Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 14:40
joostifc
joostifc is offline
hallo allemaal,

ik ben 16 jaar en ik ken nu al ongeveer een maand een heel leuk meisje van 15. ik vind haar echt een leuk meisje en zij mag mij ook wel. daarom heb ik aan haar gevraagd of ze met mij mee wilde naar de bioscoop, morgenavond gaan we naar Flight. alleen ik wil dr ook nog een beetje beter leren kennen en niet alleen naar bios doen. heeft iemand een leuk idee om nog te doen, voor of na de film, en het moet een beetje romantisch zijn ofcourse. ze werkt trouwens tot 18.00u dus het kan niet overdag.
alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 08-02-2013 om 14:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2013, 14:46
joostifc
joostifc is offline
volgens mij heb ik dit in de verkeerde categorie gezet maar ik heb dit net aangemaakt en ik snap het nog niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 14:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt na de film nog ergens wat gaan drinken of een patatje eten of zo en daarna breng je haar naar huis.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 08:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Geeft niks, op wegwijzen en voorstellen mag je topics plaatsen als je niet weet waar ze horen.

Ik ga hem even voor je verplaatsen naar liefde en relatie!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 15:44
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
hallo allemaal,

ik ben 16 jaar en ik ken nu al ongeveer een maand een heel leuk meisje van 15. ik vind haar echt een leuk meisje en zij mag mij ook wel. daarom heb ik aan haar gevraagd of ze met mij mee wilde naar de bioscoop, morgenavond gaan we naar Flight. alleen ik wil dr ook nog een beetje beter leren kennen en niet alleen naar bios doen. heeft iemand een leuk idee om nog te doen, voor of na de film, en het moet een beetje romantisch zijn ofcourse. ze werkt trouwens tot 18.00u dus het kan niet overdag.
alvast bedankt!
Ik weet niet of de bios in de stad is maar als dat wel zo is, kan je misschien even rondlopen af en toe een winkeltje in gaan.
gewoon optijd naar de bios toe gaan.
en daarna gewoon gezellig wat gaan eten en drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 16:45
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom de aanhalingstekens? Is het geen "echte" date?

Verder moet je dat gewoon na de bios een beetje aanzien. Vraag of ze nog iets wil doen? Wat ze dan wil doen? Misschien is het leuker om dat samen te bepalen dan dat je het nu vóór haar gaat bepalen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wij zijn zometeen natuurlijk wel benieuwd naar je date. Hoe was het?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.