Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 22:12
Channella
Avatar van Channella
Channella is offline
Oke, omdat k er zelf niet meer uitkom wil ik ff jullie mening horen
over een periode van ongeveer 3 maanden heb ik nu 4 keer met een jongen die ik ken van uitgaan gezoend. Hij zette overigens de eerste stap en begon me te bellen en te smsen in het begin.
Toen hij voor mij ergens heen kwam ben ik weggelopen toen hij binnenkwam ( dit heeft hij volgens mij niet gezien) omdat ik niet wist wat ik met hem wou en wat ik moest zeggen en dat leek me op dat moment een erg goed idee ( nu heb ik daar heel erg spijt van)
2 dagen daarna reageerde hij niet meer op mijn smsjes en belde hij ook niet meer. 2 weken later heeft hij mij wel nog een keer gezoend. De laaste keer had ik het initiatief genomen en zijn we dus weer metelkaar gegaan. ik had hem zaterdag nacht een smsje gestuurd of hij naar me toe kwam omdat ik hem opeens heel graag wou zien. Hij heeft hier niet op gereageerd. Nu vraag ik me heel erg af wat hij nou wil met deze situatie, want hij doet als we metelkaar gaan alsof hij me heel erg leuk vind, maar bv de avond daarna negeert hij me weer volkomen. Nou ben ik zo dat ik hem dan ook terug ga negeren dus het schiet allemaal voor geen meter op.
Wat betekent dit allemaal want het duurt allemaal erg lang en ik krijg echt geen duidelijkheid van hem.

sorry voor het lange verhaaltje, maar goede raad is zeer welkom! xx
__________________
Black Coffee and Soft Skin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2005, 22:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Uit je hoofd zetten, zit geen toekomst in.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:56
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Ik zie het nogal somber in voor jullie. Misschien dat hij zelf ook niet goed weet wat hij met je aanmoet en daarom wat terughoudend doet, maar dat lijkt me niet: niet reageren op sms'jes, je plain negeren, dat zijn helaas toch niet al te positieve signalen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 00:24
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Hij voelt zich beledigd door het eerste voorval, waarbij jij wegliep terwijl jullie hadden afgesproken of iets dergelijks.

Of hij speelt het hard-to-get; of hij heeft jou uit zijn hoofd gezet als potentieel vriendinnetje, aangezien hij zich niet weer gebruikt wil voelen.

Dus, je zult hem duidelijk moeten maken dat je serieus iets met hem wilt. (Als je dat niet wilt, dan geef ik die jongen groot gelijk)
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 07:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Of je gaat een keer écht duidelijk worden en hoopt dat hij de moed nog niet opgegeven heeft of je zet m zo snel mogelijk uit je hoofd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 09:55
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Het lijkt erop dat hij je gewoon gebruikt om een leuk (zoen-)avondje te hebben. Zet hem uit je hoofd, dit gaat waarschijnlijk nix worden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 10:00
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik denk dat hij je leuk vindt om mee te zoenen en verder niks. Ik ken iemand die deed precies hetzelfde (ook veel smsen, bellen, wilde langskomen) en ineens begon hij over dat het zo benauwend voelde, en dat hij er eigenlijk niks mee bedoelde bla bla. Terwijl hij zelf met dat gedrag begonnen was.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 15:31
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Zo begon het ook bij mij.
De zaterdagavond was ik fantastisch, maar door de week telde ik niet mee. Hij liet nooit wat van zich horen. Ik heb er 2 keer wat van gezegd, maar het hielp niet.
Nu is het uit sinds vandaag
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 18:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
probeer m lost te laten, negeer m, dat is voor jou waarschijnlijk op den duur ook beter.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 23:15 :
Uit je hoofd zetten, zit geen toekomst in.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:51
Verwijderd
Kan goed gewoon een knakker zijn die zo zn zoenadressen heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 11:21
Verwijderd
Tsja, ik weet niet.. het kan zijn dat jullie een beetje onhandig om elkaar heen draaien.. maar het kan ook zijn dat hij niet echt geïnteresseerd is. Probeer eens gewoon wat met hem te praten als je hem weer tegenkomt (dat je dus niet weer met hem gaat zoenen).. en kijk dan eens of je een keer wat af kunt spreken. Je kent hem nu alleen van uitgaan, toch? Probeer dat een beetje te veranderen.
Als hij er uiteindelijk niet op ingaat dan lijkt het me duidelijk.. maar nu kun je het nog wel een keer proberen denk ik.
Kijk ook eens naar hoe hij tegen andere meisjes doet. Doet hij tegen jou duidelijk anders, of is hij bijv. bij iedereen wel flirterig en klef? En zoekt hij naar jou tijdens het uitgaan, dat je echt merkt dat hij jou graag weer wilde zien? (Je weet wel, dat hij eerst een beetje zoekend om zich heen kijkt en als hij je dan heeft gezien blijft hij zo af en toe eens naar je kijken) Of is hij daar helemaal niet mee bezig en negeert hij je een beetje?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 18:32
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ehm.. een seksrelatie is denk ik het beste
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat betekent dit
hansaplast10
3 17-01-2017 20:25
Muziek [gitaar] wat betekent dit?
syneck
10 25-04-2004 10:45
Software & Hardware Wat betekent dit?!
DeSSie
4 17-09-2003 10:12
Liefde & Relatie wat betekent het als un jongen....
latino-gurl
53 22-04-2003 21:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ~~wat betekent dit? frans~~
maar
2 09-03-2002 05:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.