Oud 25-11-2013, 18:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wauw, Pip, respect hoor. Ik zou het zelf absoluut niet kunnen, maar ik vind het zo fantastisch dat jij dat wel doet. En ook het hele doorbreken van de taboe door het gewoon open en bloot hier neer te zetten.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 25-11-2013, 18:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zeker, maar de eerste 360 euro (wettelijk verplicht eigen risico) die een gebroken ledemaat kost moet je zelf betalen.
Ik denk niet dat die 360 euro je grootste probleem is als je weken in het gips moet en mag revalideren wegens gebroken ledemaat X.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 18:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb ontslag genomen. Ik ga wat anders doen. Ik twijfelde of ik het hier ging vertellen, maar ik houd het taboe in stand als ik zwijg.
Nou voor de draad ermee pip, wat ga je doen.
Ik heb in december een sollicitatie voor sekswerker in de zorg. Dus, seks met gehandicapten. Mijn grootste motivatie is om van mn hobby mn beroep te maken en omdat ik zelf ook iemand zou willen die seks met me zou hebben als ik gehandicapt was.
Dus dat ik heb er zin in.
Maar je moet dus nog solliciteren?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-11-2013, 18:47
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik denk niet dat die 360 euro je grootste probleem is als je weken in het gips moet en mag revalideren wegens gebroken ledemaat X.
Dat hangt ook maar net van je financiële situatie af.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 25-11-2013, 19:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
och, ook al ben je straatarm en heb je geen zorgzame ouders, dan zullen ze vast wel een leuke betalingsregeling voor je hebben.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat die 360 euro je grootste probleem is als je weken in het gips moet en mag revalideren wegens gebroken ledemaat X.
Het kan je financiën behoorlijk in de war schoppen. Zeker als je een ER hebt van 860. Dat moet je dan gewoon zelf hebben.
Citaat:
och, ook al ben je straatarm en heb je geen zorgzame ouders, dan zullen ze vast wel een leuke betalingsregeling voor je hebben.
Ze zullen wel moeten. Maar then again, het kan je financiële situatie best in de war schoppen als je de reserve niet hebt.
Oud 25-11-2013, 19:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Pip, wat stoer Goed dat je de keuze hebt gemaakt en je hart volgt Dat moet je toch maar even durven, ja.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-11-2013, 19:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh, is ook hoor, maar ik doel meer op het feit dat een serieuze verwonding/aandoening erger is dan geld terug moeten betalen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 20:22
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Ik heb ontslag genomen. Ik ga wat anders doen. Ik twijfelde of ik het hier ging vertellen, maar ik houd het taboe in stand als ik zwijg.
Nou voor de draad ermee pip, wat ga je doen.
Ik heb in december een sollicitatie voor sekswerker in de zorg. Dus, seks met gehandicapten. Mijn grootste motivatie is om van mn hobby mn beroep te maken en omdat ik zelf ook iemand zou willen die seks met me zou hebben als ik gehandicapt was.
Dus dat ik heb er zin in.
Toevallig afgelopen donderdag een kennisdag gehad over intimiteit en seksualiteit in de zorg. En wat voor positieve effecten dat kan hebben op het gedrag van cliënten en hoe belangrijk dat is dat er ook naar die behoeften wordt geluisterd.
Knap dat jij je hart volgt en daarin wat voor die mensen wil betekenen!
__________________
Meetwaterkan.
Oud 25-11-2013, 20:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, props voor Pip!

ot:
Er ontplofte net een wortel in m'n oog. Ik haalde een schaaltje uit de magnetron en 1 wortel was nog aan het nakoken ofzo en deed ineens *PATS*
Die had ik niet zien aankomen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 20:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Pip, hoe solliciteer je daar eigenlijk voor? Hebben ze een soort bemiddelingsbureau ofzo?
__________________
you're not my demographic
Oud 25-11-2013, 20:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, props voor Pip!

ot:
Er ontplofte net een wortel in m'n oog. Ik haalde een schaaltje uit de magnetron en 1 wortel was nog aan het nakoken ofzo en deed ineens *PATS*
Die had ik niet zien aankomen.
En dan zeggen ze dat je door wortels eten beter gaat zien...
__________________
you're not my demographic
Oud 25-11-2013, 21:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vind het ook wel iets voor jou Pip
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 21:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
toch ook even hier. Goed artikel over dieren in films; en hoe weinig er klopt van de kreet "No animals were harmed". http://www.hollywoodreporter.com/feature/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 21:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Schödinger naamzoek, geloof jij ook in het feit dat bewustzijn huist in fotonen?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ontslag genomen. Ik ga wat anders doen. Ik twijfelde of ik het hier ging vertellen, maar ik houd het taboe in stand als ik zwijg.
Nou voor de draad ermee pip, wat ga je doen.
Ik heb in december een sollicitatie voor sekswerker in de zorg. Dus, seks met gehandicapten. Mijn grootste motivatie is om van mn hobby mn beroep te maken en omdat ik zelf ook iemand zou willen die seks met me zou hebben als ik gehandicapt was.
Dus dat ik heb er zin in.
<3
Oud 25-11-2013, 21:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
toch ook even hier. Goed artikel over dieren in films; en hoe weinig er klopt van de kreet "No animals were harmed". http://www.hollywoodreporter.com/feature/
Ik heb niet alles gelezen want het is wel heul veel tekst en ik begrijp het ook niet helemaal. Is die organisatie nou niet eerlijk omdat ze nauw verbonden zijn met de filmindustrie, of hoe zit t precies? Ik word er in ieder geval niet vrolijk van.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Pip, hoe solliciteer je daar eigenlijk voor? Hebben ze een soort bemiddelingsbureau ofzo?
Er is een organisatie die bemiddelt, ja Het loont ook om zorgdiploma's te hebben.
Oud 25-11-2013, 21:27
Verwijderd
Pip, ik vind het echt heel gaaf dat je deze stap zet. Ik weet alleen nog niet helemaal wat ik me er bij voor moet stellen, maar dat komt omdat ik een onschuldig groen blaadje ben
Oud 25-11-2013, 21:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb niet alles gelezen want het is wel heul veel tekst en ik begrijp het ook niet helemaal. Is die organisatie nou niet eerlijk omdat ze nauw verbonden zijn met de filmindustrie, of hoe zit t precies? Ik word er in ieder geval niet vrolijk van.
Nou, de AHA is ooit "in het leven geroepen" om het welzijn van dieren in film- en TV-producties in de gaten te houden, maar het lijkt nu meer dat ze voornamelijk vriendjes zijn van de filmindustrie en dus in veel gevallen de boel verdraaien. En dat dus de zin "No animals were harmed" (waar overigens copyright op rust) blijkbaar in heel veel gevallen niet waar blijkt te zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 21:36
Verwijderd
Citaat:
toch ook even hier. Goed artikel over dieren in films; en hoe weinig er klopt van de kreet "No animals were harmed". http://www.hollywoodreporter.com/feature/
Wat een deprimerend artikel.
Oud 25-11-2013, 21:51
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou, de AHA is ooit "in het leven geroepen" om het welzijn van dieren in film- en TV-producties in de gaten te houden, maar het lijkt nu meer dat ze voornamelijk vriendjes zijn van de filmindustrie en dus in veel gevallen de boel verdraaien. En dat dus de zin "No animals were harmed" (waar overigens copyright op rust) blijkbaar in heel veel gevallen niet waar blijkt te zijn.
Aha. En hoe komt t dan dat ze vriendjes zijn? Of gaat het artikel daar niet over?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 21:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat kan je uitgebreid lezen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Toevallig afgelopen donderdag een kennisdag gehad over intimiteit en seksualiteit in de zorg. En wat voor positieve effecten dat kan hebben op het gedrag van cliënten en hoe belangrijk dat is dat er ook naar die behoeften wordt geluisterd.
Knap dat jij je hart volgt en daarin wat voor die mensen wil betekenen!
ha ik ben ook toevallig afgelopen donderdag op een informatiemarkt geweest met een uitgebreide stand over intimiteit en seksualiteit in de zorg. Dat ging meer over het plaatsen van tweepersoonsbedden in verpleeghuizen en clienten aanbieden dat hun partner komt logeren etc, want het was een verpleeghuis-informatiemarkt. Maar sekswerkers werden ook wel genoemd.
Oud 25-11-2013, 22:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
dat kan je uitgebreid lezen
Haha, ok
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis (ik lig al lekker in bed met series enzo), ik heb al een kast gescoord van de buurman, en zijn internetwachtwoord. Kreeg ook al een wachtwoord van de buurman verderop, maar zijn signaal is niet sterk genoeg. Goede buren dus hier ik lig enorm lekker en hoewel ik het toch ook wel een beetje spannend vind, de eerste nacht in mijn eigen huis, vind ik het ook echt enorm relaxed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 22:02
Verwijderd
Wat een rust he
Oud 25-11-2013, 22:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ah, fijn LP!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hallo, ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis (ik lig al lekker in bed met series enzo), ik heb al een kast gescoord van de buurman, en zijn internetwachtwoord. Kreeg ook al een wachtwoord van de buurman verderop, maar zijn signaal is niet sterk genoeg. Goede buren dus hier ik lig enorm lekker en hoewel ik het toch ook wel een beetje spannend vind, de eerste nacht in mijn eigen huis, vind ik het ook echt enorm relaxed
Ah, superfijn Fiep! Ben je al klaar met klussen dan? Of moeten er alleen nog wat kleine dingetjes? Ik wil foto's zien!
En nice dat je aardige buren hebt. Daar kan je mss nog es een kopje suiker gaan lenen op een eenzame avond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 22:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, zaterdag is het laatste laminaat erin gegaan en zijn de laatste muren geverfd, net op tijd dus. Gister de kleine spullen verhuisd, en vandaag grote spullen zoals bed en kast enzo. Dus ik woon hier nu officieel alleen nog een doosje en mijn kleren ophalen morgen

Ik heb voor, tijdens en na foto's, maar het is nog niet helemaal ingericht, dus ik wacht er nog even mee

Omg Trimm
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 22:17
Verwijderd
Mijn moeder heeft zich een laptop met windows8 aangeschaft, maar ze kan niet eens met windows7 of een computer omgaan. Hoe gaat ze dit fixen.
Oud 25-11-2013, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Hallo, ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis (ik lig al lekker in bed met series enzo), ik heb al een kast gescoord van de buurman, en zijn internetwachtwoord. Kreeg ook al een wachtwoord van de buurman verderop, maar zijn signaal is niet sterk genoeg. Goede buren dus hier ik lig enorm lekker en hoewel ik het toch ook wel een beetje spannend vind, de eerste nacht in mijn eigen huis, vind ik het ook echt enorm relaxed
spannend! veel plezier met in je eigen huisje slapen!
Oud 25-11-2013, 22:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Komt goed, ik lig nu nog lekker series te kijken en alles
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 22:20
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vraagje, zijn er hier mensen die wel eens legpuzzels maken? Hoeveel stukjes zijn nou moeilijke puzzels? Ik zoek namelijk een puzzel voor een vriendinnetje met wie het niet zo goed gaat. Het moet niet een puzzel zijn die je in een kwartier gelegd hebt maar het moeten ook niet zo veel stukjes zijn dat je als gezond mens al een week bezig bent. Dus een simpele puzzel voor een volwassen iemand. Voor hoeveel stukjes moet ik dan gaan?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:21
Verwijderd
Wij hebben met 1000 stukjes, dat is niet 1,2,3 gelegd.
Oud 25-11-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Vraagje, zijn er hier mensen die wel eens legpuzzels maken? Hoeveel stukjes zijn nou moeilijke puzzels? Ik zoek namelijk een puzzel voor een vriendinnetje met wie het niet zo goed gaat. Het moet niet een puzzel zijn die je in een kwartier gelegd hebt maar het moeten ook niet zo veel stukjes zijn dat je als gezond mens al een week bezig bent. Dus een simpele puzzel voor een volwassen iemand. Voor hoeveel stukjes moet ik dan gaan?
De grens tussen makkelijk-moeilijk ligt over het algemeen rond de vijfhonderd stukjes. Ik zou het dus daar zoeken. Maar als ze echt niks te doen heeft, is duizend ook wel okee.
Oud 25-11-2013, 22:28
Verwijderd
Ik ben met duizend wel een week bezig, maar dan ongeveer twee keer per dag een uur, langer hou je toch niet vol.
Oud 25-11-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
dat kan je uitgebreid lezen
Heb jij deze documentaire wel eens gezien? Bizar goed verhaal.
Oud 25-11-2013, 22:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vraagje, zijn er hier mensen die wel eens legpuzzels maken? Hoeveel stukjes zijn nou moeilijke puzzels? Ik zoek namelijk een puzzel voor een vriendinnetje met wie het niet zo goed gaat. Het moet niet een puzzel zijn die je in een kwartier gelegd hebt maar het moeten ook niet zo veel stukjes zijn dat je als gezond mens al een week bezig bent. Dus een simpele puzzel voor een volwassen iemand. Voor hoeveel stukjes moet ik dan gaan?
Duizend stukjes doe ik wel eens met mijn moeder, wij hebben ook een oprolkleed, want dat duurt for ever. Ik zou dus voor 500 stukjes gaan, en misschien is zo'n kleed erbij ook wel handig? Dan kan je je puzzel oprollen en later verder gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 22:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Heb jij deze documentaire wel eens gezien? Bizar goed verhaal.
die staat al een tijdje in de queue maar hoor er goede verhalen over ja
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 22:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
De grens tussen makkelijk-moeilijk ligt over het algemeen rond de vijfhonderd stukjes. Ik zou het dus daar zoeken. Maar als ze echt niks te doen heeft, is duizend ook wel okee.
Citaat:
Ik ben met duizend wel een week bezig, maar dan ongeveer twee keer per dag een uur, langer hou je toch niet vol.
Thanks! Dan ga ik voor 500 denk ik. Morgen even gaan shoppen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Heb jij deze documentaire wel eens gezien? Bizar goed verhaal.
Maar wel een beetje creatief met de waarheid.
Oud 25-11-2013, 22:36
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Duizend stukjes doe ik wel eens met mijn moeder, wij hebben ook een oprolkleed, want dat duurt for ever. Ik zou dus voor 500 stukjes gaan, en misschien is zo'n kleed erbij ook wel handig? Dan kan je je puzzel oprollen en later verder gaan.
Dankje. Ja, hmm, zo'n puzzelmat erbij is ook meteen zo duur. Ze hebben daar wel genoeg tafels om er 1 bezet te houden denk ik
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dankje. Ja, hmm, zo'n puzzelmat erbij is ook meteen zo duur. Ze hebben daar wel genoeg tafels om er 1 bezet te houden denk ik
Het is het wel waard hoor, want na een aantal uur puzzelen zie je het echt niet meer en dan is het echt handig als je hem aan de kant kan leggen. Maar als het daar niet in de weg ligt, hoeft dat natuurlijk niet

Maar goed, wat ik zei, 1000 stukjes is wel echt moeilijk en duurt enorm lang, dan krijg je van die stukjes lucht en gras die allemaal op elkaar lijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
die staat al een tijdje in de queue maar hoor er goede verhalen over ja
Het is echt een prachtig verhaal maar
Citaat:
Maar wel een beetje creatief met de waarheid.
Oei, ik weet niet of ik dat wel wil lezen.
Oud 25-11-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Maar wel een beetje creatief met de waarheid.
Nou, het is niet zo erg als toen ik er achter kwam dat Karl May niet echt al die indianen had meegemaakt die hij beschreef.
Oud 25-11-2013, 22:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het is het wel waard hoor, want na een aantal uur puzzelen zie je het echt niet meer en dan is het echt handig als je hem aan de kant kan leggen. Maar als het daar niet in de weg ligt, hoeft dat natuurlijk niet

Maar goed, wat ik zei, 1000 stukjes is wel echt moeilijk en duurt enorm lang, dan krijg je van die stukjes lucht en gras die allemaal op elkaar lijken
Hoe lang zou je over 500 doen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe lang zou je over 500 doen?
Dat ligt eraan hoe goed ze is in puzzelen mijn moeder en ik hebben wel eens puzzels weggegooid uit frustratie, omdat we er niet uit kwamen. Soms legden we de helft van een 1000 puzzel in een middagje, soms hadden we alleen de hoekjes van een 500 puzzel na een hele avond
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 22:53
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat ligt eraan hoe goed ze is in puzzelen mijn moeder en ik hebben wel eens puzzels weggegooid uit frustratie, omdat we er niet uit kwamen. Soms legden we de helft van een 1000 puzzel in een middagje, soms hadden we alleen de hoekjes van een 500 puzzel na een hele avond
Ze puzzelt verder nooit en ze is dus ook niet helemaal helder van geest nu. Misschien toch maar voor 300 stukjes gaan of iets dergelijks?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 22:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.