Oud 18-01-2018, 21:27
Verwijderd
Aangezien FB's vaak niet verder kijken dan hun neus lang is rapporteer ik gaarne altijd alle berichten van spamhoeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2018, 22:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat is tegen 10-jarige jochies die denken dat het grappig is om alles vol te spammen op rapporteren.

We vinden het overigens heel fijn dat je met ons meekijkt en dingen rapporteert die wij over het hoofd zien of waar wij nog niet aan toegekomen zijn
Bedankt daarvoor!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Dat is tegen 10-jarige jochies die denken dat het grappig is om alles vol te spammen op rapporteren.
Ja pop, dat heb ik op Admin ook allemaal wel gelezen, dat is het oorspronkelijke bedachte beleid en het is tijd om daar een wijziging in aan te brengen. Ooit mocht je je topic titel niet meer wijzigen na 1 minuut en ooit was er floodcontrole van een minuut ofzo. Das war einmal:
Citaat:
The new Jewish bride is making her first big dinner for her husband and tries her hand at her mother’s brisket recipe, cutting off the ends of the roast the way her mother always did. Hubby thinks the meat is delicious, but says, “Why do you cut off the ends — that’s the best part!” She answers, “That’s the way my mother always made it.”

The next week, they go to the old bubbie’s house, and she prepares the famous brisket recipe, again cutting off the ends. The young bride is sure she must be missing some vital information, so she askes her grandma why she cut off the ends. Grandma says, “Dahlink, that’s the only way it will fit in the pan!”
Citaat:
We vinden het overigens heel fijn dat je met ons meekijkt en dingen rapporteert die wij over het hoofd zien of waar wij nog niet aan toegekomen zijn
Bedankt daarvoor!
Okay
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 08:39
Verwijderd
Wel typisch, je stelt een terechte vraag en krijgt een antwoord dat niet echt ingaat op je vraag en niet relevant is.

Er zit op dit moment iemand op ieder subforum reclame voor paspoorten te spammen of zoiets. Ik heb één post gerapporteerd maar ga echt niet steeds een halve minuut wachten om alles te rapporteren. Pas dat aan. Desnoods pas je het alleen aan voor mensen met >1000 posts of zo.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 08:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het heeft ook niet bijzonder veel extra nut om alles te rapporteren, voor zulke spammers is er het mooie knopje "alle posts verwijderen". Ik vind het als plus vooral irritant als bij zo'n spammer alles gerapporteerd wordt, omdat het probleem dan vaak al is opgelost maar er nog tig topics gerapporteerd zijn. Die blijven gewoon staan, ook als het probleem al verholpen is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Het heeft ook niet bijzonder veel extra nut om alles te rapporteren, voor zulke spammers is er het mooie knopje "alle posts verwijderen". Ik vind het als plus vooral irritant als bij zo'n spammer alles gerapporteerd wordt, omdat het probleem dan vaak al is opgelost maar er nog tig topics gerapporteerd zijn. Die blijven gewoon staan, ook als het probleem al verholpen is
Ah kijk, thanks, goed antwoord. En niet om te zeuren, maar als dit nu meteen op Deadlocks post geantwoord was, dan wisten we dat we sowieso maar één post moeten rapporteren Weet ik nu!

Alsnog kan het overigens nuttig zijn om meer posts (van verschillende users) kort achter elkaar te rapporteren maar goed.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 09:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Op deadlocks vraag heb ik eerlijk gezegd ook geen antwoord, geen idee waarom dat is. Waarschijnlijk de reden die PM noemt, maar ik denk dat dat beleid ouder is dan mijn forum carrière

Het is een terecht vraag, en bij bijvoorbeeld een crosspost die verder geen spam is ook relevant, daar heb je graag alle probleem-topics op de radar.

Bij spammers die direct een permban mogen omdat ze niets anders doen dan spammen pas ik zelf de hierboven toegelichte werkwijze toe, waarbij 10 gerapporteerde posts vooral irritant zijn omdat deze blijven staan wanneer het probleem al verholpen is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 11:20
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Voor zover ik weet geldt voor het rapporteren van een post dezelfde tijdslimiet als voor het plaatsen van een normale post, namelijk dat er 10 seconden tussen moet zitten. Ik kan daar 3 seconden van maken?
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet geldt voor het rapporteren van een post dezelfde tijdslimiet als voor het plaatsen van een normale post, namelijk dat er 10 seconden tussen moet zitten. Ik kan daar 3 seconden van maken?
Nee, is 30 seconden bij gerapporteerde posts zag ik vanochtend. Ik vind drie seconden prima!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Het heeft ook niet bijzonder veel extra nut om alles te rapporteren, voor zulke spammers is er het mooie knopje "alle posts verwijderen". Ik vind het als plus vooral irritant als bij zo'n spammer alles gerapporteerd wordt, omdat het probleem dan vaak al is opgelost maar er nog tig topics gerapporteerd zijn. Die blijven gewoon staan, ook als het probleem al verholpen is
Ja dat klopt wel maar stel dat ik 's avonds als jullie bloempjes allemaal al in bed zijn omdat jullie een heel vol en druk privéleven hebben en daardoor niet gelijk binnen 10 seconden de boel kunnen modereren van diverse users posts rapporteer dan loop ik tegen hetzelfde aan. Check mijn postgeschiedenis op Gerapporteerde Posts zou ik zeggen; Daar staat heel veel bij van verschillende users die minuten na elkaar gerapporteerd zijn omdat ik op dat moment even alle subfora afstruin.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, is 30 seconden bij gerapporteerde posts zag ik vanochtend. Ik vind drie seconden prima!
Mee eens!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 15:04
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Nee, is 30 seconden bij gerapporteerde posts zag ik vanochtend. Ik vind drie seconden prima!
Zou moeten werken.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 15:16
Verwijderd
Yep, ik heb je gerapporteerd en daarna mezelf en het werkte. Kusje op je snelheid!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.