Oud 12-12-2005, 11:31
Ranja v. Tanja
Ranja v. Tanja is offline
Citaat:
parazonium schreef op 11-12-2005 @ 23:24 :
misschien is het de dochter van yoda...
en barba mama de mama?
Advertentie
Oud 12-12-2005, 18:40
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Citaat:
yavanna schreef op 11-12-2005 @ 19:52 :
Dit lijkt me wel 'simple art' dus plaats ik het hier....

[afbeelding]

Ben tevreden met het personage, de achtergrond vind ik minder... vooral de overgang tussen woestijn en bos is nogal onduidelijk. Het was mijn bedoeling te laten zien dat het personage leven brengt in die woestijn, maar dat is niet goed doorgekomen helaas. Misschien dat ik het over een tijdje opnieuw probeer .

edit: zo, nu doet ie het en sorry dat ie best onduidelijk is, gebeurt altijd als ik m'n plaatjes probeer te verkleinen
Die woestijn lijken nu gewoon grasheuvels.Ik zou het wat geler maken
Oud 12-12-2005, 19:09
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Ranja v. Tanja schreef op 11-12-2005 @ 21:27 :
ik vind de achtergrond juist beter dan het poppetje, daar klopt nl echt geen fuck van.

en verder vind ik heel die "manga" stijl over het algemeen kut, maar ga zeker verder met je ding doen.
owkeej

Citaat:
idd, die achtergrond is best wel mooi, vooral met die grasprietjes, maar ik vind dat het meisje er vreemd uit ziet, net alsof ze geen nek heeft. Of het moet gewoon een oerlelijk elfje zijn.... Wel heel erg mooi ingekleurd!
oerlelijk elfje tja het is wel een beetje een rare nek, dat vond ik nogal raar, maar het lukte me niet echt het beter te doen. Toch vond ik het er niet zo abnormaal uitzien dat het helemaal verkeerd was.

Over de achtergrond heb ik echt heel lang gedaan, dus dat moet er op z'n minst wel redelijk uitzien

Citaat:
misschien is het de dochter van yoda...
lol... zou best kunnen

Citaat:
Die woestijn lijken nu gewoon grasheuvels.Ik zou het wat geler maken
Dat klopt, ze waren eerst ook geler maar toen leidde het teveel af van de hele tekening.

Iig bedankt voor jullie reacties
Oud 12-12-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 11-12-2005 @ 20:20 :
Geen simple art, maar ik wilde er geen apart topic voor openen.

3d auto (Maya) :

[afbeelding]

zijkant

[afbeelding]

3x

[afbeelding]

met rechts hele lelijke velgen
wel stylish, doe t je (nog ) niet na, maar t lijken alsof de wielen een beetje te groot zijn
Oud 12-12-2005, 20:49
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
yavanna schreef op 12-12-2005 @ 19:09 :
owkeej



oerlelijk elfje tja het is wel een beetje een rare nek, dat vond ik nogal raar, maar het lukte me niet echt het beter te doen. Toch vond ik het er niet zo abnormaal uitzien dat het helemaal verkeerd was.

Over de achtergrond heb ik echt heel lang gedaan, dus dat moet er op z'n minst wel redelijk uitzien



lol... zou best kunnen



Dat klopt, ze waren eerst ook geler maar toen leidde het teveel af van de hele tekening.

Iig bedankt voor jullie reacties
Respect over hoe je met de kritiek omgaat, echt veeeel beter dan sommige onder ons

Over je tekening. Mja zoals de andere zeggen het personage is nogal raar, vooral rond de nek. Achtergrond is heel goed, behalve die zandheuvels had ik er nooit uit kunnen halen.
Oud 13-12-2005, 08:37
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Mucky schreef op 12-12-2005 @ 20:49 :
Respect over hoe je met de kritiek omgaat, echt veeeel beter dan sommige onder ons

Ja echt wel, daar kunnen een hele hoop mensen een voorbeeld aan nemen. (en niet alleen hier)
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 13-12-2005, 09:28
Nevertheless
Avatar van Nevertheless
Nevertheless is offline
@ Yavanna:

Volgens mij heb je dat bosje en die boom niet zelf getekend. Het ziet er erg 'stripfilter' uit. Vooral dat bosje

En, als ik het fout heb, dan sorry. Maar het oogt wel zo
Oud 13-12-2005, 19:16
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Mucky schreef op 12-12-2005 @ 20:49 :
Respect over hoe je met de kritiek omgaat, echt veeeel beter dan sommige onder ons

Over je tekening. Mja zoals de andere zeggen het personage is nogal raar, vooral rond de nek. Achtergrond is heel goed, behalve die zandheuvels had ik er nooit uit kunnen halen.
dank je ik vind sowieso dat jullie kritiek stukken beter is dan die die ik van m'n omgeving krijg, want die zeggen alleen maar 'ja, is goed, ga zo door, 't wordt steeds beter'. Aan deze kritiek heb ik meer, zelfs al vindt iemand het de dochter van yoda het geeft een andere kijk op je tekening, en dat vind ik belangrijk. Je moet niet alles van één kant bekijken, zeg ik maar

Citaat:
Nevertheless schreef op 13-12-2005 @ 09:28 :
@ Yavanna:

Volgens mij heb je dat bosje en die boom niet zelf getekend. Het ziet er erg 'stripfilter' uit. Vooral dat bosje

En, als ik het fout heb, dan sorry. Maar het oogt wel zo
Ik gebruik wel filters, maar probeer het zo veel mogelijk te beperken. Sowieso zit ik alles met een muis te doen en dan is het erg verleidelijk iets te gebruiken waardoor het wat sneller gaat maar het is niet zo dat ik alles door de computer laat doen ofzow.... heb die bomen zeker niet genept

Goed dat je zegt dat je het een bosje vindt, want ik had het meer bedoeld als rots met mos erop weet ik dat ook weer
Oud 13-12-2005, 20:53
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd erg bezig met mensen leren tekenen, vandaar hier wat mens(achtig)en:

Engeltje


Zeemeermin


Oudere zeemeermin
Oud 13-12-2005, 22:13
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline


Een metalen statief met een vlechtwerk van fietsbinnenbanden errond. Niet zo speciaal, maar misschien nog een ideetje voor de hobby'isten onder jullie.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Oud 13-12-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Tosf schreef op 13-12-2005 @ 20:53 :
Ik ben de laatste tijd erg bezig met mensen leren tekenen, vandaar hier wat mens(achtig)en:

Engeltje
[afbeelding]

Zeemeermin
[afbeelding]

Oudere zeemeermin
[afbeelding]
Ben je echt veertien? If so, dan vind ik het echt heel goed. Als je geen veertien bent dan is het ook aardig, maar damn, op mijn veertiende zagen mijn tekeningen er in ieder geval héél anders uit.
Oud 13-12-2005, 22:42
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Stoetel schreef op 13-12-2005 @ 22:13 :
[afbeelding]

Een metalen statief met een vlechtwerk van fietsbinnenbanden errond. Niet zo speciaal, maar misschien nog een ideetje voor de hobby'isten onder jullie.
Ziet er gaaf uit!
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 14-12-2005, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-12-2005 @ 22:26 :
Ben je echt veertien? If so, dan vind ik het echt heel goed. Als je geen veertien bent dan is het ook aardig, maar damn, op mijn veertiende zagen mijn tekeningen er in ieder geval héél anders uit.
Ja ik ben echt veertien Grappig, op het internet schatten mensen me meestal ouder, terwijl je dat irl echt niet zo snel hebt
Oud 14-12-2005, 10:33
Nevertheless
Avatar van Nevertheless
Nevertheless is offline
Die takken zijn dus echt wek gefotoshopt...
Oud 14-12-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nevertheless schreef op 14-12-2005 @ 10:33 :
Die takken zijn dus echt wek gefotoshopt...
Lijkt mij stiekem ook.
Want het is sowieso redelijk frappant dat ze wel een mooie achtergrond weet te maken met veel diepte, schaduw en lichtinval terwijl het poppetje redelijk plat is, het licht van verscheidene kanten komt en perspectiefgewijs niet klopt
Oud 14-12-2005, 14:21
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
kydnav schreef op 14-12-2005 @ 12:46 :
Lijkt mij stiekem ook.
Want het is sowieso redelijk frappant dat ze wel een mooie achtergrond weet te maken met veel diepte, schaduw en lichtinval terwijl het poppetje redelijk plat is, het licht van verscheidene kanten komt en perspectiefgewijs niet klopt
Ik ben niet geweldig goed in mensen/mensachtige dingen tekenen.... achtergronden gaan me een stuk beter af gelukkig.
lichtval en perspectief vind ik bij mensen gewoon heel moeilijk, oefen er vaak mee, maar lukt heel vaak gewoon niet...
mocht iemand daar nog tips voor hebben, graag
Oud 15-12-2005, 14:51
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
nps schreef op 11-12-2005 @ 20:20 :
Geen simple art, maar ik wilde er geen apart topic voor openen.

3d auto (Maya) :

[afbeelding]

zijkant

[afbeelding]

3x

[afbeelding]

met rechts hele lelijke velgen
Hoelang zit je daar zo aan? Is het erg moeilijk om zo iets te maken?
wel toffe auto's
Oud 15-12-2005, 16:19
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Citaat:
Tosf schreef op 13-12-2005 @ 20:53 :
Ik ben de laatste tijd erg bezig met mensen leren tekenen, vandaar hier wat mens(achtig)en:

Engeltje
[afbeelding]

Zeemeermin
[afbeelding]

Oudere zeemeermin
[afbeelding]
Écht mooi voor een 14-jarige, ga zo door!!
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Oud 15-12-2005, 20:17
Verwijderd
Gesloten owv de ingang van de nieuwe regels. U kunt hier verder posten, naar de nieuwe regels.

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 20:37.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.