Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 09:55
alfalfa
Avatar van alfalfa
alfalfa is offline
ik heb veel meer vrienden dan vriendinnen, en maak ook makkelijker contact met jongens dan met meisjes. de jongens waar ik mee omgaan vinden het niet erg.
jongens, wat vinden jullie van zoiets..krijgen jullie nou meteen van die pot-associaties? en zouden jullie minder snel op een meisje met veel vrienden vallen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2005, 10:54
elledc
elledc is offline
Heb ik ook altijd gehad, meer vrienden en eigenlijk weinig vriendinnen. Ik hou teveel van mannen denk ik Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier voel ik me meer op m'n gemak met jongens dan met meisjes. Vrouwen zijn minder direct, vaak hypocriet, roddelen veel en zijn heel snel jaloers. Ach ja
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 10:54
mara18
mara18 is offline
is toch juist leuk voor jongens en voor jou... als jullie uitgaan en jij bent veruit het enige meisje in het groepje krijg jij van hen alle aandacht
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 10:58
alfalfa
Avatar van alfalfa
alfalfa is offline


eerst voelde ik me er best ongemakkelijk bij..dan had ik het gevoel dat ik hun 'jongensavond' zat te verpesten. gelukkig is dat niet het geval.

maar jongens! van jullie wilde ik ook reacties
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 10:58
blupp
blupp is offline
Nadeeltje is natuurlijk dat jongens dan snel wat van je willen over t algemeen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 11:02
elledc
elledc is offline
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 11:11
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Oh, er zijn ergere dingen dan dat, lijkt me.

Mijn vriendin is precies zo. Dr zijn in de tijd dat ik met haar heb al 4 jongens 'verliefd' op haar geworden. Dat is vervelend, en eigenlijk erger voor die jongens dan voor ons, want het maakt het voor die jongens lastig om gewoon met haar om te gaan.

Nee, het enige echt irritante is dat m'n vrienden constant denken dat ze vreemdgaat en overal wat achter zoeken. Nu ken ik de personen in kwestie allemaal, en de meesten daarvan redelijk goed, en ik weet dat als ze vreemd zou gaan ik het veel eerder zou weten dan alle anderen. Dus moet ik telkens m'n vriendin tegenover de m'n vrienden 'verdedigen', en ik word daar redelijk moe van.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 12:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb het precies omgedraaid, niets mis mee imo
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 12:38
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 13:25
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa, heb ik ook, maar heb er nauwelijks problemen mee. (behalve met voetbal dan he? )
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 13:36
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 01-10-2005 @ 11:54 :
Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier voel ik me meer op m'n gemak met jongens dan met meisjes. Vrouwen zijn minder direct, vaak hypocriet, roddelen veel en zijn heel snel jaloers. Ach ja
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 15:20
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 01-10-2005 @ 11:54 :
Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier voel ik me meer op m'n gemak met jongens dan met meisjes. Vrouwen zijn minder direct, vaak hypocriet, roddelen veel en zijn heel snel jaloers. Ach ja
Maar mijn vrienden-vriendinnen aantal is ongeveer gelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 15:30
alfalfa
Avatar van alfalfa
alfalfa is offline
toffe reacties


dan zat ik me gewoon een beetje op te fokken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
alfalfa schreef op 01-10-2005 @ 10:55 :
jongens, wat vinden jullie van zoiets..krijgen jullie nou meteen van die pot-associaties? en zouden jullie minder snel op een meisje met veel vrienden vallen?
Hoe kom je eigenlijk bij die gedachte?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:09
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik kan veel beter opschieten metjongens dan met meisjes. Vind het altijd supergezellig met die jongens.

Oh, en het nadeel: sommigen denken dat je gelijk verliefd bent ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:12
Verwijderd
Hmm heb vooral vriendinnen eigenlijk, maar kan met allebei de geslachten makkelijk overweg.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:36
Verwijderd
Mwah, dan heb ik vaak het idee dat die hoop kerels die om haar heen hangen iets van haar willen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:44
Verwijderd
Ik kan het ook veel beter vinden met mannen dan met vrouwen. Alleen kan het dan lullig worden als je even een kortstondige relatie hebt met één van die mannen uit je vriendenkring..
Ja nouja, ik vind mannen nou eenmaal prettiger in de omgang, directer, gezelliger, vaker mijn soort humor, niet te flauw etc.

Ik zou het overigens wel behoorlijk achterlijk vinden als mensen hier 'potassociaties' bij zouden hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2005, 17:07
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik ben er ook zo een die erg graag met mannen om gaat. Ik denk dat ik ook meer mannelijke vrienden heb dan vrouwelijke, maar dat zal me echt een zorg zijn. Mannen vind ik gewoon leuker ofzo (maar natuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die ik mag )..
Vaak als 'de jongens' met zn allen uit gingen ging ik ook mee (nou ook omdat mn vriendje ook bij 'de jongens' hoort, maar ook als hij niet mee ging ging ik wel mee..)

Het moet gewoon kunnen vind ik, net als dat een jongen met meer meisjes omgaat.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:19
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Ik heb ook alleen maar jongens als vrienden. Ik vind ze veel leuker, niet zo zeuren, lekker easy going. En ik ben echt totaal geen pot. Dat heeft ook niemand ooit gedacht hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:56
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Ik heb me altijd al beter gevoeld bij jongens dan bij meisjes, om dezelfde redenen als hierboven genoemd, jongens zijn easy going, hebben mijn soort humor en meisjes hebben een soort van venijnigere ondergrond. Ik heb eigenlijk altijd veel vriendinnen gehad, tot nu, ik zit in een compleet nieuwe stad waar ik niemand ken, en ik ga tot nu toe vooral om met jongens en ik voel me veel beter bij hun. Maar inderdaad, als ze gevoelens krijgen voor je...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:58
biep
Avatar van biep
biep is offline
ik heb hetzelfde
jongens zeiken en roddelen nou eenmaal minder.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 19:55
Estar
Estar is offline
Citaat:
biep schreef op 01-10-2005 @ 19:58 :
ik heb hetzelfde
jongens zeiken en roddelen nou eenmaal minder.
True, Alleen vind ik dat jongens sneller verliefd op je worden als je ermee bevriend bent.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 01-10-2005 @ 19:58 :
ik heb hetzelfde
jongens zeiken en roddelen nou eenmaal minder.
Juist.
Ik heb er absoluut geen moeite mee. Bij mij is de verdeling niet heel ongelijk: heb ook veel vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-10-2005 @ 17:36 :
Mwah, dan heb ik vaak het idee dat die hoop kerels die om haar heen hangen iets van haar willen.
Dat is natuurlijk ook afhankelijk van dat meisje zelf. Als ze geen behoefte aan heeft, dan straalt ze dat ook uit, waardoor het minder "aantrekkelijk" wordt voor de jongens.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2005, 21:05
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik heb 1 vriendin en voor de rest ga ik alleen maar met jongens om.Jongens zijn gewoon veel makkelijker om mee om te gaan voor mij .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 21:41
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
wij zijn ook gewoon veel aardiger

nee hoor, vergis je niet, jongens zijn seksueel gefrustreerde sukkels, en dat is de waarheid. Of dat erg is, daar ga ik niet over. Maar hou het wel in je achterhoofd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 12:34
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 01-10-2005 @ 22:41 :
wij zijn ook gewoon veel aardiger

nee hoor, vergis je niet, jongens zijn seksueel gefrustreerde sukkels, en dat is de waarheid. Of dat erg is, daar ga ik niet over. Maar hou het wel in je achterhoofd.

Een waarheid als een koe. Maar meisjes zijn volgens mij niet zoveel minder erg.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:25
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Nou ja, daar ga ik ook niet over, want ik ben zelf geen meisje.

Wat ik wel denk, is dat meisjes dit van jongens onderschatten, en jongens dit van meisjes overschatten.

Ach, shit happens.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:47
alfalfa
Avatar van alfalfa
alfalfa is offline
Citaat:
Hoe kom je eigenlijk bij die gedachte?
ja, ik weet niet. misschien omdat het bij een jongen die met alleem maar meisjes omgaat wel eens gedacht wordt?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
alfalfa schreef op 04-10-2005 @ 16:47 :
ja, ik weet niet. misschien omdat het bij een jongen die met alleem maar meisjes omgaat wel eens gedacht wordt?
eh, maar een jongen die alleen maar met meisjes omgaat....ja dit klinkt stom, maar dat is ook anders lijkt me. Om heel eerlijk te zijn vind ik 50-50 niks mis mee, maar alleen maar met mannen of alleen maar met vrouwen is wel erg contrasterend.

Het feit dat je als meisje veel mannelijke vrienden hebt is niks mis mee, zolang ze maar niet denken dat ze midden in de nacht bij je aan kunnen kloppen voor....een traktatie. Op jou leeftijd zou ik dr een beetje mee oppassen, maar als je wat ouders bent, en de jongens zijn hormonaal tot rust gekomen, kun je zeer goede vriendschappen krijgen met mannen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 18:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Is niks mis mee denk ik zo op het eerste gezicht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 13:05
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Ik heb ook altijd meer jongens gehad als vrienden dan meiden.
Gewoon, omdat ik daar meer mee heb dan met de meeste meiden. Vaak zijn het van die oppervlakkige huppeltutjes, bah.
Die vinden het dan raar dat je een boer laat als meisje of zo.
Ik kreeg ook vaak te horen dat ik me meer als jongen gedraag dan als meisje, en dat werd onder het mannenvolk zeer gewaardeerd
De meeste jongens zijn gezelliger en zeiken veel minder.
Er is dus niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 01-10-2005 @ 19:58 :
ik heb hetzelfde
jongens zeiken en roddelen nou eenmaal minder.
daarom heb ik nou juist meer vriendinnen dan mannelijke vrienden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Niet zeker of meisje met me naar de bios wil...
Samsedin
12 30-08-2016 08:43
Liefde & Relatie Ik val op meisjes met vriendjes
neymarjr10
1 16-06-2014 22:23
Liefde & Relatie hoe begin je een leuk gesprek met het meisje waar je op bent?
ikkuweethet
39 22-10-2013 14:58
De Kantine Namen-visie-topic =D
Hayden
500 14-06-2005 00:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Grote spanningen na zinloos geweld R'dam
Mr.Hypert€xt
208 24-01-2005 01:59
Liefde & Relatie "Bereid" jij je grondig voor op afspraken met je vriend of vriendin?
Mr.Oizo
55 12-03-2004 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.