Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2011, 06:28
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Whahahah, levertijd 5 jaar Wow dure verzendkosten voor een kopietje
Jah heel zeker, ik wil wel zo'n bruin beestje Hij is cute
Om kwart voor vier 's nachts antwoord jij? Heb je niets beter te doen, zoals mischien... slapen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2011, 06:47
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Jij zou ook kunnen uitslapen xD.. Ofja wss niet maar ja
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 08:03
Verwijderd
Mannen hou wel van jullie hoor <3
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Om kwart voor vier 's nachts antwoord jij? Heb je niets beter te doen, zoals mischien... slapen?
Whahaha jah ik ben altijd al een nachtmens geweest Hou zo niet van vroeg opstaan
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 23:14
DiegoVelázquez
Avatar van DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Citaat:
Whahaha jah ik ben altijd al een nachtmens geweest Hou zo niet van vroeg opstaan
trouwen?
__________________
Le saluda atentamente,
Diego Velázquez De Cuéllar.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 03:11
Verwijderd
Citaat:
trouwen?
Whahahaha Sgoed hoor lol
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 06:27
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Whahaha jah ik ben altijd al een nachtmens geweest Hou zo niet van vroeg opstaan
Maar dat tijdstip is al geen nacht meer, maar ochtend. En je was toen wakker, dus eigenlijk ben je een ochtend mens, net als ik (Alleen ik ben niet zo'n extreem vroeg ochtend mens al jij ).
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Maar dat tijdstip is al geen nacht meer, maar ochtend. En je was toen wakker, dus eigenlijk ben je een ochtend mens, net als ik (Alleen ik ben niet zo'n extreem vroeg ochtend mens al jij ).
Hahahaha, jah van die kant kan je het ook bekijken Inderdaad 4 u is een beetje extreem vroeg eh Hoe gaat het op school ondertussen? Nieuwe jaar is begonne al een tijdje zeker?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 06:13
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Hahahaha, jah van die kant kan je het ook bekijken Inderdaad 4 u is een beetje extreem vroeg eh Hoe gaat het op school ondertussen? Nieuwe jaar is begonne al een tijdje zeker?
Ik heb nog maar 1 dag school (een lesdag bedoel ik) gehad. Alles is wel weer even wennen hoor, zelfs het (snel) schrijven...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 14:05
DiegoVelázquez
Avatar van DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Citaat:
Whahahaha Sgoed hoor lol


De ochtend begint trouwens pas officieel om 6.00.
__________________
Le saluda atentamente,
Diego Velázquez De Cuéllar.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog maar 1 dag school (een lesdag bedoel ik) gehad. Alles is wel weer even wennen hoor, zelfs het (snel) schrijven...
Ah oke Haha jah zal wel, jah inderdaad het snel schrijven...werd ik ook altijd gek van En wat volgde je nu weer op school?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:


De ochtend begint trouwens pas officieel om 6.00.
Oke, ik d8 altijd rond 5 u, maar 6 u is ook goed Daarom sta ik dus niet graag vroeg op, Brrrr 6 u
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 10:55
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:


De ochtend begint trouwens pas officieel om 6.00.
Dat hangt van de persoon af .
Soms verstaat men onder ochtend ook de tijdperiode van 00.00 uur tot 12.00 uur.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 10:55
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ah oke Haha jah zal wel, jah inderdaad het snel schrijven...werd ik ook altijd gek van En wat volgde je nu weer op school?
5 vwo (gymnasium) . En welke opleiding deed jij alweer? Of werk je al? (Of beide )
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 01:13
DiegoVelázquez
Avatar van DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Citaat:
Dat hangt van de persoon af .
Soms verstaat men onder ochtend ook de tijdperiode van 00.00 uur tot 12.00 uur.
Euh, nee. Dan zou het nooit nacht zijn.

Ochtend: 06:00 - 12:00
Middag: 12:00 - 18:00
Avond 18:00 - 24:00
Nacht: 00:00 - 06:00

Perioden van 1/4 etmaal (6 uur). Vervelende ochtendmensen die mij ook nog eens mijn geliefde nacht af proberen te nemen.
__________________
Le saluda atentamente,
Diego Velázquez De Cuéllar.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 03:46
Verwijderd
Citaat:
5 vwo (gymnasium) . En welke opleiding deed jij alweer? Of werk je al? (Of beide )
En wat is dat precies? Hier in België hebben we andere benamingen Ik volg momenteel geen opleiding, ben zowat op zoek naar werk. Of misschien ga ik toch nog Hogeschool doen, hangt af of het lukt
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 03:52
Verwijderd
Citaat:
Euh, nee. Dan zou het nooit nacht zijn.

Ochtend: 06:00 - 12:00
Middag: 12:00 - 18:00
Avond 18:00 - 24:00
Nacht: 00:00 - 06:00

Perioden van 1/4 etmaal (6 uur). Vervelende ochtendmensen die mij ook nog eens mijn geliefde nacht af proberen te nemen.
Ik heb ook de voorkeur naar nacht Ochtend kan mooi zijn als de zon opkomt, maar dat is hier dan alleen in de zomer
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 08:00
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Euh, nee. Dan zou het nooit nacht zijn.

Ochtend: 06:00 - 12:00
Middag: 12:00 - 18:00
Avond 18:00 - 24:00
Nacht: 00:00 - 06:00

Perioden van 1/4 etmaal (6 uur). Vervelende ochtendmensen die mij ook nog eens mijn geliefde nacht af proberen te nemen.
Hmm.. dus als jij bijvoorbeeld 5.30 uur in de zomer opstaat om naar je werk te gaan en het is al helemaal licht, vind je dat je dan in de nacht opstaat?

Dat voelt voor mij toch echt als ochtend, en volgens mij ook wel voor meer mensen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 08:02
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
En wat is dat precies? Hier in België hebben we andere benamingen Ik volg momenteel geen opleiding, ben zowat op zoek naar werk. Of misschien ga ik toch nog Hogeschool doen, hangt af of het lukt
Hmm... okay dan.

Ik denk dat het bij jullie de ASO heet (en dan met een klassieke taal, Latijn bij mij).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Hmm... okay dan.

Ik denk dat het bij jullie de ASO heet (en dan met een klassieke taal, Latijn bij mij).
Ik had van iemand vernomen dat je nu hier in België met Hogeschool kunt beginnen ook zonder Diploma Secundair, je moet alleen 21 zijn en motivatiebrief inleveren. Dus ik ga het onderzoeken en hoop dat het lukt ^^ Ik wil dan graag Oosterse talen en cultuur gaan doen met als 2 talen: Arabisch & Hindi

Oke, je bent een slimme jongen dus ASO is het Hoogste Niveau hier in Secundair Latijn lijkt me wel een interessante taal, het is leuk zeker om die te leren?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Hmm.. dus als jij bijvoorbeeld 5.30 uur in de zomer opstaat om naar je werk te gaan en het is al helemaal licht, vind je dat je dan in de nacht opstaat?

Dat voelt voor mij toch echt als ochtend, en volgens mij ook wel voor meer mensen.
Dat is inderdaad wel een feit!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 10:01
Verwijderd
Latijn is een hele leuk taal om te leren!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 10:30
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik had van iemand vernomen dat je nu hier in België met Hogeschool kunt beginnen ook zonder Diploma Secundair, je moet alleen 21 zijn en motivatiebrief inleveren. Dus ik ga het onderzoeken en hoop dat het lukt ^^ Ik wil dan graag Oosterse talen en cultuur gaan doen met als 2 talen: Arabisch & Hindi

Oke, je bent een slimme jongen dus ASO is het Hoogste Niveau hier in Secundair Latijn lijkt me wel een interessante taal, het is leuk zeker om die te leren?
Okay, dat zou ik dan zeker wel proberen . Volgens mij is dat hier in Nederland niet mogelijk, maar als de mogelijk daar er is, zeker doen.

Jawel, is wel een leuke taal om te leren. De bijv. Spaanse en Italiaanse taal lijken er heel erg veel op, en zijn met een basis als Latijn een stuk makkelijker te leren dan zonder. Niet dat ik die twee talen heb, maar toch .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Latijn is een hele leuk taal om te leren!
Oke dan
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 19:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dit word een topic met meer dan 500 posts in het welkom gedeelte xD
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Okay, dat zou ik dan zeker wel proberen . Volgens mij is dat hier in Nederland niet mogelijk, maar als de mogelijk daar er is, zeker doen.

Jawel, is wel een leuke taal om te leren. De bijv. Spaanse en Italiaanse taal lijken er heel erg veel op, en zijn met een basis als Latijn een stuk makkelijker te leren dan zonder. Niet dat ik die twee talen heb, maar toch .
Jah ik ga het zeker proberen Hazo, jah als je dan die 2 kent of 1 van, dan zal het al een stuk makkelijker gaan. Maarjah moeilijk gaat ook
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Dit word een topic met meer dan 500 posts in het welkom gedeelte xD
Wahahahah jah waarschijnlijk xD
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 19:40
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Wahahahah jah waarschijnlijk xD
Kathleen zegt inderdaad al heel lang hey!
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 19:49
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dit is ook ongeveer het enige topic waar ik haar naam heb gezien xD
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 20:22
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
ja, ik ook, elke keer dat ik met goede moed dit subforum opende, hopend op nieuwe forummers, maar bedrogen uitkwam met kathleen die zich al een maand aan het voorstellen is
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 03:41
Verwijderd
Whahahahaha xD Jah en, dat is voor als er nieuwe mensen komen Zo kunnen zij me ook leren kennen he Hahahahah LOL
Enjah ik Post voorlopig alleen maar hier, omdat ik het zo druk heb ook op andere forum en sites -.-
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:08
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Dit word een topic met meer dan 500 posts in het welkom gedeelte xD
Inderdaad. Maar gelukkig wordt er niet moeilijk over gedaan .
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 06:08
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Jah ik ga het zeker proberen Hazo, jah als je dan die 2 kent of 1 van, dan zal het al een stuk makkelijker gaan. Maarjah moeilijk gaat ook
Dit deel snapte ik niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Dit deel snapte ik niet helemaal...
Ah daar bedoelde ik mee i.v.m. dat Spaans en Italiaans als je dat kent dat het er erg op lijkt, dat het dan mss makkelijker gaat Maar ook zonder zal het wel lukken he
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 22:43
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Whahahahaha xD Jah en, dat is voor als er nieuwe mensen komen Zo kunnen zij me ook leren kennen he Hahahahah LOL
Enjah ik Post voorlopig alleen maar hier, omdat ik het zo druk heb ook op andere forum en sites -.-
Iedereen van W&V kent je inmiddels :')
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 06:10
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ah daar bedoelde ik mee i.v.m. dat Spaans en Italiaans als je dat kent dat het er erg op lijkt, dat het dan mss makkelijker gaat Maar ook zonder zal het wel lukken he
Nee.




































Just kidding, tuurlijk gaat het wel lukken...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 22:23
DiegoVelázquez
Avatar van DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Citaat:
Hmm.. dus als jij bijvoorbeeld 5.30 uur in de zomer opstaat om naar je werk te gaan en het is al helemaal licht, vind je dat je dan in de nacht opstaat?

Dat voelt voor mij toch echt als ochtend, en volgens mij ook wel voor meer mensen.
ja, dan sta ik in de nacht op. je natuurlijk wel merken dat ochtend wordt door dat de zon langzaam op begint te komen. zelfde als 17:30 in de winter als avond aan kan voelen omdat het al donker is.
__________________
Le saluda atentamente,
Diego Velázquez De Cuéllar.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 22:24
DiegoVelázquez
Avatar van DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Citaat:
ja, dan sta ik in de nacht op. je natuurlijk wel merken dat ochtend wordt door dat de zon langzaam op begint te komen. zelfde als 17:30 in de winter als avond aan kan voelen omdat het al donker is.
idd
__________________
Le saluda atentamente,
Diego Velázquez De Cuéllar.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 06:09
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Zo, de (bijna) dubbelpost gaf voor mij de doorslag om het met jou eens te zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:37
DiegoVelázquez
Avatar van DiegoVelázquez
DiegoVelázquez is offline
Citaat:
Zo, de (bijna) dubbelpost gaf voor mij de doorslag om het met jou eens te zijn...
Eens? We hebben het hier niet over meningen, ik verkondig slechts feiten.
__________________
Le saluda atentamente,
Diego Velázquez De Cuéllar.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 21:06
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Eens? We hebben het hier niet over meningen, ik verkondig slechts feiten.
Mjah, 'eens' niet echt, nee. 't Klopt wat je zegt, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Iedereen van W&V kent je inmiddels :')
Jah sgoed toch
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Nee.




































Just kidding, tuurlijk gaat het wel lukken...

Hahaha Dan is het goed!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd.
Verwijderd
500 01-03-2004 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.