Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2008, 19:53
Verwijderd
Volgende!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2008, 19:53
Verwijderd
Ben benieuwd hoe het gaat bij de psych. Hij zegt sowieso niet vaak waar hij mee zit. Ik ben echt enorm trots op hem dat hij nu gewoon écht gaat. Ik hoop ook dat hij er iets aan heeft.

Net lekker een frikandelbroodje gekocht en Bits texas paprika! Ook heb ik een blikje Pepsi erbij, maar die had ik thuis al.


Eerst ging de relatie niet goed, maar wel de vriendschappen. Nu gaan de vriendschappen minder en de relatie beter. Zou volgend schooljaar dan alles wél goed gaan?

Oeh, eerste reply!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 19:53
Verwijderd
Ik wou 'm ook volspammen...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 19:54
Verwijderd
En dit is de vorige:
http://forum.scholieren.com/showthre...688104&page=11


Ahhh sorry Lienepien :@
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 19:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 20:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
jaja, jij, al bijna twee keer op een rij toch? Hoe ging t hospiteren nu weer?

Hmm, echt stom, soms lees je 25 pagina's en ben je snel klaar met samenvatten soms ben je er drie dubbel zo lang mee bezig en dat uit hetzelfde boek. Best kut als ik dan laat begin, omdat ik denk dat t toch maar weinig is... zucht. En verder, eigenlijk vind ik dat hij moet bellen omdat ik het hem gevraagd heb, maar gezien ik onrustig begin te worden bel ik dan maar weer zelf. Meneer zal t wel weer vergeten zijn, kutzooi... Het liefst zou ik niets van me laten horen en dan ook gewoon zaterdag niet langsgaan terwijl ik gezegd had dat ik dat zou doen, maar het enige dat ik ermee doe is mezelf echt helemaal gek maken en dat doe ik al genoeg dusja. Maar eens duidelijk zeggen dat ik het echt waardeer wanneer hij dat doet en geen zin heb om een vriendje te hebben dat alleen maar lief doet als ik erbij ben. Het is ook leuk als hij uit zichzelf iets laat horen als we elkaar een paar dagen niet gezien hebben, zo krijg ik er een beetje de schijt van... Maar verder alles goed hoor. En nu bellen, want nu gaat mn stemming echt omslaan...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 20:21
Verwijderd
Citaat:
*verhaal*
Hmm, dat herken ik wel van vroegah. Heb je al tegen hem verteld dat je er zo over denkt of gevraagd waarom hij dat doet? Anders is het misschien een idee om een koekje van eigen deeg te geven denk ik. Dan weet hij tenminste hoe het is. Bij jongens duurt het meestal ook wel langer dan bij meisjes voordat ze iemand missen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 20:59
Verwijderd
Whut. Wtf, ik snap er geen reet meer van.
Ik had uberhaupt niet eens antwoord verwacht en dan dit.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 21:09
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Hmm, dat herken ik wel van vroegah. Heb je al tegen hem verteld dat je er zo over denkt of gevraagd waarom hij dat doet? Anders is het misschien een idee om een koekje van eigen deeg te geven denk ik. Dan weet hij tenminste hoe het is. Bij jongens duurt het meestal ook wel langer dan bij meisjes voordat ze iemand missen geloof ik.
Hmm, nee, ik heb het hem nog niet zo op die manier gezegd. Ik heb wel subtieler laten merken dat ik het leuk vind als hij tussendoor iets laat horen. Meestal vergeet hij gewoon te bellen en dan is het zo van "jamaar, we hadden toch al gewoon afgesproken en ik zie je dan en dan toch" Maar ik zal het hem wat duidelijker proberen te maken want ik vind het gewoon niet leuk zo. Het zal wel een mannending zijn ja, want ik ken wel meer mensen die zulke akkefietjes hebben

En nu ga ik stoppen met huiswerk, morgen weer een dag...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nee, ik heb het hem nog niet zo op die manier gezegd. Ik heb wel subtieler laten merken dat ik het leuk vind als hij tussendoor iets laat horen. Meestal vergeet hij gewoon te bellen en dan is het zo van "jamaar, we hadden toch al gewoon afgesproken en ik zie je dan en dan toch" Maar ik zal het hem wat duidelijker proberen te maken want ik vind het gewoon niet leuk zo. Het zal wel een mannending zijn ja, want ik ken wel meer mensen die zulke akkefietjes hebben

En nu ga ik stoppen met huiswerk, morgen weer een dag...
Haha, ja, dat herken ik heel erg. Ik denk inderdaad dat je het beste duidelijk uit kunt leggen dat jij het echt niet leuk vindt en dan vragen waarom hij zo doet. Het is een man, dus waarschijnlijk doet hij dat niet eens bewust. Gewoon duidelijk maken dat het om het principe gaat en dat jij wel waarde hecht aan die dingen. Hem op de een of andere manier het laten begrijpen. Hem situaties laten inbeelden waarbij hij iets niet leuk vindt en vergelijkbaar is met de huidige situatie wil wel eens helpen. Mannen en gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 21:44
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Met beide balkondeuren open heeft de wind weer even door mijn kamer gewaaid; frisse lucht!
Vanavond was leuk, leuke nieuwe mensen ontmoet en ik ga wat actiefs doen
En ik voel me thuis in mijn stad. Wat is het heerlijk om op je fietsje door de stad te rijden of om 's avonds in de koele nachtlucht vanaf je balkon naar de stad te kijken.
<3
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 21:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@dolce mooie foto.
@sonho gefeliciteerd.
@redhair *knuf*.
fijn zeg bah.
me ex die bij me werkt.
is weer bezig.
dat zijn vriendin.
waar ik tegen over moest werken.
een stagiare.
niet tegen mij mocht praten.
zat hij naar haar te gebaren.
vertelde een andere collega.
dat hij dat allemaal in.
gebarentaal aan het zeggen was.
zodat ik het niet kon horen.
en ik hoopte.
dat hij nou eens normaal kan doen.
maar hij is elke dag zo bezig.
en dat noemt zich 27.
en heeft een kind.
ik ben maar ALWEER.
naar de leiding gestapt.
er hebben een heleboel.
een hekel aan hem.
door zijn gedrag.
zit hij me een keer niet te commanderen.
of af te kraken.
is hij weer bezig met mensen.
tegen me op te zetten.
dat doet hij altijd.
en als ik al aan hem denk.
word ik al bang.
en raak ik al in paniek.
[knip: je kent de regels!]
ik moet er gewoon.
een keer tegen in gaan.
maar ik durf het niet.
hij heeft me al een keer gedreigt.
dat hij me keel zouy dicht knijpen.
door het tegen iemand anders.
te zeggen.
dat kan morgen dus weer leuk worden.
ik zit alweer de hele dag met me tranen.
in me ogen hierdoor.
en ik kan het haast niet meer aanzien.
dat me vader constant aan de al,cohol zit.
s'avonds.
zoveel dat of hij gaat heel irritant doen.
of hij valt in slaap.
of ze gaan weer vechten.
als het mis gaat.
nouja ik ga maar slapen.
en ik ik zie het morgen wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:14
Verwijderd
Volgens mij haat iedereen me, ik doe alles fout. Ikben geen goede lieve vriendin die er is voor anderen. Ikkan het niet, ik kan het niet aan. Oh,bah ik voelme zo naar nu. Ik wil dit niet.Het is te ingewikkeld, misschien moet ik maar als kluizenaar gaan leven ofzo.
Eigenlijk moet ik het navragen. Ik weet niet of ik dat durf, straks gaan mensen me echt verlaten. Ik wil niet.
He bah, ik praat te veel over mezelf, egoïst.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, ik heb net de ZUL gelopen. Alleen maar rondjes van 400 m dus niet echt goed voor m'n knieën, voel ze nu wel helaas. Maar wél 7 rondjes gelopen en dat vind ik een prestatie van mezelf. Nu slapen want ik heb dit weekend echt een ontzettend terrorweekend!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:41
Redhair
Redhair is offline
Nou, ik heb maar eens meer verteld en dat voelt kut. Ik heb er spijt van. Net als ik er spijt van heb dat ik hem toen verteld heb dat ik hem echt leuk vind. Ik wil dit niet, ik wil het niet, ik wil dat hij weg gaat. Ik wil dat hij weg gaat en bij me blijft.
Die pijn, die angsten, ik wil er niet doorheen, ik wil het niet voelen. Ik wil niet dichtklappen en hem buiten sluiten. Ik wil geen paniekgevoel, ik wil verdomme niet soms bang voor hem zijn.
Ik wil niet bij elke aanraking alert blijven, gespannen, tegenhouden, terwijl ik zelf ook meer wil. Maar ik wil hem ook niet kwijt.
Ik deed weer vaag, maar was nu iets concreter. Gezegd dat ik soms bang kan zijn, dat ik vroeger misbruikt ben en hem daardoor vaak afweer. Hij zweeg, naar verwachting. Hij weet dan niet hoe hij met zulke informatie om moet gaan, wat hij moet zeggen. Hij gaf me een kusje, legde zijn hoofd tegen dat van mij aan en speelde met mijn haar. Ik zei dat hij als hij vragen had hij die gewoon moest stellen. Dat ik het heel moeilijk vond om uit mezelf te praten maar nu gewoon wou dat hij wist wat er was en mij daardoor misschien kon proberen te begrijpen. Hij lachte, onzeker, en zei dat hij niet wist wat hij nu moest zeggen. Maakte niet uit, je hoeft niets te zeggen, als je het maar probeert te snappen.
En nu vind ik het dus kut. Ik heb de zaak ernstig gemaakt. Nu ben ik niet gewoon het vage vriendinnetje, met soms een beetje onverklaarbaar gedrag, maar het vriendinnetje wat misbruikt is. Het meisje met een verleden, een probleem, zoals ik altijd ben.
Dank je wel dat ik zo ben geworden, dat ik hier zo veel moeite mee blijf hebben. Ja, hartelijk dank tyfusverleden. Kogel in mijn kop godverdomme.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:48
Verwijderd
Stelletje spamsletten.

Op en af, maar stapje voor stapje toch vooruit. Geen idee wie het ziet, wie deelt er in mijn enthousiasme? Ach, het zal allemaal wel. Het leven is best gaaf.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Stelletje spamsletten.
Wie ik?!
Hospiteren ging wel ok. Ik vond de mensen alleen niet zo leuk. Gelukkig ben ik weer tweede geworden .
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 01:59
Verwijderd
Dansen, zonder je ook maar iets aan te trekken van hoe de mensen om je heen denken, en of ze het niet raar vinden. Gewoon de hele avond dansen en met je hoofd ergens ver weg, waar alles warmer is dan hier. (L)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2008, 07:19
Verwijderd
Bleeeh, gatverdamme bah. Ik rol weer richting me depri voelen. Het ging ook al te lang goed.
Ik haat mezelf.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 08:46
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ik wou 'm ook volspammen...
Maar netwerk knalde eruit.

OT: Ik zie K. vandaag weer. En het gaat hier goed. Ik was vandaag wel al wakker, om kwart over 5 's ochtends, maar ik lag dan ook wel al te slapen, om kwart voor 9. Ik ga me nu aankleden en dan eens rustig aan richting het station, en dan op school wat huiswerk maken en vervolgens met K. mee terug naar Venlo.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 08:48
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Dansen, zonder je ook maar iets aan te trekken van hoe de mensen om je heen denken, en of ze het niet raar vinden. Gewoon de hele avond dansen en met je hoofd ergens ver weg, waar alles warmer is dan hier. (L)
En dat heb ik dus irl gedaan, op de dansvloer, met een goede vriendin. Lang geleden, maar dat vergeet ik niet meer.

(sorry voor dubbelpost en sorry dat het offtopic is, maar het moest even eruit, toen ik deze post las)
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 09:32
Verwijderd
Dansen zonder erbij na te hoeven denken is zo fijn. <33

Pfrt. Klerenkast-uitmest-dag, en dan komt vriendje alweer, waaaaah <3
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 09:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ Neko*: Ben je al een keer blijven zitten dan, dat je naar HAVO moet als je nu blijft zitten?
Oh en wat je zegt over dat geleefd worden, dat gevoel heb ik ook zo vaak. Dat ik geleefd word door de school, door alles wat ik moet doen, dat ik kopje-onder ga. Maar ik sta nu aan de vooravond van mijn examen en ik ga het redden. Hier waar ik nu sta, daar kom jij ook te staan, geloof me. Heb vertrouwen in je kunnen.
En het ligt helemaal bij jezelf of je geleefd wordt of niet. Het is een gevoel dat je krijgt als je het druk hebt. Je moet proberen rustpunten te zoeken, te ontspannen, dat scheelt zoveel!
Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik 3 maanden ziek ben geweest, en daarna moets ik helemaal herstellen. Dus ben maar iets van 2 maand ofzo op school geweest..
Precies, dat kopje-onder gaan gevoel. Het belemmerd me ook in alles wat ik doe. Ik probeer wel rustpunten te zoeken, hardlopen, even op de bank zitten met vriendje, lezen. Maar het helpt allemaal zo weinig. Als ik druk ben in mijn hoofd dan kan ik doen wat ik wil, maar dat gevoel gaat niet weg.
Maar bedankt voor je reactie.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 10:33
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Redhair: goed dat je iets meer verteld heb, nu weet hij het tenminste. Het is nu aan hem wat hij ermee doet. *knuf*

OT: klote weer en mega drukte in de stad, ik ben blij dat ik hier niet woon, dan heb ik dat elke dag. Moest een boek ophalen in de UB van de UvA. Nu weer terug op de rustige VU Zo maar eens de bieb in hier, al heb ik niet zo'n zin. Gelukkig gaat het hier 'al' om 17u dicht, zodat ik ook niet langer kan blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 10:40
Redhair
Redhair is offline
Dankje Missy!

Hahaa, een jaar geleden ging ik naar de afkickkliniek. Rond deze tijd maakte ik ongeveer kennis met de groep. Het was net zulk weer als nu. Grijs, regen. Ik weet nog hoe ik met een paar mensen een sigaretje rookte buiten en me afvroeg hoe ik die week in godsnaam kon doorkomen tussen allemaal alcoholisten met de gemiddelde leeftijd van 45. En ik weet nog hoe geweldig ik die week uiteindelijk vond. Hoe ik zong en floot, hoe veel lol ik heb gehad, hoe trots ik op mezelf was. Ik weet nog dat mijn moeder straalde toen ze op bezoek kwam, omdat ik er eindelijk goed uitzag. Ik weet nog hoe mijn lievelingsstaflid een half uur lang in de gang tegen me aan stond te lullen dat ik geweldig was, zo positief, dat ik trots op mezelf moest zijn. Ik weet nog hoeveel ik gelachen heb met dat staflid. Dezelfde droge, sarcastische humor. Onder het eten zaten we altijd te dollen en elkaar af te kraken, en de hele groep vond het grappig. Ik weet nog dat ik het moeilijk vond om afscheid te nemen van mijn maatje daar en van die gast van de staf. Ik weet nog hoe geweldig ik me daarna voelde, vol levenslust. Fuck alle drugs, nooit meer drugs. Op een paar dagen na een half jaar clean geweest van pep, blowen begon ik al eerder weer mee.

Nu, een jaar later, gaat het best goed. Pep is een herfst en winterdrugs. Het is weer lente, ik ben ruim twee weken clean, uit mezelf. Om me heen word volop pep gebruikt maar ik doe er niet meer aan mee. Ik wil minstens twee maanden clean blijven. Blowen doe ik bijna dagelijks, maar altijd met andere mensen. Ik blow niet in mijn eentje, niet om in slaap te komen, niet om shit uit mijn hoofd te krijgen. Ondanks mijn post gister waar ik echt een kogel in mijn kop wenste, ondanks mijn post van eergister, toen ik papa opeens zo miste, gaat het gewoon goed met me. Ik heb de lente in me, de regen doet me niets. Nog steeds is het lente, nog steeds ben ik bruin, nog steeds komt er een fantastische zomer aan, nog steeds ben ik verliefd, nog steeds word ik nog vrolijker van bepaalde muziek, nog steeds ben ik clean en ik leef. Ik leef. Ik heb mijn drugsgebruik in de hand en ik leef.

Ooh, hoevaak heb ik al gezegd dat ik de drugs in de hand heb? In die 2.5 jaar dat ik gebruik heb ik vaak geroepen dat ik het in de hand heb en dan gebruik ik een poosje later weer dagelijks pep. Maar dat maakt niet uit, straks gebruik ik misschien weer dagelijks, val ik weer terug, heeft de verslaving weer gewonnen, maar nu heb ik het weer even in de hand en daar ben ik trots op. Ik ben trots op mezelf. Weer op tijd opgestaan vandaag, ik heb de drugs in de hand, vorig jaar heb ik het beste in mijn leven gedaan, ik ben trots op mezelf. Yeah.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2008, 11:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Net een uurtje thuis geweest en het verenigingsblad onder hun neus vandaan geplukt, net op tijd. Het stukje erin over mij en hem valt gelukkig mee, maar de foto en uberhaupt de hele omschrijving erbij zijn voor ouders niet zo prettig.

En ik heb spierpijn als een idioot.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 11:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuffels sonho.. you know big
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 11:39
Verwijderd
Ik heb even een dip. Mijn kamer is echt een hele grote teringzooi. Daarnaast heb ik nog steeds niks voor mijn verjaardag geregeld. Ik loop wel leuk te verkondigen tegen iedereen dat ik een feestje ga geven, maar ik doe er niks aan. Ik heb geen zin in dat geregel. Mijn zelfverzorging is ook weer 3x niks... Ik baal van mezelf. En die rare allergie of infectie of wat het dan ook is op mijn vingers, is weer terug. Altijd als het warmer wordt komt dat weer en het jeukt. Blegh. Ik denk dat ik zo even wat boodschappen doe en dan wat ontbijt en daarna een lange douche neem en dan mijn kamer eens van top tot teen onder handen ga nemen. Ik hoop dat het me lukt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:25
Verwijderd
Ik heb zin om te ogen uit mn kop te janken en zo voel ik me ook. Maar waarom komen er dan geen tranen?

My memory is cruel.
Leave unsaid unspoken,
eyes wide shut unopened.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:29
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oke, ik ben nog geen 2 minuten binnen geweest bij A. van Altrecht. Ik kwam N. tegen en ze had zo'n grote en mooie zwangerschapsbuik. Ik kon het niet, ik kon er niet meer tegen. ik kon het niet aan.
Ik ben naar huis gegaan. Zwak, ja zwak.
I feel so bad...
iedereen is boos op me en haat me. I think.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Redhair: Het is wel goed hoor, dat je hebt gepraat. Ik kan wel begrijpen dat je nu denkt dat je het er juist erger op hebt gemaakt, maar op de lange termijn is het echt wel beter, handiger als hij het wel weet. En je bent gewoon dapper geweest en nou ja, ik weet verder niet precies wat ik wil zeggen, hm

OT: IJverig geweest! Boodschappen gedaan, twee taarten al gemaakt. En soms vind ik mijn moeder leuk en dan weer wil ik echt gillend wegrennen. En dat mijn zusje het dan voor me opneemt als mijn moeder zegt dat mijn gewicht zo goed is. Pff, dat doet ze ook alleen maar omdat zij zich te dik voelt, wat een warboel allemaal

[edit] Haha, wtf, word ik gebeld door de opticien dat er twee brillen klaarliggen. Zeg ik dat ze voor mijn zusje zijn, zegt zij: O ja.. Want jij bent het broertje?
Tsk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 16-05-2008 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om te ogen uit mn kop te janken en zo voel ik me ook. Maar waarom komen er dan geen tranen?
hier ook. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen, he lieve schat
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om te ogen uit mn kop te janken en zo voel ik me ook. Maar waarom komen er dan geen tranen?
Same here.

Gesprek verliep weer lekker soepel. Niet dus.
Echt, hoe moet dit ooit gaan werken?

En nu is 't bijna weekend, maar zo voelt het helemaal niet. En ik moet keihard aan de studie om alles op tijd klaar te krijgen, maar concentreren lukt weer voor geen meter.

*zucht*

Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 14:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Knuffel voor Mushu, Nattigheid, Lentekriebel, Lienepien en Dolce.

Ik doe echt weinig vandaag, nouja ik denk wel. Over de indeling van m'n inleiding en dat die waarschijnlijk te lang is en over m'n opzet, dat ik die voor maandag niet af ga krijgen. Ik ben nu bezig met m'n onderzoeksvraag goed te formuleren. Zo nog even wat boeken halen, ik word echt een enorme pakezel straks in de trein...2 mega zware tassen, misschien nog een plastic tas erbij.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 14:31
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ohoh, mijn hoofd barst. Misschien maar even badderen en dan weer leren. Ofzo.
Nog twee dagen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 14:39
Verwijderd
Citaat:
hier ook. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen, he lieve schat
gedeelde snot is halve snot toch?

You will be who you want to be.
You can choose whatever heaven grants.
As long as you can have your chance,
I swear I'll give my life for you.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2008, 14:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
ik vind iemand heel erg leuk maar ik ben bang dat hij mij niej leuk vind
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
gedeelde snot is halve snot toch?

You will be who you want to be.
You can choose whatever heaven grants.
As long as you can have your chance,
I swear I'll give my life for you.
kom, even een groepsknuffel met Missy1234567890 en iedereen die ze opnoemde

gedeelde snot is halve snot. That's the way it is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:24
Verwijderd
Gisteren heb ik me echt vol lopen proppen. Eerst een afbakstokbrood met kruidenboter, toen een halve bak ijs (ik geloof dat de hele bak 0,5 liter was), toen heel veel shoarma met veel knoflooksaus en daarna de rest van het ijs. En dan vind ik het gek dat ik vandaag last van m'n darmen heb
Maar goed, vandaag doe ik wel wat rustiger aan wat eten betreft

Morgen naar m'n ouders en ik heb geen zin. Echt geen zin. We moeten bij mijn zus langs, want die is verhuisd. En dat is wel leuk, maar aan de andere kant vind ik het ook stom dat wij hier al bijna drie maanden wonen en dat ze hier nog niet langs zijn gekomen. Ik vind het ook stom dat ik geen cadeautje voor m'n verjaardag heb gekregen. Ik geef m'n zus altijd leuke dingen maar krijg zelf eigenlijk nooit iets.
Zondag viert een tante haar 50ste verjaardag met een high tea, en dat lijkt me wel leuk, m'n neven en nichtje zijn er natuurlijk ook en die heb ik al lang niet meer gezien. Maar ik ben ook zenuwachtig en ik wil er toch liever onderuit. Maar dat kan en mag niet.

Hmm, buikpijn. Ik ga maar heel rustig studeren en mezelf voornemen nooit meer zo ongezond te eten als gisteren.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:57
Verwijderd
Ik ga vanvond lekker zielig doen, ik heb al een slechte vrouwenfilm en chocola. Nu de tissues nog .
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 17:11
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lienepien: ik ga mijn kamer niet onderverhuren, ik betaal drie maanden huur zonder dat ik er ben. Maar ik zelf vind het geen geldverspilling: als ik de huur zou opzeggen zou ik juni ook nog moeten betalen en in juli en augustus heb ik vakantie dus zou ik er sowieso niet zijn.
Succes met je studie.
(})

Ik doe ook mee aan de groepsknuffel!

Ik ging om 1 uur naar de kapper en was om drie uur terug. Ik heb anderhalfuur zitten wachten. Ze waren met twee kapsters die allebei aan het knippen waren toen ik binnenkwam en er waren daarnaast twee wachtenden voor mij. Je kan beter alleen maar mannen voor je hebben
Het is heel anders dan mijn oude kapsel. Als ik durf komt er morgen een foto. Ik had haar tot over mijn schouders, nu niet meer. Ik moet er wel even aan wennen hoe het zit. Het zat eerst altijd kaarsrecht naar beneden, nu niet meer. Ik hoop dat het vanzelf een beetje zo blijft zitten zoals het nu zit, want dat vind ik wel mooi. Ik zie er meteen een stuk ouder uit, vind ik. Enige nadeel is dat al mijn geverfde haren nu weg zijn, het was zo'n mooie kleur. Maar zondag is jaarmarkt en daar is de verf goedkoop.

Vandaag maar twee werkcolleges gedaan, ik had er drie willen doen en twee hoorcolleges. Maarja, dat komt wel goed, morgenavond doe ik nog wel een werkcollege.

En nu ga ik opschieten want zo naar Hans Klok in Amsterdam En dan laat thuis en morgenochtend werken
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vanvond lekker zielig doen, ik heb al een slechte vrouwenfilm en chocola. Nu de tissues nog .
en je vraagt niet of ik zin heb om te komen?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om te ogen uit mn kop te janken en zo voel ik me ook. Maar waarom komen er dan geen tranen?

My memory is cruel.
Leave unsaid unspoken,
eyes wide shut unopened.
Oh, daar zijn ze.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Lienepien: ik ga mijn kamer niet onderverhuren, ik betaal drie maanden huur zonder dat ik er ben. Maar ik zelf vind het geen geldverspilling: als ik de huur zou opzeggen zou ik juni ook nog moeten betalen en in juli en augustus heb ik vakantie dus zou ik er sowieso niet zijn.
Succes met je studie.
(})

Ik doe ook mee aan de groepsknuffel!
Ik bedoelde ook geen geldverspilling ofzo, was gewoon benieuwd!
*knuf*

Citaat:
kom, even een groepsknuffel met Missy1234567890 en iedereen die ze opnoemde

gedeelde snot is halve snot. That's the way it is.
Goed idee.

OT: Voor de zekerheid nog even gebeld, en het bleek dat ze m'n afspraak verkeerd genoteerd hadden. Echt, het gaat werkelijk iedere keer fout. Maar nu zou het dus goed moeten zijn.
Had me voorgenomen om dit weekend naar de kapper te gaan maar dat gaat er niet van komen. Het staat nu op m'n to-do list van de 2e helft van volgende week.
Dit weekend wordt vooral studeren en ik ben benieuwd of het gaat lukken, vanwege m'n stemming die toch wat de verkeerde kant op gaat. Maar het móet af, dus het gaat gewoon lukken.
'k Ga nu denk ik maar douchen en dan nog wat tv kijken en slapen. Heb het echt nodig om even 'bij te slapen', maar waarschijnlijk lukt het toch niet.

En oja, ik wacht nog steeds op een huilbui. Dat zou echt super opluchten denk ik...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij haat iedereen me, ik doe alles fout. Ikben geen goede lieve vriendin die er is voor anderen. Ikkan het niet, ik kan het niet aan. Oh,bah ik voelme zo naar nu. Ik wil dit niet.Het is te ingewikkeld, misschien moet ik maar als kluizenaar gaan leven ofzo.
Eigenlijk moet ik het navragen. Ik weet niet of ik dat durf, straks gaan mensen me echt verlaten. Ik wil niet.
He bah, ik praat te veel over mezelf, egoïst.
Dikke knuffel!!! Ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt.

OT: Ik hoop zo dat het morgen door gaat! De weersvoorspelling is zo slecht en het is buiten. Maar het moet gewoon doorgaan, want ik heb er zo'n zin in! Maar ja, als het niet kan, dan kan het niet.
Ik heb een nieuw rooster en het is echt verschrikkelijk. Vier van de vijf dagen rond 5 uur thuis en elke ochtend al om voor 7 uur weg. Bijna zomervakantie, ik tel de weken echt af.
Volgende week heb ik ook al zo druk, ik moet nog een heleboel dingen inhalen enzo. En ik wilde nog wel beginnen met hardlopen, maar ik geloof niet dat ik daar voorlopig tijd voor heb.
Ik moet nu maar ff positief blijven, dat het morgen doorgaat en dat het volgende week allemaal lukt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:46
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mijn moeder heeft een hartinfarct gehad
Kan d'r ook nog wel bij
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:03
Verwijderd
Knuffel voor Eend.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:11
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Thanks
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft een hartinfarct gehad
Kan d'r ook nog wel bij
Wow zeg Sterkte en knuffel!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@Eend: Wow, rot zeg! Sterkte!
Hoe ernstig is het? (ik ken het namelijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.