Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 21:31
dell123
dell123 is offline
hoi, ik heb namelijk een groot probleem, ik besef dit ook.
mijn broer heeft een relatie met een meisje gehad voor 6 maanden ( niet erg lang lijkt mij zo), maar zij heeft het uitgemaakt voor mij. wij hebben gevoelens voor elkaar. mijn broer is nog altijd gek achter haar, dus ik kan er ni mee naar buiten komen, ik wil mijn broer ni kwetsen. maar ik wil haar ook niet verliezen, heeft iemand een idee wat ik kan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2013, 21:38
Verwijderd
Een keuze maken. Als je broer nog altijd gek op haar is, zal hij het vervelend vinden als je iets met haar begint. Dus
Citaat:
, ik wil mijn broer ni kwetsen. maar ik wil haar ook niet verliezen
dat moet je uit je hoofd zetten.

Mocht je de keuze maken om toch voor haar te gaan, dan raad ik je aan zo eerlijk en open mogelijk tegen je broer te zijn. Het is veel vervelender als hij er via-via achter moet komen, dan om het van jou te horen. Daarnaast moet je je goed afvragen of je haar geweldig genoeg vindt om ruzie met je broer te riskeren. Wellicht is het tussen jou en deze meid ook binnen een paar maanden over, ze heeft je broer ook vrij gemakkelijk (dit is speculatie, beken ik meteen) aan de kant gezet. Zonde om daarvoor je goede (?) relatie met je broer op het spel te zetten.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:46
dell123
dell123 is offline
dankje voor de snelle reactie,
ik ben hier nu al een paar weken over aant denken en kom er maar niet, ik vindt haar geweldig, maar wil de relatie met mijn broer niet verbrodden. zij weet hoe ik er over denk, en snapt dit ook. wij spreken nu in het geniep af, maar ik wil meer en zij natuurlijk ook.

Citaat:
Wellicht is het tussen jou en deze meid ook binnen een paar maanden over, ze heeft je broer ook vrij gemakkelijk (dit is speculatie, beken ik meteen) aan de kant gezet. .
zij vondt dat het niet meer ging tussen hun, dat mijn broer anders was dan ze dacht en daarmee ook haar gevoelens verdwenen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:51
Verwijderd
En dat kan ook weer bij jou gebeuren ik zal het lekker laten gaan als je geen gezeik met je broer wil, als mijn broertje dit flikte was die nog lang niet jarig
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:55
dell123
dell123 is offline
Citaat:
En dat kan ook weer bij jou gebeuren ik zal het lekker laten gaan als je geen gezeik met je broer wil, als mijn broertje dit flikte was die nog lang niet jarig
ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik krijg haar niet uit mijn hoofd, en ik zie haar dan nog zoveel dat maakt het alleen erger
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 22:56
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie? Jij, je broer, dit meisje?

Als je jong bent stellen de relaties gemiddeld minder voor, én is het eenvoudiger bij te leggen met je broer. Als jullie allemaal volwassenen zijn kan het er behoorlijk inhakken en is het ook sneller zo dat een ruzie echt leidt tot slecht contact. Woon je beide nog thuis en ben je jonger, dan is dat gewoon niet echt een optie en heb je het er vroeg of laat over. Woon je beide op jezelf dan kun je 'makkelijker' elkaar opeens een hele tijd niet meer zien.

Als je jonger bent kun je het dus makkelijker 'maken' om de relatie toch aan te gaan. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 23:04
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Hossel gewoon andere meisjes dan vergeet je haar vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 16:29
dell123
dell123 is offline
Citaat:
Hoe oud zijn jullie? Jij, je broer, dit meisje?

Als je jong bent stellen de relaties gemiddeld minder voor, én is het eenvoudiger bij te leggen met je broer. Als jullie allemaal volwassenen zijn kan het er behoorlijk inhakken en is het ook sneller zo dat een ruzie echt leidt tot slecht contact. Woon je beide nog thuis en ben je jonger, dan is dat gewoon niet echt een optie en heb je het er vroeg of laat over. Woon je beide op jezelf dan kun je 'makkelijker' elkaar opeens een hele tijd niet meer zien.

Als je jonger bent kun je het dus makkelijker 'maken' om de relatie toch aan te gaan. Denk ik.
ja allemaal over de 20, en ik en mijn broer wonen nog thuis, dus zal ni makkelijk gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 19:25
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 08:20
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 16:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:19
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 15:33
Liefde & Relatie vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt
Jij-Jij
123 30-06-2003 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.