Oud 10-07-2020, 00:34
gokstok
gokstok is offline
hoi ik ben 16 jaar en ben een vakkenvuller. Ik ben sinds een maand verliefd op een meisje die er ook werkt. Ze is best speels en vrolijk maar ik weet niet of ze dat doet omdat ze me leuk vind of dat dat haar karakter is. anyway ze is dus echt prachtig. Maar daarnaast weet ik alleen niet of ze singel is of niet hoe kom ik daar het beste achter? Daarnaast zie ik haar alleen van werk en we hebben tijdens werk geen tijd om te praten aangezien ik maar 2 uurtjes werk en geen pauze heb en naast werk zit zij dus op een andere school dus is het nog moeilijker om überhaupt contact met haar op te zoeken. en wat als ik met haar zou spreken en ze weigert mij of iets anders dan is mijn bijbaan wel kut aangezien ik haar dan altijd weer moet zien dus heeft iemand tips voor mij van wat ik kan doen

Laatst gewijzigd op 10-07-2020 om 21:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2020, 21:15
gokstok
gokstok is offline
Daarnaast ik heb ADHD en autisme waardoor ik sociaal contact best lastig vind nu weet ik wel van haar dat ze ook ADHD heeft
Met citaat reageren
Oud 11-07-2020, 00:06
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
Zoek haar op sociale media op; meestal zetten meiden daar wel op of ze een relatie hebben ja of nee. Ook zou ik je aanraden om te kijken of je werk in het zelfde gangpad kan doen, om zo een gesprek proberen aan te knopen al is het lastig. Als het klikt, zou je altijd kunnen vragen of ze een keertje wil afspreken. Als je echt ver voor haar wil gaan en nog even wilt wachten om een stap te zetten, zou ik er voor kiezen om wat langer te werken; om pauzes met haar te kunnen nemen. Veel succes, wees jezelf en dan komt het helemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2020, 00:45
gokstok
gokstok is offline
Op social media heb ik niet kunnen zien dat ze een relatie heeft. daarnaast is dat van het gang pad lastig want ik woord eigenlijk altijd op een vast pad gezet en zij ook. Ik werk ook wel meer dan 2uur maar niet meer dan 2uur met haar tegelijk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2020, 15:18
gokstok
gokstok is offline
Citaat:
Als je echt ver voor haar wil gaan en nog even wilt wachten om een stap te zetten, zou ik er voor kiezen om wat langer te werken; om pauzes met haar te kunnen nemen. Veel succes, wees jezelf en dan komt het helemaal goed!
hoe bedoel je dit precies?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2020, 20:17
gokstok
gokstok is offline
ik heb gevraagd via de app of ze eventueel een keer weelde afspreken maar daar reageerde ze op dat ze liever werk en prive gescheiden houd. Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 00:21
Mila.a
Mila.a is offline
Hoi,

Ik heb mijn vriendje ook leren kennen via mijn supermarktbaantje. Hij is knap en ontzettend lief, alle meiden vielen voor hem. Ik dacht dat ik toch geen kans maakte en liet hem een beetje links liggen. Tot hij op een dag naar mij toekwam; hij vroeg of hij me kon helpen. Toen we samen bezig waren begon hij vragen te stellen en interesse te tonen. We leerden elkaar steeds beter kennen. Elke avond als we tot laat moesten werken bracht hij me thuis, omdat hij niet wilde dat ik alleen door het donker ging. Uiteindelijk hebben we ook onze eerste kus gehad in mijn voortuin haha. Super romantisch
Misschien is dit ook een manier voor jou? Je zou ook nog kunnen vragen hoe ze dat bedoeld, werk en privé apart houden.

Mila
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 00:30
gokstok
gokstok is offline
Citaat:
Hoi,

Ik heb mijn vriendje ook leren kennen via mijn supermarktbaantje. Hij is knap en ontzettend lief, alle meiden vielen voor hem. Ik dacht dat ik toch geen kans maakte en liet hem een beetje links liggen. Tot hij op een dag naar mij toekwam; hij vroeg of hij me kon helpen. Toen we samen bezig waren begon hij vragen te stellen en interesse te tonen. We leerden elkaar steeds beter kennen. Elke avond als we tot laat moesten werken bracht hij me thuis, omdat hij niet wilde dat ik alleen door het donker ging. Uiteindelijk hebben we ook onze eerste kus gehad in mijn voortuin haha. Super romantisch
Misschien is dit ook een manier voor jou? Je zou ook nog kunnen vragen hoe ze dat bedoeld, werk en privé apart houden.

Mila
naja het punt is we werken bijde over het algemeen alleen tot 19.00 en dan is het nog niet echt donker/laat en daarnaast ze bedoelde werk en sociaal
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 06:27
Mila.a
Mila.a is offline
Oke dan wordt het lastig inderdaad. Je zou nog op haar af kunnen stappen en anders ben ik bang dat je het zal moeten laten, als zij geen contact wil
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 15:27
gokstok
gokstok is offline
Citaat:
Je zou nog op haar af kunnen stappen.
Op haar afstappen oke maar bedoel je dan wat vragen/zeggen en wat dan?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 16:06
Verwijderd
Nou, ik vind dat het hier ophoud. Je hebt een poging gewaagd maar ze wil niks met je. Jammer maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 21:34
Mila.a
Mila.a is offline
Citaat:
Op haar afstappen oke maar bedoel je dan wat vragen/zeggen en wat dan?
Interesse tonen, misschien dat ze je beter leert kennen en dan wel wilt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 21:36
gokstok
gokstok is offline
Citaat:
Interesse tonen, misschien dat ze je beter leert kennen en dan wel wilt
Oke zal het gaan proberen alleen gaat het wel wat langer duren want ze zou na deze week op vakantie gaan
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Interesse tonen, misschien dat ze je beter leert kennen en dan wel wilt
Ze heeft toch gezegd dat ze geen interesse heeft? Waarom zou je jezelf opdringen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 22:26
Mila.a
Mila.a is offline
Ik bedoelde niet perse opdringen. Gewoon aardig tegen haar zijn. Haar eventueel ergens mee helpen. Gewoon die spontane kleine dingetjes
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 22:33
Verwijderd
Als dat niet iets is dat je hier voor al deed, is het jezelf opdringen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 23:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
ik heb gevraagd via de app of ze eventueel een keer weelde afspreken maar daar reageerde ze op dat ze liever werk en prive gescheiden houd. Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?
Ik denk dat dit een vrij duidelijke no go is. Ze heeft het nu subtiel gezegd. Respecteer haar en hou de eer aan jezelf: move on
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 23:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mja, ondanks wat tv zegt, een man die niet weet wat nee betekent is enorm onaantrekkelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-08-2020, 11:32
gokstok
gokstok is offline
we hebben elkaar gisteren sinds een lange tijd weer gezien. we stonden bijde op een ander pad maar ze keek wel regel matig mijn kant op betekent dit eventueel iets? toen we klaar waren met werk hebben we ook nog even met elkaar gepraat over haar vakantie.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2020, 11:37
Struilhuik
Struilhuik is offline
Het betekent vooral dat jij issues hebt; laat dit gewoon los, man.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 12-08-2020, 13:05
Verwijderd
Rondkijken is wat gebeurt en soms kijk je dan iemands kant op. En kletsen doe je ook met mensen die je niet wil of waar je niet verliefd op bent. Get over it.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2020, 18:24
Verwijderd
Ze kijkt of je er nog steeds bent, want ze wil dat je oprot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie leuke collega
Bram7
53 20-01-2016 13:11
Seksualiteit Seks met je collega
Poor Leno
51 07-05-2006 23:12
Liefde & Relatie collega
angel850
3 25-03-2006 13:51
Liefde & Relatie dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega
Deedo Writer
46 18-02-2005 18:01
Liefde & Relatie hoe close zijn met je collega's?
SHAZZ
19 09-06-2003 18:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.