Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2014, 18:31
Rommeltje
Rommeltje is offline
Hallo iedereen,

Sommige van jullie weten misschien wat ik afgelopen jaar allemaal heb gepost, maar ik denk dat vele dat niet weten.

Mijn verhaal is heel kort samengevat als volgt:
Ik ben een jaar geleden voor het eerst verliefd geworden en vriendin gehad, tevens datzelfde jaar gaan studeren en op mezelf gaan wonen op kamers. Ik was bij een studentenvereniging gegaan, veel feestjes en veel losbandigheid. Ik zag mijn vriendin alleen in het weekend en af en toe konden we dan elkaar helemaal niet zien. We appten veel en ik heb er nooit veel problemen mee gehad.
Totdat ik mijn gebrek aan liefde ging compenseren door meer aandacht te geven aan andere vrouwen, mijn obsessie voor donkere vrouwen groeide en ik op een avond dronken met een ander meisje heb gezoend, en de keuze had gemaakt dit achter te houden (het zat er ooit aan te komen hield ik mezelf voor). Slechte keuze, na de zomervakantie begon het aan me te knagen en ik begon steeds ongelukkiger te worden.
Uiteindelijk heb ik het in het begin van het jaar verteld aan haar, ze maakte het uit en ik was helemaal kapot. De eerste twee weken was ik een losgeslagen beest en versierde elk meisje die interesse in mij toonde. Vanwege mijn uiterlijk lukte dat vaak, maar telkens als het er op aan kwam in bed dan lukte het me niet omdat ik nog lang niet over mijn ex was.
Een paar weken later vertelde ik mijn ex dat ik met haar wou afspreken om te praten, kijken hoe het ging en ik wou dat ze me vertelde dat het helemaal uit was, geen kans voor mij om terug te komen (ze gaf altijd nog valse hoop aan mij).
Dit deden we, ze vertelde dat ze al seks had gehad met een andere jongen en die ook wel leuk vond, maar tegelijkertijd hamerde ze erop dat het niets zou worden en dat de seks erg slecht was. Later die avond hebben we nog seks gehad, het was erg intens en emotioneel maar super fijn en vertrouwd. Ik merkte dat ik weer opnieuw verliefd geworden was. Maar ze had gezegd dat het klaar was, de seks was een fout, maar ze wou het zo graag..

Het was een opluchting voor mij dat ze vertelde dat ik geen kans meer had, dat ze het niet meer wou proberen. Totdat ze twee dagen later weer vroeg of ik met haar wou afspreken. Ik weet het allemaal niet meer, zes weken lang huil ik iedere dag, hoe veel ik ook met mijn vrienden/vriendinnen/ouders praat , ik kan haar maar niet loslaten, telkens geeft ze me weer een sprankeltje hoop dat ze het opnieuw wilt proberen, dat ze me weer kan leren vertrouwen en een relatie wilt met mij.
Ik hou ontzettend veel van haar, ik wil niets liever dan heel mijn leven met haar doorbrengen, maar ik weet ook dat ik niet genoeg liefde kan krijgen met een weekend/afstands relatie. Ik ga kapot, ik moet verder maar ik wil het niet omdat ik nog van haar hou.
Wat moet ik in godsnaam doen, zeggen, of duidelijk maken voor haar of voor mezelf zodat ik weet normaal kan leven?

rommeltje,


PS: ik ben niet goed in samenvatten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2014, 19:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Doe iedereen in het verhaal een plezier en sluit dit hoofdstuk af. Geen contact meer, niet irl maar ook niet digitaal.
Ga doen waar je gelukkig van wordt, wellicht dat jullie elkaar in de toekomst, onder betere omstandigheden, nog terugvinden. Maar nu kunnen jullie elkaar niet gelukkig maken.

En idd, je kunt niet samenvatten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 19:13
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ik heb haar heel vaak gevraagd om me te blokkeren, maar dat vond ze kinderachtig en geen oplossing. Ik weet van mezelf dat ik wel rationele besluiten kan maken en mezelf er aan kan houden als ik niet verdrietig of emotioneel ben, maar telkens vraag ik toch weer hoe het met haar is, of typ ik een dronken verhaal. Het moeilijkste is om gewoon te beseffen dat je niet alleen verder kan gaan. Ik leef nu al één jaar lang met dezelfde routine, vooral voor het slapengaan ben ik het meeste geneigd om toch nog weltruste te zeggen.
Een druk op de knop kan ervoor zorgen dat ik uit haar leven ben. Maar dat durft ze waarschijnlijk niet, en dat gedeeltelijke niet loslaten van haar geeft mij weer de kans om haar aan te grijpen en zelf ook niet los te kunnen laten..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 09:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nou, dan doe je het niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 09:37
Verwijderd
Waarom is er geen mogelijkheid dat JIJ haar blokkeert en zo het contact verbreekt. Zoals je zelf al wel doorhebt, je maakt jezelf kapot hierdoor. Contact verbreken en doorgaan met je leven is het enige wat je echt gaat helpen, hoe moeilijk het ook is.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 12:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan moet jij haar blokkeren, niet meer zo veel drinken dat je haar dronken berichtjes gaat sturen en zorgen dat er geen mogelijkheid meer bestaat dat jullie contact met elkaar hebben.

Laat dit achter je, ga door met je leven, leer dingen los te laten, leer rationeel te denken en leer samenvatten..
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 15:12
Rommeltje
Rommeltje is offline
Het is niet makkelijk jongens. Hoe zeer ik weet dat het beter voor me is, hoe meer ik het juist niet wil doen. Ik wil juist een kut leven omdat ik haar een kutleven heb bezorgd door te liegen over mijn daden.

Maar ja, vrijdag zie ik haar weer, en dan ga ik voorstellen, alles of niets.
Wordt het alles, dan ga ik er 100% voor en zal nooit meer dezelfde fouten maken. Wordt het niets, dan ga ik het achter me laten.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 15:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan kies je toch zelf voor dat kutte leven als je dat zo graag wilt. Zo lang je maar niet je ex/familie/vrienden daarin meesleept en mee lastigvalt. Je geeft aan anders te willen, maar tegelijk er totaal niets voor te willen doen of laten. Precies hetzelfde wat in je vorige topics naar voren kwam.

Als ik in de schoenen van je vriendin zou staan zou ik je geen tweede kans geven na alle ellende die je al bezorgd hebt. Wees slim en laat de eer aan jezelf.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Loslaten
nachtmens
3 02-12-2010 11:43
Levensbeschouwing & Filosofie Nietzsche
hans01
29 19-01-2006 16:33
Psychologie Nieuw leven beginnen
Verwijderd
16 01-01-2005 10:36
Verhalen & Gedichten Loslaten van het verleden
Fearless
5 14-12-2003 10:51
Verhalen & Gedichten [song tekst] just denying
mixtape
0 23-05-2003 22:49
Liefde & Relatie Mijn moeder verbiedt me..
Verwijderd
114 09-08-2002 12:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.