Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2013, 13:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb ook zo'n ikeaset. Prima spul om kapot te laten vallen, kost toch geen snars. Maar het nut van ontbijtborden is mij ook wat onduidelijk. Misschien een manier om slijtage van de grotere borden wat te beperken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 17-11-2013, 13:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En het is pleuriswarm in t vliegtuig
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-11-2013, 13:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En een kutnederlander wil per se langs iemand anders zitten HAD DAN EERDER INGECHECKT OETLUL.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-11-2013, 13:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En een volwassen vrouw zit hardop te janken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-11-2013, 13:10
Hazel
Hazel is offline
Hahaha. Waar gaat de reis naartoe?
Oud 17-11-2013, 13:11
Verwijderd
Ik wilde zelfs nog vragen of jij zin had om mee te gaan Margot Heb je de nieuwe Jeunet al gezien?
Oud 17-11-2013, 13:19
Verwijderd
Ik kom er zojuist achter dat het vandaag zondag is en niet maandag
Oud 17-11-2013, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik wilde zelfs nog vragen of jij zin had om mee te gaan Margot Heb je de nieuwe Jeunet al gezien?
Sorry, ik heb even iets gemist geloof ik. Nee, ik heb de nieuwe Jeunet nog niet gezien!
Oud 17-11-2013, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Pff, ik had allemaal keileuke ideeën vandaag om naar Amsterdam te gaan en eindelijk eens naar Tuschinski en dan o.a. de nieuwe Jeunet zien, maar het zit er niet in geloof ik
Oh, nu zie ik het! Nou, ik houd me aanbevolen als je nog eens zo'n plan maakt.
Oud 17-11-2013, 13:26
Verwijderd
Zo, tomaatjespauze

Ik ben daadwerkelijk begonnen
Oud 17-11-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Oh, nu zie ik het! Nou, ik houd me aanbevolen als je nog eens zo'n plan maakt.
En als ik me er dan ook daadwerkelijk aan houd
Oud 17-11-2013, 13:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben een surprise aan het maken, en tot nu toe lukt het aardig. Ik wil eigenlijk duisent andere dingen doen en op andere plaatsen zijn, maar helaasch
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-11-2013, 13:29
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En als ik me er dan ook daadwerkelijk aan houd
Lijkt me leuk.

Vanaf morgen moet ik twee weken lang elke dag werken. Ik krijg mezelf vandaag het bed niet uit.
Oud 17-11-2013, 13:31
Verwijderd
Ik zit in hetzelfde schuitje Sinds vorige week dinsdag geen vrije dag meer gehad en vanaf morgen mag ik weer twee volle weken wachten op een vrije dag...
Oud 17-11-2013, 13:33
Hazel
Hazel is offline
Succes dan vast! Ik vind het persoonlijk niet zo vervelend, alleen een beetje lastig dat ik zelf niet zoveel kan doen.
Oud 17-11-2013, 13:34
Verwijderd
Ik vind het idee vooral beklemmend, dat het zo lang duurt steeds voor ik weer een vrije dag heb. In praktijk voelt dat maar bij vlagen zo.
Oud 17-11-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet beter met de pet langs familie gaan? Iedereen heeft een teveel aan borden, bestek, glazen en dat soort ongein.
We krijgen het cadeau . Bovendien vind ik borden/bestek nou niet per definitie iets wat zo duur is dat je het tweedehands moet. Banken / fornuis en dat soort dingen gaan we echt wel van marktplaats halen
Oud 17-11-2013, 13:50
Verwijderd
Het is wel lekker besparen op zich, zodat je een bredere bank kan kopen ofzo!
Oud 17-11-2013, 13:50
Verwijderd
Nou ja, als je het toch cadeau krijgt... Ik denk dat mijn ouders (en zijn ouders ook) liever iets geven wat nieuw is
Oud 17-11-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben één en al brakheid vandaag. Gisteravond 90's party in de Brabanthallen, met helden zoals Loona, Gigi d'Agostino en Mental Theo. En een hoop paupers uiteraard Het was geweldig
Gaaaf!!!
Citaat:
Viel Spass!

Dacht dat je al verhuisd was.
Nee half. Vandaag kwamen de grote spullen.
wasmachine en droger van 60 cm breed door het trapgat van 62 cm was lastig. Maar het is onze topsjouwertjes gelukt!!!!
Citaat:
Nou, lekker betrokken burgemeester ook. Het lijkt hem allemaal niet heel veel te kunnen schelen.
Citaat:
Spoiler
Oud 17-11-2013, 13:51
Verwijderd
Dat klopt! Gulle gevers maken alles makkelijker!
Oud 17-11-2013, 13:52
Verwijderd
Ik heb een dikke Sony Bravia tv gekregen van mijn tante, omdat ze dement werd en dingen naar de TV gooide enzo. Fucking luxe ding om op mijn slaapkamer te hebben.
Oud 17-11-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt! Gulle gevers maken alles makkelijker!
Precies . Mijn moeder vond zo'n bordenset ding wel leuk om te geven. En het is ook wel fijn dat je dan gewoon van alles keurig 6 hebt en dat het bij elkaar past /autistisch trekje
Oud 17-11-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Precies . Mijn moeder vond zo'n bordenset ding wel leuk om te geven. En het is ook wel fijn dat je dan gewoon van alles keurig 6 hebt en dat het bij elkaar past /autistisch trekje
Nah, beetje chaos maakt het allemaal wel een stuk leuker hoor.
Oud 17-11-2013, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Precies . Mijn moeder vond zo'n bordenset ding wel leuk om te geven. En het is ook wel fijn dat je dan gewoon van alles keurig 6 hebt en dat het bij elkaar past /autistisch trekje
Leuk toch. Heb je mooi dingen die bij elkaar passen en je hebt er wat aan
Oud 17-11-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Precies . Mijn moeder vond zo'n bordenset ding wel leuk om te geven. En het is ook wel fijn dat je dan gewoon van alles keurig 6 hebt en dat het bij elkaar past /autistisch trekje
Ach, zo autistisch is dat nou ook weer niet. Als het toch kan, zou ik het ook doen. En ontbijtbordjes vind ik trouwens ook echt geen overbodige luxe.
Oud 17-11-2013, 14:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hahaha. Waar gaat de reis naartoe?
Net weer geland op Schiphol
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-11-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je überhaupt speciale ontbijtborden nodig?
Omdat een boterham zo verloren ligt op een groot bord Overigens zijn er ook wel onderzoeken naar minder eten als het op een kleiner bord ligt, omdat je het idee hebt dat het meer is, dus wat dat betreft is het wel handig. Zelf gebruik ik intussen mijn grote borden stukken minder dan de ontbijtbordjes.

Citaat:
Precies . Mijn moeder vond zo'n bordenset ding wel leuk om te geven. En het is ook wel fijn dat je dan gewoon van alles keurig 6 hebt en dat het bij elkaar past /autistisch trekje
Ik heb een of ander servies dat ooit eens gespaard is bij de Super de Boer, is wel netjes ^^ Al missen intussen 2 kopjes oren en zijn er niet overal nog 7 van
Oud 17-11-2013, 14:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik zou nog wel eens een goed set bestek willen hebben, maar dat kost al snel kluwen met geld
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-11-2013, 14:50
Verwijderd
Ik zou best een keer goede messen willen maar ik ben daar te retarded voor.
Oud 17-11-2013, 14:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zou nog wel eens een goed set bestek willen hebben, maar dat kost al snel kluwen met geld
Dit ja. Vooral als het er een beetje goed uit moet zien.
Oud 17-11-2013, 15:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb al een chille bestekset in mijn uitzet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-11-2013, 15:21
Verwijderd
Hooooi
Oud 17-11-2013, 15:27
Verwijderd
Hey! Ben je een beroemdheid geworden? Ik kreeg half wat dingetjes mee.
Oud 17-11-2013, 15:30
Verwijderd
Oi gevalt ofzoiets
Oud 17-11-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hey! Ben je een beroemdheid geworden? Ik kreeg half wat dingetjes mee.
Nee joh!
Oud 17-11-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Oi gevalt ofzoiets
Oud 17-11-2013, 15:37
Verwijderd
Hallo Osmoos
Oud 17-11-2013, 15:38
Verwijderd
Hallo hallo daar, alles goed?
Oud 17-11-2013, 15:44
Verwijderd
Para, volgens mij zitten er hier wat tussen met werk voor je ^^ http://thoughtcatalog.com/christine-...ZLPxB4MAs27.01
Oud 17-11-2013, 15:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was bij de intocht en daar kwam ik twee van mijn oppasgezinnen tegen, lekker met een driejarige op mijn schouders gelopen en de sint gespot
Oud 17-11-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Hooooi
Hee hallo!
Oud 17-11-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Para, volgens mij zitten er hier wat tussen met werk voor je ^^ http://thoughtcatalog.com/christine-...ZLPxB4MAs27.01
Dat vind ik wel meevallen, maar het doet me wel denken aan dit verhaal:

Oud 17-11-2013, 16:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb trouwens alleen ontbijtbordjes, om plaats te besparen. Als ik per se een groot bord nodig heb, voor pizza ofzo, haal ik het uit de keuken (studentenhuis jeweet).
Oud 17-11-2013, 16:02
Verwijderd
Paranoide, heb jij die Sletvrees-docu gezien van de week? Ik denk dat je die wel geinig vindt.
Oud 17-11-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens alleen ontbijtbordjes, om plaats te besparen. Als ik per se een groot bord nodig heb, voor pizza ofzo, haal ik het uit de keuken (studentenhuis jeweet).
en om minder te eten?

Ik zag laatst een item op tv over dat borden in de loop der eeuwen steeds groter zijn geworden. Dat hadden ze onderzocht aan de hand van de schilderijen van het laatste avondmaal. In 1300 waren de bordjes way kleiner dan in 1600. Vanuit dat punt konden ze ook inschatten wanneer die schilderijen gemaakt waren.
Oud 17-11-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Paranoide, heb jij die Sletvrees-docu gezien van de week? Ik denk dat je die wel geinig vindt.
Nee, niet gezien! Wel van gehoord uiteraard, staat nog op mijn kijklijstje. Ik vind Sunny Bergman wel goed maar ze draaft soms door ten koste van fatsoenlijke argumentatie, dus ik ben benieuwd.
Oud 17-11-2013, 16:16
Verwijderd
Ik las laatst een stuk over hoe iemand met synesthesie seks ervaart, dat was ook interessant.
Oud 17-11-2013, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik wel meevallen, maar het doet me wel denken aan dit verhaal:

[afbeelding]
Ik kon niet stoppen met lachen over de 5e ^^


Oh houdt er iemand van paars? Ik heb een huis voor je gevonden! http://www.rightmove.co.uk/property-...-41719309.html
Oud 17-11-2013, 16:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
en om minder te eten?

Ik zag laatst een item op tv over dat borden in de loop der eeuwen steeds groter zijn geworden. Dat hadden ze onderzocht aan de hand van de schilderijen van het laatste avondmaal. In 1300 waren de bordjes way kleiner dan in 1600. Vanuit dat punt konden ze ook inschatten wanneer die schilderijen gemaakt waren.


interessant trouwens!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.