Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 14:24
Verwijderd
Valentijnsdag is al nabij, mijn eerste Valentijnsdag waar ik eindelijk iemand bij zal hebben waar ik van hou (en zij ook van mij)

En ik zat dus zo te denken wat je nou allemaal kan doen, zelf heb ik al natuurlijk bedacht dat we bv naar de bios kunnen (mja niks speciaals aan), gewoon wandelen in t park enzo, veel knuffelen (haha doen we toch altijd, nja iig vaak) en wat chocolaatjes en miss een leuk kussentje in de vorm van een hart of een leuk kaartje.

Ook al heb ik er alles voor over voor mijn liefde ben ik wel aan een budget van ongeveer 50 euro gebonden, hoe stom dat ook klinkt..

Maar ja, geld groeit nou eenmaal niet op bomen he.

Wat zijn jullie ideeën om t romantischer/leuker te maken?

P.S.: heb op deze deze site gekeken, en hoe persoonlijk ze het nou willen maken, het aanbod is niet echt groot, ofwel zeer beperkt en daar kan ik dus niks vinden.

Laatst gewijzigd op 04-02-2013 om 14:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2013, 15:26
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1869826

Verder is een picknick altijd wel leuk en zeker onverwacht in de winter. Dat kun je ook binnen doen namelijk
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 16:38
Verwijderd
uu dat zijn wel heel erg handige links! Veel ideeen iid : )

Ik zie er niks Valentijnsdag specifieks maar dat zit wel verspreid onder al die dingen daar : D
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 16:51
Verwijderd
High tea?! Sorry misschien is dat voor jongens minder leuk, maar voor meiden is dat echt geweldig!
Men vriend en ik gaan wrs uit eten, en dat kan echt wel onder de 50 euro!!
Succes hea
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 00:02
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Ik zeg; sla het over. Als je echt van iemand houdt heb je zo'n commerciële k*tdag niet nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.