Oud 19-09-2004, 17:41
Verwijderd
Op last van zuster (*krabbelt in banman*) heeft u hier een evaluatie-topic. Spuw je gal over de forumbazen, of maak van de gelegenheid gebruik om wat te slijmen.

De richtlijst van ons aller zuster:

Citaat:
zuster schreef op 19-09-2004 @ 17:41 :
Ik wil in ieder geval het volgende van de regulars weten:

1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de 't Hele Westland adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

En onthou goed! Geen enkel antwoord is een dom antwoord en ook niet-regulars worden verwelkomd met een moederlijke zusteromhelzing.

DEEL HET! VERSPREID DE BOODSCHAP!
LUH-3417 - Ha, ben ik een snelle (en goede!) forumbaas of niet, zo met die strakke edit, hm? Hm?

Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 20:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2004, 17:41
Verwijderd
Wil je mijn post even mergen met dit topic?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:45
Verwijderd
(Razendsnel) geregeld.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:47
Verwijderd
Overigens stel ik voor dat forumbazen ook hun gal mogen spuwen over de leden. Oog om oog!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 19-09-2004 @ 17:47 :
Overigens stel ik voor dat forumbazen ook hun gal mogen spuwen over de leden. Oog om oog!
Tand om tand.

1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?

Vaker, LUH en Ieke zijn toffe FB's, het is leuk om de verhalen te lezen, and after all, er worden hier wedstrijden georganiseerd.

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?

Juist niet, ik vind dat het lekker gaat hier, maar weinig slotjes (afgezien van de wedstrijdtopics) en het gaat gewoon zoals het behoort te gaan.

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?

Heb ik klachten dan?

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?

Ja, op Letteren kun je zijn wie je bent/wil zijn. Ik ben nog niemand tegengekomen die het nodig vond om mij uit mijn droom te helpen .

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de Westlandsche Courant adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Ja, hij is ook vaak snel op de plaats van het ongeval, daarbij levert hij vaak geestig commentaar op gesloten topics.

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Ik heb nog bijna geen misstanden zien, wat betekent dat er geen misstanden zijn, óf dat Ieke ze opgelost heeft voordat ik mijn periodieke inspectieronde op Letteren uitvoer (om het halfuur).

Grim
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ah ok!

1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?

Nog steeds hetzelfde. Hier hangt een fijne sfeer en het is leuk om de verhalen te lezen. Waarom zou er dan minder willen komen? Ik kom hier al zoveel, dus meer kan bijna niet.

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?

Nee, totaal niet. Het gaat hier keurig en netjes. Iedereen (op een paaaar uitzonderingen na...) houdt zich aan de regeltjes. Alleen wordt er wel eens off-topic gereageerd in de foto-topics, maar ach. Letteren is het voorbeeld voor de rest van het forum, vind ik.

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?

Ik heb nog geen klachten gehad.

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?

Ja, gelukkig wel!

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de Westlandsche Courant adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Ja hoor, prima prima! Hij sluit de topics heel keurig en dondert er niet saai een slotje op, maar geeft ook nog eens wat leuk commentaar. Wij moeten trots zijn met zo'n forumbaas.

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Juo. Heel keurig. Ze houdt alles mooi onder de duim, als er teveel off-topic wordt gegaan geeft zij het goede voorbeeld. Echt goed!

Wat zou Letteren zijn zonder deze forumbazen? Al la lifestyle...?

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-09-2004 @ 19:03 :
Ah ok!

Wat zou Letteren zijn zonder deze forumbazen? Al la lifestyle...?

Duivelaartje
Leuk, maar Lifestyle heeft onlangs een nieuw beleid gekregen, dat de sfeer aanzienlijk verbeterd. Nu mag je Muziek, waar je genadeloos afgemaakt wordt als je niet van de muziekstijl houdt waar de leiders van houden, slachtofferen

Grim
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:53
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Minder vaak, reden is bekend, i presume
2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Niet door het letteren beleid nee, en ik ben niet de persoon me te laten frustreren door mensjes op het internet..
3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Ik ben simpel, ik heb geen klachten
4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
simpelweg?
5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de Westlandsche Courant adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

__________________
Moooore than words..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 19-09-2004 @ 18:03 :
wat betekent dat er geen misstanden zijn, óf dat Ieke ze opgelost heeft voordat ik mijn periodieke inspectieronde op Letteren uitvoer (om het halfuur).


1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Ik kom er vaker, maar ik lees minder verhalen. Om verschillende redenen kom ik vaker: omdat ik letteren een leuk forum vind, waar over het algemeen een leuke, gezellige sfeer hangt en omdat Ieke doordeweeks tijdelijk geen inet heeft.

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Waarom zou ik?

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Jep.

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
Over het algemeen wel.

5. en 6. Over mijn collega's ga ik hier lekker geen commentaar geven.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:57
Verwijderd
Wat vullen jullie het lijstje braaf in!
[list=1][*]Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Ik kom hier minder vaak, maar dat heeft met externe factoren en prioriteiten stellen te maken; ik lees wel elke dag even bij.[*]Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Nee, ik voel me niet gefrustreerd.[*]Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Nee. Ik probeerde zojuist aan onze mannelijke FB duidelijk te maken dat ik hem niet betrokken genoeg vind en dat werd vakkundig geridiculiseerd. [*]Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
JA! [*]Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de Westlandsche Courant adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
Jaan. Hij laat de leden zoveel chatten. [*]Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
Ja. Ieke is de opperpiraat op Letteren. Ik zag haar deze week zelfs een paar keer mensen bestraffend toe replyen! Hulde![*]Wil je verder nog iets kwijt?
Ja. Ik vind de sfeer hier wel heel warrrm en liefdevol enzo. [/list=1]


Willen de forumpiraten kwijt hoe zij zich voelen over het functioneren van Letteren en aanverwante zaken?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 20:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Ik kom hier vaker dan vroeger, omdat ik me oa door de mensen hier en de sfeer voel aangetrokken, en gewoon omdat ik het een leuk stuk van het forum vind .. Maar sinds school weer is begonnen, kom ik weer iets minder, maar dat komt puur door de drukte..Niet door de sfeer oid..

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Nee, heb ik daar reden toe? Ik vind het juist netjes en goed georganiseerd gaan.. Er hangt een prettige sfeer, en mede daarom houd (bijna) iedereen zich hier netjes aan de regeltjes..

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Eigenlijk, ben ik reuze tevreden, dus ik klaag niet..

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
JA! En dat gevoel heb ik niet vaak ergens, maar hier en op oa psychologie en de kantine en nog een paar heb ik dat wel..

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de Westlandsche Courant adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
Ja hoor, 't gaat prima met hem als fb! Heeft zo nu en dan een leuke slotzin bij een slotje.. En bovendien, is hij altijd erg snel & actief..

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
Zeker! Vooral bij het foto-topic is ze er snel bij als er teveel wordt gechat, en geeft ze meteen het goede voorbeeld. Dat we daarna weer afdwalen is een bijzaak.. En.. Ik vind Ieke een ontzettende lieverd, weet niet hoe het komt maar het voelt zo..

Niets meer dan lof!

Nijn* - Ben benieuwd wanneer het commentaar op de léden komt, ván de fb's
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 19-09-2004 @ 20:23 :
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Nijn* - Ben benieuwd wanneer het commentaar op de léden komt, ván de fb's
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het weten!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 20:54
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
"Vroeger", haha.
2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Nee.
3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Nee, ik heb geen klachten.
4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
Nee, maar dat ligt niet aan het forum, zulke gevoelens heb ik doorgaans louter niet.
5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de 't Hele Westland adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
Nee, ik vind niks in die richting. LUH is een goede knaap () en van misstanden distantieer ik me hier.
6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
Iets in de trand van het antwoord op vraag 5.

Wow, geen dank !
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 21:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Wow, dit gaat zo nog een erg saai topic worden.. ik denk dat ik de vragen al niet meer in hoef te vullen, kijk maar gewoon naar de mensen voor mij . Alleen op vraag 1 heb ik een ander antwoord: Ik kom hier nog niet zo lang, ben dus geen andere forumbazen gewend. Ik kan wel zeggen dat ik steeds vaker kom als ik kijk naar de afgelopen weken waarin ik het forum leerde kennen.
Ik ben tevreden.

- Changshan
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:39
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Een beetje minder vaak. Ik vond de sfeer voor de vakantie beter dan nu, maar Letteren is nog steeds mijn favoriet

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Ja heel erg gefrustreerd!

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Geen klachten gehad... Wat ben ik een seutje

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
(Foute zinsbouw, simpelweg is een adjectief! wat een schande)
Ja zeker, zeker! Zelfs als je ziek bent

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de 't Hele Westland adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Loensend met zijn rechteroog houdt hij met een ironische glimlach het forum in de gaten... Zijne Heerlijkheid is perfect

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Lonkend met haar linkeroog houdt ze met een vrolijke lach het forum in de gaten.... Hare Perfectheid is heerlijk.

7. eventuele extra opmerkingen:

Millroy kom terug!
Hunne Hoogheden geven weinig commentaar op verhalen maar dat ligt waarschijnlijk aan hun tijdsgebrek.
Letteren is en blijft supa!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 19-09-2004 @ 22:39 :
4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
(Foute zinsbouw, simpelweg is een adjectief! wat een schande)
Ja zeker, zeker! Zelfs als je ziek bent
Oei. Mijn afdeling.

Volgens mij is "simpelweg zijn" correct. Zijn is hier geen hulpwerkwoord, maar een zelfstandig werkwoord. Zijn, bestaan.

Je bent niet "simpelweg" in de zin van "oh ik voel me zó simpelweg vandaag!" maar je bčnt. Punt. Simpelweg is in die zin een bijwoord.

Of zit ik nu enorm mis?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:47
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
zuster schreef op 19-09-2004 @ 22:44 :
Oei. Mijn afdeling.

Volgens mij is "simpelweg zijn" correct. Zijn is hier geen hulpwerkwoord, maar een zelfstandig werkwoord. Zijn, bestaan.

Je bent niet "simpelweg" in de zin van "oh ik voel me zó simpelweg vandaag!" maar je bčnt. Punt. Simpelweg is in die zin een bijwoord.

Of zit ik nu enorm mis?
Misshien gebruiken jullie noorderse barbaren het wel maar ik zou zeggen: Voel je je comfortabel en op je gemak op dit forum...
of kan je jezelf zijn op dit forum

maar ja, wie ben ik
- charlotte
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 19-09-2004 @ 22:47 :
Misshien gebruiken jullie noorderse barbaren het wel maar ik zou zeggen: Voel je je comfortabel en op je gemak op dit forum...
of kan je jezelf zijn op dit forum

maar ja, wie ben ik
- charlotte
Het is een ironische formulering. Een knipoog naar de hippies en andere zweefteven die niet vragen of je het ergens naar je zin hebt, maar of je er kunt 'zijn' (waarmee geďmpliceerd wordt: en geaccepteerd worden).
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 23:26
Verwijderd
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?

Eerst vaker dan vroeger, toen minder vaak dan vroeger, maar het schommelt naar aanleiding van mijn buitenproportionele luiheid (waartegen ik moedig strijd lever, merkbaar in mijn spierpijn) en andere factoren, zoals een non-forum-bestaan.

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?

Nee, niet door het Letteren-beleid.

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?

Serieus genomen als in bruut genaaid?

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?

Ja. Zeker met Leonoor als back-up forumbaas kan ik heel simpel wat weg zijn.

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de 't Hele Westland adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Ik heb een gemengde mening over dit individu. Enerzijds is het een zak die te weinig aanwezig is op dit forum, te weinig verhalen leest, de boekbespreking laat sterven (en daarmee geen eer doet aan het goede idee van zijn voorgangster) en zich totaal niet laat zien op andere fora, maar anderzijds weet hij erg goed om te gaan met escalerende discussies, dreigende ruzies en andere probleemgevallen. Bovendien maakt hij een hoop goed met zijn buitensporige seksyheid.

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Ieke is de forumgodin die, voordat ze op kamers ging, meer wel dan niet op het forum zat. Ze vormt het contact met de rest van het scholierenforum, weet de wedstrijden goed te organiseren en is geweldig om mee samen te werken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 23:32
Verwijderd
Wat een liefde in dit topic. Ik voel een groepsknuffel aankomen!

Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 00:53
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Aaahaa, me epielepsie!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:17
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-09-2004 @ 23:26 :
3
Citaat:
. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?

Serieus genomen als in bruut genaaid?
foei! Wat een taaltje van laag allooi

Citaat:
Bovendien maakt hij een hoop goed met zijn buitensporige seksyheid.
absoluut

LUH-3417
@zuster: Ik zal jou zo goed opvoeden dat je nooit meer zo'n hippiewoorden wilt kennen, kom hier zus, je hebt je pap nog niet gehad!
=ik geef mijn ongelijk toe en feliciteer u, O Bijna-evenhoogstaande-alsde-Hoogverhevenen.

grouphug is ok, ik heb al ervaringen met hele hockeyploegen die op mij springen in vorm van grouphug dus een virtuele knuffel zal ik nog wel af kunnen.
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 13:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 19-09-2004 @ 22:39 :
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Een beetje minder vaak. Ik vond de sfeer voor de vakantie beter dan nu, maar Letteren is nog steeds mijn favoriet
Ik zou graag willen weten waar dat dan aan ligt, zodat we er misschien iets mee kunnen. Maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook liggen aan het feit dat het toen zomer was, (bijna) vakantie ect waardoor iedereen wat vrolijker is dan als je net met een nieuw jaar begonnen bent, het weer slechter word ect.


Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-09-2004 @ 23:26 :
Ieke is de forumgodin die, voordat ze op kamers ging, meer wel dan niet op het forum zat.
Dat zal straks wel weer veranderen Nu heb ik niet eens een computer op mijn kamer, maar na mijn verhuizing naar een andere kamer heb ik weer een computer met internet


Citaat:
Nijn* schreef op 19-09-2004 @ 20:23 :
Ben benieuwd wanneer het commentaar op de léden komt, ván de fb's
Kleine kans lijkt me In ieder geval waarscheinlijk niet op naam. Maar misschien kom ik nog wel met iets, zoizo zal ik nog andwoorden op de vragen (voor zover mogelijk ) Maar dat is pas wanneer ik weer thuis ben. Nu neem ik op de uni in een overvolle computerzaal een computer in beslag om alleen maar te forummen, dus ik ben een heel klein beetje in overtreding nu Maar ja, ik kan jullie ook niet de hele week alleen laten
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:16
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
ik vind forumbazen wel geil. ze hebben macht en daar kan ik mij aan onderwerpen. niks geilers te bedenken toch?
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 16:42
Verwijderd
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?
Minder vaak dan ik zou willen, maar dat ligt echt niet aan de forumbazen. Ik ben gewoon veel te druk.
Overigens, ik ben er wel vaak, ik antwoord alleen niet echt veel. Tijdgebrek

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?
Nee hoor.

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?
Ik heb geen klachten, maar als ik ze had zouden ze serieus genomen worden, vermoed ik.

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?
Natuurlijk. We moeten er echter voor oppassen geen eliteclubje te worden. Het moet laagdrempelig blijven. Gelukkig zijn 'wij' lief tegen nieuwelingen.

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de 't Hele Westland adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?
6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

René is degene die inhoudelijk aanwezig is en veel inhoudelijk reageert op topics en posts. Met veel humor
Marieke is de alomtegenwoordige slotjeszetter en druk met nog tig andere fora, zo druk dat ik het knap vindt dat ze dit erbij doet. Ze reageert niet echt veel inhoudelijk, maar dat neem ik haar niet kwalijk - ze doet genoeg andere goede dingen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:11
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ieke schreef op 21-09-2004 @ 13:25 :
Ik zou graag willen weten waar dat dan aan ligt, zodat we er misschien iets mee kunnen. Maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook liggen aan het feit dat het toen zomer was, (bijna) vakantie ect waardoor iedereen wat vrolijker is dan als je net met een nieuw jaar begonnen bent, het weer slechter word ect.
Ik vind de sfeer sinds een paar dagen terug een pak beter, trek mijn woorden terug.
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:06
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 19-09-2004 @ 22:47 :
Misshien gebruiken jullie noorderse barbaren het wel maar ik zou zeggen: Voel je je comfortabel en op je gemak op dit forum...
of kan je jezelf zijn op dit forum

maar ja, wie ben ik
- charlotte
Die zin was gewoon goed.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:35
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
1. Kom je hier vaker/minder vaak dan vroeger en waarom?

Eh, vaker. Vroeger kwam ik hier nooit - dus kom ik er nu vaker.

2. Voel je je gefrustreerd door het Letteren-beleid of juist niet?

Nee totaal niet - prima zo!

3. Voel je je serieus genomen als je een klacht hebt?

Ja, enorm! Niet dat ik ze heb, maar toch!

4. Heb je het gevoel dat je op Letteren simpelweg kunt zijn?

Na omstandigheden wel ja!

5. Vind je dat René a.k.a. LUH-3417 a.k.a. sterreporter van de 't Hele Westland adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Adequaat genoeg, laten we het zo zeggen.

6. Vind je dat Marieke a.k.a. Ieke a.k.a. gerespecteerd Niagara-watervalkenner adequaat optreedt tegen de eventueel aanwezige misstanden?

Zie 5.
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:30
(PiTT)
(PiTT) is offline
even over het "sfeer-aspect".... ligt er op zo'n forumn grotendeels aan hoe je dat zelf interpreteert, zo zou je toevallig het topic waar een enorm meningsverschil plaatsvind kunnen missen waardoor je zelf niks merkt van een sfeerverschil of zoiets dergelijks. ik denk dus dat zolang iedereen elkaar gewoon accepteerd, becommentariseerd en in hun waarde laat dit het beste deelforum op scholieren kan worden/blijven/zijn
overigens, discussies sta ik niet in de weg maar zal ik niet snel deel aan nemen omdat ik vaak in beide standpunten wel wat zie en het me dan overbodig lijkt zo'n slap tussenin lulverhaaltje te typen. eigenlijk is dit ook behoorlijk standaard ("laat elkaar in hun waarde"....bla) maar ik moest het even zeggen

ik ben het trouwens eens met de meerdheid van de ingevulde lijstjes
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 06:43
Verwijderd
Citaat:
(PiTT) schreef op 21-09-2004 @ 23:30 :
even over het "sfeer-aspect".... ligt er op zo'n forumn grotendeels aan hoe je dat zelf interpreteert, zo zou je toevallig het topic waar een enorm meningsverschil plaatsvind kunnen missen waardoor je zelf niks merkt van een sfeerverschil of zoiets dergelijks.
Klopt, maar dat kan ook al aan één post liggen, daar heb ik zelf vaak ook last van. Maar ik ben niet zo flauw om aanvraag te doen om het te laten verwijderen, want als je het objectief bekijkt is de tekst niet zo beledigend. Als het richting mij wordt gelanceerd wel.

Meningsverschillen zijn niet zo erg, oké, een discussie kan altijd verhit worden (zie columnwedstrijdtopic, waar ik goed begon mét ochtendhumeur *ja lieverds, dit is ironie*). Persoonlijk vind ik het veel erger als er een vete tussen twee personen op het forum uitgevochten lijkt te worden, waar alles en plein public te lezen is. Als je dan één keer te ver gaat heeft het hele deelforum, zo niet meer, het gelezen en kan je het niet zomaar meer weghalen. Mensen zijn snel *zucht, Nijn!* dus die hebben dat al eerder door dan dat je het weg kunt halen. Dan maakt het editten later niet zoveel meer uit want het kan enorm snel verspreid worden op Onzin ed. En verder is het natuurlijk altijd enorm droevig om te zien hoe mensen het zo denken op te lossen, lijkt wel alsof ze aandacht tekort hebben. Maar op Letteren merk ik er echt bijna niets van, soms denk ik wel van 'Kind, doe hier waar het deelforum voor is' maar het is niet echt zo super storend ofzo.

Ik denk dat het de laatste tijd zo slecht met Letteren ging omdat de school er weer aankwam, waar je vroeg uit je nest moet en je keihard op je slaaptekort wordt afgerekend. Natuurlijk het verslechterende weer en het vroeger donker worden, maar dat zijn dingen die ik persoonlijk niet eens zo erg vind. Maar ach, naar mijn idee hebben we de hardste klappen gehad, we kunnen weer beginnen met nieuwe mensen aantrekken

People, it could have been worse!

Grim - typziek
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 10:31
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
forumbazen zijn ruk.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:45
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
1 er van in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.