedoel ik kwetsend of afbrekend, het waren gewoon te veel verhalen om veel commentaar op elke titel te kunnen geven.
Goede wedstrijd !
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:15
lilarcor
Avatar van lilarcor
lilarcor is offline
nachtlawaai was wel lol alleen was het einde een beetje te haastig en verward maar de stijl bevalt me zeker!!
__________________
God schiep de ondeugd, en er was Zwingli
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:57
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Okee, ik ook wat uitgebreider dan...

Het ware verhaal van Marathon
Uitgebouwd op een bekend verhaal, dat kan heel leuk zijn. Alleen is dit het nčt niet. Bijna alle dingen die je erin verwerkt hebt die leuk zijn zijn het nčt niet. Helaas. Ook het eind is een dooddoener als je de rest gelezen hebt. En, als ik lees dat het 'het ware verhaal van...' is verwacht ik eerlijk gezegd iets wat totaal niet overeenkomt met de geschiedenis.

Het nevelingenlied
Prachtig! Eigenlijk had ik hier op moeten stemmen. Dit wordt 'm vast en zeker.

Wraaklust
Nee, ik heb 'Stille nacht' niet gezien, maar ik vind het gegeven zeker slecht uitgewerkt. Er wordt teveel weggegeven en sowieso zou er nog heel veel weggelaten kunnen worden zonder het onduidelijk te maken. Die extra zinnen zijn alleen maar storend. En dat gebed gaat me een beetje te ver.

Mijn Muze
Niet slecht. Is wat lang en drijft af en toe wat ver af.
Dat maakt het iets lastiger om het allemaal te volgen.

Nachtlawaai
Ik moest hem nog een keer lezen om te snappen waar het nou precies over ging. Dat is in het begin niet te volgen. Niet echt samenhangend omdat het 'enge' gedeelte minder woorden krijgt als het inleidende gedeelte.

Vita nova
Het einde is heel mooi. De rest is te gewoontjes (hoe ze zich gedraagt ed). Maar het idee is goed en toch redelijk goed uitgewerkt.

Moederliefde
Het gegeven is al vreemd genoeg, en dan is het ook zo onduidelijk beschreven. Ik denk dat het mooier was geweest als je gewoon de tijd gevolgd had ipv beginnen met het eind.

Gezelschap, zo licht als een veertje
Redelijk mooi beschreven, al vind ik het een beetje te dromerig om te kunnen begrijpen wat er precies gebeurt. Bovendien heb ik de laatste tijd iets te veel van die dromerige gevoelsbeschrijvingen gelezen.

Wc papier en het nut van een rode bikini
Leuk geschreven, maar het leek me meer een fragment ipv een echt verhaal. Ook was er niet echt een verband tussen het eerste en het tweede deel.

Bruiloft aan zee
Ook weer zo'n 'verliefd' verhaaltje. Het gevoel komt goed naar voren, alleen is er weinig verhaal. beetje idem als bij gezelschap..

Verloren liefde
Leuk in vorm gebracht gegeven, alleen spelfouten en slecht opgebouwde zinnen. Af en toe te kinderachtig en af en toe te stijf.

Creativiteit doet pijn
Column? ik zie er niet echt een nuttige boodschap in. Ik vind hem bij vlagen briljant, en heb er op gestemd (al had ik echter een andere eerste op het oog, maarja, die komt er toch wel)

Man
Ik vond hem op zich wel vergelijkbaar met 'het nevelingenlied'(of andersom natuurlijk, omdat deze er eerder was) maar die ander is beter. Meer verdieping, langer, mooier. Deze heeft wel een sterkere titel.

IJS
Er wordt teveel om het gegeven heengedraaid, hierdoor mis ik de clou een beetje. Verder wordt er op het ene moment teveel nadruk gelegd op IJS terwijl er op het andere moment weer heel veel mogelijkheden blijven liggen om het te verwerken. Nog wat kleine dingetjes die het nčt niet zijn maken het af.

hulpeloos
Jammer van die laatste zin. Die was zo ongelofelijk overbodig dat ik het verhaal in een keer af wist te schrijven.

SJOERD'S KEUZE
Echt zo'n verhaaltje voor in de Donald Duck. Het haalt het niet bij Carry Slee, maar het heeft wel een hoog C.S.-gehalte.

Oja, wat zijn eigenlijk de regels omtrent stemmen om de boel eerlijk te houden?
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 23:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zotje schreef op 16-11-2004 @ 20:57 :
Oja, wat zijn eigenlijk de regels omtrent stemmen om de boel eerlijk te houden?
Ik kijk na afloop van de poll wie waarop gestemt heeft en haal de valse stemmen eruit. Valse stemmen zijn mensen die 2 (of meer) keer stemmen met verschillende nicks, niks waarvan geen posts bestaan en dingen die ik gewoon niet goed vind, maar dat slaat eigenlijk altijd terug op een van die eerste 2. Ook laat ik niet iemand winnen door alleen zijn of haar eigen stem (Dus als die ene stem het verschil maart tussen winnen of een gedeelde eerste plaats kies ik voor het laatste) Met alles ben ik de gene die beslist. Ook als ik besluit een verhaal niet mee te laten doen. Als het nodig is zal ik met mensen overleggen (LUH en/of Leonoor en als dat nodig is kan ik vaste mensen van letteren vragen die ook belangstelling hebben in de verhalenwedstrijd)

Als je evt later je stem wil veranderen moet je ook bij mij zijn. Zo duidelijk genoeg? Als je meer vragen hebt moet je ze gewoon stellen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 08:28
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Ik heb gestemd op Wc papier en het nut van een rode bikini. In tegenstellling tot Zotje vond ik wel een samenhang tussen het eerste en tweede gedeelte. Ik vind dat het goed geschreven is, het boeit me en dit verhaal is me, van alle verhalen, het meest bijgebleven. Dat vind ik een stem waard.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Anneee schreef op 17-11-2004 @ 09:28 :
Ik heb gestemd op Wc papier en het nut van een rode bikini. In tegenstellling tot Zotje vond ik wel een samenhang tussen het eerste en tweede gedeelte. Ik vind dat het goed geschreven is, het boeit me en dit verhaal is me, van alle verhalen, het meest bijgebleven. Dat vind ik een stem waard.
couldnt agree more
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:38
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Na het vijf keer geprobeerd te hebben ga ik niet meer de hele lijst en mijn commentaar opnoemen

Ik heb op Het ware verhaal van de marathon gestemt, omdat ik die het origineelste en het mooist geschreven vond. Mooie woorden en lekker lezende zinnen die een goed beeld geven van hoe het geweest had kunnen zijn.
Goed werk!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:32
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ieke, doen we weer dat de mensen die op hun eigen geschreven verhaal stemmen, niet meetellen? Ik ben voorstander!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 18-11-2004 @ 15:32 :
Ieke, doen we weer dat de mensen die op hun eigen geschreven verhaal stemmen, niet meetellen? Ik ben voorstander!
Ze kunnen er in ieder geval niet mee winnen.

Grim
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2004, 14:46
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Citaat:
Ook laat ik niet iemand winnen door alleen zijn of haar eigen stem (Dus als die ene stem het verschil maart tussen winnen of een gedeelde eerste plaats kies ik voor het laatste)
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Kristoph schreef op 18-11-2004 @ 15:46 :
Whaa, dat wilde ik net quoten.

Duivelaar

Mijn sig...

Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 15:00.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:57
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 16:16
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
Heb ze allemaal maar even van een commentaar voorzien wat ik ervan vind.

Het ware verhaal van Marathon
Goed geschreven waarschijnlijk, maar ik kwam niet verder als de eerste alinea. Dit soort verhalen spreken mij niet aan

Het Nevelingenlied
Mooi. Geschreven met gevoel en goede woordkeuze. Eerlijk gezegd wel wat langdradig, maar wel goed. Alleen vind ik er niet echt een plot in zitten. Waar het nou eigenlijk om gaat. Maar het is een mooi verhaal. Gewoon mooi.

Wraaklust
Veel te cliche. Nee, dit verhaal brengt geen een gevoel bij mij teweeg. Bovendien heb ik niet de drang om verder te lezen.

Mijn muze
Mooi. Dit raakte me. Sommige stukken ken ik uit eigen ervaringen van mezelf. Ik heb dit verhaal met plezier gelezen. Goede woordkeuze, een goed verhaal. Cliche en toch ook niet cliche. Gewoon goed. Bij dit verhaal kon ik wel moeilijk mijn aandacht erbij houden, maar na een 2de keer lezen ging het beter. Zitten af en toe wel stukjes in die me storen en bij sommige stukjes dwaalt de auteur een beetje te ver af van het eigenlijke verhaal. Jammer. Maar ik zag het wel voor me. Het verhaal.

Nachtlawaai
Sprak me niet aan en ik vond het niet heel erg interessant om te lezen en heb niet het hele verhaal goed gelezen, maar globaal en alleen het eerste heb ik goed gelezen en dat riep geen gevoel of beeld bij me op.

Vita nova
Mooi verhaal. Goed geschreven. Mooie titel. Alleen het deed me niet zoveel jammer genoeg. Maar hij is wel goed. Ik kreeg wel een beeld van de plek van dit verhaal. Hoe het 'eruit zit' zeg maar. Geen nare of storende dingen gevonden.

Moederliefde
Een mooi verhaal. Niet bijzonder, gewoon mooi. Misschien was het gebruik van af en toe een inspringing in de tekst fijn geweest. Nu staat het in elke alinea zo achter elkaar, maar op zich geeft dat niet. Ik vond het alleen een beetje irritant lezen en kon daardoor wat moeilijker mijn gedachten erbij houden, dat vond ik jammer. Maar hij is wel goed verder


Gezelschap, zo licht als een veertje.
Mooie titel om te beginnen
Mooi verhaal. Dit vind ik persoonlijk een van de betere. Het einde ook. Origineel.

Wc papier en het nut van een rode bikini
Ik vond deze wel grappig. Goed, vlot geschreven. Weliswaar cliche geschreven, maar door de schrijfstijl viel dat niet zo extreem op in het verhaal. Gewoon leuk en grappig

Bruiloft aan zee
Niet echt bijzonder. Geen hoogstandje, maar ook zeker slecht

verloren liefde
Kinderlijke stijl, slechte interpunctie. En waar zijn de hoofdletters?
Ik kwam niet verder als de eerste 3 zinnen, o.a door de slechte interpunctie. Die eerste paar zinnen raakten me ook niet.

Creativiteit doet pijn
Ik vind dit geen verhaal, maar meer een soort tekst, een soort column. Het deed me niet zoveel, eigenlijk helemaal niets

Man
Een beetje kinderlijk geschreven. Jammer. Als dat niet zo was, had ik hem beter gevonden. Niet slecht, maar ook niet zo heel goed. Hij deed me ook niet zoveel.

IJS
Een een beetje een vaag verhaal. Ik vond hem niet slecht, maar jammer dat ze alledrie aan het woord komen. Je had alleen 'zij' aan het woord moeten laten komen, vind ik. Dan had ik hem mooier gevonden

Hulpeloos
Ik hou niet zo van dit onderwerp en vind hem dus ook niet heel erg boeiend.

SJOERDS KEUZE!
Nee. Veel te cliche, teveel dialoog. Ik vond deze echt niets.

Ik heb uiteindelijk gestemd op 'Mijn muze' omdat die me het meeste aansprak. Net iets meer als 'Gezelschap, zo licht als een veertje'. Die vond ik ook goed
__________________
||Ik ben niet lief, ik ben een bitch op wolkjes||Totaal compleet normaal||Houdt van ScionOfBalance||
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 12:07
Horus
Avatar van Horus
Horus is offline
Citaat:
Het ware verhaal van Marathon
Goed geschreven waarschijnlijk, maar ik kwam niet verder als de eerste alinea. Dit soort verhalen spreken mij niet aan
dan de eerste alinea toch.....?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Horus schreef op 19-11-2004 @ 13:07 :
dan de eerste alinea toch.....?
Moet dat nou, mierenneukertje?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:51
paard van troje
paard van troje is offline
@dromer: je hebt wel héél hoge normen...'vind ik maar niets hoor...' heb je wel 6 keer gezegd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2004, 18:52
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 19-11-2004 @ 19:51 :
@dromer: je hebt wel héél hoge normen...'vind ik maar niets hoor...' heb je wel 6 keer gezegd!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 19-11-2004 @ 19:51 :
@dromer: je hebt wel héél hoge normen...'vind ik maar niets hoor...' heb je wel 6 keer gezegd!
Ja dus?

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 01:54
_Harmen_
_Harmen_ is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-11-2004 @ 19:58 :
Ja dus?

Duivelaartje
Heet jij Dromer?
__________________
Ik Kwam, Zag en Overwon
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
_Harmen_ schreef op 20-11-2004 @ 02:54 :
Heet jij Dromer?
Waar bemoei je je mee?

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 12:08
Verwijderd
Meer beoordelingen van en/of discussie over verhalen, minder gezeik op elkaar.

LUH-3417 -
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 16:18
littlegurl
littlegurl is offline
Allemaal goede verhalen zeg.......pfff moeilijk om een keuze te maken!
Ik heb gestemd op hulpeloos, omdat ik het erg herkenbaar vind en mooi geschreven. Dit verhaal zet me nou echt aan het denken over mezelf!
__________________
remember you're unique....just like everyone else
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 08:05
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hm, dit kan nog spannend worden. Alles zit wel erug dicht op elkaar. Vind het een beetje maf als Wc papier gaat winnen met slechts vier stemmen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 08:19
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Ik heb gekozen voor 'Creativiteit doet Pijn' omdat ik de situatie goed herken.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:23
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Ik heb gestemd op 'man', omdat ik een aantal stukjes behoorlijk op elkaar vond lijken en ik daar dus niet uit kon kiezen en omdat ik niet begrijp dat hij nog geen enkele stem gekregen had.

__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:25
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
idd man is wel goed, het verhaal heeft gewoon het probleem dat het niet hét beste is. Vandaar de ene stem denk ik.
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:26
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Moeilijke keuze zeg!
Maar ik ga toch voor Het Nevelingenlied omdat ik dat echt het beste geschreven vond.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2004, 11:01
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nah, ik wil alsnog proberen een beetje kritiek te geven op alle verhalen:

Nevelingenlied:

Mooie schrijfstijl, al sprak het verhaal me niet zo aan.

Wraaklust:

Beetje onwerkelijk he? Ik vind het te overdreven en het maakt eigenlijk vrij weinig indruk op me. Verder niet verkeerd ofzo.

Mijn muze:

Maakte geen indruk. Kwam er moeilijk doorheen.

Nachtlawaai:

Wat een vreemd verhaal?! Kan niet anders zeggen.

Vita nova:

Ja ging wel, springt er niet uit ten opzichte van de anderen.

Moederliefde:

Mooi geschreven, maar iets te onwerkelijk.

Bruiloft aan zee:

Vaag, het is opzich best mooi geschreven, maar totaal niet duidelijk. Geen clue. Het is gewoon niet duidelijk wat nou het probleem is en waarom ze toch trouwt.

Gezelschap zo licht als een veertje:

Heel erg mooi, ik kon me wel identificeren met dit verhaal. Nee echt mijn complimenten!

O de bel gaat, ik maak thuis wel een vervolgje, Het ware van de Marathon heb ik overigens al behandeld omdat daar mijn stem naar uitging.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dit wordt spannend. Nog maar drie dagen, en drie verhalen die even veel stemmen hebben.
Als er over drie dagen nog geen winnaar is, komt er dan een poll van die drie verhalen?

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 22:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-11-2004 @ 14:27 :
Dit wordt spannend. Nog maar drie dagen, en drie verhalen die even veel stemmen hebben.
Als er over drie dagen nog geen winnaar is, komt er dan een poll van die drie verhalen?

Duivelaartje
We hebben wel eens een gedeelde eerste plaats gehad. Alleen als er nu 4 verhalen evenveel stemmen hebben is een 2e poll wel handig denk ik.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 26-11-2004 @ 23:15 :
We hebben wel eens een gedeelde eerste plaats gehad. Alleen als er nu 4 verhalen evenveel stemmen hebben is een 2e poll wel handig denk ik.
yay, sudden death
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 17:14
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Shit . Heeft er nog iemand 3 stemmen over???
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 05:55
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 27-11-2004 @ 18:14 :
Shit . Heeft er nog iemand 3 stemmen over???


er is weer een koploperrrr

edit: misschien kan ik beter zeggen: koploopster.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:41
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 29-11-2004 @ 06:55 :
edit: misschien kan ik beter zeggen: koploopster.
Ssssssst!



LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:10
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Grim schreef op 29-11-2004 @ 06:55 :

Sorry, grapje. Ik was gewoon enigzins geschokt door de verschillende score's. Maarja, als het zo blijft, kan ik er wel mee leven...
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 29-11-2004 @ 12:48 :
Ssssssst!



LUH-3417
Dude, dat kán gewoon niet geschreven zijn door een jongen

Grim
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:00
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben wel erg benieuwd naar wie Wraaklust nou eigenlijk geschreven heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:19
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ghehe, ik denk ook niet dat het wc-papier door een jongen geschreven kan zijn.

Ik ben benieuwd naar alle schrijvers met de bijbehorende verhalen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:33
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 29-11-2004 @ 15:19 :
Ghehe, ik denk ook niet dat het wc-papier door een jongen geschreven kan zijn.

Ik ben benieuwd naar alle schrijvers met de bijbehorende verhalen

Door een jongen met zeer creatieve geest (A).
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:21
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Op den valreep stem ik op Het Nevelingenlied, op de titel na een fijn verhaal. De rest was aardig, maar niet geweldig.

Ik snap overigens grote keuze voor 'Wc papier en het nut van een rode bikini' niet, zo geweldig is hij nou toch ook weer niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is...
Ieke
28 16-11-2009 20:45
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Kies de winnaar.
Ieke
118 21-05-2005 13:34
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Maak hier uw keuze voor het winnende verhaal.
Ieke
35 23-06-2004 14:00
Verhalen & Gedichten De columnwedstrijd, sluitingsdatum 1 mei.
Ieke
0 08-04-2004 19:56
Verhalen & Gedichten Het voorstel voor de nieuwe versie van de verhalenwedstrijd.
Ieke
9 22-03-2004 20:35
Verhalen & Gedichten Discussie verhalenwedstrijd: Hoe verder?
Ieke
28 09-03-2004 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.