Oud 12-01-2018, 18:44
TUIG-UIT-DELFT
TUIG-UIT-DELFT is offline
Hey,

Introduction: ik ben anoniem uit Delft. Ben zelf een jongen van 18 jaar en net 6 maanden uit een relatie van 4 jaar. Ik ben dus nu weer een beetje begonnen met daten maar ik ben er veelste slecht in! Ik heb Tinder en Badoo aangemaakt om is te kijken hoe het is, maar meestal loopt t nergens op uit.

Waar ik advies om vraag:
Hebben jullie tips om meer uit Online Dating te halen zoals;
- Gesprek gaande houden
- Meiden aanspreken
- Dating profiel LEGENDARISCH maken

En hebben jullie tips voor het daten van meiden buiten Online Dating te halen zoals;
- Waar kom je leuke meiden tegen bar/kroeg etc?
- Hoe zorg je dat een gesprek met een meid begint en dat je haar aandacht houdt

En tot slot!
Tips voor zelfverzekerd zijn om een meisje aan te spreken!?

Met vriendelijke groet, Anoniempie!

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2018, 18:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ik studeer, en veel van mijn vrienden kennen hun partner van de studie, studievereniging of studentenvereniging. Een club of vereniging is vaak een prima manier om in een keer veel nieuwe mensen te leren kennen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 19:02
TUIG-UIT-DELFT
TUIG-UIT-DELFT is offline
Citaat:
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ik studeer, en veel van mijn vrienden kennen hun partner van de studie, studievereniging of studentenvereniging. Een club of vereniging is vaak een prima manier om in een keer veel nieuwe mensen te leren kennen.
Ik werk in de bouw 5 dagen in de week van vroeg tot laat, daarnaast in het weekend sporten, gamen, met vrienden zijn en uitgaan.
In de bouw is niet de ideale plek om een leuke griet tegen te komen. Zelfde geldt voor sporten en gamen😅
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 19:08
gwneenmeisje.
gwneenmeisje. is offline
Kan je niet bijv. iets bestellen (gwn drankje ofz) voor het die gene die je ziet en misschien kun je daaruit een gesprek halen enz. Sorry, heb er niet heel veel verstand van. (ben pas 13) Maar ja, misschien kan je het een keer proberen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 19:14
TUIG-UIT-DELFT
TUIG-UIT-DELFT is offline
Citaat:
Kan je niet bijv. iets bestellen (gwn drankje ofz) voor het die gene die je ziet en misschien kun je daaruit een gesprek halen enz. Sorry, heb er niet heel veel verstand van. (ben pas 13) Maar ja, misschien kan je het een keer proberen
Dat is zeker waar en heb wel eens geprobeerd maar meestal loopt zo gesprek dood en ben je ver aan het zoeken naar gespreksstof😆
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 20:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En tinder (wat gaat daar mis?) of een wat serieuzere datingsite? Breng je wel eens tijd met meiden (eventueel je moeder, zus of achternicht) door? Dat geeft wel wat inzicht in hoe meiden graag behandeld willen worden, of waar ze graag over praten. Dat helpt bij het daten ook om een gesprek aan de gang te houden. Toon sowieso interesse in haar leven en hobby's, dat scoort altijd goed.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meiden ontmoeten en daten enzo
Inmymaxi
5 05-01-2016 23:01
Liefde & Relatie Jongeren dating site of ontmoet plek
Lanaa
1 17-05-2015 07:27
Liefde & Relatie Dating!
Fien1995
4 14-11-2014 13:47
Seksualiteit Dating!
Fien1995
2 13-11-2014 18:51
Vrije tijd Dating!
Fien1995
1 13-11-2014 18:49
Liefde & Relatie Relatie en dating tips:
Kirk22
12 25-07-2005 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.