Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2009, 22:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
bah, morgen weer vroeg opstaan
Blegh, ja, ik ook. Ik heb helemaal geen zin.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 17-03-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
wat een sufmuts
ja eh
Oud 17-03-2009, 22:28
Verwijderd
Ik ook
Oud 17-03-2009, 22:32
Verwijderd
Nou, ik stapte de tram uit en er viel op dat moment een man van de trap plat op zijn bek. vent was oud en zwaar bezopen. samen met een ander meisje bij hem gaan zitten en gezorgd dat hij er bij bleef. moesten een kwartier wachten op de ambulance. hij was vet bijdehand tegen de politie en wilde zijn gegevens niet geven waar hij zelf nogal om moest brullen van het lachen.
Oud 17-03-2009, 22:33
Verwijderd
Jongens help eens, hoe kan je de titel "Lekker belangrijk" in het Engels uitleggen?
Oud 17-03-2009, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Jongens help eens, hoe kan je de titel "Lekker belangrijk" in het Engels uitleggen?
Big Fucking Deal

Of moet het iets beschaafder?
Oud 17-03-2009, 22:41
Verwijderd
Nee.
Oud 17-03-2009, 22:42
Verwijderd
Nou, ik ga pitten.
Oud 17-03-2009, 22:42
Verwijderd
Ik denk hee wat vroeg, kazet gaat om tien uur slapen
Oud 17-03-2009, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik stapte de tram uit en er viel op dat moment een man van de trap plat op zijn bek. vent was oud en zwaar bezopen. samen met een ander meisje bij hem gaan zitten en gezorgd dat hij er bij bleef. moesten een kwartier wachten op de ambulance. hij was vet bijdehand tegen de politie en wilde zijn gegevens niet geven waar hij zelf nogal om moest brullen van het lachen.
dat vind ik echt supergoed van je. ik denk dat ik zou zijn doorgelopen
Oud 17-03-2009, 22:50
Verwijderd
Als die man vervelend deed was ik weer weggelopen maar ik was denk ik wel gebleven in eerste instantie Deed ie ook kut tegen jou, pip?
Oud 17-03-2009, 22:51
Verwijderd
ik ben echt stikchagrijnig en mijn huis ziet eruit alsof ik zo [x] ongeschikt ben.
Oud 17-03-2009, 22:59
Verwijderd
Boohoris the spider (8)
Oud 17-03-2009, 23:00
Verwijderd
Met dat laatste is niets mis. Rommelig is het nieuwe opgeruimd

Ik heb zin in iets lekkers, voor bij de nieuwe afleveringen van The Simpsons, maar ik weet niet in wat precies. Temeer omdat ik totaal geen honger heb.
Oud 17-03-2009, 23:02
Verwijderd
Southpark ga ik kijken.
Oud 17-03-2009, 23:03
Verwijderd
ik zeg: rauwkost met creme fraiche-honing-mosterd-dip.
Oud 17-03-2009, 23:03
Verwijderd
ik ga slapen. morgen weer een poepdag.
Oud 17-03-2009, 23:04
Verwijderd
*anneke aai*

*instop*
Oud 17-03-2009, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Als die man vervelend deed was ik weer weggelopen maar ik was denk ik wel gebleven in eerste instantie Deed ie ook kut tegen jou, pip?
nee hij deed tegen dat meisje en mij normaal en aardig tegen de andere omstanders ging hij schreeuwen omdat hij het een circus vond.
Citaat:
dat vind ik echt supergoed van je. ik denk dat ik zou zijn doorgelopen
ik denk altijd : had ik nou maar beter mijn best gedaan op school dan was ik nu verpleegkundige en kon ik nog beter helpen.
dat meisje zei 'vroeger kon ik echt niet tegen bloed maar sinds ik Grey's anatomie kijk kan ik overal tegen'
Oud 17-03-2009, 23:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik denk altijd : had ik nou maar beter mijn best gedaan op school dan was ik nu verpleegkundige en kon ik nog beter helpen.
Het gaat er vooral om dat je hebt geholpen, dat is tien keer zo belangrijk dan dat je meer had gekund als verpleegkundige.
__________________
you're not my demographic
Oud 17-03-2009, 23:13
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
ik zou eerlijk gezegd geen eens achterom naar die kerel hebben gekeken
Oud 17-03-2009, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ik zou eerlijk gezegd geen eens achterom naar die kerel hebben gekeken
Ik wou dat je zulk soort dingen aan mensen af kon zien, zodat ik met een gerust geweten kon doorlopen als jij een been brak en om hulp riep
Oud 17-03-2009, 23:18
Verwijderd
Hoewel ik dan ook eerst gewetenloos zou moeten zijn en als je gewetenloos bent loop je toch al door, ongeacht dergelijke wetenschap over anderen. Maar toch.
Oud 17-03-2009, 23:23
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
als die kerel zo nodig excessief wil zuipen dan vind ik het maar zijn probleem hoor
Oud 17-03-2009, 23:38
Verwijderd
Citaat:
als die kerel zo nodig excessief wil zuipen dan vind ik het maar zijn probleem hoor
Rokers verdienen ook geen medische zorg, net als mensen die weleens een biertje drinken of regelmatig een flinke lap vlees naar binnen werken. Hoorapparaten moeten er alleen zijn voor mensen die in hun leven niet vaker dan twee keer naar een concert zijn geweest. Meisjes die verkracht worden vragen er zelf om, moesten ze maar geen korte rokjes aan. Slachtoffers van Katrina moesten maar niet in Louisiana gaan wonen. Als Nederland overstroomt is dat ook niet erg, moesten we maar niet beneden de zeespiegel gaan wonen.

Like so?

En dan nog, wat is er nou belangrijker. Een kwartier langer kunnen staren naar een geel forum of iemand die medische hulp nodig heeft bijstaan tot de ambulance komt?
Oud 17-03-2009, 23:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nou, ik stapte de tram uit en er viel op dat moment een man van de trap plat op zijn bek. vent was oud en zwaar bezopen. samen met een ander meisje bij hem gaan zitten en gezorgd dat hij er bij bleef. moesten een kwartier wachten op de ambulance. hij was vet bijdehand tegen de politie en wilde zijn gegevens niet geven waar hij zelf nogal om moest brullen van het lachen.
Ik stond laatst patat te bestellen op utrecht centraal, dondert er opeens een vent om over een huge vuilnisbak. Die was ook teringlam. Daarna stond ie verdwaasd op en waggelde ie zigzaggend verder.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-03-2009, 23:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Rokers verdienen ook geen medische zorg, net als mensen die weleens een biertje drinken of regelmatig een flinke lap vlees naar binnen werken. Hoorapparaten moeten er alleen zijn voor mensen die in hun leven niet vaker dan twee keer naar een concert zijn geweest. Meisjes die verkracht worden vragen er zelf om, moesten ze maar geen korte rokjes aan. Slachtoffers van Katrina moesten maar niet in Louisiana gaan wonen. Als Nederland overstroomt is dat ook niet erg, moesten we maar niet beneden de zeespiegel gaan wonen.

Like so?

En dan nog, wat is er nou belangrijker. Een kwartier langer kunnen staren naar een geel forum of iemand die medische hulp nodig heeft bijstaan tot de ambulance komt?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-03-2009, 23:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Rokers verdienen ook geen medische zorg, net als mensen die weleens een biertje drinken of regelmatig een flinke lap vlees naar binnen werken. Hoorapparaten moeten er alleen zijn voor mensen die in hun leven niet vaker dan twee keer naar een concert zijn geweest. Meisjes die verkracht worden vragen er zelf om, moesten ze maar geen korte rokjes aan. Slachtoffers van Katrina moesten maar niet in Louisiana gaan wonen. Als Nederland overstroomt is dat ook niet erg, moesten we maar niet beneden de zeespiegel gaan wonen.

Like so?

En dan nog, wat is er nou belangrijker. Een kwartier langer kunnen staren naar een geel forum of iemand die medische hulp nodig heeft bijstaan tot de ambulance komt?
*knuffel*
__________________
you're not my demographic
Oud 17-03-2009, 23:59
Verwijderd
Paranoide en dr fans
Oud 18-03-2009, 00:03
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
Rokers verdienen ook geen medische zorg, net als mensen die weleens een biertje drinken of regelmatig een flinke lap vlees naar binnen werken. Hoorapparaten moeten er alleen zijn voor mensen die in hun leven niet vaker dan twee keer naar een concert zijn geweest. Meisjes die verkracht worden vragen er zelf om, moesten ze maar geen korte rokjes aan. Slachtoffers van Katrina moesten maar niet in Louisiana gaan wonen. Als Nederland overstroomt is dat ook niet erg, moesten we maar niet beneden de zeespiegel gaan wonen.

Like so?

En dan nog, wat is er nou belangrijker. Een kwartier langer kunnen staren naar een geel forum of iemand die medische hulp nodig heeft bijstaan tot de ambulance komt?
appels/peren

als je rookt of concerten bezoekt weet je dat daar later misschien consequenties aan zitten ik het debiel vind dat ik moet opdraaien via mijn premies voor de behandeling van rokers die hetzelfde betalen(hoewel dat een heel verschillende situatie is natuurlijk)

Waarom zou ik die dronken man helpen als er al iemand bij is? (zoals pip zei) en het risico lopen dat het een agressieve dronkaard is en in zijn paniek misschien zijn frustratie op mij afkoelt?
Oud 18-03-2009, 00:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Paranoide en dr fans
Later als ik groot ben, word ik net als Paranoide.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-03-2009, 00:11
Verwijderd
Schurft, het is al tien over een
Oud 18-03-2009, 00:17
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
dat verklaard de kwaliteit van mijn reply aan paranoide waarschijnlijk
Oud 18-03-2009, 00:18
Verwijderd
Citaat:
dat verklaard de kwaliteit van mijn reply aan paranoide waarschijnlijk
verklaart.
Oud 18-03-2009, 00:20
Verwijderd
wat ben jij hard blaf. jij zou toch ook willen dat er mensen om je heen zijn om je gerust te stellen als je hard gevallen bent, wat daar dan ook de oorzaak van is.
Oud 18-03-2009, 00:36
Verwijderd
ja jeetje.
Oud 18-03-2009, 00:36
Verwijderd
Citaat:
appels/peren

als je rookt of concerten bezoekt weet je dat daar later misschien consequenties aan zitten ik het debiel vind dat ik moet opdraaien via mijn premies voor de behandeling van rokers die hetzelfde betalen(hoewel dat een heel verschillende situatie is natuurlijk)

Waarom zou ik die dronken man helpen als er al iemand bij is? (zoals pip zei) en het risico lopen dat het een agressieve dronkaard is en in zijn paniek misschien zijn frustratie op mij afkoelt?
Niks geen appels en peren, je zegt feitelijk 'eigen schuld dikke bult' en dat geldt voor alle dingen die ik heb gezegd ook. Dat jij moet 'opdraaien' voor de behandeling van rokers is ook nonsens, zowel rokers als erg dikke mensen zijn goedkoper voor de samenleving omdat ze eerder doodgaan. Eerstgenoemden betalen ook nog eens bakken accijns om de staatskas te spekken, zodat jij minder belasting hoeft te betalen. En zelfs als ze 'duurder' waren, wat dan nog? Wil je ook dat jouw belastinggeld alleen wordt gebruikt voor wegen waar je zelf op rijdt, scholen waar jij zelf naartoe gaat en bankjes in parken waar je zelf op zit? En hoe zit het met vegetariërs wiens belastinggeld o.a. naar de bioindustrie gaat, gezien de gigantische subsidies die naar die sector gaan? En met mensen die na hun middelbare school gelijk gaan werken, zij betalen immers ook gedeeltelijk voor andermans dure opleidingen? Moeten we alle mongolen, gehandicapten en bejaarden afmaken omdat ze minder nuttig zijn en omdat onze zorgverzekering ook door die mensen duurder wordt? (O hai fascism, what's up?)

En wat dacht je van derdewereldlanden die geëxploiteerd worden voor onze welvaart? Als je die in de balans betrekt zitten we vér in de bevoordeelde hoek, daar kan het 'verlies' van jouw schrale belastingcenten niet tegenop.

Kortom, niet zo berekenend. Ten eerste omdat je onmogelijk precies kunt berekenen of jij wel echt benadeeld wordt, ten tweede omdat een dergelijke houding niemand siert en ten derde omdat het heel doorzichtige gedachte van gemakzucht is. Je probeert ermee te rechtvaardigen dat je niet het moreel juiste doet en sust je geweten. Met succes, zo te zien, dus zelf zal je er niet mee zitten, maar het maakt je er geen beter mens op. Zit dan niet te janken en zeg gewoon dat je een asociale hypocriet bent. Ook lelijk, onredelijk en lame, maar het is tenminste eerlijk. Of beter nog, luister braaf naar de slimme dingen die het internet jou zit te vertellen en wees geen klootzak. Help omaatjes de straat over, gooi je troep netjes in de prullenbak en begin met roken.

Citaat:
Paranoide en dr fans
Oud 18-03-2009, 00:57
Verwijderd
S20E08 van The Simpsons is één en al win. Er zitten narwals in. En grappig satirisch gescheld op Apple. En een explosie. Drie dingen die in combinatie zo'n beetje ieder ding gaaf kunnen maken
Oud 18-03-2009, 01:04
Verwijderd



Jij ging het internet een dag uitzetten, weet je nog?
Oud 18-03-2009, 01:11
Verwijderd
Citaat:



Jij ging het internet een dag uitzetten, weet je nog?
*fluit onschuldig en doet alsof ze bovenstaande post niet ziet*
Oud 18-03-2009, 01:14
Verwijderd
Nee, ik was net wel aan het bedenken welke dag van de week het meest geschikt zou zijn om internetloos door te brengen. Maar ze zijn allemaal niet handig, tenzij ik m'n huiswerkplanning omgooi en dat is ook weer zoiets.

/smoesjes
Oud 18-03-2009, 01:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:



Jij ging het internet een dag uitzetten, weet je nog?
niet het internet uitzetten hoor! wij willen ook nog
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-03-2009, 01:19
Verwijderd
Jaaa smoesjes.


Anders doe je tijdstippen.

En dan ga je gewoon elke dag maar een paar uur slapen omdat je niks te doen hebt
Oud 18-03-2009, 01:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kan Paranoide nu ook al het internet uitzetten? En ik maar denken dat dat een skill was die alleen ********** beheerste.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-03-2009, 01:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kan Paranoide nu ook al het internet uitzetten? En ik maar denken dat dat een skill was die alleen ********** beheerste.
paranoide kan alles
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-03-2009, 01:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
paranoide kan alles
Haha nu moet ik weer aan haar verschillende soorten seks post denken op seksualiteit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-03-2009, 01:30
Verwijderd
Je hoort het, Lisa. Het internet mag niet uit, daar kan ik ook niks aan doen.
Oud 18-03-2009, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Je hoort het, Lisa. Het internet mag niet uit, daar kan ik ook niks aan doen.
Softies zijn het.
Oud 18-03-2009, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Haha nu moet ik weer aan haar verschillende soorten seks post denken op seksualiteit.
Had ik zo'n heel verhaal geschreven, quote even later iemand alsnog de 'ik ben voor alles in'-post waar het mee begon.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine Assosaaitietopic #598
Neko*
497 09-05-2009 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.