Oud 17-05-2013, 10:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind die eerste foto best wel toffe pakjes en zou ze dragen.
Advertentie
Oud 18-05-2013, 20:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ewwwwwwwww ik zag vandaag iets wanstaltigs. Het lijkt net alsof het een gewone strakke skinnyjeans is (gekleurd), maar dan houdt ie ineens eerder op. Een skinny kuitbroek.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-05-2013, 23:53
Verwijderd
Oud 19-05-2013, 17:21
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Maar hier helpt het niet egt volgens mij

OT: Als mannen met een buikje/dikke buik een blouse dragen die te klein is en daarom niet in hun broek kan... en je dan een stuk van hun buik ziet
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend
Oud 24-05-2013, 08:44
Marcella_K
Avatar van Marcella_K
Marcella_K is offline
Whaaa, wat verschrikkelijk. Ik snap dat je er leuk uit wilt zien als je zwanger bent en dat je eens wat hakken of een leuk jurkje aan wilt doen. Maar dit is gewoon kwelling en zeker niet mooi en sexy. Why??
Oud 24-05-2013, 16:15
bumaindepocket
bumaindepocket is offline
Met die Adidas vestjes kan je ook niet meer aankomen.
__________________
http://www.fashionfootwear.nl
http://www.onlinesneakershop.nl
Oud 24-05-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Whaaa, wat verschrikkelijk. Ik snap dat je er leuk uit wilt zien als je zwanger bent en dat je eens wat hakken of een leuk jurkje aan wilt doen. Maar dit is gewoon kwelling en zeker niet mooi en sexy. Why??
Dat krijg je als je voeten niet meer kan zien he.
Oud 06-06-2013, 18:38
Verwijderd


Woa.
Oud 06-06-2013, 19:10
Verwijderd
Hotpants waar de zakken onderuit komen zijn helemaal hip. En lelijk.
Oud 06-06-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Hotpants waar de zakken onderuit komen zijn helemaal hip. En lelijk.
Oh ja, dat zie ik inderdaad ook al een tijdje. Misschien een aanloop naar je zakken binnenstebuiten, dat zou over 2 jaar aan de beurt moeten zijn ^^
Oud 06-06-2013, 20:17
Verwijderd
Aangezien het bedoeld is om te benadrukken hoe kort je broekje is, is dit niet echt een logisch vervolg
Oud 06-06-2013, 21:03
Verwijderd
Snap ik ooook wel
Oud 17-06-2013, 15:04
Verwijderd


Oud 18-06-2013, 22:31
Verwijderd
drollenvangers bij vrouwen
het ziet er niet uit
Oud 21-06-2013, 15:23
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Bovenkleding bij vrouwen (bijvoorbeeld een trui'tje) waarin gaten aan de rugkant zitten. Kan nu even niet 1-2-3 met een plaatje komen, maar het ziet er in ieder geval niet uit.
Oud 23-06-2013, 15:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bovenkleding bij vrouwen (bijvoorbeeld een trui'tje) waarin gaten aan de rugkant zitten. Kan nu even niet 1-2-3 met een plaatje komen, maar het ziet er in ieder geval niet uit.
zoiets?

Oud 24-06-2013, 01:32
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
+1
Ziet er echt niet uit. Lijkt net alsof je maar half aangekleed bent of zo
Oud 24-06-2013, 13:11
Verwijderd
Ik vind het niet mooi of lelijk eigenlijk. Hangt er (wederom) helemaal vanaf wie en hoe ze het draagt.
Oud 24-06-2013, 17:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind dat soort shirts heel mooi bij het juiste figuur. Maar dan zonder zichtbare bh.
Oud 24-06-2013, 17:14
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
drollenvangers bij vrouwen
het ziet er niet uit
Bij mannen ook niet.
Oud 24-06-2013, 19:40
Verwijderd
Meisjes van 12/13 met Jack Daniel's shirts aan. Bitches weten niet eens wat dat is man :@
Oud 24-06-2013, 21:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Meisjes van 12/13 met Jack Daniel's shirts aan. Bitches weten niet eens wat dat is man :@
Ik denk dat meisjes van die leeftijd dat tegenwoordig wel weten.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 24-06-2013, 22:21
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
trainingsbroek/vest, ja, dan weet ik al hoe laat het is... daar blijf ik zo ver mogelijk van uit de buurt.
Oud 24-06-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Meisjes van 12/13 met Jack Daniel's shirts aan. Bitches weten niet eens wat dat is man :@
Bij ons op school loopt er een Jongen uit de eerste met een Jack Daniel's shirt aan.........
Oud 24-06-2013, 23:13
Verwijderd
Velvet leggings, vrezelijk vind ik het! De stof voelt ook gewoon alsof je een vies dikke laag haar en schubben van dode dieren in je handen houdt wan.er je zo'n vast houd..
Oud 25-06-2013, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Meisjes van 12/13 met Jack Daniel's shirts aan. Bitches weten niet eens wat dat is man :@
Je beseft ook dat dat precies is wat het merk wil? Naamsbekendheid verhogen en reclame maken zonder er zelf iets voor hoeven te doen en dat onder een doelgroep die ze niet officieel mogen aanspreken. En als alcoholreclame zelf verboden wordt, hebben ze dat om op terug te vallen.
Oud 26-06-2013, 11:47
Verwijderd


Je gaat me niet vertellen dat die niemand betaalt om haar te kunnen vertellen dat ze dat niet moet aantrekken.
Oud 26-06-2013, 11:50
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
De rok vind ik ook niet bepaald charmant staan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 26-06-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
De rok vind ik ook niet bepaald charmant staan.
Precies.
Oud 27-06-2013, 22:39
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Je gaat me niet vertellen dat die niemand betaalt om haar te kunnen vertellen dat ze dat niet moet aantrekken.
ieeeww
Oud 28-06-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ik roep niet snel 'the fuck' bij modeshows, want ja mode enzo. Maar dit kreeg het voor mekaar.

[afbeelding]


THE FUCK?
Nog eentje uit die reeks:

Oud 28-06-2013, 14:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-06-2013, 15:07
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Oh god, de jaren 80 komen terug?!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 28-06-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Oh god, de jaren 80 komen terug?!
Ik weet niet wat hier terugkomt of verschijnt, maar van mij mag het wegblijven
Oud 28-06-2013, 20:07
Verwijderd
Want het is natuurlijk de bedoeling dat dit overmorgen in de H&M komt te hangen.
Oud 28-06-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Want het is natuurlijk de bedoeling dat dit overmorgen in de H&M komt te hangen.
Natuurlijk
Oud 28-06-2013, 20:33
Verwijderd
Overmorgen zou ook wel wat laat zijn, dat plaatje is van vorig jaar.

Giebelen om catwalkmode is één ding, ik moest er destijds ook om lachen en nu eigenlijk ook wel weer, maar het beoordelen op draagbaarheid gaat voorbij aan wat dergelijke fratsen proberen te verkennen.
Oud 28-06-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Overmorgen zou ook wel wat laat zijn, dat plaatje is van vorig jaar.

Giebelen om catwalkmode is één ding, ik moest er destijds ook om lachen en nu eigenlijk ook wel weer, maar het beoordelen op draagbaarheid gaat voorbij aan wat dergelijke fratsen proberen te verkennen.
Waar werd dit beoordeeld op draagbaarheid dan? Ik lach overigens niet vaak met catwalkmode, want: ja catwalkmode. Maar die eerste vond ik wel echt WTF en deze kwam ik tegen als aanvulling (ik zoek nog steeds naar de hele collectie).
Oud 28-06-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Waar werd dit beoordeeld op draagbaarheid dan? Ik lach overigens niet vaak met catwalkmode, want: ja catwalkmode. Maar die eerste vond ik wel echt WTF en deze kwam ik tegen als aanvulling (ik zoek nog steeds naar de hele collectie).
Bij het 'oei ai haha als dit er maar niet aan komt'. Of was dat geen beoordeling maar een grapje? Want dat is namelijk nog erger. Omdat het ervan uitgaat dat 'catwalkmode is raar' een verrassende observatie is.

Thom Browne, herfst 2012.
Oud 28-06-2013, 21:29
Verwijderd
Of, als je die eerste bedoelt: dat is geen onderdeel van een collectie, maar een snapshot van Julianne Moore op Cannes.
Oud 28-06-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Bij het 'oei ai haha als dit er maar niet aan komt'. Of was dat geen beoordeling maar een grapje? Want dat is namelijk nog erger. Omdat het ervan uitgaat dat 'catwalkmode is raar' een verrassende observatie is.

Thom Browne, herfst 2012.
De eerste als in die ik quote, de rugbyspeler in het groen met rok.

En wat een ontleding van een simpele opmerking over iets dat nogal opvallend er uit ziet. DAH zei dat over de jaren 80, ik maak de opmerking dat ik het niet weet, maar dat ik het maar niks vind. Verder niks. Geen voor en tegen, niks over draagbaarheid, geen grapje, gewoon gegniffel om iets van catwalkmode dat ik wel heel bizar vond. Dat heeft geen diepgang en dus geen ontrafeling van de achterliggende bedoeling en dus ook geen sarcasme nodig.

En dank je dat je me de ontwerper vertelt.
Oud 28-06-2013, 21:58
Verwijderd
Zeg, van mij hoefde het ook niet per se ontleed te worden, hoor Ik vond het gewoon zoutloos gegiechel, dus zei ik daar iets van.
Oud 28-06-2013, 22:15
Verwijderd
En ik vond je opmerking nogal nutteloos en nu hebben we een zoutloze en nutteloze discussie, dus het is wel weer goed geweest ^^

Overigens, mocht iemand gaan zoeken naar die collectie, zoek in het Engels, in het Nederlands krijg je vrijwel alleen de collecties voor vrouwen.
Oud 29-06-2013, 19:36
Llewcethin
Avatar van Llewcethin
Llewcethin is offline
Als de vraag is wat ik persoonlijk tamelijk ergerlijk vind aan mensen hun uiterlijk...
Dan:
- Witte sokken in het algemeen, enkel als je gaat sporten wat mij betreft.
- Sandalen en sokken
- Afgeknaagde nagels
- Vrouwen met 'wat meer inhoud' die strakke topjes dragen.
- " die bikini's dragen.
- Avondpakken gecombineerd met afgetrapte sneakers
- Glittersportschoenen
- Joggingbroeken als je niet gaan joggen
- Kleur A op Kleur A combinaties bijv.: roze broek met roos topje
Vind ik persoonlijk tamelijk lelijk.
- Te zomerse outfits zoals grasgroen en aardbeirood
Het kan flatterend zijn, maar persoonlijk ligt het me niet zo.
- Over het algemeen te dikke mensen (die je ziet junkfood eten). Tenzij ze door ziekte zijn aangekomen uiteraard.
- Vettig haar
- Gele tanden.
Denk dat ik er zowat door ben..
Ojah: - vuile teennagels in sandalen / slippers
- Gothic Kleding (hoewel ik niets tegen Gothics of Metallers heb)
Oud 30-06-2013, 12:13
Verwijderd
^gay.
Oud 01-07-2013, 00:53
Verwijderd
http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&...72719096405922

VERSCHRIKKELIJK LELIJK, en een vriendin van me draagt het bijna altijd, hoe vertel ik het aan haar?
Oud 01-07-2013, 08:02
Verwijderd
Citaat:
http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&...72719096405922

VERSCHRIKKELIJK LELIJK, en een vriendin van me draagt het bijna altijd, hoe vertel ik het aan haar?
Dát is een kwestie van smaak ^^ Ik ken nog (meestal vrouwen) die het lelijk en hoerig vinden. Ik ken ook vrouwen die het mooi vinden (waaronder ik en met mij velen, want ik heb ook wel wansmaak vaak, dus daar hoef je niet op te vertrouwen) die het wel mooi vinden. De mannen die ik ken vinden het vrijwel altijd mooi (niet per se die, ik draag zelf Marlies Dekkers, maar dat idee dus).
Oud 01-07-2013, 09:54
Llewcethin
Avatar van Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
^gay.
Nee daar heb ik persoonlijk niets tegen
__

Was nog Uggs vergeten te noemen
Oud 02-07-2013, 02:07
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:


Was nog Uggs vergeten te noemen
De gewone classic zwarte of antracietkleurige Uggs vinf ik juist mooi, maar die zg ''glitter Uggs'' dat zijn mij toch een gedrochten.

__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Oud 02-07-2013, 13:22
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Als ik mensen met uggs zie lopen vraag ik me altijd af of ze hun enkels omgezwikt hebben ofzo, werkelijk iedereen die ze draagt loopt op de buitenkant van zijn voeten ermee.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.