Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2013, 11:36
movimento
movimento is offline
Hallo allemaal

Vinden jullie het normaal als één vreemde man bijv. met begeerte, ontfatsoenlijk en sensueel je familieleden (moeder, zus etc) zal aankijken? En Hoe zou je daarop gaan reageren?

Not* - Ten eerste het is maar een vraag, ik was beetje nieuwsgierig wat de mensen hierover zeggen hadden/hebben
- Ik heb het niet over hoe de elke mens “kijkt” maar “kijk” manier van één sensueel en begeertig gedrag en kijkmanier aan je famillieleden toe
- Als jullie aan mij zouden vragen over de kijkmanier wat ik aan jullie vroeg, zou ik het niet acceptabel vinden
- En het is maar een vraag dus neem me niet kwalijk
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2013, 12:53
Verwijderd
Ik denk dat dit eerder past op L&R, dus ik verplaats het daarheen.

En heb je het over als iemand mijn moeder (ik heb geen zus ofzo) zou nastaren omdat hij haar sexy vindt? Way to go ma, zou ik denken. Als het enkel kijken is, zal het me weinig uitmaken. Mocht iemand moeilijk komen doen of handtastelijk worden of onfatsoenlijke opmerkingen maken, dan ga ik moeilijk terug doen (of hulp inschakelen van anderen), maar dat zou ik ook voor mezelf doen.
Kijken kan geen kwaad, toch? Ik weet ook niet goed hoe je iemand onfatsoenlijk kunt aankijken dan dat je dit gaat toepassen , maar dan zou ik in de lach schieten.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 13:09
Verwijderd
Ze kijken er maar op los.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 16:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Je hebt al eens eerder dit topic gehad. Kijkt u maar!

Daar heb je de OP verwijderd, maar de antwoorden zullen nog steeds hetzelfde zijn hoor: Mensen kijken maar raak, zolang ze maar met hun vingers van iedereen afblijven (tenzij die personen dat graag willen natuurlijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.