Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 13:11
foreverlove
foreverlove is offline
ik heb al een tijdje een vriend,3 maanden zo ongeveer (erg lang voor mijn doen maarja).Het loopt op zich wel lekkur , maar op het gebeid van sex loopt het zwaar mis!ik ben een tijdje terug door hem ontmaagd maar het deeed zo'n pijn , the problem is dat ie het elke keer wil als we alleen zijn ->net alsof het niet leuk kan zijn zonder sex ofz.ook is ie dan erg opdringerig maar uiteindelijk stem ik toch toe...Ik heb hier een beetje genoeg van, en heb het idee dat ik alleen maar goed voor de sex ben!grrrr.....wat meot ik doen, ik ga vanavond naar hem toe en we zijn alleen , ik krijg steeds smsjes dat we er een leuke avond van maken maar als hij zo opdringerig is haat ik hem gewoon, meot ik t uitmaken, of stel ik me aan?!!!pleaz......give me advice!!alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 13:16
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
Je moet gewoon zeggen dat je het niet wil, want je moet niets tegen je zin in doen!! Praat er eerst met hem over voordat je het gaat uitmaken! Zolang hij jou voor de sex gebruikt gelijk dumpe!
__________________
nobody is perfect and I'm nobody
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 13:31
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Praat er eens eerlijk met hem over. Als je het niet IRL durft, stuur hem dan een mailtje of spreek met hem af op msn. OF je kan een smsje sturen. Als hij het uitmaakt om deze reden, dan is hij jou niet waard.

Doe alleen wat je zelf wil en waar je geen spijt van zult krijgen!

Succes,

Martin
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:47
chanel
chanel is offline
idd. niet meteen het andere uiterste doen (uitmaken) maar het eerst vertellen!!

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik weet wel wat je bedoelt! Ik durf ook niet zo gauw "nee" te zeggen, als m'n vriend sex wil. (niet dat dat zo vaak gebeurt, hoor...). Het verschil is wel, dat wij al heel lang samen zijn, en dat ik wel weet (hoop! ) dat hij mij niet alleen voor de sex gebruikt. Lastig lijkt me dat. Ik zou gewoon zeggen dat je "vandaag niet zo'n zin hebt". Vraag of jullie niet een videootje kunnen gaan kijken, ofzow. Als hij aandringt, zeg je dat je dat vervelend vindt.
Succes, x mamo
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
(niet dat dat zo vaak gebeurt, hoor...).
ik bedoelde hier dat het niet zo vaak gebeurt dat ik geen zin heb, en hij wel. Niet dat het nooit gebeurt, dat hij sex wil
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #80
Geel
500 10-11-2010 19:31
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.