Oud 03-06-2004, 19:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik had eergister wat vreemds. me vriend was me aan het beffen, en het duurde heel lang voor er wat gebeurde bij mij zeg maar. normaal kom ik vrij snel, maar nu was het anders. ik ging helemaal overal tintelen. heel vreemd, weet je wel het gevoel dat je hand slaapt? alleen dat overal, me buik, borsten, tot me voeten en me gehemelte aan toe!! ik kwam daarna nog wel "gewoon", maar dit was heel raar

hoe kan dat?? iemand dit wel eens gehad?!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:52
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 03-06-2004 @ 20:47 :
ik had eergister wat vreemds. me vriend was me aan het beffen, en het duurde heel lang voor er wat gebeurde bij mij zeg maar. normaal kom ik vrij snel, maar nu was het anders. ik ging helemaal overal tintelen. heel vreemd, weet je wel het gevoel dat je hand slaapt? alleen dat overal, me buik, borsten, tot me voeten en me gehemelte aan toe!! ik kwam daarna nog wel "gewoon", maar dit was heel raar

hoe kan dat?? iemand dit wel eens gehad?!
Dat is en orgasme meisje, zo-een heb ik er nog niet gehad maar me vriendin wel.
grtz
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Oeh dat is een lekker gevoel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:49
Verwijderd
Hehe. Dat heb ik heel vaak tijdens de seks. :]
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:51
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
lijkt me eerder een vreselijkt irritant gevoel...
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:05
Verwijderd
Citaat:
thom green schreef op 04-06-2004 @ 01:00 :
Irritant? Hou op zeg, je weet niet wat je meemaakt. Nog nooit zo`n orgasme beleefd? En nee, het kan ook gewoon het ook door te masturberen, maar leer jij eerst je gevoel maar es te begrijpen.....
Ze zei al; net alsof je hand slaapt maar dan overal. Ik vind het altijd verdomd irritant als mijn hand slaapt...of ligt dat nou aan mij?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:13
Verwijderd
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 04-06-2004 @ 08:05 :
Ze zei al; net alsof je hand slaapt maar dan overal. Ik vind het altijd verdomd irritant als mijn hand slaapt...of ligt dat nou aan mij?
nee ik vind t oook vervelend.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:16
VanDalen
Citaat:
Paranoide schreef op 03-06-2004 @ 23:49 :
Hehe. Dat heb ik heel vaak tijdens de seks. :]

En dan kippevel na...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 03-06-2004 @ 23:51 :
lijkt me eerder een vreselijkt irritant gevoel...
Nou, dat is het allesbehalve. Ik krijg het heel soms, eigenlijk ook alleen als ik 't 'slachtoffer' ben bij orale seks en de tegenpartij erg goed mijn orgasme weet uit te stellen. Heel apart gevoel, maar erg heftig, en erg lekker.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
*is weer heel erg jaloers*

Ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik een ander zo kon laten voelen, en de opwinding die erbij hoort slaat dan wel op mij over, ik word ook licht in mijn hoofd en alles kriebelt een beetje onder mijn huid, maar zoals jullie het beschrijven...

Ja, dan kan ik het hulpeloze gespartel en gepiep en het gehijg van "nee ik wil nog niet" van sommige "vrijwilligers" onder me wel begrijpen.

En ook dat ze klagen (nou ja) over sterretjes zien en niet meer kunnen lopen na afloop.

Maar goed, fijn om ook van anderen nog eens te lezen dat het gevoel wel in de smaak valt. Daar heb ik dan best een paar lamme kaken voor over.

*maar toch...jaloers*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:22
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Lijkt me duidelijk dat hij dan goed bezig is. Kan verder geen kwaad tenzij je blauw gaat zien hahaa
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:23
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
het is echt vet vreemd. dus dat komt door het uitstellen? okeej... dat verklaart dan nog een beetje. want normaal kom ik "gewoon" klaar, en nu duurde het inderdaad erg lang (denk dat me vriend onbewust uitstelde want hij wist zelf ook neit helemaal wat er nou was) maar was in ieder geval heel vreemd.

weet eigenlijk niet of dat nou lekker was of niet...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 09:45 :
Nou, dat is het allesbehalve. Ik krijg het heel soms, eigenlijk ook alleen als ik 't 'slachtoffer' ben bij orale seks en de tegenpartij erg goed mijn orgasme weet uit te stellen. Heel apart gevoel, maar erg heftig, en erg lekker.
Yupz, dan heb'k ut ook ..
Maar volgens mij hebben meiden 'makkelijker' van zulke orgasmes.. Iig als k een meisje bef dan heeft ze zoiets tog wel redelijk vaak.. Maar bij moi gebeurt het lang niet altijd..
Ach jah, zullen wel weer de voordelen van vrouw zijn zijn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:59
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Dat tintelen herken ik wel... Een heerlijk gevoel, maar dan moet ik daarna ook echt nog een tijdje blijven liggen, want als ik dan ga staan, gaat het echt niet goed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:59
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 04-06-2004 @ 12:57 :
Yupz, dan heb'k ut ook ..
Maar volgens mij hebben meiden 'makkelijker' van zulke orgasmes.. Iig als k een meisje bef dan heeft ze zoiets tog wel redelijk vaak.. Maar bij moi gebeurt het lang niet altijd..
Ach jah, zullen wel weer de voordelen van vrouw zijn zijn
Is lang niet voor elke vrouw zo ze !! De ene komt heel rap, en de andere (zoals mij) zo goed als nooit !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb dat ook soms, maar alleen als het lang duurt, idd.
Weet je... volgens mij komt het doordat je dan een tijdlang "anders" ademhaalt, waardoor het gaat tintelen. Een soort hyperventilatie. Ik heb nl. vroeger hyperventilatie gehad, en dat voelde precies hetzelfde...
Je moet minder hijgen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:51
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-06-2004 @ 15:09 :
Ik heb dat ook soms, maar alleen als het lang duurt, idd.
Weet je... volgens mij komt het doordat je dan een tijdlang "anders" ademhaalt, waardoor het gaat tintelen. Een soort hyperventilatie. Ik heb nl. vroeger hyperventilatie gehad, en dat voelde precies hetzelfde...
Je moet minder hijgen
daar zit best wel wat in, want dat had ik best wel

maar waarom zegt dan iedereen dat daat zow een goed gevoel is, ik had het niet echt zo ervaren. ben er niet echt achter of ik dat nou lekker vond of niet...
wat hebben die anderen dan allemaal voor geweldigs gehad???
lekker vaag weer...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:58
Verwijderd
Ik denk dat tintelen een woord is wat je nogal ruim op kunt vatten.

Ik kan het prettig maar ook onprettig hebben. Wanneer het onprettig is dan krijg ik dus ook dat ik licht in mijn hoofd wordt en sterretjes ga zien, maar dan in een mate dat het inderdaad voelt als hyperventilatie en dat ik totaal niet meer kan genieten van wat daaronder gebeurd.

Ik kan het ook op een prettige manier hebben. Dan gaat mijn hele lichaam gewoon mee in de opwinding en lijkt elk celletje wel geil te zijn. Dat gevoel vind ik persoonlijk lekkerder dan het orgasme zelf en gaat inderdaad ook wel gepaard met op het randje fietsen.

Je kan ook een combinatie hebben gehad van de twee. Dat je dus op het randje fietste en er echt tegenaan zat en daar zo van ging hijgen dat het hyperventilatie werd?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:06
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Als ik een orgasme komt het vaak voor dat ik tintel, eigenlijk
en ik vind het een zalig gevoel.

Hoe ervaren jullie dan een orgasme?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 04-06-2004 @ 15:09 :
Ik heb dat ook soms, maar alleen als het lang duurt, idd.
Weet je... volgens mij komt het doordat je dan een tijdlang "anders" ademhaalt, waardoor het gaat tintelen. Een soort hyperventilatie. Ik heb nl. vroeger hyperventilatie gehad, en dat voelde precies hetzelfde...
Je moet minder hijgen
precies! dan is je gehemelte ook iets droger en heel erg glad zeg maar, ik denk dat je te lange tijd met open mond heb liggen hijgen dan kun je ook niet meer staan idd! heerlijk
helemaal trillen en knikkende knieen. hmm... *zoekt vriendje*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:30
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
dat heb ik alleen als ik teveel blow

teveel blow = tintelen
tintelen + sex = WAUWAWIEWAUW!!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:12
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-06-2004 @ 15:09 :
Ik heb dat ook soms, maar alleen als het lang duurt, idd.
Weet je... volgens mij komt het doordat je dan een tijdlang "anders" ademhaalt, waardoor het gaat tintelen. Een soort hyperventilatie. Ik heb nl. vroeger hyperventilatie gehad, en dat voelde precies hetzelfde...
Je moet minder hijgen
Tot nu toe is dit de enige reply die ene beetje in de buurt komt.

Het gaat allemaal om de seksuele energie, en wat je ermee doet. Mannen komen anders dan vrouwen, zo wordt wel gezegd dat vrouwen 'beter' en 'heftiger' komen dan mannen, waardoor het soms wat langer kan duren voordat ze komen.

Dit ligt geheel aan de manier hoe bewust je omgaat met de energie die er vrij komt bij vrijen. Standaard gedrag van een man is dat hij zich bijv. erg gaat focussen op het gevoel in zijn eikel en zijn lul, waardoor hij vrij snel kan komen, en het meeste gevoel daar ervaart als hij klaarkomt. het is vaak dat wanneer de man klaarkomt dat zijn eikel/hele penis erg gevoelig wordt en doorvrijen bijv. even onaangenaam kan zijn voor hem.

Een vrouw ervaart dit anders, menige man is jaloers op vrouwen die meervoudig kunnen klaarkomen. Terwijl dit deels erg ongegrond is. Er zijn ook vrouwen bij wie het even onaangenaam wordt om door te 'neuken' als ze zo net zijn gekomen, omdat het wat gevoelig is, maar meeste vrouwen vinden het prima, even bijkomen en doorgaan. En als ze dan vertellen dan hoor je dat ze een orgasme als een golf ervaren die door heel haar lichaam zinderde, vanuit het puntje van haar tenen tot in haar vingertopjes aantoe.

Waar dat nou het meeste aan ligt is de manier van energie verspreiding, waarbij dit bij vrouwen een stuk gemakkelijker door het lichaam heen zinderd, omdat wanneer zij klaarkomt zij dat niet alleen bij haar clitoris ervaart, maar de complete schede mee samentrekt en de baarmoeder ook samenkrampt. Het feit dat een vrouw eerder die geleiding heeft door haar lichaam omdat het klaarkomen bij een vrouw veel centraler in het lichaam ligt is al een pre bij het meer verdeelde orgasme-gevoel.

Nu zijn er dus verschillende manieren om zo'n soortgelijk orgasme te krijgen, en hoe je daarbij ook met je seksuele energie omgaat. Het fijne van 'hijgen' is dat je door je ademhaling je energie beter verspreidt. Vele mensen zullen dit ervaren als een moment van concentratie-verlies, maar dit is niet geheel waar. Zie het als een emmer warm water die je in het midden van je vloer leeggooit. Zo wordt het overal lekker warm. Nu is de emmer wel leeg, dus hetgeen wat je op had gespaard voor je orgasme is ook meerendeels vervlogen, maar niet verloren. Daar kan je dat heerlijk zinderend tintelend gevoel van krijgen. Waardoor je lichaam bijv. heerlijk overgevoelig kan worden. Als je hierbij nog op kan bouwen tot een orgasme dan kan je behoorlijk explosief komen, je kan ook heej egaal komen doordat je lichaam nog té gevoelig is, met als fijn effect dat je heerlijk na kan genieten.

Er zijn meerdere technieken waarop je je seksuele energie kan verdelen en verspreiden over jou lichaam, waardoor je bijv. als man kan komen zonder te ejaculeren, of te ejaculeren zonder te komen. En als je er beide voor open zou staan en je kan het bevatten dan ken je elkaar daarmee aanvullen, of in hogere sferen krijgen. Oftewel, mensen lees eens wat over tantra! It's worth it!
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 18:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
waha... gewoon 3x gequote
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Zweefvliegtuig schreef op 04-06-2004 @ 13:59 :
Dat tintelen herken ik wel... Een heerlijk gevoel, maar dan moet ik daarna ook echt nog een tijdje blijven liggen, want als ik dan ga staan, gaat het echt niet goed.
*Herkenning*

De weinige keren dat ik dat had (zo vaak komt het niet voor), was het als voorloper van een orgasme, en vaak vond ik dat nog lekkerder dan het orgasme zelf. Het is zoiets overweldigends, de explosie van genot die dan door je heentrekt en al je geheime gangen wakker streelt.... De tinteling siddert door je hele lijf en na afloop van het eigenlijke orgasme, voelde ik de tinteling dan nog een tijdje na in mijn vingertoppen. Plus dat hele lichte gevoel in je hoofd, waarbij je inderdaad niks anders meer kunt dan alleen maar rustig blijven liggen, omdat verder alles op dat moment te veel is. En dan gaat de tinteling langzaam over in trillingen, en ontwaak je uit die trance.....

Ja, ik heb er dus wel ervaring mee, maar het is wel zeldzaam. Meestal waren mijn hoogtepunten minder intens dan zoals boven beschreven. Er waren natuurlijk wel vaker tintelingen, maar op die zeldzame momenten was er 'meer' dan dat, vaak de momenten dat er bij mij ook heel erg veel emoties loskwamen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het grote IZSADC topic nummer 74!
wann
498 17-09-2007 18:17
Seksualiteit Hoe-voel-jij-je-op-seksueel-gebied-topic
Chloe Siere
498 02-02-2006 21:40
Lichaam & Gezondheid pijnlijke pols
FrantiC
13 09-07-2005 08:18
Seksualiteit verlamd na orgasme
casual dreamer
43 02-03-2005 00:01
Drugs & Alcohol sex en weed
Malden
55 13-12-2003 13:47
Drugs & Alcohol 1e x blowen... succes?
feest
25 13-03-2003 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.