Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2013, 08:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bijzonder hoeveel tekst geschreven kan worden over de eerste hangronde waarbij een niet-actieve dorpeling zijn einde vond.

Enige nuttige wat we (in ieder geval voor nu) uit deze ronde kunnen halen is dat als arPos niet snel reageert, me dat een mooie stem voor hangronde 2 lijkt.
Het gevaar van inactievelingen is natuurlijk dat je niet kunt weten wat voor functie ze hebben, ze zeggen er immer niets over. Kunnen we onze kostbare hangrondes niet beter aan onze heksenjacht (wovenjacht) spenderen en posts analyseren van actieve posters, dan steeds de stillen ophangen die dan wellicht steeds dorpelingen zijn? In het vorige spel hebben de dorpelingen hun hele eigen dorp opgehangen voor ze aan de functies en de slechteriken kwamen.
Ik ben dus zeker niet per se vóór het stemmen op mensen omdat ze stil zijn.
Advertentie
Oud 26-11-2013, 09:08
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Vrijwel al mijn posts zijn mobiel deze ook.
Ben trots op je.

Citaat:
Pfff tl;dr. Zouden we niet zonder monsterposts doen? Of was dat vorig potje?
Ik lees ook niet alles.
Oud 26-11-2013, 09:13
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Eleventhhour.. Er wordt niet zo genadig gekeken naar mensen die noob zijn als excuus gebruiken voor acties aiai
Niet als excuus ik probeer gewoon wat en kijk wat de reacties zijn en zo raar was de actie niet
__________________
cum hora undecima
Oud 26-11-2013, 09:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik lees ook niet alles.
Krijg je de samenvatting wel doorgePMd van je partners in crime?
Oud 26-11-2013, 09:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos was het vorige spel toch zo uberfanatiek, of vergis ik me nu?
Ja en ik ben een verklaring verschuldigd; ik heb de afgelopen 2 dagen geheel verstoken gezeten van alle communicatie, licht en zelfs gas, het was een beetje als in de middeleeuwen.
Ik heb de eerste ronde niet kunnen stemmen, maar alles lijkt nu opgelost te zijn.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 09:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het gevaar van inactievelingen is natuurlijk dat je niet kunt weten wat voor functie ze hebben, ze zeggen er immer niets over. Kunnen we onze kostbare hangrondes niet beter aan onze heksenjacht (wovenjacht) spenderen en posts analyseren van actieve posters, dan steeds de stillen ophangen die dan wellicht steeds dorpelingen zijn? In het vorige spel hebben de dorpelingen hun hele eigen dorp opgehangen voor ze aan de functies en de slechteriken kwamen.
Ik ben dus zeker niet per se vóór het stemmen op mensen omdat ze stil zijn.
Hij was al 7 dagen niet online geweest. Dat is wel iets meer dan inactief. Ik ben ook niet voor stemmen op mensen die stil zijn/niet zoveel posten. Maar dit was (want arPos heeft inmiddels gereageerd) wel iets meer dan dat imo.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-11-2013, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Ja en ik ben een verklaring verschuldigd; ik heb de afgelopen 2 dagen geheel verstoken gezeten van alle communicatie, licht en zelfs gas, het was een beetje als in de middeleeuwen.
Ik heb de eerste ronde niet kunnen stemmen, maar alles lijkt nu opgelost te zijn.
Hm, nouja, goed dat je er nu bent want twee mensen die zich wel opgeven maar niet meer langskomen zou wel erg zonde zijn.
Succes met bijlezen!
Oud 26-11-2013, 09:53
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou ik heb wel alles gelezen en vind er een hoop onzin tussen staan. Gaat alleen maar weer over die stomme lijstjes en dat mensen het vooral niet over die stomme lijstjes willen hebben.

Volgens mij is wat er fout ging vorig spel niet dat we lijstjes maakten, maar dat we in het begin van het spel conclusies wilden trekken uit die lijstjes. Dus als we nu wel weer lijstjes maken (hoe je het ook ziet, daar heb je altijd meer aan dan één hoop op de volgende inactieve) en er geen conclusies uittrekken komen we misschien verder.

Dus: eerst maar eens de eetronde afwachten
Oud 26-11-2013, 10:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lijkt me een goed plan idd. En hopen dat er de komende dagen wat functies gaan sneuvelen zodat we in ieder geval íets te weten komen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-11-2013, 10:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik vind het leuk om de complottheorieen te lezen, maar ga er zelf niet aan beginnen zo vroeg in het spel. Kan me wel voorstellen dat sommige mensen gewoon heel enthousiast zijn en graag het spel (en het topic) op gang willen brengen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 26-11-2013, 10:25
Verwijderd
Ik <3 lijstjes trouwens, daar hebben we menig spel op gewonnen, dat dat vorige keer een keer niet zo was betekend niet dat het zinloos is, dus ik ga me lekker vasthouden aan lijsten en theorieën op basis daarvan. In ronde 1 kun je er inderdaad nog niet zoveel mee, maar over een paar rondes wordt het lekker puzzelen
Oud 26-11-2013, 11:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Eens, niet te snel conclusies trekken, ik snap en erger me vaak aan de bezwaren in de eerste rondes kan je gewoon geen directe conclusies trekken uit de lijstjes maar je maakt ze voor later.

Afwachten en dan maar eens kijken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ik <3 lijstjes trouwens, daar hebben we menig spel op gewonnen, dat dat vorige keer een keer niet zo was betekend niet dat het zinloos is, dus ik ga me lekker vasthouden aan lijsten en theorieën op basis daarvan. In ronde 1 kun je er inderdaad nog niet zoveel mee, maar over een paar rondes wordt het lekker puzzelen
Sann toch
Maar verder ben ik het dus met je eens. Hang er alleen nu nog niet te veel aan, bitte.
Oud 26-11-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier een tijdje over na zitten denken. Er valt inderdaad niet direct informatie uit te halen, maar misschien wel het een en ander over te beredeneren. Even hardop denken:

De kans is groot dat er wolven op zowel Tijmen als op Sadye hebben gestemd (als bijvoorbeeld 1 wolf op Tijmen zegt te stemmen en 1 op Sadye, blijft de uitslag dus hetzelfde als wanneer je hun beide zou wegdenken uit het lijstje (aangezien ze niet écht stemmen). Dit heft elkaar dus op en houdt het lijstje veilig.

Aangezien Tijmen meer stemmen in het lijstje had en ook inderdaad doodging, is de kans aanwezig dat Sadye evenveel / meer wolvenstemmen onder haar had dan Tijmen dat had. (als Tijmen immers meer wolvenstemmen had gehad is de kans groter dat het gelijkspel was / hij was gestorven omdat wolven niet echt mogen stemmen).

Daarnaast is er een kans aanwezig dat 1 (of eventueel meer) van de wolven op iemand buiten dit lijstje heeft gestemd (want dat is veilig) en wellicht dat er zelfs een wolf (/wolven) heeft geroepen dat hij / zij 'niet gestemd' heeft, of te laat. Iets minder veilig, maar komt wel heel dorpeling-achtig over en het geeft ze de kans stil te zijn in het topic.

Tot slot: ik had al voorspeld dat dit zou gebeuren. Stemlijstjes kunnen heel interessant zijn, vooral laat in het spel, maar op dit moment is dat nog helemaal niet zo het geval en heeft het zeker ook nadelen aangezien alle bad guys er nog in zitten die de lijstjes in de war kunnen schoppen. Dat Deus ex, die zichzelf erg goed in het spel lijkt te vinden, hierop door bleef / blijft drammen vind ik daarom wat gevaarlijk. De volgende keer gaat hij vast zeggen dat we papieren gelijkspel moeten maken en iedereen die vorig spel heeft meegelezen / meegedaan weet wat er dan kan gebeuren. Iedereen op 1 persoon laten stemmen is niet handig, maar de stemmen verdelen om het verdelen is dat wat mij betreft ook niet.

En nu ga ik slapen.
*hoop lucht* maar ik zal er nog even op reageren.

Je gaat eerst de stemlijstjes in de eerste ronde analyseren?? En dan zeg je tot slot ''zie je wel, we gaan weer stemlijstjes analyseren. Dat moeten we niet doen, dat heb ik al gezegd'' .

Euh, WTF? Je ziet zelf toch ook wel dat dit natuurlijk nergens op slaat.

Dan even het stukje over mij:
Ik heb alleen gezegd dat we de stemlijstjes zo moeten verdelen dat we er in latere rondes nog iets aan hebben. Natuurlijk kan je na 1 hangronde nog niks uit de stemlijstjes halen. Maar dit is voor later in het spel wanneer er meer bekend is en je mensen kunt wegstrepen.

En daarnaast ben ik tot nu toe nog een van de enige spelers die mensen ''aanvalt'' maar vooral bevraagd waarom ze bepaalde keuzes maken. Hier hang ik mijn eigen theorieën aan vast en trek ik bepaalde conclusies uit.
Wat wil je dan? Dat we mensen random gaan hangen vanuit een bepaald ''gevoel'' of wil je dit doen door middel van het analyseren van post, stemgedrag en andere zaken?
Dat tweede lijkt mij een beter plan.

Dat jij dit niet wil, zegt voor mij meer over je rol dan over iets anders. Ik hou je in ieder geval in de gaten.
Oud 26-11-2013, 11:42
Verwijderd
Daarnaast ben ik blij dat ArPos door omstandigheden niet heeft kunnen reageren, toch een actieve ervaren spelers erbij, en de rest redelijk actief is.

Afwachten tot de eetronde ga ik denk ik ook doen. Alhoewel ik vast wel hier en daar een theorie ga posten over hetgeen wat mij opvalt
Oud 26-11-2013, 12:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Daarnaast ben ik blij dat ArPos door omstandigheden niet heeft kunnen reageren
Zo leuk was het niet

Ja ik moet nog even aflezen voor ik dingen ga roepen die al achterhaald zijn maar e.e.a. is mij ook al opgevallen inderdaad.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 12:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos was het vorige spel toch zo uberfanatiek, of vergis ik me nu?
Offtopic: Nou ik viel daar vooral op door mijn vormfouten in de multiquote en mijn falen met lijstjes niet zo zeer door mijn enorm nuttige bijdrage aan het spel

Bijgelezen; een hoop gebakken lucht in ronde 1, zoals te verwachten.
Deus maakt een punt tegenover Sadye daar dat er zat tijd is geweest voor uitleg maar zo speelt het mens wel een beetje het is een opvallende gebeurtenis maar wat ik er nou precies van moet maken.

Er zijn nog een paar dingen met name wat betreft meeschapen maar dat voor later verder geen superopvallende eerste ronde.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast ben ik blij dat ArPos door omstandigheden niet heeft kunnen reageren, toch een actieve ervaren spelers erbij, en de rest redelijk actief is.

Afwachten tot de eetronde ga ik denk ik ook doen. Alhoewel ik vast wel hier en daar een theorie ga posten over hetgeen wat mij opvalt
Citaat:
Zo leuk was het niet

Ja ik moet nog even aflezen voor ik dingen ga roepen die al achterhaald zijn maar e.e.a. is mij ook al opgevallen inderdaad.
Godver

Ik bedoel natuurlijk ik ben blij dat je weer kunt reageren!
Oud 26-11-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Nou ik viel daar vooral op door mijn vormfouten in de multiquote en mijn falen met lijstjes niet zo zeer door mijn enorm nuttige bijdrage aan het spel

Bijgelezen; een hoop gebakken lucht in ronde 1, zoals te verwachten.
Deus maakt een punt tegenover Sadye daar dat er zat tijd is geweest voor uitleg maar zo speelt het mens wel een beetje het is een opvallende gebeurtenis maar wat ik er nou precies van moet maken.

Er zijn nog een paar dingen met name wat betreft meeschapen maar dat voor later verder geen superopvallende eerste ronde.
Oftewel, laten we de volgende ronde eens gaan kijken wat Sadye is of haar beschermengeltje DP. Goed idee ArPos
Oud 26-11-2013, 13:24
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ooooh ik dacht dat Deus ex machina Arpos was
Heb je vorig spel wel meegedaan Deus/Archont?
Verwarrende nicks
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 26-11-2013, 14:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic: ArPos loopt hier ook al een jaar of 10 rond
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-11-2013, 14:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Offtopic: ArPos loopt hier ook al een jaar of 10 rond
Offtopic: oh ik ga me schamen in een hoekje
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 26-11-2013, 15:10
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Deus deed jij vorig spel ook mee? Als wie? En wie is Arpos dan? Aaaaahhhhhhhhh!!!
Oud 26-11-2013, 15:32
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Oftewel, laten we de volgende ronde eens gaan kijken wat Sadye is of haar beschermengeltje DP. Goed idee ArPos
is een optie ik vond de timing waarop tuttebel en eleventh meeschaapte op tijmen en eleventh "switch" ook wel opvallend.

We hebben nog even
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 15:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Deus deed jij vorig spel ook mee? Als wie?
Huh?
Citaat:
En wie is Arpos dan? Aaaaahhhhhhhhh!!!
Wat bedoel je ik deed igg wél mee vorige x

Of is dit een grapje wat ik niet oppik?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Huh?

Wat bedoel je ik deed igg wél mee vorige x

Of is dit een grapje wat ik niet oppik?
Waarom reageer je op iets tegen Deus?

Deus deed niet mee, jij wel. Deus is een beruchte oldbee. Jij niet.

Ps interpunctie en juist gebruik van afkortingen schelen houd het volledig helder, als je moeite hebt met je boodschap overbrengen.
Oud 26-11-2013, 15:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Waarom reageer je op iets tegen Deus?
Ik reageer feitelijk op; "en wie is arPos aaahhhh!!!"
Maar ik vind het ook een vage opmerking omdat ietje wel meedeed afgelopen keer.

reageer gewoon op een topicpost doe lekker vijandig ofzo.
Citaat:
Deus deed niet mee, jij wel. Deus is een beruchte oldbee. Jij niet.
ik heb anders vaak zat tegen archont gespeeld in die tijd.

Citaat:
Ps interpunctie en juist gebruik van afkortingen schelen houd het volledig helder, als je moeite hebt met je boodschap overbrengen.
Waar heb je het over?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik reageer feitelijk op; "en wie is arPos aaahhhh!!!"
Maar ik vind het ook een vage opmerking omdat ietje wel meedeed afgelopen keer.

reageer gewoon op een topicpost doe lekker vijandig ofzo.

ik heb anders vaak zat tegen archont gespeeld in die tijd.


Waar heb je het over?
Het was hulp je reageerde toch echt met huh op iets wat tegen Deus werd gezegd, niet tegen jou. Feitelijk. Je zinnen zijn slurry terwijl je ze af zou moeten met een komma. Igg staat voor in geen geval. Succes verder met niet meer vallen over je spelvorm ipv inhoud.
Oud 26-11-2013, 16:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oftewel, laten we de volgende ronde eens gaan kijken wat Sadye is of haar beschermengeltje DP. Goed idee ArPos
Oh, nu ben ik al haar beschermengel? Wat is het, elke keer als ik tegen je in ga krijg ik een hogere rang? Mag ik dan na deze post Neko's beschermarend zijn?

Om even alle posts erbij te pakken waar ik het over Sadye heb gehad: (gebaseerd op een advanced search met als zoekterm Sadye en als gebruikersnaam Dark Phoenix, doe het gerust na)

Citaat:
(knip)
Het is gewoon een willekeurige kutreden van mij om op iemand te stemmen omdat je toch op iemand móet stemmen. Ik vind dat niet lulliger dan op Thijmen stemmen omdat 'ie na een paar uur nog niet gereageerd heeft (net als zoveel anderen trouwens, maar daar hoor je niemand over), op Sadye omdat 'ze raar doet' of op Katertje "omdat ".
Geen bescherming, puur een post over hoe lullig het is om op Thor6 te stemmen.

Citaat:
Ik had het ook wel 'hypocriet' willen noemen, hoor. Je vindt Sadye verdacht omdat ze een twijfelkont is met haar stem. Vervolgens wissel je zelf van mening en stem je toch maar op haar. Met de mededeling dat je ook wel op thijmen wilde stemmen als hij niet postte. Twijfelkont much?
(knip)
Wederom geen verdediging van haar, ik noem haar een twijfelkont en val jou aan op je hypocrisie.

Citaat:
(knip)
@Archont: waar verdedig ik Sadye? Ik noem haar ook een wiebelkont. weer zo'n onzin beschuldiging die nergens op gebaseerd is. Jij wilde als eerste stemmen op thijmen omdat hij niet postte. Fair enough, ben ik met je eens. Toen wilde je op Sadye stemmen omdat die een wiebelkont was. Ook prima. Toen wilde je ineens dat mensen hun stemmen verdelen en maar niet teveel op Tijmen stemmen want daar haal je geen nuttige info uit. Nu ben ik verdacht omdat ik tegen je in ga.

Dat is een hoop statements binnen 24 uur.
Wederom geen verdediging van Sadye, wel een vraag aan jou waar ik haar dan zou verdedigen. Hier heb je uiteraard nooit meer op gereageerd.

(en dan is er nog deze post, maar die gaat over de stemlijstjes, niet over Sadye.)

Ik snap dat het makkelijker is om een paar random oneliners in het topic te gooien als 'DP is Sadyes beschermengel!!!!' in de hoop dat er wat mensen met je meegaan, maar het is wel erg doorzichtig. Dus nogmaals deze vraag: wáár heb ik Sadye precies beschermd, Deus ex?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-11-2013, 17:12
Verwijderd
Ik begin Deus' manier van spelen steeds verdachter te vinden. Er is nog bijna niets gebeurd, en toch regent het al beschuldigingen. Het kan zijn dat dat inderdaad gewoon je speelstijl is - ik ken jou niet - maar het kan ook zo zijn dat je de boel probeert te manipuleren. Voorlopig krijg je van mij nog het voordeel van de twijfel, maar als later zou blijken dat je beschuldigingen er volledig naast zaten, kom je bovenaan mijn lijstje te staan.

Verder viel Sayde Sadye inderdaad wel op met haar rare actie, idem voor EleventhHour.

Laatst gewijzigd op 26-11-2013 om 17:13. Reden: typo
Oud 26-11-2013, 17:29
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Huh?

Wat bedoel je ik deed igg wél mee vorige x

Of is dit een grapje wat ik niet oppik?
Ik weet dat je vorige keer wel meedeed, die post was inderdaad gericht aan Deus. En door die opmerking over dat jij hier al een paar jaar rondloopt, dacht ik dat je ook onder een andere naam speelde. Ik snapte het even niet en ben nog niet veel wijzer.

Maar het zal wel, voor mij zijn jullie gewoon Arpos en Deus.
Oud 26-11-2013, 17:32
Verwijderd
Jongens, er is welgeteld één hangronde geweest, en we lullen nu al vijf pagina's vol met theorieën. Zullen we eerst eens even wachten wat er vanavond gebeurt? Zoveel is er namelijk nog niet gebeurd
Oud 26-11-2013, 18:04
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Inderdaad
Wel grappig hoe zowel mijn aanvankelijke keuze voor tijmen (meeschapen) als het niet kiezen van tijmen verdacht worden gevonden

Voor mijn gevoel is Deus een verrader of iig iemand aan de wolvenkant. DP is ook al een opvallende speler, maar voorlopig nog niet verdacht.
__________________
cum hora undecima
Oud 26-11-2013, 18:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het was hulp je reageerde toch echt met huh op iets wat tegen Deus werd gezegd, niet tegen jou. Feitelijk. Je zinnen zijn slurry terwijl je ze af zou moeten met een komma. Igg staat voor in geen geval. Succes verder met niet meer vallen over je spelvorm ipv inhoud.
En dan noem je mijn zinnen slurry?


Citaat:
En door die opmerking over dat jij hier al een paar jaar rondloopt, dacht ik dat je ook onder een andere naam speelde.
nope
Citaat:
Maar het zal wel, voor mij zijn jullie gewoon Arpos en Deus.
Lijkt me wel zo overzichtelijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 26-11-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Jongens, er is welgeteld één hangronde geweest, en we lullen nu al vijf pagina's vol met theorieën. Zullen we eerst eens even wachten wat er vanavond gebeurt? Zoveel is er namelijk nog niet gebeurd
Dit is pas zeventien keer gezegd. Waarom grijp je dit aan om überhaupt te posten?
Citaat:
En dan noem je mijn zinnen slurry?
Absoluut.
Oud 26-11-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Dit is pas zeventien keer gezegd. Waarom grijp je dit aan om überhaupt te posten?


Absoluut.
Omdat de 16x ervoor blijkbaar niet geholpen hebben. Het verbaast me, dat is alles.

Maar verder zit ik nu vooral te f5'en
Oud 26-11-2013, 19:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 1

De rust kon weer wederkeren. De rust was niet de enige die wederkeerde, want de gevangenen konden ook weer terug naar binnen. Terug de gevangenis in, waar het bij gebrek aan brand en Cv-ketel ondertussen behoorlijk koud geworden was. Ietje5 begon hier dan ook direct over te klagen. Als Ietje5 niet voor het wurgen van haar broertje (waar ook WolterB van werd verdacht, maar daarover later meer) vast was gezet, was het wel geweest omdat ze zo verschrikkelijk veel klaagde.

.sann was de enige gevangene die niet naar buiten was geweest om een brandluchtje dat geen brandluchtje was te scheppen, en was hier laaiend over. “WOLTERB, STOMME OETLUL, JIJ HOORT ME TE BESCHERMEN VAN DE BOZE BUITENWERELD, LAAT ME HIER NIET ACHTER!” Dit was de eerste keer dat de selectief mutistische WolterB hoorde wat .sann zei, en het deed hem veel goed om te horen dat .sann hem waardeerde.

Katertje was ondertussen zwaar in de stress geraakt. Wie moest hij nou vragen voor zijn dagelijkse fix? Hij zou het maar eens bij Absinthofluf… Fluffosinth… Fistlabsint.. nouja. Dat gekke mens dus. Daar zou hij het maar eens aan vragen. Het? Wat het? Wat heet? Nou, niet echt meer nee. Waarom is het zo koud hier? Net toen hij dat alles aan het overdenken was kwam TCO binnen.

EleventhHour had het aan de stok gekregen met Deus Ex Machina, die naast zijn voorliefde voor (de baard van) Marx ook een passie voor het Latijn heeft. “Zeg, Hora Undecima, kijk eens niet zo naar me. Ik weet dat mijn snor weinig indrukwekkend is, maar Movember is ook nog maar net begonnen!”
Neko* raakte nu in de stress. Bijna geen cipiers meer en nu ook geen conciërge meer. Als het zo door gaat, zou ze de deur van de gevangenis moeten sluiten*. Vanavond zou er gezamenlijk naar Ajax – Barcelona gekeken worden door de gevangenen en cipiers, maar dat had Neko* maar afgezegd na alle hectiek. Ordnung muss sein.

In de kelder van de gevangenis keek WolterB als verlamd naar .sann. Hij kon haar horen! Dat moest de rest weten! Hij zocht TCO, die rond deze tijd bij EleventHour zou moeten zijn voor het dagelijkse voortgangsgesprek. Hij was er niet. Met de celdeur nog wagenwijd open rende hij de gang door. De cel van Katertje sloeg hij over. Daar lag TCO. Katertje was zo blij geweest dat TCO had aangeboden voortaan voor zijn heroïne te zorgen, dat hij zijn laatste beetje met hem had gedeeld. Bij een ander prikken bleek moeilijker dan gedacht.


*: Ja, jullie lezen het goed, de deuren stonden open! Dat had nog niemand geprobeerd, gek genoeg.


TCO is door de wolven opgepeuzeld! Dat was niet zo slim van ze, want TCO was verrader! Hoe gaan de dorpelingen dit vieren? Daar moeten ze vóór morgen 20:30 over uit zijn!

Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5
  8. Katertje
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano
  13. Röps
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB
  20. Wout
  21. ßuerp
  22. .sann

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 26-11-2013, 19:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Haha, nice.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-11-2013, 19:55
Verwijderd
Hahaaaaaa nice
Oud 26-11-2013, 19:56
Verwijderd
Oh goeie tekst Dark Phoenix
Oud 26-11-2013, 19:58
Verwijderd
Go dorpelingen
Oud 26-11-2013, 19:58
Verwijderd
Serieus?
Idioten
Oud 26-11-2013, 20:02
Verwijderd
Netjes! Maar een lambalverrader zeg, nauwelijks iets inhoudelijks (en wel zeiken over inactiviteit of dat we totaal niks kunnen zeggen )
Citaat:
Ja maar was een stem op Sadye dan niet nuttiger geweest om een gelijkspel op papier te forceren?
Oké Tijmen had zo een stem minder, maar veel heeft het niet uitgehaald.
In dat tweede heb je zeker gelijk, al valt er in deze fase van het spel natuurlijk nog niet zo heel veel nuttigs te zeggen
Citaat:
Ik begin Deus' manier van spelen steeds verdachter te vinden. Er is nog bijna niets gebeurd, en toch regent het al beschuldigingen. Het kan zijn dat dat inderdaad gewoon je speelstijl is - ik ken jou niet - maar het kan ook zo zijn dat je de boel probeert te manipuleren. Voorlopig krijg je van mij nog het voordeel van de twijfel, maar als later zou blijken dat je beschuldigingen er volledig naast zaten, kom je bovenaan mijn lijstje te staan.

Verder viel Sayde Sadye inderdaad wel op met haar rare actie, idem voor EleventhHour.
Dit lijkt drie spelers vrij te pleiten van weerwolfschap, maar uiteraard niet van overige evil functies.
Oud 26-11-2013, 20:03
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Nice. Was er nu een leerling?
Oud 26-11-2013, 20:03
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Misschien wilde hij nog in zijn rol groeien
__________________
cum hora undecima
Oud 26-11-2013, 20:06
Verwijderd
Haha kakwolven En lekker gespeeld, TCO
Oud 26-11-2013, 20:07
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Oh wauw de eerste slag is binnen
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 26-11-2013, 20:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Netjes! Maar een lambalverrader zeg, nauwelijks iets inhoudelijks (en wel zeiken over inactiviteit of dat we totaal niks kunnen zeggen )



Dit lijkt drie spelers vrij te pleiten van weerwolfschap, maar uiteraard niet van overige evil functies.
Hmja, interessant. So much voor mijn Deus ex als verrader theorie. Sorry Deus ex dan maar. Wel interessant dat dit dan zowel Deus ex als Sadye vrij lijkt te pleiten van wolf zijn, gezien de situatie tussen die twee.

Citaat:
Nice. Was er nu een leerling?
Leerling neemt sowieso verrader rol niet over, toch?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-11-2013, 20:09
Verwijderd
Dat heeft in het verleden nog wel eens gevarieerd. Vaker géén leerlingverrader dan wel, in mijn herinnering.
Oud 26-11-2013, 20:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Er is nu gewoon een leerlingverrader, zo staat het ook in de spelregels.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.2
Dark Phoenix
500 03-12-2013 19:00
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.