Oud 10-11-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Voorts wil ik zeggen dat ik wat Margot heeft gedaan een rode kaart op moet leveren voor de volgende paar spellen. Niet persoonlijk ofzo, maar als je gewoon actief bent op het forum en expliciet niet post in dit topic vind ik dat wel stom.
Eens. Ik snap ook totaal niet waarom ze überhaupt meedeed.
Advertentie
Oud 10-11-2013, 14:44
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve spelers, hartelijk bedankt voor het super weerwolfspel! Hier is nog een afscheidstekening voor de overlevenden, lang en gelukkig bij de villa:

Het was echt fijn leiden, spannend spel en zelden zulke goede wolven meegemaakt!

Vind het ook jammer dat Margot zo inactief was inderdaad. Even navraag doen in elk geval.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-11-2013, 14:51
Verwijderd
Leuk spel zeg. Zeker als je achteraf ziet wie de wolven zijn
Oud 10-11-2013, 15:26
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
In het eerste stemlijstje ontbreekt mijn stem op Margot. En de ziener en ik hadden wel dezelfde ideeën
Tovenaar-heks verhaal: goed om eens over te hebben.


Nou... als je niet zo'n bokkensprongen had gemaakt, zag ik Lusi er zich nog uitlullen ook en het een ronde rekken ^^ Ik ging hier dood uit frustratie
Absinthe heb ik ook snel in de gaten gekregen, maar ik heb eerst Lusi gevraagd, dan arPos (ik wilde eerst Tina vragen, maar ik dacht dat die gehangen zou gaan worden en arPos deed me echt te raar, werd hij gehangen ) en de derde ronde wilde ik Absinthe vragen omdat ik haar wel verdacht als wolf of tenminste evil kant, maar toen vergat ik het bestaan van het spel, vergat ik die naam door te geven en maakte het uiteindelijk niks uit, want ik ging dood (wat wel enigszins op de planning stond).
Dat viel op zich wel mee imo, maar jij, abs en LP sprongen wel heel erg op dat "oew je hebt verwijderd" terwijl hetgeen ik verwijderd had een stemlijstje was (met daarin Beurp) en ik zag dat net iemand anders al een stemlijst had gepost die bovendien wel klopte, dat was gelijk R1 waarin ik moeilijk kon gaan roepen; jij bent het.

Absinthe had ik ronde 1 natuurlijk al door.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 15:33.
Oud 10-11-2013, 15:49
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
In het eerste stemlijstje ontbreekt mijn stem op Margot. En de ziener en ik hadden wel dezelfde ideeën
Tovenaar-heks verhaal: goed om eens over te hebben.


Nou... als je niet zo'n bokkensprongen had gemaakt, zag ik Lusi er zich nog uitlullen ook en het een ronde rekken ^^ Ik ging hier dood uit frustratie
Absinthe heb ik ook snel in de gaten gekregen, maar ik heb eerst Lusi gevraagd, dan arPos (ik wilde eerst Tina vragen, maar ik dacht dat die gehangen zou gaan worden en arPos deed me echt te raar, werd hij gehangen ) en de derde ronde wilde ik Absinthe vragen omdat ik haar wel verdacht als wolf of tenminste evil kant, maar toen vergat ik het bestaan van het spel, vergat ik die naam door te geven en maakte het uiteindelijk niks uit, want ik ging dood (wat wel enigszins op de planning stond).
Ik had inderdaad wat meer mijn best kunnen doen om erin te blijven. Ik zag er alleen het nut niet van in omdat we toch of die ronde of de volgende dood zouden gaan. Wat maakt het dan nog uit. En ik vond het al irritant dat ik niet gewoon mijn verdenkingen kon posten, ik snapte eerst ook wel dat dat beter zou zijn om als geliefde te overleven. Daarom hield ik mijn mond over Absinthe. En zit je in plaats daarvan maar slap te lullen over stemlijstjes (blijf dat nog steeds apart vinden haha)

Toen het niet meer uitmaakte (en dat was het geval nadat Lusi was gezien, dat zei ze zelf) dacht ik: mooi, dan kan ik tenminste nog 1 ronde echt gaan spelen en mijn echte verdenking posten. Heb toen eigenlijk helemaal geen rekening meer gehouden met dat hele geliefde-gebeuren. Is sowieso een kakrol, zit je aan iemand vast aan wie je niet wil vastzitten. En dat de zieners (twee zelfs!) dat ook nog kunnen zien vond ik ook apart, maar ik dacht: het zal wel
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 15:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het was zeker een intrigerend spel dit keer. De volgende keer doe ik ook weer mee, ik heb de smaak goed te pakken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2013, 16:32
Verwijderd
@arpos: in ronde 1 heb ik me echt niet anders gedragen dan normaal hoor Ik vind random stemmen serieus stom, dus ik wacht ook altijd even op een mogelijke betere reden.
Oud 10-11-2013, 16:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Is sowieso een kakrol, zit je aan iemand vast aan wie je niet wil vastzitten. En dat de zieners (twee zelfs!) dat ook nog kunnen zien vond ik ook apart, maar ik dacht: het zal wel
Ik heb de keren dat ik geliefde was echt enorm geniaal gevonden, zowel toen ik met Lusi geliefde was als toen ik dat met Vowel was. Het is natuurlijk ook maar net wat je ervan maakt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2013, 17:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Het was echt een leuk spel. Wolf zijn is super, zeker met zo'n team en zo spannend af en toe Zo grappig ook hoe iedereen mij leek te vertrouwen!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-11-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de keren dat ik geliefde was echt enorm geniaal gevonden, zowel toen ik met Lusi geliefde was als toen ik dat met Vowel was. Het is natuurlijk ook maar net wat je ervan maakt.
Normaliter is het ook fantastisch! Maar een partner die denkt dat je drie stemmen hebt uit te brengen, of gaat gissen naar wie cupido is, lijkt niet erg betrokken
Oud 10-11-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Dat viel op zich wel mee imo, maar jij, abs en LP sprongen wel heel erg op dat "oew je hebt verwijderd" terwijl hetgeen ik verwijderd had een stemlijstje was (met daarin Beurp) en ik zag dat net iemand anders al een stemlijst had gepost die bovendien wel klopte, dat was gelijk R1 waarin ik moeilijk kon gaan roepen; jij bent het.

Absinthe had ik ronde 1 natuurlijk al door.
Natuurlijk.

En viel wel mee, ik zag op een gegeven alleen nog maar edits van je (zonder te weten wat er geëdit was), dan had je die naamswissel gedaan (die ik nog voor je verdedigd heb), je was een verwarrende speler en ik wilde weten of je daar een reden toe had.

Citaat:
Toen het niet meer uitmaakte (en dat was het geval nadat Lusi was gezien, dat zei ze zelf) dacht ik: mooi, dan kan ik tenminste nog 1 ronde echt gaan spelen en mijn echte verdenking posten. Heb toen eigenlijk helemaal geen rekening meer gehouden met dat hele geliefde-gebeuren. Is sowieso een kakrol, zit je aan iemand vast aan wie je niet wil vastzitten. En dat de zieners (twee zelfs!) dat ook nog kunnen zien vond ik ook apart, maar ik dacht: het zal wel
Echt spelen? Hoe sta jij dan tov een evil rol? Je hebt gewoon een ander doel in echt spelen, als evil moeten de wolven winnen, als goed de dorpelingen en als lovers jullie zelf. Ik snap niet wat daar anders aan is, wel dat het moeilijker is. Denk je dat de evils het niet lastig hebben met zwijgen over obvious dingen?

Ik denk dat je het op dat moment voor jullie beiden behoorlijk hebt verpest. De kans was groot dat de wolven jullie wel zouden happen, maar er was nog steeds een tovenaar in het spel enzo. Ik heb een kamikaze-actie gedaan omdat mijn rol niet uitmaakte voor de winst, maar jullie overleven wel in de weg stond van mijn winnende wolven. Jullie hadden een kans en die heb je te vroeg weggegooid.
Oud 10-11-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ik had inderdaad wat meer mijn best kunnen doen om erin te blijven. Ik zag er alleen het nut niet van in omdat we toch of die ronde of de volgende dood zouden gaan. Wat maakt het dan nog uit. En ik vond het al irritant dat ik niet gewoon mijn verdenkingen kon posten, ik snapte eerst ook wel dat dat beter zou zijn om als geliefde te overleven. Daarom hield ik mijn mond over Absinthe. En zit je in plaats daarvan maar slap te lullen over stemlijstjes (blijf dat nog steeds apart vinden haha)

Toen het niet meer uitmaakte (en dat was het geval nadat Lusi was gezien, dat zei ze zelf) dacht ik: mooi, dan kan ik tenminste nog 1 ronde echt gaan spelen en mijn echte verdenking posten. Heb toen eigenlijk helemaal geen rekening meer gehouden met dat hele geliefde-gebeuren. Is sowieso een kakrol, zit je aan iemand vast aan wie je niet wil vastzitten. En dat de zieners (twee zelfs!) dat ook nog kunnen zien vond ik ook apart, maar ik dacht: het zal wel
Wat ik zei was dat 't op deze manier wel een 'bekeken zaak' was. Zéker nadat Mutant evilziener bleek en veel mensen ineens waarde aan haar posts gingen hechten en jij notabene uitgerekend dát moment koos om je verdenkingen kenbaar te maken tegen mijn advies in. Bijna iedereen doorzag je move en dat is ook precies waarom ik je al eerder sterk aanraadde Absinthe links te laten liggen omdat ze niet mordicus tégen ons aan het pleiten was. En of nou de dorpelingen winnen of weerwolven had voor ons niet uitgemaakt; dus who cares dat jij denkt dat Absinthe wolf was of niet? Het is een verdenkmaking naar iemand bij wie wij, als team, niet op de radar stonden. Geen slapende wolven wakker maken en dat heb jij wel gedaan. Een tactische blunder van jewelste waar je voor gewaarschuwd was.
Oud 10-11-2013, 17:33
Verwijderd
Wat mij betreft is dat overigens geen verwijt ofzo (hoe zou ik, mijn wolfjes hebben gewonnen en ze leven nog alledrie ^^), maar je had wel een van de beste medegeliefden die je had kunnen treffen, een combinatie nog wel Die lullen echt niet zomaar uit hun nek Als je mensen niet had afgeleid en de stemmen eventueel naar Absinthe waren gegaan, had het best gekund dat er een wolf hing te bungelen.
En dan was het aan Lusi/Q geweest om toch maar vooral zich er uit te lullen/tovenaar te overtuigen hen te beschermen/...

Veel als als als, maar zo is het hele spel, ik dacht ronde 2 ook dat Tina zou hangen en vroeg daarom arPos, terwijl die juist hing.
Oud 10-11-2013, 21:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

Echt spelen? Hoe sta jij dan tov een evil rol? Je hebt gewoon een ander doel in echt spelen, als evil moeten de wolven winnen, als goed de dorpelingen en als lovers jullie zelf. Ik snap niet wat daar anders aan is, wel dat het moeilijker is. Denk je dat de evils het niet lastig hebben met zwijgen over obvious dingen?

Ik denk dat je het op dat moment voor jullie beiden behoorlijk hebt verpest. De kans was groot dat de wolven jullie wel zouden happen, maar er was nog steeds een tovenaar in het spel enzo. Ik heb een kamikaze-actie gedaan omdat mijn rol niet uitmaakte voor de winst, maar jullie overleven wel in de weg stond van mijn winnende wolven. Jullie hadden een kans en die heb je te vroeg weggegooid.
dat was niet onze mening. Ik heb pas mijn mond opengedaan toen Lusi zei dat we het einde van het spel niet zouden halen. En dat laatste was ik met haar eens, ik zag het ook niet gebeuren na jouw actie. Dus niks kans. Als Lusi ook maar 1x had aangegeven dat ze er nog wel hoop in zou zien, dan was ik wel stil geweest als onderdeel van het spel

Enige dat dan nog staat is dat Lusi het nog wel wilde rekken, proberen te overleven voor nog een ronde. Ik zag daar het nut niet van als ik toch maar stil moest wezen en toch dood zou gaan. Dus toen heb ik inderdaad geen rekening meer met haar gehouden haha. Misschien niet zo aardig haha, maar ik wilde niet dood zonder mijn zegje te hebben gedaan.

En hoe ik tegenover een evil rol sta als geliefde? Die probeer ik eruit te werken, de dorpelingen vliegen er vanzelf wel uit.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 21:20.
Oud 10-11-2013, 21:22
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Normaliter is het ook fantastisch! Maar een partner die denkt dat je drie stemmen hebt uit te brengen, of gaat gissen naar wie cupido is, lijkt niet erg betrokken
Ja haha, dat was niet echt scherp van mij. Ik had de spelregels niet helemaal doorgelezen. En dat jullie 1 speler zijn en niet 2 wist ik ook niet hoe zou ik ook, ik ken jullie niet
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
dat was niet onze mening. Ik heb pas mijn mond opengedaan toen Lusi zei dat we het einde van het spel niet zouden halen. En dat laatste was ik met haar eens, ik zag het ook niet gebeuren na jouw actie. Dus niks kans.

En hoe ik tegenover een evil rol sta als geliefde? Die probeer ik eruit te werken, de dorpelingen vliegen er vanzelf wel uit.
Wat was niet onze mening? De mogelijkheid om te overleven (die ronde)? Einde spel niet halen is wel iets anders dan WE GAAN NU DOOD. Einde spel kan nog rondes duren, zeker als je moeite doet.

En dat was niet wat ik vroeg. Je hebt het blijkbaar over 'ik kan niet spelen' in het hele 'hoi, iedereen moet dood behalve wij' (en dat niet eens, zodra een partij in de meerderheid is, winnen jullie).

Jouw reactie was 'oh we gaan dood, nu kan ik echt spelen', dus mijn remark is, wtf is echt spelen, enkel de goeie kant dan, wtf doe je als je aan de slechte kant staat en moet zwijgen over wie de wolven zijn omdat ze moeten winnen. Als je doodgaat, ze toch maar even op een hoop gooien, zodat 'je echt kunt spelen'? Ik snap jouw doelstelling/streven dus niet (of je uitleg). Het lijkt mij dat je enkel good guy wil zijn, maar dat is het spel niet.
Oud 10-11-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Enige dat dan nog staat is dat Lusi het nog wel wilde rekken, proberen te overleven voor nog een ronde. Ik zag daar het nut niet van als ik toch maar stil moest wezen en toch dood zou gaan. Dus toen heb ik inderdaad geen rekening meer met haar gehouden haha. Misschien niet zo aardig haha, maar ik wilde niet dood zonder mijn zegje te hebben gedaan.
Ok dan.
Citaat:
Ja haha, dat was niet echt scherp van mij. Ik had de spelregels niet helemaal doorgelezen. En dat jullie 1 speler zijn en niet 2 wist ik ook niet hoe zou ik ook, ik ken jullie niet
Ok dan.
Oud 10-11-2013, 21:29
Verwijderd
En het verbaast me dat ik nu nog Lusi/Q hun standpunt probeer te verdedigen ook terwijl jij ervoor hebt gezorgd dat mijn wolven de overwinning hebben gehaald (dus zelfs als je good guy probeerde te zijn, heeft het grandioos gebackfired), maar je houding geeft me nogal wat twijfel over als je ooit nog een WW-spel wil spelen hier.
Oud 10-11-2013, 21:31
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Wat mij betreft is dat overigens geen verwijt ofzo (hoe zou ik, mijn wolfjes hebben gewonnen en ze leven nog alledrie ^^), maar je had wel een van de beste medegeliefden die je had kunnen treffen, een combinatie nog wel Die lullen echt niet zomaar uit hun nek .
één van de beste medegeliefden? Iemand die eerst zegt dat *het geen zin meer heeft* en dan vervolgens boos wordt als ik zorg dat ze niet nog 1 rondje langer overleeft vind ik niet echt zinvol praten. En dan vervolgens ook nog eens miept omdat ik in dié ronde over Absinthe begon en niet eerder, terwijl dat op haar eigen aanraden was vind ik ook niet erg zinvol.

Daarbij iemand nog dom noemen ook via pm is ook zwak. Toen heb ik al helemaal niet meer geluisterd. Al maak je de grootste knoeperds van fouten in een spel, je moet wel een beetje normaal tegen elkaar praten. Dus ik verschil met je van mening over *beste medegeliefde*

Waarbij ik Lusi trouwens ook geen verwijt maak hoor, het is maar een spelletje en ze zal wel gegrepen zijn door the heat of the moment.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 21:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja haha, dat was niet echt scherp van mij. Ik had de spelregels niet helemaal doorgelezen. En dat jullie 1 speler zijn en niet 2 wist ik ook niet hoe zou ik ook, ik ken jullie niet
1e post van het eerste topic:

Citaat:
Deelnemerslijst:
1. Fizzle (spelleider)
2. Mutant
3. Phoebe
4. Lieveheersbeest
5. Elin3
6. arPos
7. Neko
8. Sigmund
9. Röps
10. Tuttebel
11. Margottenenbaum
12. Ietje
13. Aila
14. TCO
15. Sortjuh
16. Absinthe
17. Tiara-Schaapje
18. Sadye/Tina
19. Lisa/Quintiano
20.
21.
Yeah, waarom zou je ook.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2013, 21:35
Verwijderd
Citaat:
En het verbaast me dat ik nu nog Lusi/Q hun standpunt probeer te verdedigen ook terwijl jij ervoor hebt gezorgd dat mijn wolven de overwinning hebben gehaald (dus zelfs als je good guy probeerde te zijn, heeft het grandioos gebackfired), maar je houding geeft me nogal wat twijfel over als je ooit nog een WW-spel wil spelen hier.
Beetje minder overtrokken in dezen mag ook wel, het is en blijft maar een spelletje, hoe 'stom' mensen ook doen in jouw ogen.
Oud 10-11-2013, 21:36
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
En het verbaast me dat ik nu nog Lusi/Q hun standpunt probeer te verdedigen ook terwijl jij ervoor hebt gezorgd dat mijn wolven de overwinning hebben gehaald (dus zelfs als je good guy probeerde te zijn, heeft het grandioos gebackfired), maar je houding geeft me nogal wat twijfel over als je ooit nog een WW-spel wil spelen hier.
Laat dat laatste maar aan mij over om te bepalen
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 21:45.
Oud 10-11-2013, 21:37
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Wat was niet onze mening?.
Dat we nog kans hadden om te overleven tot het eind van het spel
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Laat dat laatste maar aan mij over om te bepalen
Exact.
Oud 10-11-2013, 21:42
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
1e post van het eerste topic:



Yeah, waarom zou je ook.
Maar ik kreeg PM van beide en de spelleider had het over een driehoeksverhouding. Dus ik dacht aanvankelijk dat er 2 mensen waren.
Jeetje, waar gaat dit over joh? Ik heb geen idee wie jullie zijn allemaal, hoop niet dat jullie tegen elke nieuweling zo doen als die niet meteen alle verhoudingen snapt
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 21:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jij bepaalt wie er meedoet ofzo als forumbaas? Oprechte vraag hoor.
In dat geval kun je maar beter zeggen of ik mee mag doen of niet in plaats van schreeuwen
Nee hoor, dat ze beslist ze niet.

Citaat:
Maar ik kreeg PM van beide en de spelleider had het over een driehoeksverhouding. Dus ik dacht aanvankelijk dat er 2 mensen waren.
Jeetje, waar gaat dit over joh? Ik heb geen idee wie jullie zijn allemaal, hoop niet dat jullie tegen elke nieuweling zo doen als die niet meteen alle verhoudingen snapt
Het zijn dus ook 2 mensen.... Lusi en Q.. samen speelden ze onder 1 account (het account van Lusi).

En je weet niet wie ik ben? We hebben al tig spellen samen gespeeld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2013, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Beetje minder overtrokken in dezen mag ook wel, het is en blijft maar een spelletje, hoe 'stom' mensen ook doen in jouw ogen.
Nou ja, ik zeg niet dat ze niet meer mag meedoen ofzo, maar het is wel een beetje handig als mensen snappen waar ze aan toe zijn of waar ze mee bezig zijn? En mij lijkt aila een beetje verdwaald in het 'de wolven moeten eraan'. Nee, niet altijd. Zéker niet als geliefden.
Er is vaak genoeg gezegd ook dat de spelregels gelezen moeten worden, mensen worden ermee doodgegooid en aila zegt nu doodleuk dat ' Ik had de spelregels niet helemaal doorgelezen' of dat ze niet wist dat Q/Lusi samen speelden, het stáát er, zoals DP quote.

Citaat:
Jij bepaalt wie er meedoet ofzo als forumbaas? Oprechte vraag hoor.
In dat geval kun je maar beter zeggen of ik mee mag doen of niet in plaats van schreeuwen
Ik bepaal echt helemaal niks. Ik schreeuw ook helemaal niet. Maar ik snap je speelstijl niet. En ik wil je ook niet veroordelen dat je dat wilde doen, maar ik hoop wel dat ik je de redenatie van 'waarom doe je dat' duidelijk kan maken?

Ik zeg niet dat je de 'makkelijkste' medespelers als geliefde hebt getroffen, ik heb hen niet voor niks gevraagd na die opmerking naar mij. Maar qua ervaring en slim om te lullen als Brugman om nog ergens uit te raken, zat je echt heel goed. Dat kun jij niet weten, maar daarom speel je ook samen. De wolven spelen samen en de geliefden doen dat. De dorpelingen ook, maar die kunnen niet overleggen buiten het topic.
Oud 10-11-2013, 21:52
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Nee hoor, dat ze beslist ze niet.


Het zijn dus ook 2 mensen.... Lusi en Q.. samen speelden ze onder 1 account (het account van Lusi).

En je weet niet wie ik ben? We hebben al tig spellen samen gespeeld.
Jou herinner ik me nog wel ja

Edit: En ik mocht je ook graag. Ik ben alleen je echte naam vergeten.... sorry *schaamt zich*
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 22:00.
Oud 10-11-2013, 21:55
Verwijderd
En verder maakt het ook geen fuck uit, wat mij betreft, ik heb proberen uit te leggen wat ik bedoel, als het verder niet duidelijk is, dan heb ik ook geen ideeën meer.

Wolven *yay*
Oud 10-11-2013, 21:56
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Nou ja, ik zeg niet dat ze niet meer mag meedoen ofzo, maar het is wel een beetje handig als mensen snappen waar ze aan toe zijn of waar ze mee bezig zijn? En mij lijkt aila een beetje verdwaald in het 'de wolven moeten eraan'. Nee, niet altijd. Zéker niet als geliefden.
Er is vaak genoeg gezegd ook dat de spelregels gelezen moeten worden, mensen worden ermee doodgegooid en aila zegt nu doodleuk dat ' Ik had de spelregels niet helemaal doorgelezen' of dat ze niet wist dat Q/Lusi samen speelden, het stáát er, zoals DP quote.


Ik bepaal echt helemaal niks. Ik schreeuw ook helemaal niet. Maar ik snap je speelstijl niet. En ik wil je ook niet veroordelen dat je dat wilde doen, maar ik hoop wel dat ik je de redenatie van 'waarom doe je dat' duidelijk kan maken?

Ik zeg niet dat je de 'makkelijkste' medespelers als geliefde hebt getroffen, ik heb hen niet voor niks gevraagd na die opmerking naar mij. Maar qua ervaring en slim om te lullen als Brugman om nog ergens uit te raken, zat je echt heel goed. Dat kun jij niet weten, maar daarom speel je ook samen. De wolven spelen samen en de geliefden doen dat. De dorpelingen ook, maar die kunnen niet overleggen buiten het topic.
Ik denk dat ik inderdaad een beetje verdwaald was in het doel van de geliefden. Je bent niet een good guy. For the record, ik heb overigens wél het stuk in de spelregels over de geliefden gelezen toen ik gekoppeld was, maar ik had nog ff moeite dat te vertalen naar mijn speelstijl
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 22:01
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
En verder maakt het ook geen fuck uit, wat mij betreft, ik heb proberen uit te leggen wat ik bedoel, als het verder niet duidelijk is, dan heb ik ook geen ideeën meer.

Wolven *yay*
Dit. Ik vind de gesprekken namelijk nogal hoog oplopen en dat vind ik niet zo prettig. Dus zodoende dat ik geen antwoord meer heb gegeven. Conclusie van het verhaal is dat de wolven de onbetwiste winnaars zijn.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 22:31
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
@arpos: in ronde 1 heb ik me echt niet anders gedragen dan normaal hoor Ik vind random stemmen serieus stom, dus ik wacht ook altijd even op een mogelijke betere reden.
Ik denk dat jij altijd slecht bent, maar nee, je was onnodig fel tegen mij dat gaf je weg , mutant was ook wel duidelijk de ronde na mijn hanging.

Ronde 1 heb je weinig andere keus dan 'random', waarom anders?
Tis net als neko* met haar stemlijstje maken niks uit, sure wel maar je kan er niks aan afleiden in
wolfjes hadden wel veel geluk qua geliefden, jager en leerling maar ze waren m.i. ook wat te sterk als team.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 22:45.
Oud 10-11-2013, 22:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Natuurlijk.

En viel wel mee, ik zag op een gegeven alleen nog maar edits van je (zonder te weten wat er geëdit was), dan had je die naamswissel gedaan (die ik nog voor je verdedigd heb), je was een verwarrende speler en ik wilde weten of je daar een reden toe had.
Ja dat zeg ik 1 edit van een irrelevant stemlijstje en een verkeerde naam bij een quote, waar ik direct voor uitkwam de aandacht juist extra op me vestigen en niet negeren, waarom zou ik dat doen als wolf/verrader/geliefde.

Dus dat hebben jullie mooi uitgespeeld.

Citaat:
aila schreef:
één van de beste medegeliefden? Iemand die eerst zegt dat *het geen zin meer heeft* en dan vervolgens boos wordt als ik zorg dat ze niet nog 1 rondje langer overleeft vind ik niet echt zinvol praten.
Ja als geliefde doe je niets anders dan weer 1 ronde verder komen, hoe dan ook.

maar ik vind je wel degelijk gespeeld hebben, je pech met absinthe was dat mijn geloofwaardigheid stuk was anders had je achter mij kunnen verschuilen.

Citaat:
En dat de zieners (twee zelfs!) dat ook nog kunnen zien vond ik ook apart, maar ik dacht: het zal wel
ja dat klopt volgens mij ook niet en ik vond het ook kut dat de geliefden de cupido werd ontnomen, maarja we begonnen nu eenmaal
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 22:45.
Oud 10-11-2013, 22:42
Verwijderd
Ik heb al die edits dus helemaal niet gezien, beetje jammer dat jullie dat voordeel toch hebben als forumbazen, maar ach
Oud 10-11-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat jij altijd slecht bent, maar nee, je was onnodig fel tegen mij dat gaf je weg , mutant was ook wel duidelijk de ronde na mijn hanging.

Ronde 1 heb je weinig andere keus dan 'random', waarom anders?
Tis net als neko* met haar stemlijstje maken niks uit, sure wel maar je kan er niks aan afleiden in
wolfjes hadden wel veel geluk qua geliefden, jager en leerling maar ze waren m.i. ook wat te sterk als team.
Nou ja, dan kan ik zeggen dat ik anders dus ook net zo fel had gereageerd, want jouw reactie was oprecht nogal dom, of je nu dorpeling was of niet.
Oud 10-11-2013, 22:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Laatst gewijzigd door arPos; Vandaag om 23:45.

Dat zie jij ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 22:49
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb al die edits dus helemaal niet gezien, beetje jammer dat jullie dat voordeel toch hebben als forumbazen, maar ach
nee jij ziet ook dat ik 'ge-edit' heb, niet de verwijderde maar enfin toch wel die met de verkeerde naam bij de quote, als mutant een goede was geweest had ze daar niks van gemaakt, maarja...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 10-11-2013, 22:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet niet wanneer het ineens een probleem is geworden dat wij de mogelijkheid hebben verwijderde en aangepaste posts open te klikken, is dat wantrouwen naar ons als persoon? Ik heb nog nooit zodanig vals gespeeld en dat zal ik ook nooit doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 22:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is ook niet dat je er per ongeluk op kan klikken, je moet echt bewust klikken op 'bekijk'.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 22:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
volgens mij klikken jullie die niet eens open, maar ik had hoe dan ook die post net zo best kunnen laten staan het was alleen foutief en voegde niks toe en ik moest de grote post vermijden dus ik dacht verwijder em... omdat absinthe en mutant slecht waren (en een paar andere zeer bekwame spelers) werd dat aangegrepen nádat ik ook nog die quotefout maakte, het viel me nog mee dat het 50/50 was die ronde dat ik hing, had daar lusi en niet neko moeten stemmen.

Sigmund heb ik overigens geen moment doorgehad, ik dacht echt neko*
Tuttebel had ik pas op het laatst door, heb de langste tijd Ietje verdacht.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 10-11-2013, 22:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik klik ze inderdaad niet open. Ik zag wel verwijderde posts, maar daar kan ik verder niet zoveel aan doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 22:59
Verwijderd
Nou ja, iemand quoten en dan vervolgens een andere naam er neerzetten, ook al is dat per ongeluk, is nou óók niet echt heel slim, dus wat mij betreft heb je de verdenkingen behoorlijk over jezelf afgeroepen.
Oud 10-11-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
nee jij ziet ook dat ik 'ge-edit' heb, niet de verwijderde maar enfin toch wel die met de verkeerde naam bij de quote, als mutant een goede was geweest had ze daar niks van gemaakt, maarja...
Niet meteen, geloof ik. Als ik deze post ninja-edit in ieder geval niet, pas na een tijdje.


En dat jullie er niet op klikken vertrouw ik wel hoor, maar dat je ziet dat er veel geëdit wordt is wel verdacht, dat zou bij mij ook bellen af laten gaan.
Oud 10-11-2013, 23:29
Verwijderd
Aila, ik heb in pm 1 gezegd dat dit (Lusi) het account was waarop we zouden spelen, Q pmen was onnodig. Daarnaast was het ook in het topic uitgebreid besproken dat we samen speelden op één account.

Aila, ik en Q hebben beide nooit gezegd dat we absoluut nu dood gingen. Ik heb gezegd: we maken weinig kans tegen twéé zieners, vond het een fout van spelleider, je real life buddy röps had je dat ook verteld. En dat we een wonder nodig hadden op deze wijze. Vond je ook. Laf dat je je hier achter verschuilt.

Je had haha de spelregels niet gelezen haha. Ik ben er nu echt klaar mee. Mocht ik je ooit nog treffen in een weerwolfspel, dan reken ik je erop af. Ik hoop en vermoed dat ik niet de enige zal zijn. Ik vind dit erger dan inactiviteit a la Margot. Ik begrijp Mutants uitspraak dan ook volledig.
Oud 10-11-2013, 23:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet meteen, geloof ik. Als ik deze post ninja-edit in ieder geval niet, pas na een tijdje.


En dat jullie er niet op klikken vertrouw ik wel hoor, maar dat je ziet dat er veel geëdit wordt is wel verdacht, dat zou bij mij ook bellen af laten gaan.
Als je ninja-edit, kunnen wij het ook niet zien, althans, niet zover ik weet. Misschien via de spannende plusomweg, maar niet in het topic of de post. Alleen als er staat dat het er een edit was, kunnen we klikken en kijken wat er geëdit is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-11-2013, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Als je ninja-edit, kunnen wij het ook niet zien, althans, niet zover ik weet. Misschien via de spannende plusomweg, maar niet in het topic of de post. Alleen als er staat dat het er een edit was, kunnen we klikken en kijken wat er geëdit is.
Ah, dat is me ook weer duidelijk dan.

edit: dus jullie zien niet dat ik dit geëdit heb? Behalve omdat er edit voor staat dan.
Oud 11-11-2013, 00:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, je post ziet eruit als een normale post.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-11-2013, 00:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Post van Sigmund:


Post van Arpos, aangepast na de ninjatijd:


Post van Arpos, verwijderd:


Duidelijker kan ik het niet maken dat we echt bewust op shit moeten klikken voor we iets zien
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-11-2013, 00:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De lettertjes die wit zijn, stond ik met mijn pijl op, om duidelijk te maken dat we daarop moeten klikken btw.

Laat dit nou in een volgend spel ook geen probleem worden, want het is helemaal niet zo spannend
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-11-2013, 00:39
Verwijderd
Citaat:
De lettertjes die wit zijn, stond ik met mijn pijl op, om duidelijk te maken dat we daarop moeten klikken btw.

Laat dit nou in een volgend spel ook geen probleem worden, want het is helemaal niet zo spannend
dan is het helemaal duidelijk
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94
Spelleider
500 06-11-2013 19:37
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.