Oud 26-11-2006, 11:18
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
En de vuilnisbak rechts.
Verder vind ik het wel rustgevend zo vooral omdat het er zo zomers uit ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2006, 16:30
Verwijderd


Gisteren gemaakt bij de Grand Prix, hand is van Brian Beekers tijdens de finale tegen Alex Lely
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:02
Type
Avatar van Type
Type is offline

Titel: Funeral Flowers


De achtergrondkleur werkt goed, ik had gedacht dat'ie te donker zou worden (zwart marmer), maar met reflectie van het buitenlicht komt dat best goed over. Scherptediepte is precies gelukt, en de fruitschaal die achter de bloemen stond (roeien met de riemen... ) complementeert op zich wel de vorm van die gebogen stengels etc.
Een schot waar ik trots op ben
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:21
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Linken naar DA werkt niet vriend.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 21:57
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mucky schreef op 26-11-2006 @ 11:55 :
Dat vind ik ook, alleen jammer van die parasol in de linkerbovenhoek...
Ja precies, daar had ik ook nog ff mee staan kutten, maar er stond hoe dan ook iets in de weg . En ik had ook niet echt zin om de boel weer te gaan verbouwen..
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 21:48
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline


Omdat ik kleur en lichtval erg mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 03:49
Macho
Avatar van Macho
Macho is offline
Citaat:
Vaal schreef op 27-11-2006 @ 17:30 :
[afbeelding]

Gisteren gemaakt bij de Grand Prix, hand is van Brian Beekers tijdens de finale tegen Alex Lely
Erg mooi


Redelijk goed gelukte close-up, de kat lag eindelijk eens stil en niet onder de bank.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 09:55
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Vaal schreef op 27-11-2006 @ 17:30 :
[afbeelding]

Gisteren gemaakt bij de Grand Prix, hand is van Brian Beekers tijdens de finale tegen Alex Lely
Hij is wel scheef.

Ik vind die titels trouwens helemaal niks. Als het een kunstwerk is waar je dagenlang serieus mee bezig bent geweest, okee. Maar voor een foto waarbij je 5 min werk had? Dat komt pretentieus over, met name als het geen goede foto is. En waarom Engels?
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 23:14
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 27-11-2006 @ 20:21 :
Linken naar DA werkt niet vriend.
balen



Citaat:
Type schreef op 27-11-2006 @ 20:02 :
[afbeelding]
Titel: Funeral Flowers


De achtergrondkleur werkt goed, ik had gedacht dat'ie te donker zou worden (zwart marmer), maar met reflectie van het buitenlicht komt dat best goed over. Scherptediepte is precies gelukt, en de fruitschaal die achter de bloemen stond (roeien met de riemen... ) complementeert op zich wel de vorm van die gebogen stengels etc.
Een schot waar ik trots op ben
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 23:17
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Zitten hier erg mooie foto's tussen

__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 23:24
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline


Ontbijt, zou het net opruimen toen ik zag dat het er wel mooi bij lag zo.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 23:42
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
he bah, student, smerig
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 03-12-2006 @ 10:55 :
Hij is wel scheef.

Ik vind die titels trouwens helemaal niks. Als het een kunstwerk is waar je dagenlang serieus mee bezig bent geweest, okee. Maar voor een foto waarbij je 5 min werk had? Dat komt pretentieus over, met name als het geen goede foto is. En waarom Engels?
Jij als leider van het anti-stereotype foto-front zou toch moeten weten dat een scheve foto vét artistiek is.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 18:31
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Vaal schreef op 04-12-2006 @ 18:34 :
Jij als leider van het anti-stereotype foto-front zou toch moeten weten dat een scheve foto vét artistiek is.
Ja, bere. Ik zie de scheve katten tegemoet. .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 04-12-2006 @ 19:31 :
Ja, bere. Ik zie de scheve katten tegemoet. .
Vergeet de paddestoelen en andere idyllische wintertafereeltjes niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 02:30
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline


Sorry dat er geen champignons of honden op de foto staan...
Ik noem mijn foto: The singer who sings under the spotlights.

De scherptediepte trekt nergens op.
Als ik naar de balustrade aan de bovenkant kijk, krijg ik de indruk dat ofwel de balustrade scheef is, ofwel mijn foto.
Jammer genoeg ligt er iemands trui linksonder in beeld.
En waarom deed ik niet net iets meer moeite om ook haar voeten binnen beeld te hebben?

Kortom, technisch zal er nog wel vanalles fout zijn aan deze foto, maar toch heb ik zin om deze in het formaat 1m x 1,5m af te laten drukken en aan de muur te hangen. + de rotonde van de botanique blijft een geweldig leuke zaal om foto's te gaan maken.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 04:21
Macho
Avatar van Macho
Macho is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 06-12-2006 @ 03:30 :
[afbeelding]

Sorry dat er geen champignons of honden op de foto staan...
Ik noem mijn foto: The singer who sings under the spotlights.

De scherptediepte trekt nergens op.
Als ik naar de balustrade aan de bovenkant kijk, krijg ik de indruk dat ofwel de balustrade scheef is, ofwel mijn foto.
Jammer genoeg ligt er iemands trui linksonder in beeld.
En waarom deed ik niet net iets meer moeite om ook haar voeten binnen beeld te hebben?

Kortom, technisch zal er nog wel vanalles fout zijn aan deze foto, maar toch heb ik zin om deze in het formaat 1m x 1,5m af te laten drukken en aan de muur te hangen. + de rotonde van de botanique blijft een geweldig leuke zaal om foto's te gaan maken.
Long Blondes! Die vrouw heeft een geweldige stem.
Fototechnisch heb ik niks te melden, ik ben een leek.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 10:44
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Vaal schreef op 04-12-2006 @ 18:34 :
Jij als leider van het anti-stereotype foto-front zou toch moeten weten dat een scheve foto vét artistiek is.
ik vind het in dit geval ook wel vervelend dat ie scheef is, omdat ik het idee heb dat die ballen nu horen te rollen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 06-12-2006 @ 03:30 :
[afbeelding]

Sorry dat er geen champignons of honden op de foto staan...
Ik noem mijn foto: The singer who sings under the spotlights.

De scherptediepte trekt nergens op.
Als ik naar de balustrade aan de bovenkant kijk, krijg ik de indruk dat ofwel de balustrade scheef is, ofwel mijn foto.
Jammer genoeg ligt er iemands trui linksonder in beeld.
En waarom deed ik niet net iets meer moeite om ook haar voeten binnen beeld te hebben?

Kortom, technisch zal er nog wel vanalles fout zijn aan deze foto, maar toch heb ik zin om deze in het formaat 1m x 1,5m af te laten drukken en aan de muur te hangen. + de rotonde van de botanique blijft een geweldig leuke zaal om foto's te gaan maken.
Ondanks alles wat er blijkbaar aan mankeert en wat mij amper opvalt, vind ik het een vrij geweldige foto.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 06-12-2006 @ 03:30 :
[afbeelding]

Sorry dat er geen champignons of honden op de foto staan...
Ik noem mijn foto: The singer who sings under the spotlights.

De scherptediepte trekt nergens op.
Als ik naar de balustrade aan de bovenkant kijk, krijg ik de indruk dat ofwel de balustrade scheef is, ofwel mijn foto.
Jammer genoeg ligt er iemands trui linksonder in beeld.
En waarom deed ik niet net iets meer moeite om ook haar voeten binnen beeld te hebben?

Kortom, technisch zal er nog wel vanalles fout zijn aan deze foto, maar toch heb ik zin om deze in het formaat 1m x 1,5m af te laten drukken en aan de muur te hangen. + de rotonde van de botanique blijft een geweldig leuke zaal om foto's te gaan maken.
Het enige storende hier vind ik inderdaad dat haar voeten er nét niet opstaan. Verder is hij mooi, vind ik dan, en het licht is gaaf
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 15:49
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline


Omdat het me eindelijk gelukt is die rode amarillis met een goede kleur erop te krijgen. Had namelijk alleen beschikking over een flitser, dus ik was blij toen de zon begon te schijnen en ik dat als licht kon gebruiken. Met flitser lukte het echt niet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 18:46
Welles
Avatar van Welles
Welles is offline


Vandaag gemaakt. Ik vind het mooi hoe het licht er opvalt van voren en de geconcentreerde blik van de boarder.
Ik ben nu pas een week bezig met een beetje foto's maken dus het is nog niet heel veel.
Edit: (Kwaliteit is niet bijster goed zie ik nu, maar dat zal wel door upload site komen.)

Apparaat: Nikon D1X
Objectief: 28-300mm F/3.5-6.3 D
Brandpuntsafstand: 28mm
Sluitertijd: 1/250 sec - F/8

Kritiek en tips altijd welkom
__________________
Ja! enzo

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Welles schreef op 10-12-2006 @ 19:46 :
[afbeelding]

Vandaag gemaakt. Ik vind het mooi hoe het licht er opvalt van voren en de geconcentreerde blik van de boarder.
Ik ben nu pas een week bezig met een beetje foto's maken dus het is nog niet heel veel.
Edit: (Kwaliteit is niet bijster goed zie ik nu, maar dat zal wel door upload site komen.)

Apparaat: Nikon D1X
Objectief: 28-300mm F/3.5-6.3 D
Brandpuntsafstand: 28mm
Sluitertijd: 1/250 sec - F/8

Kritiek en tips altijd welkom
waar is dat?

vette foto wel
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 20:07
Welles
Avatar van Welles
Welles is offline
Citaat:
Fishy schreef op 10-12-2006 @ 20:04 :
waar is dat?

vette foto wel
Hier op de borstelbaan in Uden.
Bedankt
__________________
Ja! enzo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 21:27
Verwijderd








Gepiel met flits en softbox op school.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 02:12
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 10-12-2006 @ 22:27 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gepiel met flits en softbox op school.
That's the right stuff, baby
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-12-2006 @ 03:12 :
That's the right stuff, baby
qft
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
die laatste twee foto's vind ik niet zo, het donker te donker en het licht te licht. ik had van zijn linkeroog ook nog wel wat willen zien. jammer, want hij heeft een veel interessanter gezicht dan dat meisje, terwijl ik liever naar haar foto kijk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-12-2006 @ 15:33 :
die laatste twee foto's vind ik niet zo, het donker te donker en het licht te licht. ik had van zijn linkeroog ook nog wel wat willen zien. jammer, want hij heeft een veel interessanter gezicht dan dat meisje, terwijl ik liever naar haar foto kijk.
Klopt, volgende week ga ik een reflectieschermpje onder z'n hoofd duwen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 20:15
jd
Avatar van jd
jd is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-12-2006 @ 15:33 :
die laatste twee foto's vind ik niet zo, het donker te donker en het licht te licht. ik had van zijn linkeroog ook nog wel wat willen zien. jammer, want hij heeft een veel interessanter gezicht dan dat meisje, terwijl ik liever naar haar foto kijk.
Inderdaad ik irriteer me er ook aan dat ik z'n ene oog niet kan zien. Dat meisje is iid beter, alleen vind ik de 2 de uitdrukking van haar mond niet bijster mooi..
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 06:47
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
jd schreef op 11-12-2006 @ 21:15 :
ik irriteer me



over die foto's: Tja ik vind het ook erg jammer dat een helft van zijn gezicht te donker is. Een beetje donker is wel goed maar nu zie je niets zeg maar. Het meisje is minder interessant, maar de foto's zijn beter.
Maarja dat had iedereen al gezegd
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 20:00
Verwijderd
vind die foto's van die chick mooier dan van die dude.. bij die dude is z'n donkere kant idd beetje te donker, en aan de lichte kant lijkt het net offie wit geschminkt (of hoe je t schrijft) is.. dat witte viel me t eerst op..
verder vind k et wel hele mooie foto's!

Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Welles schreef op 10-12-2006 @ 19:46 :
[afbeelding]

Vandaag gemaakt. Ik vind het mooi hoe het licht er opvalt van voren en de geconcentreerde blik van de boarder.
Ik ben nu pas een week bezig met een beetje foto's maken dus het is nog niet heel veel.
Edit: (Kwaliteit is niet bijster goed zie ik nu, maar dat zal wel door upload site komen.)

Apparaat: Nikon D1X
Objectief: 28-300mm F/3.5-6.3 D
Brandpuntsafstand: 28mm
Sluitertijd: 1/250 sec - F/8

Kritiek en tips altijd welkom
Serieus, poets je lens, poets je spiegel, boen je sensor, zet je camera op marktplaats en ga stappen van dat geld.

Of ga héél gauw foto's leren maken met zo'n heilige camera.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 02:29
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Dus de les die we geleerd hebben: zonder reflectiescherm krijg je een beetje schaduw rond de ogen. Zoals in deze (c:
->


Mono, gisterenavond in de AB. Was weer een goede oefening om met zoveel mogelijk tegenlicht om te gaan.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:12
jd
Avatar van jd
jd is offline
Citaat:
yavanna schreef op 12-12-2006 @ 07:47 :


Naja ik bedoelde meer dat het een storende factor voor mij is, en het me het eerste op viel. Daardoor vind ik hem minder mooi, en als ik dat dan eenmaal zie, dan let ik daar alleen maar op..

Ook maar ff een foto posten..

__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl

Laatst gewijzigd op 13-12-2006 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:14
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
jd schreef op 13-12-2006 @ 18:12 :
Naja ik bedoelde meer dat het een storende factor voor mij is, en het me het eerste op viel. Daardoor vind ik hem minder mooi, en als ik dat dan eenmaal zie, dan let ik daar alleen maar op..
Ik denk dat yavanna doelde op ik irriteer me (ipv ik erger me)...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:21
jd
Avatar van jd
jd is offline
ja het was niet zo lief geformuleer,helaas, ik kan het niet meer veranderen. En het was niet zo bedoel. Iedereen blij?
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:41
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Ik bedoelde dat ja maar goed niets meer aan te doen inderdaad
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:04
Verwijderd
ik lig daar echt niet wakker van hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:13
Welles
Avatar van Welles
Welles is offline
Citaat:
Vaal schreef op 13-12-2006 @ 01:23 :
Serieus, poets je lens, poets je spiegel, boen je sensor, zet je camera op marktplaats en ga stappen van dat geld.

Of ga héél gauw foto's leren maken met zo'n heilige camera.
Alles is opgepoetst etc.
Kijk ik hou me pas een paar weken bezig met fotografie, en ik zag dit dus wel als een optie om wat uit te proberen. Het is inderdaad nog niet goed, dat begrijp ik zelf ook wel.
Maar om foto's hier te posten hoop ik wat tips te krijgen, omdat ik pas echt net begonnen ben.

En over die nikon.. Die heb ik met geluk kunnen overkopen van mijn vader. Dit was de 2e keer dat ik dit toestel heb gebruikt.

Maargoed je moet ergens beginnen
__________________
Ja! enzo
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:15
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik zou het inderdaad verkopen, en er een mooi snowboard voor kopen en gaan boarden

Dat is overigens niet om je fotografiekunsten, maar meer omdat het leuker is

Ik vind die foto van je overigens niet zo slecht qua compositie, alleen de kwaliteit is vrij slecht. Gewoon blijven proberen idd
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:20
Welles
Avatar van Welles
Welles is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-12-2006 @ 21:15 :
Ik zou het inderdaad verkopen, en er een mooi snowboard voor kopen en gaan boarden

Dat is overigens niet om je fotografiekunsten, maar meer omdat het leuker is

Ik vind die foto van je overigens niet zo slecht qua compositie, alleen de kwaliteit is vrij slecht. Gewoon blijven proberen idd
Bedankt, maar ik heb al een mooi snowboard

Maar als het fotograferen echt niets wordt of me echt niet aanspreekt, dan verkoop ik 'm uiteindelijk wel weer.
__________________
Ja! enzo
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:01
jd
Avatar van jd
jd is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 13-12-2006 @ 21:04 :
ik lig daar echt niet wakker van hoor.
Gelukkig, en dat dacht ik al ..
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Welles schreef op 13-12-2006 @ 21:13 :
Alles is opgepoetst etc.
Kijk ik hou me pas een paar weken bezig met fotografie, en ik zag dit dus wel als een optie om wat uit te proberen. Het is inderdaad nog niet goed, dat begrijp ik zelf ook wel.
Maar om foto's hier te posten hoop ik wat tips te krijgen, omdat ik pas echt net begonnen ben.

En over die nikon.. Die heb ik met geluk kunnen overkopen van mijn vader. Dit was de 2e keer dat ik dit toestel heb gebruikt.

Maargoed je moet ergens beginnen
idd even naar de fotowinkel, lenssschoonmaaksetje halen, er zit wat rommel op je censor.
probeer te letten op de compositie en lijnenspel. het is nu heel saai omdat een enorm vlak blauwe lucht is met een klein mannetje dat voorbijvliegt is. probeer de volgende keer de boarder van wat dichterbij te pakken, neem wat achtergrond mee, kijk wat je met kleur en licht kunt doen en ga pielen met de sluitertijd en de diafragma. en dan kijken wat leuk is
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 20:36
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 10-12-2006 @ 22:27 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gepiel met flits en softbox op school.
Yeah!<3
Hele tof sfeer die je hier maakt, de lichtval is super, maakt de gezichten heel expressief.
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 22:45
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 12-12-2006 @ 21:00 :
chick , dude..
(zz).

Ik vind het echt superstorend dat ik zijn derde wenkbrauwhaar van rechts niet zie. Wat een gezeik zeg, de ongeschreven wetten en verwachtingen worden weer uit de kast gehaald. Ik vind die derde foto juist het spannendste. Alhoewel ik niet zo van overbelichting hou. Met softbox/flits zorg ik zelf ook altijd voor redelijk veel schaduw omdat ik me heel snel verveel met frontaal licht, strijklicht of van die "technische hoogstandjes overloopjes". Of zat jij niet op die nare school in Breda waar ze dat waarschijnlijk aanmoedigen? Ok, ik ken die school niet maar ik schrok van de kwaliteit van de foto's op de site. Op de vierde foto kijkt hij dommig. Net als dat schaap van jd. Ik zou wel verder experimenteren, dan kan je op veel interessantere dingen komen dan het nabootsen van de foto van Patty Brard die je onlangs in de Veronica gids zag (ik zeg maar wat). O ja die foto's van dat meisje vind ik niet zo interessant, niet alleen omdat ze zo'n Leonie/Fleur look heeft maar ook vanwege haar blik die het net niet is.

-



Geen details.
__________________
tirade

Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 00:39
Verwijderd
tof
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:57
zweedsmeisje
Avatar van zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
__________________
you've got no arms left! Unfortunately, you’re suffering from a mild form of being completely wrong|| I wish my grass was EMO, so it would cut itself.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 14-12-2006 @ 23:45 :
(zz).

Ik vind het echt superstorend dat ik zijn derde wenkbrauwhaar van rechts niet zie. Wat een gezeik zeg, de ongeschreven wetten en verwachtingen worden weer uit de kast gehaald. Ik vind die derde foto juist het spannendste. Alhoewel ik niet zo van overbelichting hou. Met softbox/flits zorg ik zelf ook altijd voor redelijk veel schaduw omdat ik me heel snel verveel met frontaal licht, strijklicht of van die "technische hoogstandjes overloopjes". Of zat jij niet op die nare school in Breda waar ze dat waarschijnlijk aanmoedigen? Ok, ik ken die school niet maar ik schrok van de kwaliteit van de foto's op de site. Op de vierde foto kijkt hij dommig. Net als dat schaap van jd. Ik zou wel verder experimenteren, dan kan je op veel interessantere dingen komen dan het nabootsen van de foto van Patty Brard die je onlangs in de Veronica gids zag (ik zeg maar wat). O ja die foto's van dat meisje vind ik niet zo interessant, niet alleen omdat ze zo'n Leonie/Fleur look heeft maar ook vanwege haar blik die het net niet is.

-

[afbeelding]

Geen details.
bak een taart en vier het.. laat mij lekker zeggen wat ik ervan vind zonder dat je der om gaat miepen.. oja, btw, gefeliciteerd met je eigen arty farty foto, maar k vind hem nix.. t stoor me dat die dudes kop der niet helemaal opstaat.. vast heel arty farty verantwoord, maar k vind het nix..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 20:41
jd
Avatar van jd
jd is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 14-12-2006 @ 23:45 :
(zz).

blaaat
-

en foto
Geen details.
Toffe foto, ik vind juist wel tof dat je het gezicht daar niet helemaal ziet, creeert een leuke spanning, nieuwsgierigheid...
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment!
Leeuwtje
500 27-09-2006 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.