Oud 21-12-2002, 19:11
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
__________________
________________
Advertentie
Oud 21-12-2002, 19:21
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
*drukt op CTRL+V*

niks dus
Oud 21-12-2002, 19:22
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
http://www.kinderlines.nl/assets/ima....Vissen.3D.jpg
__________________
Neen.
Oud 21-12-2002, 19:29
Thomas
Thomas is offline
0647876***

Haha, een mobiel nummer van een bepaald persoon. Onherkenbaar gemaakt door mij, omdat ik niet weer van wie hij is.
Oud 21-12-2002, 20:56
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
was weer leu
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 21-12-2002, 21:17
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 21-12-2002, 21:17
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Sinds mijn geboorte ben ik begonnen met elke dag een beetje te sterven.
Ik lijd namelijk aan de ongenezelijke en tevens dodelijke ziekte genaamt "Leven".

Na circa een incubatietijd van negen maanden is deze ziekte ook bij mij vast gesteld.

Volgens onderzoekers is dit de meest voorkomende ziekte op Aarde.

Deze ziekte is erfelijk. Het nageslacht zal hier ook altijd mee besmet raken. Allebei de ouders lijden hier ook aan. Als niet allebei de ouders aan deze ziekte lijden dan kan er niet voor nageslacht gezorgt worden.


Enkele symptonen:

-Het ervaren van emotie's, uiteenlopend van liefde, geluk blijdschap tot woede, haat, verdriet tot angst en afschuw.
-Het voortdurend veranderen van het lichaam.
-De mogelijkheid tot aanpassen en leren.


Ervaart U ook deze symptonen en heeft U een incubatietijd van ca. 9 maanden gehad, raak dan niet in paniek.
Aan deze ziekte kan niks gedaan worden, de dood kan alleen worden uitgesteld.
Na gemiddeld 90 jaar treed de dood in, maar dit is zeer verschillend. Er zijn gevallen bekend van 112 jaar.
De dood kan natuurlijk ook eerder in treden, maar vaak door andere (onnatuurlijke) aandoeningen, zoals 'andere ziektes', 'ongelukken' en 'opzettelijke (zelf)doding'.

Is bij U deze ziekte vastgesteld of denkt U hier aan te lijden, probeer dan zo veel mogelijk van Uw momenten op Aarde te genieten.
Wat U zeker niet moet doen is paranoïde gedrag gaan vertonen, een geneesmiddel zoeken of andere wezens gaan lastig vallen.

En laat dit een troost wezen; U bent niet de enige.
__________________
________________
Oud 22-12-2002, 08:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl

dit is eeeh....

de officiële releasepagina dan directx 9.0 end-user runtime
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-12-2002, 10:43
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
WolterB schreef:
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl

dit is eeeh....

de officiële releasepagina dan directx 9.0 end-user runtime
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Open de introductiepagina www.microsoft.com en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.



HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Oud 22-12-2002, 10:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Open de introductiepagina www.microsoft.com en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.



HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
vaag, als ik de link klik doet ie t gewoon

maybe draai je een verkeere windows versie?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-12-2002, 11:20
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
*lalala*
[Aangepast door Conan the Librarian op 20-12-2002 om 14:04]
Smerige censuur van de linkse kerk hier op s.com!











__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 22-12-2002, 11:23
Octopus
Avatar van Octopus
Octopus is offline
12.10.140.101
__________________
Danoontje Powerrr!! Voor als je zelf ook een beetje dorst hebt.
Oud 22-12-2002, 14:33
neeltje
neeltje is offline
http://karosta.edworks.net/
Oud 22-12-2002, 14:36
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
niks...
__________________
conclusie :
Oud 22-12-2002, 14:38
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
[edit] *een mailtje van een vriendin*[/edit]

(is persoonlijk)
__________________
(geen signature)
Oud 22-12-2002, 16:09
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
\Mp3\Archief\Klein Orkest - Achter Elke Deur.mp3


euhm....ja
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 22-12-2002, 16:27
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
een cu2 adres van een kennis van mij
http://www.cu2.nl/evil-faith
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 22-12-2002, 16:39
Verwijderd
1A:
Materiaal benodigdheden: Snijplank (plastic of hout), Goed scherp koksmes wat niet meebuigt, bakvorm, grote pan, soeplepel en eventueel een knoflookpers.
1B:
Ingredi‰nten: Het liefst natuurlijk biologische ingredi‰nten, en we gaan niets uit een of ander kant-en-klaar pakje halen.
Een pakje lasagnebladen, 500 g gezeefde tomaten, 200 g champignons, 4 tenen knoflook, 3 a 4 grote uien, olijfolie, olijven, kaas, zout, peper, bloem of een ander bindmiddel en eventueel andere kruiden. Je kan gehakt gebruiken, of wat meer groentes: Paprika, pompoen, broccoli, 't werkt allemaal wel. Ongeveer 300 gram tot 400 gram heb je hiervan nodig.. En het belangrijkste ingredient: de melk.
2A:
Het verwerken van de ingredi‰nten:
Eerst snij je de uien in blokjes, zet de pan op het vuur, met een laagje olijfolie . Uien in de pan, daarbij geplette en gesneden knoflook doen (of door de knoflookpers halen). Eventueel het gehakt erbij. Let erop dat het gehakt wel goed gaar wordt! Bak het gehakt rul. Nu snij je de andere groentes ook. Champignons in blokjes, en andere grote stukken ook.. Olijven kunnen door midden gesneden worden, of heel gelaten. Dit bak je een tijdje op een matig vuur, zodat het niet aanbrandt.
2B:
Nu kiep je er de gezeefde tomaten bij. Breng het geheel op smaak met zout en peper, en voeg er eventueel andere kruiden aan toe. Doe er nu ook wat melk bij. Dit geeft een iets zachtere smaak, en zorgt ook voor een minder dieprode kleur. Gooi er telkens een klein beetje bij en roer dan. Het kleurverschil treedt erg snel op! Doe er nu wat bloem of ander bindmiddel bij, net zodat de saus ‚‚n geheel is. Hiervoor was het wat waterig, en na het binden van de saus is het iets stroperiger.
3A:
Verwarm de oven voor op 160 graden Celsius. Vet de bakvorm in. Nu is het tijd om de bakvorm te vullen. Met de soeplepel schep je de saus in de bakvorm. Met een soeplepel zorg je ervoor dat je telkens ongeveer dezelfde samenstelling saus te pakken hebt. Neem een aantal soeplepels saus, en maak een bodempje. Nu leg je een laag lasagnebladen er overheen. Hierop komt weer een laag saus. Dit proces herhaal je een aantal keer, totdat je nog maar ‚‚n laagje met de saus kan maken. Dit laagje doe je op de laatste laag lasagnebladen. Hierboven op komen een aantal plakken kaas, over de hele oppervlakte. Je kan ook geraspte kaas nemen, maar dat is eigenlijk alleen echt handig als het een wat oudere kaas betreft, die smelten namelijk niet zo makkelijk.
4A:
Zet de bakvorm in de oven, ongeveer in het midden. Laat de bakvorm 30 minuten in de oven verblijven. Deze tijd kan je met ongeveer 8 a 10 minuten verkorten indien je een heteluchtoven gebruikt.
4B:
Na die bepaalde tijd haal je de bakvorm uit de oven.. Met een mes kan je een snede maken, en met een spatel kan je dat stuk dan optillen en op een bord leggen.
Oud 22-12-2002, 18:13
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
061517**** mobiele nummer van mijn vriend
__________________
Adoreer mij.
Oud 22-12-2002, 20:10
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
A philosophy professor stood before his class and had some items in front of him. When the class began, wordlessly he picked up a very large empty mayonnaise jar and proceeded to fill it with rocks, rocks about 2" in diameter.

He then asked the students if the jar was full? They agreed that it was. So the professor then picked up a box of pebbles and poured them into the jar.
He shook the jar lightly. The pebbles, of course, rolled into the open areas between the rocks.

He then asked the students again if the jar was full. They agreed it was.

The professor picked up a box of sand and poured it into the jar. The sand settled in and filled up everything else. He then asked once more if the jar was full. The students responded with a unanimous "yes."

At that point the professor produced two cans of beer from under the table and proceeded to pour their entire contents into the jar — effectively filling the empty space between the sand.

The students laughed.

"Now," said the professor, as the laughter subsided, "I want you to recognize that this jar represents your life:

• The rocks are the important things — your family, your spouse, your health, your children — things that if everything else was lost and only they remained, your life would still be full.

• The pebbles are the other things that matter like your job, your
house, your car.

• The sand is everything else — the small stuff.
"If you put the sand into the jar first," he continued, "there is no room for the pebbles or the rocks. The same goes for your life. If you spend all your time and energy on the small stuff, you will never have room for the things that are important to you. Pay attention to the things that are critical to your happiness. Play with your children. Take time to get medical checkups. Take your wife or husband out dancing.

"There will always be time to go to work, clean the house, give a dinner party and fix the car.

"Take care of the rocks first — the things that really matter. Set your priorities. The rest is just sand."

One of the students raised her hand and inquired what the beer represented.

The professor smiled. "I'm glad you asked. It just goes to show you that no matter how full your life may seem, there's always room for a couple of beers."

Eigenlijk zocht ik de andere versie waarin een student/leerling het bier pakte en erbij deed.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 22-12-2002, 21:12
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
http://www.flowgo.com/flowgo2_view.cfm?page_id=46536

__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 22-12-2002, 21:50
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
*niets*
__________________
(geen signature)
Oud 22-12-2002, 21:51
qghp
qghp is offline
ook niks
Oud 23-12-2002, 00:06
Verwijderd
CheckPlayer
Oud 23-12-2002, 00:07
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
@@@@
__________________
Guess who's back
Oud 23-12-2002, 00:15
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
liever neit
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 23-12-2002, 00:23
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Simon schreef:
Conan is de enige die geld verdient met forumbazen, omdat hij zo sympathiek en geweldig is.
Oud 23-12-2002, 00:28
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Ja het is echt waar, ik stop met forumbazen en ik wil graag mijn functie overdragen aan de communiceerbeer.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 23-12-2002, 00:33
Thomas
Thomas is offline
[
Oud 23-12-2002, 17:19
Verwijderd
Liefste onzinner:
Stomste onzinner:
Grootste spam-onzinner:
Die-hard-onzinner
Mooiste onzinner:
Coolste onzinner:
Stoerste onzinner:
Slimste onzinner:
Schattigste onzinner:
Opvallendste onzinner:
Geilste onzinner?:

andere topic!!
Oud 23-12-2002, 17:31
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Het was op een vrijdag dat ik van school vrij was en ging in de middag om 1 uur een beetje winkelen of eigenlijk ga ik elke vrijdag bij ons in het dorp winkelen omdat dan veel huisvrouwen aan het boodschappen zijn en ik val nogal op oudere vrouwen kan er ook niks aan doen. Ik val vaak als 18 jarige student vaak op die vrouwen die goed gekleed zijn en zeer sprekende ogen hebben.
Dus ik ging winkelen als eerste ging ik naar de Gamma , vaak zie ik bij de Gamma al snel de vrouw waar ik wel even mee wil flirten ik ga altijd niet verder dan flirten. Dus ook deze keer zag ik meteen wat ik zocht het was wel een vrouw van boven de 50 maar ze zag er nog perfect uit ze had kort rood geverfde haren en goed gekleed een rok met laarzen maar penties droeg ze niet hoefde ze ook niet ze had nog prachtigge benen. En er naast liep haar man haar man was denk ik zo als ik zag al jaren op haar uit gekeken hij zag er echt uitgelubbert uit.
Ik kon mijn ogen echt niet van haar afhouden, ik probeerde oog contact te maken maar dan wel zo dat haar man het niet merkte. Na enige tijd had ze het dacht ik door ze begon met een lekker lachje kort naar me te kijken. Maar oppeens kwamen er mensen die haar man geloof ik kende hij begon er mee te praten en haar vrouw had er geen zin in en ging verder winkelen zodat ik haar verder volgde ze ging 2 gang paden verder er was voor de rest niemand. Ik zelf ben niet een te grootte jongen en kon niet goed bij de bovenste plank.
En zei had het door en vroeg of ze mij kon helpen, want zei was een stuk groter dan mij toen ze het had gepak vroeg ze of ik haar even wou helpen met een zware kast die in een kastenhok stond want haar man was druk met andere dingen. Ik zei tuulijk help ik u wel even.
maar deze kat die zij wou stond helemaal boven op ik moest eerst een stelling op en vroeg of ze mij een kontje wou geven. Dus drukte zij mij aan mijn kont omhoog. Maar het lukte nog niet echt en vroeg of ze mij weer wou laten zakken maar toen vielen we alle 2. Ik viel boven op haar. Ik vroeg heb je je zeer gedaan zei zij nee. En vroeg of ik wat had. En ik zei nee als ik op zo iets zachts val doet het niet pijn. En ik tilde haar omhoog En zag dat haar rok was verschoven haar split zat nu in het midden ik keek er opvalend naar en zei niets ik werd er enorm geil van. Er kwam een grote bobbel in mijn broek en zei kreeg het door. En vroeg of ik haar aantrekkelijk vond, ik knikte alleen en ze kwam op me af en gaf me een zoen op mijn lippen en we begonnen te tongen. Toen ze vroeg of ik het durfde om haar in de winkel te nemen ik knikte alleen zei deed mijn broek open en bevrijde mijn penis, de broek liet ik op hoogte en zei deed haar slip een stukje naar beneden en ik begon haar zachtjes te neuken naar een minuutje kwam ik klaar. We fatsoeneerde ons weer en ik gaf haar nog een zoen. En zei gaf mij een kaartje met haar adres en vroeg of ik morgen langs wou komen rond 8 acht s`avonds want dan is haar man altijd biljarten. Zoals je begrijpt het is vandaag gebeurt en morgen ga ik naar haar toe misschien als ik durf. Daarna ben ik de winkel snel uitgelopen haar man was nog aan het kletsen.

Dit verhaal bevat: incest, sterk anaal georiënteerde sex, voet- en pantyfetisjisme, en andere sterk perverse handelingen.



Het was een vrijdagavond in een willekeurige week; het was 11:42, en ik klom uit bed om een glas water te halen. Ik liep de trap af naar de 1e verdieping, toen ik een gedempt stemgeluid uit de slaapkamer van m'n moeder hoorde komen. Ik zag dat de deur op een kier stond en er scheen licht door. Omdat ik niet wist wat er aan de hand was (m'n moeder en ik woonden alleen, m'n twee zussen buitenshuis), gezien 't feit dat ze alleen in haar kamer was, en ik toch een stem hoorde, besloot ik stiekem door de kier naar binnen te gluren om zeker te zijn dat er niets mis was. Ik sloop voorzichtig naar de deur, en keek door de kier naar binnen.
Wat ik zag vuurde een schok als een bliksemschicht door m'n lichaam en ik stond als aan de grond genageld.

M'n moeder lag op bed, in niets anders gekleed dan een paar bruine pantykousjes. Ze lag achterover, met knieën opgetrokken en benen gespreid, en een trillende vibrator diep in haar kont. Ze kromde telkens haar tenen en ik kon duidelijk zien hoe de rand van haar behaarde aars zich om de in en uit schuivende vibrator straktrok.

Dit was een beeld die mij zo ongelooflijk opwond dat m'n pik in twee seconden in de houding stond.
Ik was namelijk al enkele jaren aan 't fantaseren over m'n moeder, en geloof 't of niet, de fantasieën waren vooral anaal van aard en ook haar voeten kwamen er regelmatig in voor.
Ik had zelfs op m'n PC al m'n fantasieën in verhalen omgezet, met de bedoeling ze misschien te mailen naar een sexverhalen-site. Het toeval dat bij deze ontdekking betrokken was, was daarom gigantisch. Een droom die uitkwam; 't enige wat er nog aan ontbrak, was dat deze ontdekking zou uitmonden in een echte neukpartij, maar dat zou wel heel erg veel gevraagd zijn. Ik besloot daarom ten volste te genieten van deze begluring.

Ik haalde m'n pik uit m'n onderbroek en begon langzaam aan m'n stam te trekken terwijl ik bleef loeren naar m'n moeder en die trillende vibrator tussen haar billen.
God, hoe graag ik eens zou weten hoe haar kontgaatje ruikt en smaakt, en voelt om m'n paal.
Ik hoorde haar weer kreunen en iets mompelen, en besloot beter te luisteren.

'Oooh, jaaa, steek je heerlijke dikke pik tot je ballen in m'n kont, stoot ‘m helemaal naar binnen. Ik wil je zo graag in m'n aars.'

Ik geilde steeds meer buiten die slaapkamerdeur, terwijl ik genoot van de beelden voor m'n ogen en die ongelooflijk hete taal die ze uitsloeg. Zo had ik haar nog nooit horen praten.

'Zo ja, steek je tong in m'n mond, laat je speeksel over m'n tong druipen, en proef 't mijne'.
Als ze zo door zou blijven praten, zou ik 't geen minuut meer uit houden en spuit ik zo haar deur onder.
Opeens werd haar stem een stuk luider.

'Jezus, Simon, m'n kut spuit ‘t sap zo naar buiten, zo geil maak je me'!

God allemachtig, m'n moeder heeft 't over MIJ. Ze fantaseert over MIJ!
Die vibrator glijdt telkens weer in haar bruine kier en ze stelt zich voor dat 't MIJN lul is.
Wie anders zou ze moeten bedoelen, ik ben de enige Simon in haar leven.

Ik realiseer me steeds meer dat m'n moeder, m'n geile moeder, ook al een hele tijd over mij fantaseert en deze gedachte maakte me helemaal dol.
Ik rukte door, en wachtte op misschien nog meer onthullingen.

'Glijd je lekker, Simon? Glijd je pik lekker diep in m'n kontje? Knijpt m'n poepgaatje lekker aan je lul? Dat komt omdat m'n kont geilt op jouw pik..'

Als ik niet zo geil was, zou ik in lachen uitbarsten, ze sprak nu denkbeeldig tegen me alsof ik nog een klein kind was. Maar deze manier van praten wond me ook verschrikkelijk op.

'Mijn kontgaatje geilt op je zoals mijn hele lichaam op je geilt. M'n tong geilt op je, tieten, tepels, m'n drijfnatte kut, m'n aars, en m'n tenen. Ik weet dat je graag op m'n tenen zou willen zuigen, Simon. Daarom draag ik m'n favoriete pantykousjes, speciaal voor jou. Uuuuhh, alsjeblieft, Simon, zuig op m'n tenen'.

Ik kon 't niet langer uithouden en stormde m'n moeder's slaapkamer binnen. Ik wist dat ik hiermee een groot risico nam, maar ze kon niet meer ontkennen wat ze voor me voelt.
En zij weet duidelijk hoe ik over haar denk.
M'n moeder zag me binnen stormen maar keek alsof ze niets anders had verwacht.

'Ben je daar eindelijk. Ik dacht dat je nooit zou durven. Ik wist dat je daar al een tijdje stond en ik hoopte dat je de moed zou vinden om binnen te komen, en me zou geven wat je me geeft in die geile verhalen van je.
Ja, dat klopt. Ik weet dat je verhalen over me schrijft, want ik heb ze allemaal gelezen.'

'Ik kan er niets aan doen, Ma. Ik word zo geil van je'.

'Het maakt niets meer uit, ik word ook geil van jou. En we weten 't nu van elkaar, dus we hoeven 't niet meer voor elkaar te verbergen. Sterker nog, nu kun je boven je verhalen zetten dat ze op waarheid bewust zijn. We gaan alles met elkaar doen, en jij stuurt de verhalen op naar die Internet-sites met al die sexverhalen. Ik heb gehoord dat verschrikkelijk veel mensen in 't geheim geilen op Incestverhalen. Maar laten we nu met elkaar beginnen, schat.
Ik heb al te lang gewacht, en jij ook. Doe maar wat je zo graag wilde'.

'Dit wordt zo geweldig, Ma. Dit wordt zo'n geweldige nacht. Ik wil je tenen zuigen, Ma. Ik wil likken over de naad van je pantykousjes en op je tenen zuigen terwijl je ze nog draagt'.

'Ga je gang, Simon. Zuig op Mama's tenen'.

Ik kroop een beetje naar onderen. En pakte m'n moeder's voeten. Ik masseerde haar grote tenen met m'n duimen en wijsvingers, en tilde ze naar m'n gezicht. Terwijl m'n moeder tussen toegeknepen ogen toekeek, likte ik teder over de naad van de pantykousjes, die over de toppen van haar tenen liep. Ik proefde de smaak van het synthetische nylon, en voelde haar tenen wriemelen onder 't puntje van m'n tong. En toen, onder geile begeleiding van het gekreun van m'n moeder, duwde ik haar voeten tegen elkaar, en nam zoveel mogelijk tenen tegelijk in m'n mond, om er hard en gepassioneerd op te zuigen.
M'n moeder kreunde, en kromde haar tenen in m'n mond, terwijl m'n tong erover en erlangs gleed. Ik duwde speels m'n tongpuntje tussen haar tenen, het nylon ertussen drukkend, en beet zachtjes in haar grote tenen.

'Oh god, je tenen smaken zo lekker, Ma. Ze smaken zo lekker op m'n tong. Ik word er zo geil van.'

Ik haalde vervolgens m'n tong langs de zool van haar voeten, van de hakken naar de toppen van haar tenen. Daarna zoog ik weer op haar tenen,

'Zuig er maar lekker op, van nu af aan mag je erop zuigen wanneer je maar wilt, zolang niemand er bij is'.

'Ik zou ook zo graag ergens anders op zuigen', zei ik zacht terwijl m'n ogen gefixeerd waren op die dikbehaarde, druipende, bruine kutgleuf. Haar kut was zo kletsnat, dat haar schaamhaar om haar schaamlippen aan haar huid geplakt zat.
Ik kroop langzaam omhoog, en die geur van een lekkende kut werd steeds scherper. Hoe scherper die geur, hoe meer ik m'n tong in haar snee wilde persen, en ik wist dat het echt zou gebeuren. Op dit moment was ik in de hemel, wat mijzelf betrof in ieder geval.
Ik lag inmiddels met m'n hoofd tussen haar dijen, en ik drukte met m'n handen haar benen wijd uit elkaar.

'Lik ‘t, Simon. Ik kan niet wachten, zoon. Lik m'n kut. Zuig m'n sappen eruit'.

'Zoals je wilt', zei ik en meteen haalde ik de hele lengte van m'n tong van onder naar boven tussen haar schaamlippen door. Ik proefde de zoute sappen, en slierten speeksel, vermengd met haar kutvocht verbonden m'n tong met haar gleuf, terwijl ik als een hond likte aan m'n moeder's hete poes.

'Aaahh, Jezus, zo ja, lik m'n kut, steek je tong erin. UUUnnnh, je likt m'n poes zo lekker', riep m'n moeder uit.
Met gemoffelde geluiden en gekreun had ik m'n gezicht platgedrukt op de opening van haar vagina, en perste zo hard mogelijk m'n tong in haar roosvormige opening. De geur van haar rijpe kut maakte me duizelig en nog geiler tegelijk. Haar sap droop via m'n mondhoeken naar onderen, en verzamelde zich enigszins op de plek waar haar schaamlippen ophielden, en haar bilnaad begon. En als ze op bed spartelde, en haar billen bewogen, en een beetje uit elkaar trokken, sijpelde het sap via haar kontgat naar het laken, waar een donkere vlek al duidelijk zichtbaar was.
Onder soppende, sloesjende geluiden gleed m'n tong als een heipaal steeds in en uit de roodroze tunnel waar ik eens, zo'n 18 jaar geleden, uit tevoorschijn kwam.

'Mmmp, mmmp, mmmp, Je kut is zo heet, en nat', klonk m'n stem van tussen haar dikke bruine schaamlippen.
Een dikke druppel gleed over haar linkerbil en snel likte ik deze eraf.

'Ongelooflijk, nooit geweten dat m'n bloedeigen zoon zo'n goeie kutbeffer was. Had ik ‘t eerder geweten, dan had ik je vader al veel eerder de deur uit getrapt. Oooh, jaa, zuig maar lekker door op m'n clit.'

Dit ging zo minuten door tot de kamer één en al kutgeur was.
M'n moeder kon er niet meer tegen en greep me bij m'n haar, om me voorzichtig, maar resoluut naar boven te trekken. Ik hing toen met m'n gezicht boven 't hare, en keek diep in haar lustgevulde ogen. Na een tiental seconden stak ze opeens een tong vol speeksel tussen m'n lippen, m'n mond in. Haar kwijl droop langs m'n kin en over m'n tong. Wit schuimend speeksel vulde de ruimtes tussen onze mondhoeken. Toen we onze monden weer van elkaar trokken hingen er enkele dikke slierten kwijl tussen onze lippen.

'Lekker?', schertste m'n moeder.

'Heerlijk', antwoordde ik, waarna ik m'n mond vulde met m'n eigen speeksel en een open mond om die van m'n moeder sloot, en haar mond vol liet lopen. Kreunend slikte ze 't weg.

'Niet te veel verspillen, ik wil er zo direct veel van in m'n gaatje.
Je weet welk gaatje ik bedoel, hè?'

Nou en of.

'Je kontgaatje'.

'Juist', kreunde m'n moeder terwijl ze me diep in de ogen keek. 'M'n poepgaatje. M'n aars, m'n bruine kier, m'n poepspleet, m'n hol, m'n reet. Ik wil je tong erover en erin. NU!'

'Ma, ik ga je kont zodanig likken en zuigen dat hij opzwelt tot een rode, gerimpelde krans, zoals ik eens gezien heb op Internet.'
Ik had geen geduld meer over en dook naar onderen, duwde haar benen naar boven tot haar knieën haar sappige borsten (verdomd, in al m'n geile haast had ik gewoon haar heerlijke, sappige borsten genegeerd. Ach, we hebben alle tijd.) platdrukten.
Ik trok met m'n handen haar malse billen wijd uit elkaar, en ontblootte haar bruine, knijpende ster. Een dikke, gerimpelde, met veel haar omringde ster. Haar gat knipoogde naar me.
Ik dook met m'n gezicht tussen haar billen, drukte m'n neus tegen haar hol, en snoof hard om haar kontgeur in me op te nemen. HEERLIJK!
Toen kon ik me niet meer beheersen en ik begon wellustig over en langs haar poepgaatje te lebberen. Ik spuugde op haar gat en likte het erover. M'n moeder schudde van lust met haar onderlijf terwijl ik haar aars aflikte als een dorstige hond.

'UUUUHHNN, Ja zo, Simon, lik m'n reet, zoon. Lik over m'n kont. Proef de smaak van m'n aars. Steek je tong erin, neuk m'n kont met je tong, jongen!'
Ik tuitte m'n lippen, liet een dikke druppel spuug op haar geile kier neerdalen, en wreef soepel met de top van m'n wijs- en middelvinger het kwijl over haar gat.
Na 't voldoende ingesmeerd te hebben, mikte ik met m'n tong in 't midden van haar ster, en gleed, dankzij 't overvloedige speeksel, diep in m'n moeder's kont.
Ik voelde hoe haar nauwe kontkanaal me weer zenuwachtig naar buiten kneep, maar ik drukte weer terug en gleed weer een beetje dieper. Zo neukte ik m'n moeder met m'n kleddernatte tong in haar aars, tot ik m'n hele tong erin kon schuiven.

'Juist, zo gaat 't goed, Simon. Steek ‘m er helemaal in. Neuk die reet van me met je tong. Nog dieperrrrr. UUUnnnh'.
Na een paar minuten werd het wat hardhandiger en ik stootte met m'n hoofd en boorde een spitse tong continu haar hol in, die nu uit zichzelf wagenwijd open bleef staan, een rood, gapend gat tonend. De soppende, sloesjende geluiden die ik eerst in haar kut maakte, maakte ik nu in haar kont, m'n moeder's kont!
Ik perste twee vingers in haar reet, draaide ze ruw rond en ragde flink in en uit. Vervolgens trok ik ze eruit en stak ze in m'n mond, haar heerlijke aars nog beter proevend. Hierna volgde ik 't zelfde ritueel, maar nu bood ik m'n vingers aan m'n moeder aan:'Proeven?'

'Graag', zei ze en nam ze in haar mond. 'Mmmmm', nooit geweten dat m'n eigen kont zo lekker smaakte. 't Smaakt naar meer'.

'Straks mag je de mijne proeven, Ma. Maar eerst geniet ik nog even hiervan', zei ik en sloot m'n mond over haar bruine knipperdoos.
Vervolgens zoog ik hard op haar konthol, met obsceen luide smakkende en slurpende geluiden.

'Jaa, zoo, zuig op m'n reet. Godsamme, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand die zo lekker op m'n poepgaatje zuigt.'.

Ik boorde m'n tong weer diep in haar hol en draaide m'n hoofd rond, op die manier ragde ik met m'n tong gelijk haar kontkanaal uit.
Ik trok terug en zag m'n moeder haar aars aanknijpen, waardoor er een dikke druppel geelwit kontvocht naar buiten geperst werd.
Ik aarzelde geen seconde en likte de druppel van haar inmiddels enorm gezwollen ster af.

Toen verraste m'n moeder me compleet door een keiharde, langdurige scheet te laten, midden in m'n gezicht. De warme lucht blies gedeeltelijk in m'n neusgaten en gedeeltelijk in m'n mond. De seconden die daarop volgden, terwijl ik verbaasd tussen haar benen lag, vulde een ruige lucht de kamer.

'Je kon erop wachten, jongen', schaterde m'n moeder, 'Dit stond immers ook in een van je verhalen, en de mogelijkheid diende zich aan'.

Ik kon niet ontkennen dat ik inderdaad ook had gefantaseerd dat m'n moeder scheten liet in m'n gezicht. Maar ik had nooit verwacht dat zij hieraan zou meewerken.
Gelukkig heb ik geen fantasieën over plas- of poepsex, anders had ik nog meer kunnen verwachten.

Nadat het verassingelement was uitgewerkt, besloot ik te genieten van het gebeurde, en nam die heerlijke scheetgeur van m'n moeder in me op, voordat ik m'n mond weer sloot over haar knijpende, bruine kontkier. Ik zoog en slurpte weer wild verder aan die almaar zwellende krans.

'Ooh, jaaa, zo wil ik 't hebben! Zuig die reet van me'
Opeens pakte m'n moeder me bij m'n haar, en trok me voorzichtig omhoog, tot m'n gezicht boven 't hare hing.
Ze keek me weer recht en diep in de ogen.

'Vertel me wat je 't geilst vind. Wat je geiler maakt dan wat dan ook. Kijk me aan en vertel 't me.'

Diep in haar ogen kijkend: 'Alles. Wat ik net deed. Je heerlijke anus afzuigen, en je kontsap eruit likken. Je tenen likken, terwijl je je pantykousjes draagt. Maar ook dat je MIJN kontgaatje likt, dat je proeft hoe mijn reet ruikt en smaakt. Ik kan niet wachten tot ik die zachte, natte, warme tong van je in m'n kont voel glijden'.

'Draai je maar om, dan geef ik je waar je naar verlangt'.

Ik ging op m'n rug liggen, trok m'n knieën op, en spreidde m'n benen zo ver mogelijk.
Nog nooit in m'n leven heb ik me zo naakt gevoeld als nu. Elk gedeelte van m'n lichaam dat altijd bedekt was, lag nu open en bloot aangeboden voor m'n moeder.
Ze kon recht in m'n poepgaatje kijken.
Ze keek naar alles. Ik voelde haar ogen over m'n kruis glijden. M'n pik en ballen, en een golf van genot trok door me heen toen ik gewoon kon voelen hoe haar ogen zich concentreerden op m'n harige roodbruine ster.

Als een loerende panter kroop ze langzaam naar me toe, tot haar gezicht slechts een centimeter of tien van m'n billen verwijderd waren. Ze had m'n reet al moeten kunnen ruiken.
Ze legde een hand op elke bil, en trok ze zo ver mogelijk van elkaar vandaan, voor zover dit nog mogelijk was.
Toen voelde ik hoe ze haar neus tussen m'n billen bracht en extreem kreunend de geur opsnoof die uit m'n gaatje kwam. Vervolgens drukte ze haar neus hard plat tegen m'n aars en snoof hard en lang.

'UUUhhhmm, je kont ruikt zo geil', kreunde ze, geiler dan ik ooit had gehoord.
'Zo geil, ik wil proeven. Simon, mag ik alsjeblieft proeven?'.

'Als je rustig likt, mag je proeven. Dan moet je me vertellen hoe 't smaakt'

M'n moeder likte met haar tongpuntje over m'n sterretje. Ik sidderde bij 't voelen van dat natte tongetje over m'n gaatje. Ik kneep door het gevoel steeds m'n sterretje aan, op die manier plagend aan het tongpuntje van m'n moeder knijpend.

'Mmm'.smaakt zooo lekker', mompelde ze van tussen m'n billen.

'ECHT lekker?', vroeg ik.

'Heerlijk, om je vingers bij af te likken'.

'Laat je dan maar gaan, ma. Laat me maar voelen hoe lekker je 't vindt'.

Dit had ik haar niet twee keer hoeven zeggen want ze begroef haar gezicht echt hard tussen m'n billen, en likte stevig van onder naar boven door m'n bilnaad. Klodders warm speeksel dropen door m'n naad naar 't laken, en ik genoot terwijl ze hard met haar tongpuntje in m'n krampende sterretje begon te wroeten als een varken die in de modder naar truffels zocht.
Soppende geluiden kwamen tussen m'n billen vandaan dankzij m'n kontbeffende moeder. M'n anus begon steeds glibberiger aan te voelen terwijl ze met haar tong maar in m'n reet bleef graven. Met neukende bewegingen stootte ze haar hoofd op en neer en ik voelde hoe haar tong beetje bij beetje dieper drong; ze draaide tussendoor tevens haar hoofd wild heen en weer om de binnenkant verder met haar speeksel in te smeren. Kreunend en slurpend befte m'n moeder m'n aars en ik spartelde op 't bed, greep de lakens in gesloten vuisten en kreunde hardop. M'n moeder spuugde een enorme klodder op m'n inmiddels gezwollen krans en sopte haar tong weer diep naar binnen. Haar speeksel gutste naar buiten toen haar tong naar binnen drong. Haar tong zat voor meer dan de helft in m'n reet, en terwijl ze, over m'n pik en ballen, in m'n ogen keek, bewoog ze haar tongpuntje, binnenin m'n hol, heen en weer.
Vervolgens gleed ze weer uit m'n kier, en sloot haar lippen over m'n krans.
Met luide smakkende en slurpende geluiden begon ze superhard op m'n anus te zuigen.
Ik spartelde op 't bed, door 't gevoel dat moest lijken op 't gevoel van een stofzuiger op je reet, maar dan warm en nat.

Ik kon me niet meer inhouden en liet een enorme scheet, recht in m'n moeder's mond.
Maar ze haalde haar mond nog niet voor een fractie van een seconde weg; bleef slechts doorzuigen. Ze slikte de warme gassen weg, samen met het kontvocht dat ik naar buiten voelde lopen.

'Zo lekker vind ik je heerlijke reet, zoon', hijgde m'n moeder nadat ze op haar ellebogen steunde.

Ze pakte m'n pik en begon me langzaam af te sjorren, nadat ze het voorvocht van m'n eikel over m'n hele leuter had gesmeerd, en met de middelvinger van haar andere hand, begon ze m'n kont te vingeren. Dit ging soepel, dankzij al het overvloedige speeksel dat nog op en in m'n anus zat.
Een vullend gevoel bezorgde ze me, zeker toen ze haar wijsvinger erbij stopte. Terwijl de seconden verstrijkten, ging haar rukkende rechterhand sneller, evenals de twee vingers in m'n aars.
Na een tweetal minuten ragde ze m'n kont helemaal uit met haar vingers en rukte m'n pik af alsof ze een wereldrecord wilde breken.
Ik kon er niet meer tegen en het zaad schoot uit m'n ballen naar m'n lul, die spoot als een fontein.
Ik schoot met m'n lendenen in de lucht en schreeuwde het uit, en m'n sperma schoot meer dan een meter omhoog, een persoonlijk record voor mij.
M'n moeder dook voorover en likte vurig langs en over m'n eikel; zaad spoot in haar mond en ernaast.
Toen ik klaar was nam ze m'n pik in haar mond en zoog ‘m schoon, kreunend en genietend.

'Godverdomme', hijgde ik met piepende stem, 'Ik kon niet meer inhouden, ma. Je vingers'in m'n'(slik)'reet deed ‘t ‘m'.

'Maak je geen zorgen, jongen. 't Is nog geen eens kwart voor één. We hebben de hele nacht en 't hele weekend nog, en ik ben nog lang niet klaar met je'.
Vervolgens trok ze haar vingers uit m'n uitgeholde reet en stak ze in haar mond. Kreunend zoog en likte ze ze schoon van 't kontvocht.


Ze kwam naast me liggen en stak een sigaret op.
'Zo, nu dat je weet hoe 't is. Wat je in je verhalen schrijft. Wat vond je ervan?'

'Ma, ik moet eerlijk zeggen dat je m'n fantasieën overtreft. Als je ergens over fantaseert, denk je vaak niet aan de geur of smaak. Maar ik weet nu hoe je echt smaakt en ruikt, en het is beter dan ik had durven dromen.
Weet je, ik heb zolang gefantaseerd over je voeten. Elke keer als je met je voeten op tafel televisie keek, keek ik stiekem naar je voeten. Hoe je ze bewoog, je tenen kromde. Ik zat meestal te watertanden. Dan ging ik, als ik boven was, weer een verhaal schrijven, en daarna aftrekken.
't Volgende wat ik deed was fantaseren over je kont. Hoe je kontgaatje eruit zou zien. Hoe 't zou ruiken. Ik wilde 't zo graag weten dat ik m'n eigen gaatje masseerde met m'n middelvinger, en eraan rook, en net deed alsof 't jouw reet was die ik rook. Dan rukte ik tegelijkertijd en kwam hard klaar.
Daarna besloot ik te zoeken naar slipjes in de wasmand. En toen ik ze vond, drukte ik het bruine gedeelte tegen m'n neus en ik kon je kont ruiken. Dan spoot ik je slipje vol, en gooide 't weer terug in de wasmand. Daarna zocht ik in je kleerkast en pakte een schoon paar pantykousjes, en likte eraan, en zoog het in m'n mond. En dan deed ik net alsof je voet erin zat.'

M'n moeder zat zich terwijl ik praatte stevig te vingeren.

'Ik heb je vibrator gevonden, Ma'.

M'n moeder stopte even met vingeren en keek verbaasd, ging toen weer verder met vingeren.

'Ik vond ‘m bovenin je kast. Ik dacht bij mezelf, Pa is zolang geleden 't huis uit gegaan, en je hebt al zolang geen man gehad, je MOEST wel een vibrator hebben. En dus zocht ik in je kast. Toen ik ‘m vond, maakte ik zeker dat er niemand thuis was. Toen ik dat wist, rook ik eerst, en ik kon je kut ruiken, Ma. Dus toen nam ik die vibrator in m'n mond en zoog alsof ik je sap eraf kon likken'.

'Weet je, Simon, dat ik die vibrator niet alleen in m'n kut schoof, maar ook elke keer in m'n kont? Dus toen al proefde je m'n reet. Alleen wist je 't niet'.

'Als ik 't had geweten, was ik alleen maar nog geiler geworden, Ma'.

Simon's moeder legde haar hand op z'n slappe pik en begon rustig erover te strelen.

'Nou dat je je fantasieën uitgeprobeerd hebt, is er nog iets wat er in je opkomt'?

'Nou, de laatste tijd'is me steeds meer opgevallen hoe preuts en ingetogen Cindy (Simon's oudste zus, 21 jaar) is. Ze draagt steeds spijkerbroeken, dikke wollen truien die tot haar hals lopen. Terwijl ze zo duidelijk grote, mooi gevormde borsten heeft. En de bril die ze draagt staat haar goed maar geeft haar nog iets extra tuttigs. Ze draagt panty's, mooie lichtbruine, net als jij, en ik heb al lang gezien hoe mooi haar voeten zijn. Dus'de laatste tijd begin ik ook steeds meer fantasieën over haar te hebben. Maar ze is zo preuts, dat zal wel nooit gebeuren'.

'Zo, zo. Dus je begint 't steeds meer in de familie te zoeken, hè? Vies jongetje. Zeg eens, denk je ook al over Paula (Simon's jongere zus, 17 jaar)'?

'Niet echt, Paula is meer een dellerig type, dus van jullie drie zou ik haar er het meest voor aanzien mij te willen neuken, en dat haalt toch een beetje de spanning eraf. Wat niet wil zeggen dat ik haar geen goeie veeg zou willen geven'.

'Weet je Simon, sinds ik wist dat je over mij fantaseert, ben ik zelf ook gaan fantaseren over jou, zoals je weet. Maar ik heb ook al gedacht aan Cindy en Paula. De meest wilde fantasie was een paar dagen geleden, nog voordat ik besloot jou te verleiden. Ik fantaseerde over ons vieren, op dit bed, en 't uitoefenen van al onze fantasieën, in een heerlijk familieonderonsje.
Ik en Cindy droegen panty's, zoals jij leuk vindt, Paula in lingerie.
Wat wij net allemaal deden is nog niets vergeleken wat wij met z'n vieren deden in mijn fantasie, Simon. Wil je weten wat, Simon'?

Ik knikte.

'Jij lag op bed, Paula lag je te pijpen. Je pik droop van haar kwijl. Je keek toe hoe ik en Cindy, terwijl ze gewoon haar bril droeg, met elkaar vreeën als hitsige lesbiennes.
Onze tongen gleden langs elkaar en speeksel droop eraf. Heerlijk speeksel heeft ze, Simon'.

Ik lag inmiddels aan m'n pik te trekken, welke weer volledig hard was geworden.
Ik kon haast niet geloven wat ik hoorde. M'n moeder vertelde me de meest hete dingen over wat ze met haar eigen dochter deed in haar fantasieën.

'Paula slurpte terwijl ze op je pik zoog en Cindy zoog aan m'n dikke tepels, Simon.
Ik kneep hard in m'n borsten, en melk spoot eruit. En Cindy stak haar tong uit, en ik richtte precies op haar tong, de melk spoot op haar tong, en ze slikte 't door.
Ik ging achterover liggen en spreidde m'n benen. Ik pakte Cindy bij haar achterhoofd, en duwde haar hard met haar gezicht tegen m'n kut. Terwijl Paula slurpend je pik pijpte, befte Cindy slurpend m'n kletsnatte kut, Simon. Zie je 't voor je? Haar bril besloeg zelfs van de hitte van m'n gleuf.
Ze likte m'n geil rechtstreeks tussen m'n dikke schaamlippen vandaan. Haar hele kin dreef van m'n sap.
Toen draaide ik me om, ging op m'n knieën, en boog voorover. Ik steunde op m'n ellebogen, en Cindy hing zodanig over m'n billen met haar gezicht, dat jij alles kon zien, Simon.
En terwijl Cindy je recht aankeek door haar bril, begon ze met haar tong in m'n aars te wroeten. Ze masseerde m'n ster hard met haar tongpuntje, en kreunde. Toen kwijlde ze over m'n anus, en gleed ineens diep met haar tong in m'n kont, Simon. Je preutse zus neukte haar en jouw moeder in haar reet met haar tong. Je kon duidelijk zien hoe haar tong steeds diep verdween in m'n knijpende ster. En je zag dat ik haar tong telkens naar buiten kneep met de rand van m'n aars'.

Ik hield 't niet meer en kroop over m'n moeder. Ik begon wild over haar tieten te likken en zoog hard op haar enorme tepels. Hijgend kneep m'n moeder hard in haar memmen en ik voelde haar warme melk in m'n mond spuiten.

'Drink m'n melk, Simon. Zuig op m'n borsten en drink m'n melk'.

Ik hield m'n tong uitgestoken en m'n moeder kneep in haar tieten. Haar melk spoot hard in zeker drie dunne straaltjes over m'n tong.
Ik sloot m'n mond over de enorme aureool en zoog bijna haar halve tiet naar binnen, en dat was al een enorme stunt.

'Neuk me, Simon! Steek je pik in m'n kut en stamp ‘m diep en hard'.

Ik nam snel plaats tussen de dijen van m'n moeder en richtte m'n lul tussen haar enorme bruine flappen, zette ‘m tegen de roosvormige opening van haar kut en gleed in haar gloeiend hete en drijfnatte grot.
Meteen begon ik m'n lul hard en snel in haar gleuf te hameren, zohard dat m'n ballen met harde ploffen tegen de reet van m'n moeder kletsten.

'Zo ja, neuk me hard, ik wil je ballen platgedrukt tegen m'n aars voelen, zo diep moet je gaan'.

Slurpende, soppende geluiden vulden de kamer terwijl ik m'n paal in en uit stootte.
Telkens als hij naar buiten gleed, zaten er witte slierten kutvocht over m'n lul en de tocht die erlangs gleed voelde koud aan.
M'n moeder sloeg haar benen kruiselings om m'n heupen en haakte haar voeten achter elkaar vast, en trok me zo hard mogelijk tegen haar onderlichaam.
Voor zover 't me lukte, pompte ik m'n lul hard en snel in en uit de zuigende, soppende kut van m'n moeder, die als een natte oven aanvoelde.

'Je kut is zo heet en nauw, ma. M'n lul lijkt wel te verbranden'.

'Dat komt door jouw lul, Simon. M'n kut is heet en nat door jou', reageerde m'n moeder kreunend.

Ik ging een beetje achteruit met m'n bovenlichaam, zodat ik een perfect zicht had op het lichaam van m'n moeder, dat op het bed schudde onder het beukende geweld dat m'n lul haar aandeed. Ik keek in haar ogen, en tilde haar benen omhoog. Terwijl m'n lul tussen haar dikke bruine schaamlippen bleef glijden, bracht ik haar voeten naar m'n gezicht en begon weer over haar tenen te likken. Toen scheurde ik haar pantykousjes kapot en nam haar blote, grote teen in m'n mond. Diep in m'n moeder's ogen starend, zoog ik hard op haar tenen.
Smakkend zoog ik erop alsof ik ze pijpte. M'n mond op en neer erover glijdend.

'Laten we omkeren. Ik wil op je pik zitten en over je heen rijden', lispelde m'n moeder.

Ik klom van haar af, m'n pik, compleet met haar geil besmeurd, met zuigend geluid uit haar gleuf glijdend.
Ik ging op m'n rug liggen en zag m'n moeder haar lichaam over de mijne slingeren.
Ze richtte m'n pik omhoog en gleed ineens over m'n paal, die tot aan de wortel in haar verdween.
M'n ballen werden platgedrukt onder haar billen en ik spreidde m'n benen verder om m'n zak ruimte te geven, voordat ie vermorzeld werd onder 't gewicht van m'n moeder.
Vervolgens begon m'n moeder als een wilde vrouw haar onderlichaam als een heipaal op en neer te hameren op m'n lendenen. Harde, ploffende geluiden vulden de kamer en 't bed piepte zohard dat ik dacht dat we er nog door zouden zakken.

'Ooohh, jaaa. Je pik stoot zo lekker diep in m'n kut. Ben ik lekker nat voor je, Simon? Is Mama lekker nat voor je pik'?

'Je kut is als een oven, ma. 't Lijkt wel een natte warme spons die m'n pik uitmelkt'.

Keer op keer voelde ik kilo's zacht vlees op m'n schoot neerploffen. Ik was behoorlijk verbaasd dat ik m'n hoogtepunt nog niet bereikt had door deze hard neukende vrouw, m'n moeder.
Ze boog voorover en stak haar tong uit. Ik zag dat de tong van m'n moeder begon te kwijlen en sloot m'n mond om haar tong. Vervolgens slurpte ik haar speeksel in m'n mond.
Zo werd ik minutenlang bereden door m'n moeder.

'Jezus, Simon. Ik ben zo geil door jou geworden. Ik denk steeds aan 't gevoel van je tong die zo lekker in m'n kont gleed. Ik wil iets groters en harders in m'n reet.
NEUK ME IN M'N KONT! Neuk je moeder in haar aars, Simon. Kom op, ik wil je pik hard en diep in m'n poepgat voelen'.

Zo gleed m'n moeder van m'n lul af. M'n lul kwam met een vrolijke 'pop' uit haar lekkende gleuf en bungelde scheef in de lucht.

Ze ging op haar rug liggen, en trok haar knieën op tot ze haar borsten platdrukten. Ze reikte met haar armen om haar billen en trok ze zo wijd mogelijk uit elkaar.

'Lik ‘m weer even nat, Simon. Gebruik je spuug als glijmiddel'.

En zo geschiedde. Ik dook opnieuw met m'n gezicht tussen de malse billen van m'n moeder en likte, zoog en spuugde weer overdadig op haar spastische bruine ster.

Nu klom ik met m'n knieën naast haar heupen, en zette m'n paarse eikel tegen de enorm gezwollen opening van m'n moeder's anus.
Als een warme handschoen paste haar kontkanaal om m'n pik toen ik, dankzij al het speeksel, gemakkelijk in haar reet schoof.

'AAAAhh, JJJJAAAAA. Zo jaa, steek ‘m helemaal erin. Schuif je pik tot je ballen in m'n reet. Godverdommmeeeeeeeee. Kom op, zoon. Neuk je moeder in haar aars tot ik klaarkom'.

Ik boog voorover, en steunde op m'n armen. Vervolgens begon ik te doen wat m'n moeder verlangde. Ik begon als een bezetene m'n pik in en uit haar knijpende reethol te hameren.
Tussendoor maakte ik m'n vingers nat in haar poes en smeerde m'n lul in zodra deze even uit haar kont was geschoven.
Het bloed steeg naar m'n hoofd door de intense hitte die de anus van m'n moeder op m'n pik afgaf, en de wrijving liet m'n lul jeuken.
Ploffend kwam m'n zak steeds in aanraking met haar billen en ik kon 't niet lang meer uithouden.

'Ma, ik ga zo klaarkomen. Ik hou 't niet meer'.

'Kom klaar in m'n kont, Simon. Spuit je zaad diep in m'n reet. Dan knijp ik het er uit op m'n hand en lik 't op'.

Deze gedachte werd me uiteindelijk te veel en ik spoot schreeuwend m'n zak leeg in de gloeiend hete, hard knijpende kont van m'n moeder.

'Aaah, MAAA, IK KOM KLAARR. HIER IS ‘T. IK SPUIT ALLES IN JE HEERLIJKE REET. JE HEERLIJK SMAKENDE, RUIKENDE, KNIJPENDE AARS. AAARRHH'.

Na een minuut klom ik uitgeput van m'n moeder, en m'n pik kwam met zuigend, slurpend geluid uit m'n moeder's wijd openstaande kontgat. Ze klom snel overeind, op haar knieën, en hield haar hand onder haar sluitende ster. Vervolgens zag ik hoe ze mijn sperma uit haar anus kneep, op haar hand, gevolgd door een nat klinkende scheet.

'Kijk Simon, dit doe ik voor jou'.

Toen bracht ze haar hand naar haar gezicht en likte mijn uit haar reet geperste zaad van haar hand, om ‘t, diep in mijn ogen kijkend, door te slikken.

Nadat ze haar hand compleet schoon had gelikt, ging ze naast me liggen, en stak weer een sigaret op.

'Van nu af aan slaap je elke nacht bij mij', zei m'n moeder.
'En we zullen alles doen wat je maar wilt, als je me geeft wat ik nodig heb'.

'Alles', vroeg ik me af?
En de gedachte aan m'n twee zussen, vooral de preutse Cindy, schoot door m'n hoofd.

'Alles', antwoordde m'n moeder, en nam weer een trek aan haar sigaret.

'Heb je je wel n's afgevraagd of Cindy en Paula ECHT in zouden zijn voor een heet nummertje, ma'?

'Laat dat maar aan mij over, Simon', antwoordde m'n moeder glimlachend.

'Dat komt allemaal wel goed'

Ik liep de straat in waar mijn vriendje woonde. Bij de voordeur aangekomen belde ik aan. Ik was wat in gedachten maar de deur bleef dicht. Niemand thuis dat had ik weer. Ik liep achterom om te kijken of de poort open was. Ik had geluk en liep het erf op. Ik werd verwelkomd door Bobby de Golden Retriever. Het was lekker weer en ik had me dan ook zomer's gekleed. Ik had een kort rokje aan met een kort truitje. Ik zocht een tuinstoel op en nam plaats in het zonnetje. Ik deed mijn stoel iets naar achteren en genoot van de warmte. Ik keek naar mijn benen die best wel een kleurtje konden gebruiken en deed mijn rokje iets omhoog. Mijn kanten slipje werd zichtbaar maar ik was toch alleen in de tuin. Ik trok mijn truitje uit en zat in mijn behaatje te zonnen. Ik deed mijn rokje iets hoger en voelde zon mijn kruis verwarmen. Bobby stond lui op en liep naar me toe. Ik aaide m over zijn kop en zei lieve woordjes. Vertrouwd als altijd legde hij zijn trouwe kop op mijn blote benen. Dit was nou niet de bedoeling want zo werd ik nog niet bruin. Ik deed mijn benen iets uiteen met de bedoeling dat Bobby weer in zijn mand ging liggen als zijn kop van mijn schoot zou vallen. In plaats daarvan bleef hij staan en snuffelde richting mijn kruis. Het was schijnbaar een geur die hem goed beviel want hij duwde zijn natte neus tegen mijn broekje. Bobby toch dit mag niet joh. Ik wilde hem wegduwen maar hij gaf zich niet gewonnen. Zijn staart kwispelde en Bobby snoof er vrolijk op los. Echt een vervelend gevoel was het niet maarja een hond toe dat kan echt niet. Ineens voelde ik de tong van Bobby over mijn kruis gaan. Hij had een grote tong en ik voelde de kwijl door mijn broekje sijpelen. Ik keek op mijn horloge, het was nog vroeg en het zou nog wel even duren voor er iemand zou komen. Ik aaide Bobby weer over zijn bol om de aandacht wat af te leiden. Bobby keek omhoog en snel deed ik mijn slipje uit. Om het Bobby wat makkelijker te maken ging ik wijdbeens op het puntje van mijn stoel zitten. Bobby greep zijn kans en ik voelde die heerlijk grote tong over mijn kruis heengaan. Ik probeerde er niet aan te denken maar wat ik nu deed kon dus absoluut niet. Maar de lekkere likkende tong van Bobby maakte een hoop goed. Ik werd nat en naarmate ik natter werd ging Bobby sneller likken. Ik duwde mijn hand onder m'n beha en speelde met mijn harde tepel. Ik werd geiler en geiler deed mijn beha uit en pakte mijn tieten stevig vast. Op dat moment sprong Bobby tegen me op en likte mijn tepel. Ik sloeg twee armen om hem heen hen knuffelde hem. Ik duwde zijn kwijlende bek tussen mijn borsten en genoot. Bobby begon wilde bewegingen met zijn onder lichaam te maken en voelde ik een raar hard ding tegen mijn kruis. Ik bracht mijn kontje iets naar voren en voelde Bobby binnendringen. Bobby begon nog meer te kwijlen en ik besefte dat ik door de hond van mijn vriendje geneukt werd. Het duurde betrekkelijk lang voordat Bobby begon te spuiten. Grote klodders hondensperma spoten mijn natte grotje binnen. Ik duwde Bobby van me af en liet hem mijn besmeurde kut schoonlikken. Toen Bobby dat deed kwam ik zo lekker klaar dat het zwart voor mijn ogen werd. Toen Bobby klaar was droop ie af naar zijn mand en ging voldaan liggen. Nog een beetje in de war van wat er gebeurd was kleedde ik me aan en liep snel naar huis om me op te frissen. Toen ik een half uurtje later terugkwam lag Bobby nog voor pampus in zijn mand. Mijn vriendje was inmiddels ook thuis en ik gaf hem een kus. Ik weet niet wat Bobby heeft zei ie. Sinds ik thuis ben is ie nog niet uit zijn mand geweest. Ik lachtte en riep Bobby kom dan. Bobby stond op en liep kwispelend op me af. Ik heb mijn vriend maar nooit verteld hoe het kwam maar ga nog vaak te vroeg naar m toe, speciaal voor Bobby.


Hoi ik ben Iris ik ben een blonde dame van 18 lentes jong. Ik heb een lieve vriend van 19 en hij heet Erik. Ik kan het goed vinden met mijn schoonouders en ben graag bij ze zelfs als Erik er niet is. Erik heeft nog een oudere zus van 22 maar die woont ver bij ons vandaan. En hij heeft nog een zusje van 16. Erik heeft een leuke baan en werkt in ploegendienst. Hij werkt dus ook de hele nacht soms. Door de drukte op zijn werk moet hij helaas veel overwerken. Als Erik er niet is ga ik vaak naar zijn ouders om gezellig op visite te zijn. Erik had de miidag en zat met mij schoonmoeder thee te drinken. Mijn schoonvader kon elk moment uit zijn werk komen en ik werd voor het eten gevraagd. Ik zei meteen ja want ze kon lekker koken. Mijn schoonvader kwam thuis, hoi Iris zei die en pakte me vaderlijk vast om me een kus te geven. Hoi pa zei ik spontaan lekker gewerkt. Na het avondeten hielp ik mijn schoonmoeder met de afwas toen de telefoon ging. Het was Erik en vertelde dat het heel laat zou worden. Wat sneu voor je kindje sprak mijn schoonmoeder. Je mag wel blijven slapen want dan ben je er toch als ie thuis is. Ik kon makkelijk blijven slapen want ik had hier speciaal een eigen kast voor mijn spulletjes en kleding dus dat was mooi geregeld. Mijn schoonmoeder moest nog even weg en ik bleef met mijn schoonvader tv kijken. Ik voelde hoe mijn schoonvader naar me keek en hij zei Erik treft het toch maar met zo een mooi meisje. Hou op pa je maakt me verlegen sprak ik hem tegen. Ik meen het echt hoor ging hij verder je bent een mooi meisje. Ik voelde me trots met het compliment van pa. Hij bleef me aankijken en begon over mijn kleding. Met jou figuurtje staan een hoop dingen je leuk. Nou pa mijn borsten zouden wel iets meer kunnen hebben hoor zei ik terwijl ik ze vanonderaf iets omhoog drukte. Ben je gek meid groot zat helemaal niet verkeerd. Goh mijn eigen schoonvader vond mijn borsten mooi. Die spijkerbroek begint wel een beetje te knellen zei ik hardop tegen mezelf. Het is ook wel een hele strakke antwoordde schoonpa in mijn tijd had je dat jammer genoeg niet. Waarom trek je niet wat makkelijkers aan je blijft toch slapen. Goed idee pa zei ik en liep naar mijn kamer. Tja wat makkelijkers ik sliep altijd in een lang t shirt misschien moest ik die maar aantrekken. Ik trok mijn kleren en behaatje uit en trok mijn t shirt aan. mijn slipje hield ik wel aan natuurlijk. Ik keek even of het niet te kort was. Mijn t shirt kwam tot boven mijn knieen als ik rustig zat dan kon het wel. Ik liep weer terug naar de kamer en ging weer naast mijn schoonvader zitten op de bank. Zo dat is beter zeker nu zie ik je mooie benen ook weer eens zei mij schoonpa terwijl hij vriendelijk zijn hand op mijn knie legde. Je vindt het toch niet erg he dat ik in mijn slaap shirt zit. Nee hoor meisje zei hij met nog steeds zijn hand op mijn knie. Ik had het je schoonmoeder niet zien doen toen ze jong was maar ja de tijden veranderen. Dat is met alles zo pa zei ik. Ja net als je kleding en zelfs je onderbroek enzo zei pa. Mijn schoonvader zat wel op zijn praatstoel vandaag. Je schoonmoeder had vroeger niet van die mooie slips zoals jij nu hebt hoor. Ik kreeg het een beetje warm van dit anderwerp en van de hand van mijn schoonvader die nog steed op mijn knie lag. Heb je nu ook een mooi slipje aan ging hij brutaal verder of mag ik dat niet weten. Ik bedacht me of het kwaad zou kunnen hem dit te vertellen en besloot het maar te doen. Ik heb een kanten string aan. Je weet wel met een touwtje vanachter pa. Mijn schoonvader zuchtte en sprak dat is heel spannend meisje maar jij hebt er de billen wel voor. Zou je je schoonvader een plezier willen doen door me je broekje te laten zien. Als je dat echt wilt pa. Ik stond op en trok langzaam mijn t shirt omhoog. Mijnschoonvader keek vol verlangen naar mijn slipje en ik draaide me langzaam om zodat ie mijn billen kon zien. Heel mooi meisje heel mooi. Ik voelde hoe de handen van pa mijn billen vastpakte en liet het toe. Vind je het raar wat ik je vraag vroeg pa aan me. Nee hoor niet als jij het vraagt. Mag ik je behaatje dan ook zien ging hij verder. Die heb ik niet meer aan. Pa keek verbaasd, ja ja je wilt het niet laten zien zeker. Om het bewijs te leveren haalde ik mijn shirt helemaal omhoog en toonde mijn borsten. Die van je schoonmoeder zagen er net zo uit vroeger zei hij meewarig. Maarja vergane glorie en hij keek triest. Weet je pa pak ze maar even vast als herinnering aan vroeger. Mijn schoonvader pakte mijn borsten stevig vast en kneep er licht in. Dat is een tijd geleden voor me dat ik van die mooie borsten mocht vastpakken. Je bent een lieve schoondochter zei hij en trok me op schoot. Ik denk vaak aan je als je er niet bent ook denk ik dan hoe mooi je bent en hoe je eruit zou zien. En voldoe ik aan de verwachting pa. Je bent boven verwachting zo mooi. Mijn schoonmoeder kwam weer thuis en zag ons op de bank zitten. Ik nog steeds op schoot bij mijn schoonpa. Zo jullie zitten er knus bij. Ik kreeg een rood hoofd en wilde van zijn schoot afgaan. Blijf lekker zitten kindje het geeft niks hoor zei mijn schoonmoeder. Je hebt het eindelijk voor mekaar pa zei mijn schoonmoeder tegen haar man. Hij heeft het altijd over zijn mooie lieve meisje en daar bedoelt ie jou mee Iris. En nu zit je nog op zijn schoot ook. Ik heb haar mogen bekijken en mogen aanraken bekende mijn schoonvader schuchter. Ik had liever gehad dat hij dat niet had gezegd maar mijn schoonmoeder bleek het niet erg te vinden. Laat mij dan ook maar eens wat zien Iris anders vis ik achter net. Voordat ik wat kon doen of zeggen werd mijn t shirt door mijn schoon moeder uitgetrokken. Je bent heel mooi kindje heel mooi. Nu begon ik me toch wat opgelaten te voelen want dit was aardig uit de hand aan het lopen. dan heb je der zalige kontje nog niet gezien moe zei mijn schoonvader vrolijk. Ik stond op en draaide mijn kontje in de richting van mijn schoonmoeder zodat ze het goed kon bekijken. Meid ik wou dat ik weer jong was zei ze me. Nu willen jullie mijn poesje zeker ook zien zei ik als grap bedoeld. Maar pa en moe namen dit ernstig op en riepen te gelijk ja jazeker. Stom van me om het te zeggen maarja nu kon ik niet meer terug. Ik ging op de salon tafel zitten en deed mijn ben extra wijd. Mijn poesje werd goed zichtbaar en mijn lipjes stonden iets uitelkaar zodat het donkere gaatje goed zichtbaar werd. Mijn schoonmoeder pakte haar man bij zijn kruis en zei je schoonvader wordt opgewonden van je Iris. Nu is het mijn beurt dacht ik en zei jaja laat eerst maar eens zien dan. Pa maakte zijn broek los en liet zijn grote zeg maar heel erg grote stijve piemel zien. Hij lijkt wel wat op die van Erik zei ik maar die is alleen iets kleiner. Mijn schoonvader glom van trots na mijn opmerking. Eerlijk is eerlijk ik mocht bij jou voelen dan mag jij dat nu bij mij. Voorzichtig en onwennig legde ik mijn vingers om zijn harde pik. Op dat moment kwam Eriks zusje thuis en liep de kamer in. Wat is hier in godsnaam aan de hand zei ze snel. Iris liet zien hoe mooi ze is zei mijn schoonmoeder hierop. Oh en waarom zit ze dan met pa zijn piemel in der hand. Ze mocht gewoon even voelen, laat jij anders even zien hoe ,mooi jij bent aan Iris zei mijn schoonmoeder kordaat. Moniek zo heet mijn schoonzusje trok haar jas uit en begon zich ook uit te kleden. Nou wat vind je van me vroeg Moniek toen ze naakt vor me stond. Je ziet er goed uit hoor Moniek maar wat vind je van mij. Je mag er ook zijn Iris. Hoe voelt mijn vaders piemel voelt ie lekker was de vraag van Moniek. Voel zelf maar zei ik. Mijn schoonvader knikte dat het goed was. Moniek ging op haar hurken voor haar vader zitten en pakte met twee handen de piemel van haar vader vast. Dit is echt kicken giechelde ze. Zou jij ook niet is wat uittrekken riep ik naar mijn schoonmoeder toe. Al snel zat mijn schoonvader met zijn blote piemel tussen 3 naakte vrouwen. Mijn schoonmoeder had nog een goed figuur voor leeftijd. Met zijn drieen begonnen we roepen dat pa ook alles uit moest en hij kon niet anders dat het maar te doen. Tja dit kon vroeger niet zei ik lachend toen ik mijn schoon vader en moeder naakt zag zitten maar doen jullie het nog wel als vroeger in het donker erop en eraf. Hoe moet dat anders dan zeiden ze spontaa tegelijk. Nou als ik met Erik vrij is het er met alles op en aan. Wat bedoel je kindje zei pa. Nou ik pijp hem hij likt me en ga zo maar door.Moniek zei meteen dat dat haar wel wat leek want ze had het wel eens gedaan maar was nog nooit gelikt. Als ik bij jou lik zei pa me wil jij dan zeggen of ik het goed doe. Ik ging wijdbeens onderuit gezakt op de bank zitten en pa drukte zijn mond op mijn poesje. Wild begon hij mijn hele schaamstreek te likken. Ho ho ho pa rustig aan. Eerst met het puntje tussen mijn lippen door. En nu zacht langs mijn clitoris. Ja goed zo lekker ja. En nu van onder naar boven. Pa was lekker aan het likken en ik deed maar net of Erik bezig was. Ik wil ook gelikt worden riep mijn schoonmoeder. Pa begon bij zijn vrouw te doen wat hij eerst bij mij deed en Moniek vroeg me of ik haar wilde likken om dat ze dat gevoel ook wilde hebben. Ik likte het mooie strakke poesje van Moniek en ze kwam al vlot klaar en zat zalig te kreunen. Mijn schoonmoeder zag dat en wilde nu ook door mij gelikt worden. Nadat mijn schoonmoeder ook was klaargekomen kwam ik bij de volgende les het pijpen. Ik ging op mijn knieeen zitten voor pa en liet zijn Piemel mijn mond in gaan. Ik werd scherp door Moniek en haar moeder in de gaten gehouden. Ik zoog lekker aan zijn piemel en pa had een grote glimlach. Even haalde ik zijn piemel uit mijn mond en deed voor hoe je de eikel lekker kunt likken. Meisje meisje wat doe je met me vroeg mijn schoon vader. Nu ik nu ik riep Moniek. Ze nam plaats en deed mij na bij haar vader. Kijk moniek zei ik terwijl ik de ballen van mijn schoonvader masseerde, dit vinden mannen ook heel lekker. Mijn schoonvader kreunde. Er aan zuigen mag ook. Nu was moe aan de beurt en nam pa's piemel onder handen. Pa deed zijn uiterste best om niet klaar te komen en te genieten van de aandacht voor zijn piemel. Zo de volgende les ging ik door. Ik neuk het lekkerste als ik boven zit. Pa ga is op de grond liggen. Moniek en haar moeder keken toe hoe ik op de piemel van pa ging zitten en me lekker door die harde lul liet neuken. Zo bepaal ik zelf het tempo sprak ik leerzaam. Jezus zei Moniek dat ie in je past mijn vriendjes zijn niet zo groot. Probeer maar Moniek bij lukt het ook wel hoor. Moniek nam plaats op haar vaders stijve pik. Wacht ik help je en ik pakte zijn leuter vast en duwde hem de goede richting op. Met een verlekkerde kreet zakte Moniek over haar vaders pik heen en begon op en neer te bewegen. Te gek zo groot heerlijk gewoon schreeuwde ze en begon steeds snellere bewegingen te maken. De pik van haar vader stootte harde in haar schachtje en ze kreeg steeds meer zin. Laat je nog wat voor mij over riep moeder verontwaardigd. Vlug stond Moniek op om haar moeder de finale te laten doen. Ze nam trots plaats en wipte vrolijk op en neer. De door de leeftijd slap geworden borsten bengelden vrolijk mee. Vader hield het niet meer en spoot moeder helemaal vol. Moeder merkte dit en zei teleurgesteld dat ze dit jammer vond omdat haar feestje nu over was. Ik stelde haar gerust en zei dat ik wel iets wist om verder te kunnen. Dit heet standje 69 zei ik en nam plaats boven mijn schoonvader. Lik me maar pa en doe je best een beetje. Dit liet ie zich geen twee keer zeggen en begon precies te doen wat ik hem had geleerd. Terwijl hij lekker likte nam ik zijn plakkerige piemel in mijn mond en sabbelde er zacht aan. Hte gewenste effect liet niet lang op zich wachten en pa kreeg weer de vertrouwde stijve leuter. Mijn schoonmoeder gaf een kreet van plezier en stond te trappelen om mijn plaats in te nemen. Kunnen wij dat ook standje 69 vroeg Moniek aan me . Ik knikte en ging op de grond liggen. Moniek kroop over me heen en begon te likken en zocht ik haar natte kutje op en pakte haar borsten lekker vast om vervolgen haar tepels tussen mijn vingers door te draaien. Om het wat leerzamer te maken zei ik tegen Moniek om mijn kontje te likken. Is dat lekker dan vroeg ze verbaasd. Om haar het gevoel te geven likte ik zacht haar kontje. Zekreunde ervan zeker toen ik likte en haar kutje lekker vingerde. Toen haar kontje lekker nat was drukte ik mijn vinger er zicht in. Ik voelde haar spieren om mijn vinger spannen en begon haar clitoris te likken. Door mijn gelik en mijn vinger in haar kontje kwam ze gillend klaar. Inmiddels was mijn schoonpa ook weer klaar gekomen en mijn schoonmoeder begreep gelukkig dat ze het gewoon door kon slikken. Ze probeerde ook net zo lang te zuigen zodat zijn pik weer stijf werd. Toen dit echt lukte was ze als een kind zo blij. Nu die toch weer hard is kunnen we nog wel wat doen zei ik tegen pa. Ik ging op handen en voeten voor hem zitten, Neem me maar vanachter pa. Pa stak zij pik weer diep in me en neukte me met lange halen. Ik voelde hem goed en lekker diep en kreunde zacht. Hebben jullie vaseline ofzo vroeg ik ondertussen aan mijn schoonmoeder. Jazeker kindje wacht ik pak het voor je. Geef het maar aan pa zei ik toen ze het had gepakt. Pa smeer je piemel hier maar goed mee in. En nu meisje vroeg pa. Nu nu mag je in mijn kontje. Pa zette grote ogen op, weet je dat zeker meisjes. Ja heel zeker pa.Ik voelde de grote eikel van pa tegen mijn kontje. Ik probeerde zoveel mogelijk te ontspannen en pa kwam stukje bij stukje dieper in me. Dit voelt goed riep pa. Hij begon me sneller te neuken en zijn ballen kletsten lekker tegen mijn kutje aan. Pak me maar lekker bij mijn borsten hoor. Ik zag de jaloerse blikken van Moniek en haar moeder. Tijd om te wisseln pa zei ik snel. Eerst was Moniek aan de beurt. Als je haar vingert onder het in haar kontje neuken is ook lekker zei ik tegen mijn schoonvader. Mijn schoonmoeder keek wat verdrietig toen ze zag hoe haar dochter lekker in der kontje geneukt werd. Om haar wat te plezieren ging ik naast haar zitten en begon zacht over der clitje te wrijven. Ik keek naar haar tieten en kuste haar op een tepel. Zacht begon ik te zuigen en alleen gauw werd de gerimpelde tepel mooi stijf. Haar kruis werd kleddernat en ik liet en vinger naar binnen glijden. Met gemak gingen er vier vingers bij schoonmoe naarbinnen. Ik maakte een vuist en zette hem tegen die kletsnatte vagina van mijn schoonmoeder aan. Met wat duwwerk lukte het zelfs mijn hele vuist in haar te krijgen. Moe begon hard te zuchten terwijl ik haar aan het vuistneuken was. Oh kindje schayje wat doe het lekker zei ze me.Kom je schat vroeg mijn schoonvader aan zijn vrouw. Met tegenzin stond ze op want wat ik deed was ook wel lekker.Maar toen de paal van pa in haar kont stootte was ze weer helemaal tevreden. Pa neukte zichzelf klaar in de kont van zijn vrouw. Mijn schoonmoeder gilde het uit. Voldaan zaten we op de bank uit te puffen. Mijn schoonvader en moeder maakten aanstalten om naar bed te gaan. Wanneer is de volgende les vroeg mijn schoonvader, dat is nog een verrassing antwoordde ik snel. Ik bleef samen met Moniek in de kamer en bekeek haar nog is goed. Het was best een knap meisje. Zullen we nog wat oefenen vroeg ze vol verlangen Dat is goe d hoor maar wel in jou bed. We liepen naar boven en oefenden onze lessen van vanaond nog eens goed. Ik lag net weer in mijn eigen bed toen Erik terugkwam. Gelukkig was hij moe van het harde werken want ik had echt geen puf meer.
Oud 23-12-2002, 17:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Zeer interessant verhaal. Zelf geschreven ook?
Deze niet,
maar ik schrijf regelmatig dit soort [maar dan betere] verhalen. Wil je eens lezen? Ik kan heerlijk vertellen over het likken van de clitoris en ongeremde sex, hoor.
Oud 23-12-2002, 18:10
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Stuur maar door, zou ik zeggen.
Of zullen we MSN-sexen? That's the next best thing...
Oud 23-12-2002, 20:16
Wijze vrouw
Avatar van Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
[ctrl] V
__________________
* Voer eendjes geen oorlog * Bij genialen ben ik vaag (????) *
Oud 23-12-2002, 20:35
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Oud 23-12-2002, 20:55
Nina182
Avatar van Nina182
Nina182 is offline
There's antimony, arsenic, aluminum, selenium,
And hydrogen and oxygen and nitrogen and rhenium,
And nickel, neodymium, neptunium, germanium,
And iron, americium, ruthenium, uranium,
Europium, zirconium, lutetium, vanadium,
And lanthanum and osmium and astatine and radium,
And gold, protactinium and indium and gallium,
And iodine and thorium and thulium and thallium.


There's yttrium, ytterbium, actinium, rubidium,
And boron, gadolinium, niobium, iridium,
And strontium and silicon and silver and samarium,
And bismuth, bromine, lithium, beryllium, and barium.


There's holmium and helium and hafnium and erbium,
And phosphorus and francium and fluorine and terbium,
And manganese and mercury, molybdenum, magnesium,
Dysprosium and scandium and cerium and cesium.
And lead, praseodymium, and platinum, plutonium,
Palladium, promethium, potassium, polonium,
And tantalum, technetium, titanium, tellurium,
And cadmium and calcium and chromium and curium.


There's sulfur, californium, and fermium, berkelium,
And also mendelevium, einsteinium, nobelium,
And argon, krypton, neon, radon, xenon, zinc, and rhodium,
And chlorine, carbon, cobalt, copper, tungsten, tin, and sodium.


These are the only ones of which the news has come to Ha'vard,
And there may be many others, but they haven't been discavard.

Uhm.... ja.... liedje van Tom Lehrer.... mooi toch?
Oud 23-12-2002, 20:58
Verwijderd
After Forever - Monolith Of Doubt (€ 6.99)
Oud 23-12-2002, 21:23
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
NoLimitz
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 23-12-2002, 21:29
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
http://www.bagendinn.com/images/attiprettyeyes.gif


ow.. ieeuww
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 23-12-2002, 21:31
tijnnl
tijnnl is offline
9,1[15!dude{mp3]- Kate_Bush_-_03_-_The_Man_With_The_Child_In_His_Eyes.mp3

dat dus.... was ff aan et downloaden op irc
Oud 23-12-2002, 21:36
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
wasted years
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 23-12-2002, 21:40
ScarletWithin
Avatar van ScarletWithin
ScarletWithin is offline
you fucking whores, it's us you must please


heel vrolijk stukje uit een nummer van Vader...
__________________
Try Scaring The Cat, Not Me
Oud 23-12-2002, 21:47
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Index.htm


was net nog bezig met dreamweaver vandaar
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 23-12-2002, 21:48
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
conan the librarian
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 23-12-2002, 22:30
Thomas
Thomas is offline
http://www.vara.nl/torentjesrace
Oud 23-12-2002, 22:49
Verwijderd
Een heel msngesprek.

Never give out your password or credit card number in an instant message conversation.

Faery says:
onder het genot van een pilsje genieten wij van.. Blackwater Park!
Faery says:
(lees: Hoi Masj, waarom sta je op busy? Aan't cybersexen?)
-paranoide- [ purr? ] says:
Wij nog wel, zozo
En wij.. Niet, wij hebben Manowar en chocolademelk op het menu staan.

(lees: Dag Roel, ik sta op busy omdat ik geen zin heb om besprongen te worden door een horde mensen. Vooral als het saaie mensen zijn die nooit zin hebben om te cybersexen. )
Faery says:
Oh, mja.. wij = roel en z'n goudgele vriendje.
Wie is de masj-wij?

(lees: Ik negeer je gedag-zwaai mooi, ik ben geen 'horde mensen' )
-paranoide- [ purr? ] says:
Masj-wij is masj, haar alter-ego, en haar pakje goedkope chocolademelk van de Aldi.

(lees: nee, een horde mensen ben je nog net niet, maar cybersex gaat bij jou ook niet op dus ik reken je lekker wel bij de rest. *grijnst*)

(..okay, eigenlijk niet, maar dat doet er even niet toe)
Faery... proost! says:
Mm. Masj, je zwelgt in eenzaamheid, je wentelt om in een poel van het nieterige alleen zijn. Hoe kún je ooit een pakje goedkope chocolade melk rekenen tot het hebben van een metgezel? Je bent pas echt met meer man als je in het samenzijn van Vriend Koffie of Vriend Bier bent. En zo hoort het! Ik ben al uren niet meer alleen .

Oh. Ok, cybersex dan maar? Ik pas me wel aan. Hoe on-alto.
-paranoide- [ purr? ] says:
Vreemd genoeg heb ik nooit echt de drang om me bijzonder mannelijk toe voelen, dus ik houd het even bij chocolademelk.. Bovendien, als een echte feministe ben ik chocolade-verslaafd, en heb ik het volste recht om mijn chocolademelk als een waardige kameraad te zien.

On-alto? Tsk, wat untrui toch weer.. Met zo'n wannabe zou ik geen eens cybersex willen, of >>
-paranoide- [ purr? ] says:
ik moet wel heel erg lang virtueel droog staan.
-paranoide- [ purr? ] says:
(irritante te kleine msn-venstertjes. :/)
Faery... proost! says:
Virtuele droogstaandheid is slechts een bijkomstige naargeestigheid voortvloeiend uit het ontbreken van koffie danwel bier.
Faery... proost! says:
(lees: 't is je eigen schuld, 't is allemaal je eigen schuld!)
-paranoide- [ purr? ] says:
Nou redeneer je weer vanuit je eigen bekrompen mannen-wezen, probeer je nou toch eens in te leven in het bestaan van de vrouw.. Moet niet al te moeilijk zijn, je verwijfdheid geeft je een enorme voorsprong. Chocolademelk is misschien zelfs nog waardiger dan bier. Koffie, okay.. Maar bier, nee. Tenzij het tijdens een Manowarconcert is waarbij je omvalt van de dorst, maar dat telt niet mee wegens >>
-paranoide- [ purr? ] says:
comprementerende omstandigheden.

(met als context: Nietes!)
Faery... proost! says:
Nee hoor, en dat kan bewezen worden door bijvoorbeeld het woord 'comprementerende' maar eens aan te halen. Zelfs de VanDale kent het niet, en het zal vast wel een op eigen initiatief afgeleid iets van 'compromis' zijn, maar het lijkt gewoon nergens op. En dat weet jij stiekem ook wel, maar jij verbergt dat gewoon achter een dikke laag figuurlijke make-up, gegoten in de vorm van vrouwelijkheid en >
Faery... proost! says:
chocolade melk.

(lees: wel hoor)
-paranoide- [ purr? ] says:
Hmm, de vandale loopt achter, jouw woordenschat in incompleet, of ik heb het verkeerd gespeld.. Hoogstwaarschijnlijk de eerste twee, want het laatste is uitgesloten in verband met mijn oppermachtige intelligentie. Om het maar even voor je duidelijk te maken, 'comprometerend' in de betekenis die ik bedoel, houdt in 'het uiteindelijke resultaat erg beinvloedend'. Ook kan ik zeggen dat make-up aan >>
-paranoide- [ purr? ] says:
mijn redenatie niet te pas komt, omdat ik niet de behoefte heb mijn gedachtes met iets te camoufleren

Dat de anderen het niet zien, wijst alleen maar op de perfectie er van.. Goede make-up is zo gemaakt dat je het niet ziet zitten, en bepaalde mensen gebruiken dat om anderen af te kraken. "Het is mooi, dus het is nep", dat is het motto.
Faery... proost! says:
Wijs me een officieel woordenboek aan waar het woord 'comprementeren' in staat, en ik kniel voor je! Zoniet, rijg ik je aan mijn Zwaard (en nee, dit betekent niet 'penis' , jij cybersexfreak ).
-paranoide- [ purr? ] says:
*rolt hoogmoedig met ogen* denk je nu echt dat ik, IK, niets anders te doen heb dan het zoeken naar woordenboeken die niet achterlopen op de hedendaagse spelling? I've got places to go, people to meet! Zorg maar zelf dat je een fatsoenlijk woordenboek in huis haalt. Psssshh.

En jij hebt helemaal geen zwaard, al helemaal geen met een hoofdletter. En nee, dat is ook niet cybersex-zinnig bedoeld >>
Faery... proost! says:
Make-up is camouflage waar chocolademelk of bier, en zelfs koffie (ja ) niet aan kunnen ontkomen. Al het goede is dus in principe een slaaf van het omhulsel en daarom is make-up in- en inslecht. Je zegt redeneringen niet te camoufleren, maar juist daardoor camoufleer je je redereringen in een jas van zogenaamde ongecamoufleerdheid. En dát, jonge dame, is dus níet de opperste perfectie.
Faery... proost! says:
(lees: hey, neuken?)
-paranoide- [ purr? ] says:
of je moet een operatie ondergaan zijn waar je me nog niets over hebt verteld.

Roel, roel, roel toch. Nou verdraai je elk woord van wat ik je zojuist heb verteld. Als ik zeg dat er geen make-up aanwezig is, dan is dat ook niet zo, omdat er voor mij geen reden is om te liegen. Jij hebt echter wel een duidelijke reden, een doel als het ware, die er voor zorgt dat je de waarheid verdraait.. >>
-paranoide- [ purr? ] says:
Je wil gelijk hebben, en ten koste van dat verdraai je mijn woorden. Je hebt het verderfelijkste in je laten spreken, en daar laat je mij onder lijden. Ik wist dat je laag kon zijn, maar zo laag, nee.. Jij treedt in de negatieve getallen, diep onder het oppervlak. Ik verafschuw je!

(lees: 's goed. Bij jou of bij mij?)
Faery... proost! says:
Wow, Masj, heb ik een gevoelige snaar geraakt? Is dit allemaal een voortvloeisel uit de gebeurtenis @ manowar? Masj, ik vind het werkelijk vreselijk voor je. Maar dat is géén reden om te vervallen in de consumptie van CHOCOLADEMELK! Zijn we nou helemaal belatafeld? En wáág het niet nog een keer van de kern van het gespreksonderwerp af te wijken, want dat komt niemand ten goede. >>
Faery... proost! says:
Zelfs je chocolademelk niet, en dat wil jij, oh gruwel, zelfs niet. Laat dat bruine goedje varen Masj, en ga voor een ware vriend! Geniet van de bitterzoete, verkwikkende smaak en geeststimulerende werking van Vriend Koffie en zet je af tegen de verderfelijkheid van de ware vijand, chocolademelk in een pakje!

(lees: betaal jij de trein? )
-paranoide- [ purr? ] says:
..was er een gebeurtenis bij Manowar? Ben je nu weer alles aan het verdraaien? Wat zeg ik, verdraaien, je verzint zelfs dingen die nooit zijn gebeurd! En dat alleen om mij en mijn chocolademelk te beledigen.. Nee, nee, en nog eens nee. Ik laat mijn kameraad niet in de steek, wat je ook doet. Ja, Koffie is heilig, maar dat maakt Chocolademelk niets minder dan het is! >>
-paranoide- [ purr? ] says:
Ik zal me niet tegen Chocolademelk keren, wat je ook doet. Samen gaan wij de strijd aan, en samen zullen wij die winnen! Elke vijand zal door ons verslagen worden, zelfs al beschikt hij of zij over een Zwaard met een hoofdletter. We zullen zegevieren, onthoud mijn woorden! Ooit zal de hele wereld onder de regering vallen van Chocolademelk en mij. MUWHAHAHAHAH! >>
-paranoide- [ purr? ] says:
(lees: Ja hoor lieverd, zodra ik geld heb. Ik zie je over een jaar of twee.)
Faery... proost! says:
Je bent het toonbeeld van de verderfelijke invloed van Chocolademelk. Zie, het Kwaad heeft zich reeds gemanifesteerd in je hoofd. Je bent beïnvloed, je ziel is vergiftigd. Vanaf heden ben je een Zondaar Tegen Het Ware Geloof en zal je gefolterd worden door de Inquisitie! Vrees mijn Zwaard-met-de-hoofdletter, want in de Naam van de Koffie, verrader, vandaag zult hij sterven!

>>
Faery... proost! says:
(lees: Hmm, dilemma. Dan maar @ Opeth?)
Faery... proost! says:
*stoort zich aan het feit dat er in de uitsmijter, 'vandaag zult gij sterven', het woord 'gij' niet goed is gespeld. Zie, Chocolademelk vreet aan m'n toetsenbord!*
-paranoide- [ purr? ] says:
Oh nee, dat is wat wij willen dat je gelooft. Dat in mijn eentje handig, in woord van wat jij het Kwaad noemt. In werkelijkheid luistert Chocolademelk naar mij, net zoals binnenkort alle levensvormen zullen doen.. Chocolademelk is enkel een hulpmiddel in mijn handen, die ik, filantropisch als ik ben, tot me heb laten komen. En ik zal je meer vertellen.. Het maakt nu niet meer uit >>
-paranoide- [ purr? ] says:
hoe veel je weet, want een dezer dagen zal jouw opressie worden teneer geworpen, en zul ook jij handelen uit de Orde van de Chocolademelk. Hoort aan: afgelopen week heb ik hoogstpersoonlijk een bezoek gebracht aan Vriend Koffie, en een compromis met hem gesloten. Hij sluit zich bij ons aan, zodra hij zijn zaken op orde heeft.
Faery... proost! says:
Een filantroop schenkt dingen, eindigt het niet toe, zoals jij bij Chocolademelk hebt gedaan.

En als je wereld over neemt, zullen wij tot in lengte van jaren met behulp van geruilla tactieken strijden tegen alle Verraders.
-paranoide- [ purr? ] says:
(lees: Ach, het moet dan maar, he.. Zolang we maar na het voorprogramma terug in de zaal zijn, want Opeth wil ik niet missen.)

En probeer jouw spraakgebrek en gebrek aan een fatsoenlijke woordenschat af te schuiven op Chocolademelk die "aan jouw toetsenbord vreet". Chocolademelk krijgt hier goed te eten, dus heeft 'ie helemaal geen benodigdheid in jouw toetsenbord. >>
-paranoide- [ purr? ] says:
Ik heb Chocolademelk mijn aandacht geschonken, een groter geschenk zou hij zich niet kunnen wensen.. Jij unbeliever.
-paranoide- [ purr? ] says:
En zoals ik al zei, alle opressie zal het hoofd geboden worden. Jullie worden gebroken, stuk voor stuk, tot dat jullie willoze onderdanen zijn van de Orde van de Chocolademelk.. Zonder eigen wil.

(Wat de neuk is geruilla? :/)
-paranoide- [ purr? ] says:
Vandale zegt: Helaas levert het door u gezochte woord geen resultaat op.
Faery... proost! says:
Ik bedoelde niet letterlijk dattie aan m'n toetsenbord vrat, gij rolmops der Verraderlijke Dingen, ... *duh+handgebaar*.

Oh, an sich wel bruut dat ik mail van je krijg dan, vol aandacht en vriendelijkheid. Je wilt gewoon niet weg van Vriend Koffie en zijn aanhangers he, dát is het!

(Uhm. Guerillia dan maar? )
-paranoide- [ purr? ] says:
Tsktsk.
Woordenschat, he. Je krijgt wel een woordenboek van me, op je verjaardag.
Faery... proost! says:
25 Januari, ik zie je dan
-paranoide- [ purr? ] says:
Ach, van jou kun je van alles verwachten.. Bier-aanhangers kun je nooit vertrouwen, hun hersencellen zijn al zodanig aangetast door het verderf van hun zogenaamde gele goddelijkheid, dat zelfs de meest simpele dingen rare betekenissen kunnen hebben.

Guerillia? Nope. Geen resultaat, jochie.

..waar staat dat je mail van me krijgt?

En lang leve de post. Ja, want nou krijg je werkelijk >>
-paranoide- [ purr? ] says:
een woordenboek ook.. Ik vind het zo zielig voor je, namelijk.
Faery... proost! says:
Nee hoor, ik niet. Echte aanhangers zijn immuun. En beledig Alcohol niet jij, persoon die in korte periode grootse slokken whisky consumeerde.

Godverdomme hoe schrijf je dat woord nou? Laten we het houden op Che-Guevara-aanvals-techniekjes

In m'n HOTMAIL INBOX. Kijk hoe trui

Oh, da's best bruut dan. Al eens nagedacht over de porto-kosten, gij Verrader met de Lege Portomonnee?
-paranoide- [ purr? ] says:
Ik beledig Alcohol niet, ik beledig Bier.. Bier heeft de betekenis van Alcohol verwrongen, op zo'n manier dat ik het niet kan tolereren. En als Koffie in mijn toekomstige wereld nog het volste recht van bestaan krijgt, zal Bier de grond in geboord en vernietigd worden.

*zoekt op Che-Guevara-aanvals-techniekjes* zou dat wel op vandale.nl staan?

>>
Faery... proost! says:
Bier is vloeibaar graan met een goede smaak, een puike uitwerking en een mooie kleur. Wat wil je nog meer?

Op jouw Vandale.nl niet.
-paranoide- [ purr? ] says:
..Maar ik heb jou nog helemaal niet gemaild, vandaag
Niet dat ik het me kan herinneren in elk geval. Want als ik je wel heb gemaild, dan ben ik vrijdag harder gevallen dan ik dacht.

Ach, zo'n groot woordenboek hoeft het ook helemaal niet te zijn, want hoe dan ook zal het vast meer woorden bevatten dan dat er in jouw hoofd zitten.

Goede smaak en een mooie kleur? Als jij >>
-paranoide- [ purr? ] says:
Als jij stof vermengd met slootwater lekker vindt smaken, en een piskleur mooi vindt, dan zal ik je maar in die waan laten.

Pff, beledig mijn vandale.nl niet.
Faery... proost! says:
Nee, niet vandaag. Vorige week ofzo ja je viel hard

En dat zegt het meisje dat keihard op d'r achterhoofd viel.. beetje jammer.. zie wat chocolademelk met je doet Je moet er eerst voor op je achterhoofd donderen om het te zien als een Vriend, en vervolgens denk je dat die Vriend altijd al goed voor je is geweest en verstoot je je Ware Vriend, Koffie.

Dream on, het ziet er beter uit >>
-paranoide- [ purr? ] says:
okay dan, geen stof maar pis. Vermengd met slootwater, want daar smaakt het wel naar.
-paranoide- [ purr? ] says:
Behalve Duvel-bier, want dat is wel-met-accent-op-de-e lekker
Faery... proost! says:
dan rode wijn ofzo. Dat is meer een zelfmoordpoging in een glas-op-voetstuk. Zelfs het scholieren.com forumpje is gedrenkt in bier, en als we dan toch nog iets gemeenschappelijks hebben is het wel 't forum. Face it, bier en koffie zijn beter dan chocolademelk.
-paranoide- [ purr? ] says:
Ja, zodra ik aan de macht kom kleur ik het forum poepbruin, oftewel chocolademelk-kleur. Geil.
Faery... proost! says:
Hoe fucked up moet je zijn om diarree te willen drinken?
-paranoide- [ purr? ] says:
Hehe, schot voor open doel, Roel.. Wat onsportief toch weer

Dat komt allemaal door Bier, die brainwashed je hele hersenen waardoor je flauw wordt.
-paranoide- [ purr? ] says:
(en ik ben niet verantwoordelijk voor mailtjes die ik een week geleden heb verstuurd. Al helemaal niet als ik niet weet wat er in staat.)
Faery... proost! says:
Onsportief, onsportief? Wie is er nu fout bezig? Wél Manowar luisteren, maar Bier beledigen? Dat kán toch niet. Dat is een combinatie die gewoon perfect is, en dus moet er niet aan getoornd worden. Schaam je.

(ik heb ook geen idee meer wat er in stond.. 't ging over mannen in leer )
-paranoide- [ purr? ] says:
Ik beledig niet al het Bier, ik beledig alleen het slechte Bier.. Partybier bijvoorbeeld, die verdient het om verkracht in een greppel te liggen. 40% kleurstoffen, 49% water, 1% wannabe-alcohol. Ziek. Maar Duver-bier, ja, die mag wel blijven bestaan.. Vooruit dan maar weer.

En perfectie is een relatief begrip. Bier is geel, en dat is vrolijk, en dus niet trui, om maar te beginnen.
-paranoide- [ purr? ] says:
(stuur eens terug? Nou wil ik het weten ook )
Faery... proost! says:
Ah, dat verklaart een hoop! Het Manowar-bier smaakte anders als echt bier, niet als water-bier. Gezond! Duvelbier? Nee. Doppele Palm van het vat!

Cola is minder trui dan bier, hoor.
Faery... proost! says:
(er valt nix terug te mailen, ik delete om de paar dagen mun inbox :\)
-paranoide- [ purr? ] says:
In cola zit caffeine.
Faery... proost! says:
In koffie ook, dat is beter.
-paranoide- [ purr? ] says:
Mja, dat moet ik toegeven, Manowarbier was wel normaal bier. Maaaar, over het algemeen wordt er in cincertzalen wel prutbier geschonken. In het Patronaat smaakt het bier naar appelsap, bijvoorbeeld.

Hehe. *kijkt naar eigen mailbox-met-meer-dan-driehonderd-oude-berichten* Mja. Nouja, dan niet.
Faery... proost! says:
Thankgod dat ik nog nooit in het patronaat ben geweest, dan . Als er bij Opeth maar goed bier is, zal wel niet, te groot concert (toch? :\), ... dan maar drank van te voren ...
Faery... proost! says:
geniaal dit!
Faery... proost! says:
B inky, are you pondering what I’m pondering?

P:Whoof, oh, I’d have to say the odds are slim, Brain.

B:True.

P:I mean, really, when have I ever been pondering what you’ve been pondering?

B:To my knowledge, never.

P:Exactly. So, what are the chances that this time, I’m pondering what you’re

pondering?

Bext to nil.

P:Well, that’s exactly what I’m thinking, too.


Faery... proost! says:
B:Therefore, you are pondering what I’m pondering.

P oit, I guess I am.

Faery... proost! says:
ghehehe
Faery... proost! says:

-paranoide- [ purr? ] says:
Oeeee, Pinky and the Brain! Geniaaaaal, ja
Maar het komt niet meer op tv, he? :/
Faery... proost! says:
nope :\
Faery... proost! says:
très evil... t komt door chocolademelk.
-paranoide- [ purr? ] says:
OF door Bier.
-paranoide- [ purr? ] says:
Bier heeft geen humor, Chocolademelk wel
Faery... proost! says:
Partybier, dan.
-paranoide- [ purr? ] says:
..vooruit dan maar weer, he
Faery... proost! says:
een compromenterend iets, dit.
-paranoide- [ purr? ] says:
Jup Toch wel heel goed van ons.

Maar het blijft wel bier.
-paranoide- [ purr? ] says:
(en ja, ik weet dat ubb-tags hier niet werken.
-paranoide- [ purr? ] says:
)
Faery... proost! says:
bier is true
Faery... proost! says:
die was best geniaal van rutger
-paranoide- [ purr? ] says:
Hum, dat heb ik helemaal niet gezien

Maar rutger is sowieso droog Ik snap niet waarom iedereen zo op 'm loopt te zeiken altijd
Faery... proost! says:
Ergens ver weg, in een topic op lijfstijl. Heel trui.

Mja de laatste tijd issie wel geweldig ja vroeger wassie echt.. mja... puberaal en ongrappig enzo. Hoewel ik me wel stoor aan die kutfoto met dat 'to tough to be emo'.. maarnouja
Faery... proost! says:
Engelse humor, dát is pas geniaal.
Faery... proost! says:
Gisteren, bij Sofie. (+ zusje + vriendje + zus ),... engelse humor/drama serie op tv... om de 5 minuten lag roel helemaal dubbel, en die anderen.. zaten daar maar.

Einsamkeit.
-paranoide- [ purr? ] says:
Mja, die is iets minder.. Maar die 'Das pas trui" en "Das pas broek" plaatjes zijn geweldig

Engelse humor? Als je dat nou eens even toelicht, ik maak er geen hobby van om alle soorten humor uit m'n hoofd te leren
Faery... proost! says:
Ja die ja

Uhm. Nou. Droog, Engels. Anders ga je eens een keer comedyseries op bbc kijken ofzo.. (vooral puik als je stoned bent ook )
-paranoide- [ purr? ] says:
Hum, ik heb hier ergens zo'n heel boek liggen met allemaal humor uit verschillende landen en steden.. Steden ja, want 't is een russisch boek, en in rusland heb je steden die de grootte hebben van de helft van Nederland

En pff, ik heb geen bbc op m'n kamer, en beneden zitten is irritant.. Maar bbc is wel lief, want daar zenden ze the simpsons nog uit, en The Rocky Horror Picture Show >>
-paranoide- [ purr? ] says:
heb ik daar ook voor het eerst gezien
Faery... proost! says:
Humor verschillend per stad. Jesus

Mmm. Ik niet. The Simpsons heerschen wel, maar ze zijn.. kwijt V8, Foxkids. BRACEFACE. Als er iets geniaal is...
-paranoide- [ purr? ] says:
Ja, ik weet het Maar het is wel heel leuk om te vergelijken, want het is echt-met-accent-op-de-e heel verschillend

Simpsons zijn helemaal niet kwijt.. Elke werkdag, zeven uur op bbc2.

En braceface zou gaaf zijn als 't niet vertaald zou zijn naar het nederlands :/ Sowieso zijn genachroniseerde (in gods glorie, hoe schrijf je dat? ) (teken)films niet of minder leuk
-paranoide- [ purr? ] says:
Shit, ik dacht dat ik dat hele theme-liedje van braceface uit m'n hoofd wist, maar blijkbaar toch niet
-paranoide- [ purr? ] says:
*frustraties*
Faery... proost! says:
Mm. Verdacht.

Om 7 uur druk ik net m'n computer weer aan dus dat gaat mooi niet door.

Braceface heerscht, ook in't nederlands. Vooral omdat ikhet nog nooit in het engels ben tegengekomen, maargoed. "Beugelbekkie" blijft wel een kutvertaling, maarnouja.
-paranoide- [ purr? ] says:
Pff, het duurt maar twintig minuten, dat kun je toch wel missen? Bovendien, het is nu vakantie. En simpsons blijven truier dan internet, zo.. (Shit, is dat een teken van het afkicken van internet? )

Idd, "beugelbekkie".. Maak er dan "ijzerbek" van ofzo. Nu klinkt het helemaal fout in vergelijking met de engelse versie.. En ja, die heb ik wel gezien, ook op bbc, een jaar terug oid. >>
-paranoide- [ purr? ] says:
En dat was veel leuker dan in het nederlands :/

En nu laten ze alleen maar herhalingen zien, dat is minder
Faery... proost! says:
Ja. Schaam je!

IJzerbek hehehe. Mja, herhalingen... heten dat herhalingen? Nee, dat betekent dat je trui bent en alle afleveringen uit je hoofd kent!
-paranoide- [ purr? ] says:
Pff, mijn afkicken-van-het-internet houdt alleen maar in dat ik meer tijd doorbreng op mijn kamer bij m'n snes. Hoor. En dat is ook een computer, dus ik kan mezelf nog altijd als computer-nerd beschouwen.

Ik heb liever nieuwe afleveringen dan trui zijn.
Faery... proost! says:
Vooruit dan maar.
-paranoide- [ purr? ] says:
..want als je nieuwe afleveringen hebt dan zijn er des te meer om uit je hoofd te leren.

En Foxkids heeft maar drie afleveringen van braceface, geloof ik. :/

*huppelt weg om meer chocolademelk te halen*
Faery... proost! says:
Nee, geen 3. Veel meer. *herinnert zich afleveringen met zomerkamp, ongesteldheid, verliefdzijn op leraren, kikker-red-actief, rolschaatsen, ijs, sportdag.... * kijk hoe trui!
Faery... something for the pain says:
ik moet werken morgen, ik ga adios masj+verraderlijke chocomelk
Faery... something for the pain says:
*huppelt weg*
Oud 23-12-2002, 22:59
Verwijderd
Brazen © Verderfelijk says:
*sticks out tongue*
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
ieuw
Icegaze says:
*pinches tongue*
Brazen © Verderfelijk says:
I know, I was bad. But I was ooooooonly sixteeeeeeeen
Brazen © Verderfelijk says:
eew!
Brazen © Verderfelijk says:
*bites fingers*
Brazen © Verderfelijk says:
*spits* eew Icegaze essence!
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
hehe
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
that's... welll sick
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
icegaze essence
Icegaze says:
*nurses poor abused digits* Essence! Hardly. Unless you drew blood.
Icegaze says:
Or... something else.
Icegaze says:
And that's a gross, completely wrong thought.
Brazen © Verderfelijk says:
Ofcourse i drew blood.
Brazen © Verderfelijk says:
I bite hard.
Brazen © Verderfelijk says:
I wouldn't know where you've had those fingers
Icegaze says:
*smiles flirtatiously* rowr.
Icegaze says:
Then why did you bite?
Brazen © Verderfelijk says:
reflex.
Icegaze says:
Not knowing where theyv'e been.
Icegaze says:
Didn't you Moma teach you any better?
Brazen © Verderfelijk says:
I won't tell you where Maarten's fingers had been when I bit them one day.
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
*oput fingers in ears*
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
okay no use i can still read
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
sick...
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
icky
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
*barf*
Icegaze says:
Heh... okay.. um... brain is going into really detailed version of naughty things and you're the star and that is NOT what I want my brain to be doing, thankyou.
Brazen © Verderfelijk says:
*puts fingers in kim's eyes* There, that help?
Life is beautiful, really! Without it, you're dead! says:
ouch
Brazen © Verderfelijk says:
lol!



*grin*
Oud 24-12-2002, 06:51
Verwijderd
Oekraïens toestel neergestort; 46 doden
23-12-2002


Een passagierstoestel van een Oekraïense maatschappij is in Iran neergestort. Alle 46 inzittenden zijn om het leven gekomen, melden Iraanse media.
Oud 24-12-2002, 07:48
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
http://www.neopets.com/guilds/guild....id=abcdefg12me
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Oud 24-12-2002, 23:17
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Instead, I felt like sticking my thumb right into one of Elijah’s impossibly blue eyes and then tossing him out the window.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Meest nutteloze topic
Tox
19 15-01-2003 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.