Oud 02-07-2010, 03:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ach dat zal wel loslopen, je bent hier nog niet zolang.
Maar met al deze ongelooflijk strenge forumbazen Zoals Tampon en Queasy kreeg ik schrik
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 02-07-2010, 03:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nog even een jointje roken en verder fantaseren over hoe ik mijn huis zo groen mogelijk krijg.
Oud 02-07-2010, 03:09
Verwijderd
Citaat:
Maar met al deze ongelooflijk strenge forumbazen Zoals Tampon en Queasy kreeg ik schrik
tampon?
Oud 02-07-2010, 03:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
tampon?
dingaantouwtje
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-07-2010, 03:10
Verwijderd
Citaat:
dingaantouwtje
oh
Oud 02-07-2010, 03:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet maar eens gaan slapen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-07-2010, 03:15
Verwijderd
Als iemand hier een leuke knalgroene prullenbak ziet bij wat voor winkel dan ook, voor max 15 euro, alarmeer mij dan direct! Ik kan alleen maar hele dure vinden van 125 euro. Er moet wel een steekje bij je loszitten als je een vuilnisbak voor zoveel geld koopt lijkt me.
Maar ik zoek dus een goedkoop plastic ding. Overal gekeken al maar nergens
Oud 02-07-2010, 03:28
Verwijderd

Haha, kijk dit dan.

Die speler lacht hem uit, doet hij daarna hetzelfde terug en krijgt hij geel! Waarom krijgt hij daar geel voor?
Oud 02-07-2010, 03:59
Verwijderd
Omdat dat niet mag.
Oud 02-07-2010, 04:09
Verwijderd
Zit je dan, om iets over vieren, met je glas aanmaaklimonade, plakjes goedkope snijworst uit het pakje te eten.

Bedtijd.
Oud 02-07-2010, 07:23
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Sup



__________________
Yoloswag 420
Oud 02-07-2010, 08:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Als iemand hier een leuke knalgroene prullenbak ziet bij wat voor winkel dan ook, voor max 15 euro, alarmeer mij dan direct! Ik kan alleen maar hele dure vinden van 125 euro. Er moet wel een steekje bij je loszitten als je een vuilnisbak voor zoveel geld koopt lijkt me.
Maar ik zoek dus een goedkoop plastic ding. Overal gekeken al maar nergens
Die verkopen ze bij ons gewoon bij de blokker.. maar ja, weet natuurlijk niet of dat overal zo is
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-07-2010, 08:31
Verwijderd
Zo, net even wezen hardlopen.

Nu maar eens douchen.
Oud 02-07-2010, 08:34
Verwijderd
Hoi allemaal.
Zo presenteren.
Oud 02-07-2010, 08:54
Verwijderd
Je kan het
Oud 02-07-2010, 08:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Gooeeiemorregeh!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 09:09
Verwijderd
mogguh.
Oud 02-07-2010, 09:33
Verwijderd
Hoi
Oud 02-07-2010, 09:34
Verwijderd
Mijn hardloopschema loopt in het honderd omdat ik het om zeven uur 's ochtends al te warm vind om te gaan rennen.
Oud 02-07-2010, 09:39
Verwijderd
Guutmurning
Oud 02-07-2010, 09:44
Allure
Allure is offline
Pippeloen naamzoek.

In de aflevering van gister van gtst had Ludo een notaris oid aan de telefoon maar het was de stem van Sjors. En Isabella heeft behalve make-up ook nog sieraden om op haar sterfbed. Right. Wel heel zielig dat ze doodgaat.
En ook een beetje gek dat Amy al weggaat voordat haar moeder dood is.
Oud 02-07-2010, 09:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
[filmpje]
Haha, kijk dit dan.

Die speler lacht hem uit, doet hij daarna hetzelfde terug en krijgt hij geel! Waarom krijgt hij daar geel voor?
Ruud is mijn held
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 09:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn hardloopschema loopt in het honderd omdat ik het om zeven uur 's ochtends al te warm vind om te gaan rennen.
Pff, ik ben laatst gewoon overdag geweest; gaat best hoor. Flesje water mee en gaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn hardloopschema loopt in het honderd omdat ik het om zeven uur 's ochtends al te warm vind om te gaan rennen.
Hmm, fair enough. Is het ook maar ach, beetje zweten hoort erbij
Oud 02-07-2010, 09:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind vakantie maar moeilijk. Wat moet ik nu doen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 09:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Voetbal kijken vanmiddag.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 09:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voetbal kijken vanmiddag.
En in de 6 uur daarvoor?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik ben laatst gewoon overdag geweest; gaat best hoor. Flesje water mee en gaan.
Citaat:
Hmm, fair enough. Is het ook maar ach, beetje zweten hoort erbij
Zweten hoort erbij, een bonzend hoofd krijgen en zwarte vlekjes zien niet . Ik heb het wel eens geprobeerd, hardlopen met heet weer, maar mijn lichaam werkt niet mee. En ik vind dat het wel leuk moet blijven.
Ik zou gewoon om zes uur, halfzeven moeten gaan, dan gaat het nog maar dan moet ik eens zorgen dat ik om elf uur in bed lig en dat er geen mug is
Oud 02-07-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vakantie maar moeilijk. Wat moet ik nu doen
heb je heel toevallig matlab op je computer? Je mag wel piekjes opmeten in een grafiekje ben je zo een uur mee zoet!
Oud 02-07-2010, 09:58
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
goeiemorgen!!
__________________
It's a minor!
Oud 02-07-2010, 09:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
heb je heel toevallig matlab op je computer? Je mag wel piekjes opmeten in een grafiekje ben je zo een uur mee zoet!
Helaas
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
En Isabella heeft behalve make-up ook nog sieraden om op haar sterfbed. Right. Wel heel zielig dat ze doodgaat.
Dat kan! Ik ken de personages niet maar als Isabella zo'n keurig tuttig dametje is dan kan dat best, ik heb patiëntes gehad die nog zo ziek waren maar toch elke dag hun parels omdeden!

Citaat:
Helaas
Dan moet je maar een kwarktaart maken of naar een schaduwrijk bos gaan voor een fietstocht of naar een zwemvijver gaan met een leuk boek of natuurlijk gewoon forumen.
Oud 02-07-2010, 10:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hehe. Nou, over een halfuurtje ga ik m'n broertje ophalen en m'n moeder mijn nieuwe kamer laten zien. En om 4 uur (jazeker ) moet ik m'n zusje ophalen van haar werk (jaja, ik heb vakantie dus word ik taxi chauffeur).. en daarna ga ik voetbal kijken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 10:06
Verwijderd
Over taart gesproken. Ik bekeek vanochtend in een koookboek een recept voor 'de enige echte oudhollandse ontbijtkoek'. Er moest een heel pakje boter in, terwijl iedereen weet dat er geen boter in ontbijtkoek hoort, er moest als kruiden enkel kaneel en gember in, terwijl dat Vlaamse koekkruiden zijn en er in Nederlandse koekkruiden ook kruidnagel, kardemom en nootmuskaat hoort, en bij de ingrediënten stond ook golden syrup en baking soda wat ik toch niet erg oudhollands vond klinken

Het is een Amerikaans kookboek met ontbijtrecepten van over de hele wereld, dat naar het Nederlands is vertaald, maar hier vallen ze toch door de mand
Oud 02-07-2010, 10:06
Allure
Allure is offline
Het is niet goed om met dit weer hard te lopen hoor, in ieder geval niet tussen 12 en 3.
Oud 02-07-2010, 10:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zweten hoort erbij, een bonzend hoofd krijgen en zwarte vlekjes zien niet . Ik heb het wel eens geprobeerd, hardlopen met heet weer, maar mijn lichaam werkt niet mee. En ik vind dat het wel leuk moet blijven.
Ik zou gewoon om zes uur, halfzeven moeten gaan, dan gaat het nog maar dan moet ik eens zorgen dat ik om elf uur in bed lig en dat er geen mug is

-mompelt iets over het zwakke geslacht-
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 10:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is niet goed om met dit weer hard te lopen hoor, in ieder geval niet tussen 12 en 3.
mjah, je moet idd niet over een of andere betonvlakte zonder schaduw lopen nee maar waar ik loop is vaak grotendeels bos en dat was goed te doen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 10:09
Verwijderd
het liefst zou ik een siësta houden. Gewoon tussen 1 en 3 slapen zodat ik de tijdstippen van de dag waarop het al/nog wel licht is en toch nog/al koel veel effectiever kan gebruiken Op zich deel ik zelf mijn werktijd in, dus wat dat betreft kan het wel, maar ik kan hier natuurlijk niet zomaar in een bed gaan liggen en steeds op en neer fietsen is ook niks.

Citaat:
mjah, je moet idd niet over een of andere betonvlakte zonder schaduw lopen nee maar waar ik loop is vaak grotendeels bos en dat was goed te doen.
Mjah ik loop gewoon door mijn woonwijk, daar is natuurlijk wel schaduw van de huizen, maar dat is een veel minder diepe schaduw dan in een bos. Er is wel een bos op zo'n 3 km afstand, misschien moet ik daarnaartoe op de fiets mijn looprondje is nu 6 km dus ernaartoe rennen heeft niet zo veel zin
Oud 02-07-2010, 10:10
Allure
Allure is offline
Citaat:
mjah, je moet idd niet over een of andere betonvlakte zonder schaduw lopen nee maar waar ik loop is vaak grotendeels bos en dat was goed te doen.
Dat scheelt al ja.
Oud 02-07-2010, 10:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En in de 6 uur daarvoor?
Je goed inlezen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 10:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je goed inlezen.
Fu
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Pippeloen naamzoek.

In de aflevering van gister van gtst had Ludo een notaris oid aan de telefoon maar het was de stem van Sjors. En Isabella heeft behalve make-up ook nog sieraden om op haar sterfbed. Right. Wel heel zielig dat ze doodgaat.
En ook een beetje gek dat Amy al weggaat voordat haar moeder dood is.
viel mij ook op dat het sjors was ja
vond het ook heel vreemd dat tsjarlie en emie zo snel wegggingen bij viezedella, blij dat dat mens weer weg is trouwens.
Oud 02-07-2010, 10:19
Verwijderd
he een gele balk bovenaan de pagina of je wilt solliciteren....
Oud 02-07-2010, 10:21
Verwijderd
Ja ik zat ook al hard na te denken of ik nog werkloze IT'ers kende, maar nee.
Oud 02-07-2010, 10:22
Verwijderd
Lijkt me op zich wel leuk werk

Moet je dat wel kunnen natuurlijk
Oud 02-07-2010, 10:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-07-2010, 10:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hihi Sarah, mooie post op L&R in dat topic. Die jongen moet echt eventjes terug naar aarde gehaald worden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 10:40
Verwijderd
Ja ik vond opzich dat iedereen het al goed zei, maar toen die jongen hem aanraadde om méér zelfvertrouwen te kweken moest ik me er toch even in mengen
Oud 02-07-2010, 10:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja ik vond opzich dat iedereen het al goed zei, maar toen die jongen hem aanraadde om méér zelfvertrouwen te kweken moest ik me er toch even in mengen
Meer zelfvertrouwen lijkt me niet nodig nee
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-07-2010, 10:46
Verwijderd
ziezo ik hem mijn oude ventilator weer eens uit de kast getrokken en zit nu in de wind. HEERLIJK. Ben ik ff blij dat ik niet in limburg ofzo woon, 35 graden daar zag ik
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.