Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2017, 18:10
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Hallo

Ik vroeg het meisje dus die ik een tijdje terug mee uit vroeg waarom ze me negeerde en toen reageerde ze met ik wil gewoon vrienden zijn het maakt me verdrietig dat we na dit geen goeie vrienden meer kunnen zijn. Ik heb me echter wel op een of andere manier me eruit weten te lullen door te zeggen dat ik haar ook gewoon als een goeie vriendin zie en dat we elkaar verkeerd begrepen. Nu zit ik hier met pijn in me hart

Bedankt voor al jullie advies.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2017, 20:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat je hier weinig aan kunt veranderen. Zij is van mening dat je geen vrienden kunt zijn, als jij een oogje op haar hebt. Eigenlijk wil je het liefst gewoon eerlijk zijn, maar dan ben je haar ook kwijt als vriend. Lastig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 21:52
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Ze vind me niet leuk maar ze vind het wel jammer dat ik nooit contact met haar opzoek op school maar wel op app. Ze wilt me beter leren kennen in het echt dan alleen op app praten. Ik denk dat ik me gevoelens wel aan de kant kan zetten en goeie vrienden met haar kan worden/blijven. als het misschien iets word als we elkaar beter leren kennen zou ik het wel leuk vinden maar, nu ben ik tevreden met de vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 21:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze vind me niet leuk maar ze vind het wel jammer dat ik nooit contact met haar opzoek op school maar wel op app. Ze wilt me beter leren kennen in het echt dan alleen op app praten. Ik denk dat ik me gevoelens wel aan de kant kan zetten en goeie vrienden met haar kan worden/blijven. als het misschien iets word als we elkaar beter leren kennen zou ik het wel leuk vinden maar, nu ben ik tevreden met de vriendschap.
Zorg dan voor die interactie in real life. Het is niet gek dat ze het niet zo leuk vind om alleen maar digitaal contact te hebben. Met vrienden wil je ook in het echte leven contact hebben, toch?

Wie weet leert ze je dan beter kennen en komt ze er dan achter dat je eigenlijk toch wel heel leuk bent!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 22:15
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Gast als je haar leuk vindt onderneem dan iets in real life. Je moet wel een beetje je best doen, anders gaat ze je nooit leuk vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Rode Saai #1088
Verwijderd
499 24-08-2010 11:44
De Kantine Grappige grapjes
Verwijderd
500 03-06-2010 14:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Femke Halsema, oppositieleider of toekomstig premier?
Joostje
200 31-07-2009 01:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Toch proces tegen Geert Wilders
Verwijderd
500 07-03-2009 15:13
Algemene schoolzaken telefoon ingenomen!
Nadiaxxxx
16 20-11-2008 20:25
De Kantine Naam, Ava en Sig topic
Racing Dutch
500 08-01-2008 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.