Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2013, 20:54
Verwijderd
Spoiler

Laatst gewijzigd op 15-10-2013 om 21:34. Reden: jammerrrr
Advertentie
Oud 15-10-2013, 21:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk! Ik hoop voor je dat de zon schijnt

Ik ga binnenkort maar weer eens naar de zonnebank. Ik heb mijn hoop op een kleurtje al opgegeven, maar even een half uurtje chillen zal me goed doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-10-2013, 21:21
Verwijderd
Er stond net een jongen een glasbak te penetreren ogen half dicht, mond half open, een beetje door de knieën en hij ging heel hard met zijn armen op en neer in de gaten waar je normaal het glas in doet. Beetje vreemd!
Oud 15-10-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Leuk! Ik hoop voor je dat de zon schijnt

Ik ga binnenkort maar weer eens naar de zonnebank. Ik heb mijn hoop op een kleurtje al opgegeven, maar even een half uurtje chillen zal me goed doen
De voorspellingen zijn in ieder geval echt goed, dus ik ben blij Ik hoef niet eens per se bruin te worden, maar gewoon die warmte op mijn gezicht en mijn leuke zomerjurkje weer eens aan is al genoeg reden om gelukkig te worden
Oud 15-10-2013, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Er stond net een jongen een glasbak te penetreren ogen half dicht, mond half open, een beetje door de knieën en hij ging heel hard met zijn armen op en neer in de gaten waar je normaal het glas in doet. Beetje vreemd!
Dit klinkt een beetje... raar. Iemand van je werk, of een willekeurige voorbijganger?
Oud 15-10-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Dit klinkt een beetje... raar. Iemand van je werk, of een willekeurige voorbijganger?
Midden in de stad, op weg naar huis.
Oud 15-10-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Er stond net een jongen een glasbak te penetreren ogen half dicht, mond half open, een beetje door de knieën en hij ging heel hard met zijn armen op en neer in de gaten waar je normaal het glas in doet. Beetje vreemd!
Stoned en gefascineerd door het gevoel van z'n hand door die rubberen dingskes?
Oud 15-10-2013, 22:43
Verwijderd
Wat een volkomen achterlijke zwartepiet-discussie bij P&W. DWDD niet gezien...
Oud 15-10-2013, 22:47
Verwijderd
De workshop was gezellig, maar er waren wel veel hipsters en ik heb er niks geleerd, want ik was de enige die kon tekenen. Wel een mooi terrein Oude fabriekshallen.
Oud 15-10-2013, 22:49
Verwijderd
Ligt het aan mij of is de Zwarte Pieten discussie heviger dan anders? Vorige jaren hoorde ik er wel wat over voorbij komen, maar nu posten echt een hele resem mensen er ook over op FB.
Oud 15-10-2013, 22:52
Verwijderd
Dat ligt niet aan jou.
Oud 15-10-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ligt het aan mij of is de Zwarte Pieten discussie heviger dan anders? Vorige jaren hoorde ik er wel wat over voorbij komen, maar nu posten echt een hele resem mensen er ook over op FB.
Ja, hij wordt elk jaar heviger. Bij het racisme-kamp stijgt de hoeveelheid gelijkgestemden en bij het geen-racisme-kamp stijgt de hoeveelheid ergernis, dat krijg je ervan.
Oud 15-10-2013, 23:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil best lid worden van die Facebookpagina ook, maar daar zitten alleen maar mongolen die vinden dat alles de schuld is van de buitenlanders, en buiten dat ook nog eens niet fatsoenlijk kunnen spellen. Ik weiger me aan te sluiten bij dat soort mongolen.

En het is pas oktober, we krijgen nog 2 maanden van dit gezeik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-10-2013, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt niet aan jou.
Het had gekund, ik ben de vorige jaren wat minder oplettend geweest, of minder in de gelegenheid geweest


Studio Brussel op Facebook:
Citaat:
Studio Brussel
1 op 10 Vlaamse kinderen leeft in armoede. 130 000 kinderen krijgen van in de wieg minder kansen. Om dat we dat niet mogen vergeten, zendt Studio Brussel straks simultaan met alle andere VRT-netten 45 seconden gehuil uit. Laten we er samen iets aan doen.
Aan de reacties eronder te zien, krijgen ze niet de bijval die ze hadden willen hebben of kunnen gebruiken. En mijn reactie is ook 'oh dat zet ik vandaag zéker niet aan'

Laatst gewijzigd op 16-10-2013 om 08:13. Reden: er ontbrak een t
Oud 16-10-2013, 08:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Want gehuil uitzenden gaat echt helpen ook.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-10-2013, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Want gehuil uitzenden gaat echt helpen ook.
Natuurlijk. BEWUSTWORDING. Daarom is het ook zo suppppernuttig om overal roze borstkankerlintjes op te plakken, en om facebookpagina's te maken over stofwisselingsziektes bij kinderen. Als we er allemaal veel aan denken, gaat het vanzelf weg.

Verder: mensen die zich druk maken over vijfenveertig seconden kindergehuil op de radio. Vijfenveertig seconden. Niet vijfenveertig minuten. Jezus.
Oud 16-10-2013, 08:27
Verwijderd
Wat is het nieuwe ulver album toch ongelooflijk geweldig FANTASTISCH
Oud 16-10-2013, 08:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Natuurlijk. BEWUSTWORDING. Daarom is het ook zo suppppernuttig om overal roze borstkankerlintjes op te plakken, en om facebookpagina's te maken over stofwisselingsziektes bij kinderen. Als we er allemaal veel aan denken, gaat het vanzelf weg.
Oooooh, dus ze bedoelen eigenlijk laten we er samen wat aan denken, ipv doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-10-2013, 08:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb eindelijk weer een beetje een goede dag. Wat fijn. Misschien moet ik dan ook maar snel wat productiefs gaan doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-10-2013, 08:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat is het nieuwe ulver album toch ongelooflijk geweldig FANTASTISCH
Heb je braaf je kaartjes al?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-10-2013, 09:19
Verwijderd
Ik vind de mensen die de telefoon beantwoorden bij het uwv eng . Achter elke zin 'Mevrouw X' 'Nou mevrouw x' Dat is toch niet normaal
Oud 16-10-2013, 09:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind de mensen die de telefoon beantwoorden bij het uwv eng . Achter elke zin 'Mevrouw X' 'Nou mevrouw x' Dat is toch niet normaal
Jawel, want ze moeten in één gesprek een bepaald aantal keer de naam van de beller zeggen. Ook echt, anders worden ze op de vingers getikt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 09:27
Verwijderd
Nee echt? Vandaar. Die arme mensen. Ik dacht dat ik het zwaar had bij Tele2
Oud 16-10-2013, 09:28
Verwijderd
Overigens waren ze wel uitermate behulpzaam . En snel. 2 dingen die ik dan weer niet verwacht had.
Oud 16-10-2013, 09:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, daar ga ik van uit. Mijn broertje heeft lang bij Ziggo gewerkt en daar kregen ze zulke instructies (die hij overigens weigerde op te volgen ). Dus als ik een instantie bel en ze zeggen heel vaak mijn naam ga ik ervan uit dat ze dezelfde cursus hebben gevolgd
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 09:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb je je aanvraag al ingediend?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 09:33
Verwijderd
Ja . Ik kreeg een brief dat ze tot 15 januari de tijd hebben om te beslissen (en ze mogen ongetwijfeld nog weer 3 maanden extra de tijd nemen). 31 oktober word ik gekeurd (blijkt uit het telefoongesprek, want daar moesten ze dus nog een brief over sturen. Ik vond het al zo gek dat die aanvraag genoeg zou zijn )
Oud 16-10-2013, 09:51
Verwijderd
Gefeliciteerd CR!
Oud 16-10-2013, 10:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja . Ik kreeg een brief dat ze tot 15 januari de tijd hebben om te beslissen (en ze mogen ongetwijfeld nog weer 3 maanden extra de tijd nemen). 31 oktober word ik gekeurd (blijkt uit het telefoongesprek, want daar moesten ze dus nog een brief over sturen. Ik vond het al zo gek dat die aanvraag genoeg zou zijn )
Spannend! Ik duim voor je!

Citaat:
Gefeliciteerd CR!
Dankjewel!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 10:11
Verwijderd
We gaan het zien .

Mijn fysio is ineens helemaal van het opbouwen krijg je eerste 5 weken lang te horen dat je rustig moet doen en pauzes moet nemen, moet alles ineens maar snel 'Want anders dan bouw je niets op'
Oud 16-10-2013, 10:25
Verwijderd
Gefeliciteerd CR!
Oud 16-10-2013, 10:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankje lovage!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 10:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
We gaan het zien .

Mijn fysio is ineens helemaal van het opbouwen krijg je eerste 5 weken lang te horen dat je rustig moet doen en pauzes moet nemen, moet alles ineens maar snel 'Want anders dan bouw je niets op'
Oh ja fijn. Ik krijg soms ook van die tegenstrijdige berichten, maar dan van verschillende mensen. De een zegt dat je absoluut rustiger aan moet doen, dus na wat gemok doe je dan wat rustiger aan, vindt een ander weer dat je te weinig doet



Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en ik moet mijn focus gaan verleggen van 'de precieze oorzaak zoeken en weten waar ik aan toe ben' naar 'gewoon maar aan de slag gaan en opbouwen' en dat vind ik een rotbericht. Ik wil heel graag weten wat er nou precies aan de hand is en vooral weten waar ik aan toe ben, hoe lang dit duurt, of ik er rekening mee moet houden dat het altijd weer terug kan komen enz. en ik hoop natuurlijk op een simpele oplossing, maar ik moet gaan accepteren dat ze er nu niet achter gaan komen wat het precies is. Ik vind het maar kut. Ik kan het maar moeilijk loslaten, maar misschien is het inderdaad beter om me te focussen op (zo ver mogelijk) herstellen. Bezig gaan met fysiotherapie en opbouw op de eerste plaats zetten in plaats van al mijn energie 'verspillen' aan het zoeken naar de oorzaak en dé oplossing. Maar in mijn hoofd blijven de gedachtes als 'maar wat nou als ik dit of dat niet goed heb uitgelegd', of 'wat nou als ze iets over het hoofd hebben gezien' enz. maar rondspoken. Het zal wel tijd nodig hebben. Ik ga in ieder geval proberen me vooral bezig te houden met revalideren.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-10-2013, 11:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar genoeg gezeur. Er zijn vandaag 2 mensen met dezelfde naam en 1 iemand met een naam die er heel erg op lijkt in mijn facebookvriendengroep jarig Dat vond ik wel bijzonder!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-10-2013, 11:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Knuffels en kopjes thee voor iedereen die dat nodig heeft!

//Ik heb straks een hoorcollege scheikunde, maar mijn concentratie ligt echt op nul Dat komt vast goed.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-10-2013, 11:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Natuurlijk. BEWUSTWORDING. Daarom is het ook zo suppppernuttig om overal roze borstkankerlintjes op te plakken, en om facebookpagina's te maken over stofwisselingsziektes bij kinderen. Als we er allemaal veel aan denken, gaat het vanzelf weg.
<3
Citaat:
Ik vind de mensen die de telefoon beantwoorden bij het uwv eng . Achter elke zin 'Mevrouw X' 'Nou mevrouw x' Dat is toch niet normaal
Omg, dit zei ik gister ook inderdaad ik vind dat ook niet chill. Niet alleen voel ik me oud en vervallen, het voelt ook totaaaal onnatuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-10-2013, 13:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh dear, die vriendin van me waar ik mee in Schotland was en sindsdien niet meer heb gesproken is weer bezig:
Ze stuurt me allerlei whatsapp-berichtjes en net zie ik op facebook ook een bericht 'oh, m'n whatsapp berichtjes komen weer niet aan. Ik wil ook wel mee naar dat ding waar jij heengaat'.

Nee kut, whatsapp doet 't prima, maar ik had college en je weet dondersgoed dat ik vrijwel nooit op m'n telefoon reageer en dat ik opdringerigheid kut vind.
Na die vakantie denk ik alleen nog maar 'oh FUCK OFF!' bij alles wat ze zegt. Natuurlijk wil ze nu ook weer mee en nodigt ze zichzelf eigenlijk al uit. Gaaaaah!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-10-2013, 13:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar genoeg gezeur. Er zijn vandaag 2 mensen met dezelfde naam en 1 iemand met een naam die er heel erg op lijkt in mijn facebookvriendengroep jarig Dat vond ik wel bijzonder!
En ik ben die met de naam die er veel op lijkt?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 13:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had net een heel intensief college (met één andere student ) en de docente gaf me een klein cadeautje omdat ze het zo gek en niet leuk voor me vond dat ik college op m'n verjaardag had (), een speciale thee
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 13:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tip: als je je eenzaam voelt moet je maar snel jarig worden voor heel veel aandacht
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 13:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pakje in de brievenbus met een kaartje: 'Van harte met je verjaardag, hier wat bonbons die waarschijnlijk vrij lang meegaan!' Ik dacht sarcasme te herkennen, maar pakte toen een set bonbonkoelkastmagneten uit
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 13:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik bedacht me trouwens gister ook weer het 'discussiepunt' waar ze op vakantie midden in de nacht mee aan kwam zetten.
Zij vind dat als je je kind zou kunnen kiezen, dat je dan natuurlijk kiest voor iemand die hetero is en een normale relatie heeft, want anders is dat kind natuurlijk niet gelukkig.

Ik vond dit zo'n bullshit dat ik kwaad werd en de 'discussie' heb afgekapt (wat zij niet snapte, want 'dan kan je net zo goed nergens over discussieren', ja idd.)

Wat vinden jullie?

Haar enige redenatie was dat er in haar omgeving toch op homo's word neergeken. Mijn redenatie was 'nou, in mijn omgeving niet, en als iedereen kan kiezen voor z'n kind is het beter om te kiezen voor iemand die vriendelijk en open-minded is en dat je kind leert gelukkig met zichzelf te zijn'

'Jaaa, maar zo werkt 't niet...'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-10-2013, 13:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
KUT, boter vergeten voor de taart
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 13:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb wel zoute boter, maar dat lijkt me niet echt handig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-10-2013, 13:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tip: als je je eenzaam voelt moet je maar snel jarig worden voor heel veel aandacht
Dat werkt bij mij toch altijd wat minder zo, maar ik ben blij dat men je veel aandacht geeft vandaag. En hopelijk ook veel cadeautjes. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-10-2013, 14:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
CR! Gefeliciteerd! Wat leuk, die kleine cadeautjes, en wat fijn dat je je wat beter voelt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-10-2013, 14:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En ik ben die met de naam die er veel op lijkt?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-10-2013, 14:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik bedacht me trouwens gister ook weer het 'discussiepunt' waar ze op vakantie midden in de nacht mee aan kwam zetten.
Zij vind dat als je je kind zou kunnen kiezen, dat je dan natuurlijk kiest voor iemand die hetero is en een normale relatie heeft, want anders is dat kind natuurlijk niet gelukkig.

Ik vond dit zo'n bullshit dat ik kwaad werd en de 'discussie' heb afgekapt (wat zij niet snapte, want 'dan kan je net zo goed nergens over discussieren', ja idd.)

Wat vinden jullie?

Haar enige redenatie was dat er in haar omgeving toch op homo's word neergeken. Mijn redenatie was 'nou, in mijn omgeving niet, en als iedereen kan kiezen voor z'n kind is het beter om te kiezen voor iemand die vriendelijk en open-minded is en dat je kind leert gelukkig met zichzelf te zijn'

'Jaaa, maar zo werkt 't niet...'
Ik ben met jou en de redenatie 'maar zo werkt het niet' slaat natuurlijk nergens op want je kind kiezen, zo werkt het ook niet. En juist omdat er zo veel mensen denken zoals zij blijft het 'probleem' bestaan. De wereld is niet beter af als er geen mensen meer zijn die 'anders' zijn, de wereld is beter af als iedereen wat vredelievender en toleranter en meer open minded zou zijn.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-10-2013, 14:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Enzymkinetiek is zó niet mijn ding. Jakkes.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-10-2013, 14:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vind het altijd zo lastig om in wat officiëlere mails vriendelijk over te komen, zonder smilies en veel uitroeptekens te gebruiken. Hoe doe je dat? Of moet ik dat gewoon niet willen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.