Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Maar liebe, die ken ik bijna allemaal al

(behalve the art of motorcycle maintenance & misdaad en straf)
Nou dan vind ik je bij deze nog een beetje leuker en raad ik je dringend aan die resterende twee te lezen!
Advertentie
Oud 29-06-2010, 10:15
Verwijderd
hmm als je een boekenbon gebruikt op bol.com, welke code voer je dan in? Ik dacht de code in het witte randje onderaan, maar bol.com accepteert die niet.
Oud 29-06-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Oh ja Lolita!

Zeg Lorelei, je denk toch niet dat je met dit soort posts: wegkomt zonder details voor ons hè?
qft.
Oud 29-06-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Nou dan vind ik je bij deze nog een beetje leuker en raad ik je dringend aan die resterende twee te lezen!


volgende boekenkoop ronde koop ik ze
Oud 29-06-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:


volgende boekenkoop ronde koop ik ze
Lenen mag ook, mocht je geld willen sparen.
Oud 29-06-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Lenen mag ook, mocht je geld willen sparen.
oh dat zou helemaal prima zijn
Oud 29-06-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
hmm als je een boekenbon gebruikt op bol.com, welke code voer je dan in? Ik dacht de code in het witte randje onderaan, maar bol.com accepteert die niet.
geen idee, sorry
Oud 29-06-2010, 10:18
Verwijderd
oh het gaat niet met boekenbonnen zegt de faq. Wat stom. Dan moet ik ze maar bestellen bij de boekwinkel.
Oud 29-06-2010, 10:35
Verwijderd
Ik ben pas 5 kwartier wakker en ik heb al de badkamer gedaan, gedouched, boodschappen gedaan.
Oud 29-06-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
oh het gaat niet met boekenbonnen zegt de faq. Wat stom. Dan moet ik ze maar bestellen bij de boekwinkel.
wat stom
Oud 29-06-2010, 10:38
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Aanraadboek: The Book Thief .

Enne, wisten jullie al dat Lisa terug is, onder een andere naam?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 10:40
Verwijderd
Goeiesmorges deze morgen.
Oud 29-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Aanraadboek: The Book Thief .

Enne, wisten jullie al dat Lisa terug is, onder een andere naam?
oud nieuws!
Oud 29-06-2010, 10:42
Verwijderd
Iemand nieuws?
Oud 29-06-2010, 10:43
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hè, denk ik met iets spannends te komen .
Ik heb donderdag scheikundeproefwerk en ik kan er geen zak van!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 10:49
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Leekeer he Binnenwaartse oorontsteking doet weer pijn
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 11:02
Verwijderd
Sann naamzoek: als je nog boeken zoekt raad ik die van Khaled Hosseini aan. De vliegeraar en Duizend schitterende zonnen. Heel mooi, niveau is prima en lezen als een trein.
Oud 29-06-2010, 11:03
Verwijderd
Tirza van Grunberg vond ik ook gaaf. En Het Diner van Herman Koch!
Oud 29-06-2010, 11:03
Verwijderd
Oh ik moet beter lezen, je hebt al boeken besteld.
Oud 29-06-2010, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
de duivelsverzen en middernachtskinderen van rushdie zijn ook wel aardig
Oud 29-06-2010, 11:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar liebe, die ken ik bijna allemaal al

(behalve the art of motorcycle maintenance & misdaad en straf)
Ik raad je aan om van die laatste een Engelse vertaling van die laatste te lezen, want Nederlandse vertalingen van Russische literatuur zijn meestal langdradig en gedragen, wat een verkeerd beeld geeft van de stijl.

Althans, van wat ik gelezen heb waren de Engelse vertalingen een stuk vlotter en levendiger geschreven, en volgens Para zit dat dichter bij de waarheid.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2010, 11:12
Verwijderd
Ik heb een vertaling van Jan Meijer en die is prima te lezen. Het kost even wat doorzettingsvermogen om er goed in te komen.

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 11:26.
Oud 29-06-2010, 11:13
Verwijderd
Wat heb je toch geldwolven op marktplaats. 75 euro vragen voor doodgewone kittens (zonder stamboom, geen boeiend ras etc.) die hun inentingen/chip etc. nog niet eens hebben gehad.
Oud 29-06-2010, 11:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Sann naamzoek: als je nog boeken zoekt raad ik die van Khaled Hosseini aan. De vliegeraar en Duizend schitterende zonnen. Heel mooi, niveau is prima en lezen als een trein.
Oh, die vind ik echt helemaal niet leuk .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
de duivelsverzen en middernachtskinderen van rushdie zijn ook wel aardig
Salman Rushdie ja, hoe kon ik die vergeten?!

Citaat:
Ik raad je aan om van die laatste een Engelse vertaling van die laatste te lezen, want Nederlandse vertalingen van Russische literatuur zijn meestal langdradig en gedragen, wat een verkeerd beeld geeft van de stijl.

Althans, van wat ik gelezen heb waren de Engelse vertalingen een stuk vlotter en levendiger geschreven, en volgens Para zit dat dichter bij de waarheid.
Ik vind dat langdradige en gedragen juist wel fijn en had geen idee dat het anders ''hoort.''

Citaat:
Oh, die vind ik echt helemaal niet leuk .
Ik ook niet. Ik ben niet eens begonnen aan de tweede omdat ik de eerste echt niet trok.

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 11:53.
Oud 29-06-2010, 11:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat langdradige en gedragen juist wel fijn en geen idee dat het anders ''hoort.''
Dat is natuurlijk ook prima, maar je moet je wel realiseren dat je een heel ander boek hebt dan Tolstoj geschreven heeft. Ik vind de Nederlandse vertalingen vaak vol lelijke, kromme zinnen zitten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2010, 11:28
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ook niet. Ik ben niet eens begonnen aan de tweede omdat ik de eerste echt niet trok.
Idem, heb alleen De Vliegeraar gelezen. Ontzettend veel nare dingen, een lafbek als hoofdpersoon die helemaal vol was van zichzelf en supersadistisch was voor zijn vriendje, slechte stijl... -knip-
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 12:12.
Oud 29-06-2010, 11:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Idem, heb alleen De Vliegeraar gelezen. Ontzettend veel nare dingen, een lafbek als hoofdpersoon die helemaal vol was van zichzelf en supersadistisch was voor zijn vriendje, slechte stijl...
Spoiler
Kutboek.
En nu hoeven we het niet meer te lezen omdat je het gespoilerd hebt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
blab
En bedankt voor de spoiler.
Oud 29-06-2010, 11:31
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Sorreh.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 11:37
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hebben jullie ook een soort pictogrammetje van een papiertje in je post en bij de topics?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 11:43
Verwijderd
Geel of wit?
Oud 29-06-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Omg ik keek net de foto's door van een nieuwe vriend op facebook en toen kwam ik eric tegen
Eh op de foto of via die vriend? En wie was het dan
Oud 29-06-2010, 11:47
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Geel of wit?
Geel.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je toch geldwolven op marktplaats. 75 euro vragen voor doodgewone kittens (zonder stamboom, geen boeiend ras etc.) die hun inentingen/chip etc. nog niet eens hebben gehad.
pf wat idioot
maar bij andere dingen zie je ook wel eens dat mensen gewoon geen idee hebben van de marktwaarde van iets. Dat ze bv. een tien jaar oud computerspel gaan verkopen voor de prijs die zij er toen voor hebben betaald.
Oud 29-06-2010, 11:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bij wit is er niks aan de hand.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-06-2010, 11:58
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Geel!1
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
pf wat idioot
maar bij andere dingen zie je ook wel eens dat mensen gewoon geen idee hebben van de marktwaarde van iets. Dat ze bv. een tien jaar oud computerspel gaan verkopen voor de prijs die zij er toen voor hebben betaald.
Ach ik had bijna een militaire GM-telbuis voor 20 euro gehad, hij wilde hem alleen niet opsturen
Oud 29-06-2010, 12:04
Verwijderd
aw jammer

Ik krijg morgen een MRI van mijn hoofd
Dit voor het onderzoek van mijn begeleidster

Ook ga ik morgen (of overmorgen) 's ochtends even winkelen ik wil een jurkje (strandachtig maar niet doorschijnend), een rokje (niet te kort) en 2 hemdjes (niet te saai). Alles samen bij voorkeur <100 euro, max. 125.
Oud 29-06-2010, 12:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sorreh.
Edit dan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2010, 12:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Geel.
Dat is gewoon de link naar de post. Die was er altijd al, maar ze hebben het pictogram veranderd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2010, 12:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik dacht dat er in geel niks meer veranderd werd, omdat dat al de oldskool versie is en die dat zoveel mogelijk moet blijven.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-06-2010, 12:12
Verwijderd
Zo ik ben 'geopereerd' aan mijn abces en het doet pijn
Oud 29-06-2010, 12:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hebben ze 'm weggebrand?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-06-2010, 12:14
Verwijderd
Old Amsterdam en mueslibollen, .

Oh, en koffie en sigaretten natuurlijk.
Oud 29-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Hebben ze 'm weggebrand?
Nee, dat ging over het bovenhuidse deel ;x Dat hebben ze nu maar laten zitten want het onderhuidse deel was ineens enorm gegroeid en er zat nogal druk achter, dus dat is opengesneden, uitgeperst als een citrusvrucht en er is een gaasje ingestopt.
Oud 29-06-2010, 12:18
Verwijderd
Mweh wat een gezeik. Ik lag er helemaal klaar voor om poepbruin te worden, wordt het opeens zwaar bewolkt
Oud 29-06-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat ging over het bovenhuidse deel ;x Dat hebben ze nu maar laten zitten want het onderhuidse deel was ineens enorm gegroeid en er zat nogal druk achter, dus dat is opengesneden, uitgeperst als een citrusvrucht en er is een gaasje ingestopt.
zodat-ie lekker openblijft het zal je maar gebeuren . Waar zit-ie als ik vragen mag?
Citaat:
Mweh wat een gezeik. Ik lag er helemaal klaar voor om poepbruin te worden, wordt het opeens zwaar bewolkt
Met wolken word je nog best bruin, duurt maar twee keer zo lang! (als het gewone witte wolken zijn)
Oud 29-06-2010, 12:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF zijn de tekentjes opeens veranderd wat is dit een kutforum voor autisten :\
Oud 29-06-2010, 12:20
Verwijderd
Ik vond de vliegeraar 3x niks, duizend schitterende zonnen daarentegen vond ik wel prachtig <3.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.