Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2013, 14:31
studentbas
studentbas is offline
Hey scholieren,


Voor mijn studie Commerciële Economie doe ik onderzoek naar wat consumenten en dus ook jongeren van nieuwsbrieven verlangen en hoe de nieuwsbrief in relatie staat tot social media.

Ik heb een enquête hierover opgesteld die ongeveer 5 minuten duurt en die volledig anoniem is. Jullie zouden me enorm helpen als jullie deze enquête invullen. Onder de respondenten wordt een cadeaupakket ter waarde van 100 euro weggegeven.

De enquête is op onderstaande link in te vullen:

https://www.surveymonkey.com/s/7FGM62B

Heel erg bedankt voor jullie hulp!

Bas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2013, 15:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hmm, je definitie van 'nieuwsbrief' ontbreekt; deze kunnen een commerciële-/marketingboodschap bevatten maar evengoed ook bestaan uit (proces)communicatie gerelateerd aan producten of diensten die je bijvoorbeeld al afneemt; of misschien een event-driven achtergrond; misschien wel slim om dat even toe te lichten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 15:44
studentbas
studentbas is offline
Citaat:
hmm, je definitie van 'nieuwsbrief' ontbreekt; deze kunnen een commerciële-/marketingboodschap bevatten maar evengoed ook bestaan uit (proces)communicatie gerelateerd aan producten of diensten die je bijvoorbeeld al afneemt; of misschien een event-driven achtergrond; misschien wel slim om dat even toe te lichten.
Bedankt voor de reactie en voor het invullen!

Een nieuwsbrief wordt hier gezien als

Een email die door een bedrijf wordt verstuurd aan mensen die zich hier (ooit) voor hebben aangemeld.

De inhoud van deze nieuwsbrief kan inderdaad heel divers zijn, en wat verder gaan dan alleen nieuws. Ik zal het bij de enquete zetten.

Iedereen die de enquete nog gaat invullen. Alvast heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 12:49
studentbas
studentbas is offline
Ik heb nog meer antwoorden nodig om mijn onderzoek betrouwbaar genoeg te laten zijn:

https://www.surveymonkey.com/s/7FGM62B

Zouden jullie hem nog in willen vullen?

bedankt, Bas
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 08:15
studentbas
studentbas is offline
Citaat:
Ik heb nog meer antwoorden nodig om mijn onderzoek betrouwbaar genoeg te laten zijn:

https://www.surveymonkey.com/s/7FGM62B

Zouden jullie hem nog in willen vullen?

bedankt, Bas


Als julle me nog willen helpen met reageren, heel erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.