Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 22:05
isabellexkus
isabellexkus is offline
iemand tips?
p.s moet 32 wegen ben nu al 44 dus ik wil echt ff goeie tips
xx
Oud 14-01-2012, 22:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoezo 'moet' je 32 wegen? Moet je echt 32 wegen, en heb je oprecht overgewicht, of vind je dat dat moet omdat je dat drie jaar geleden ook woog en modellen immers (ook) eng dun zijn?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 14-01-2012, 22:22
isabellexkus
isabellexkus is offline
Citaat:
Hoezo 'moet' je 32 wegen? Moet je echt 32 wegen, en heb je oprecht overgewicht, of vind je dat dat moet omdat je dat drie jaar geleden ook woog en modellen immers (ook) eng dun zijn?
ik ben veel te dik hoor , ik wil ongeveer 35 wegen denk ik want dan heb ik bmi van 14 , maar weet niemand tips?
Oud 14-01-2012, 22:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
ik ben veel te dik hoor , ik wil ongeveer 35 wegen denk ik want dan heb ik bmi van 14 , maar weet niemand tips?
Huhu, een bmi van 14 is ondergewicht enzo.

Maar nog eens, wat zijn je leeftijd en lengte? Of post anders een foto waarop we het kunnen beoordelen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 14-01-2012, 22:31
isabellexkus
isabellexkus is offline
Citaat:
huhu, een bmi van 14 is ondergewicht enzo.

Maar nog eens, wat zijn je leeftijd en lengte? Of post anders een foto waarop we het kunnen beoordelen.
13, 164
Oud 14-01-2012, 23:23
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Sorry hoor maar probeer je nou onze forummers voor de gek te houden met je lulverhalen? Net nog in het topic seksualiteit vind je het erg dat je vriend zeurt over pijpen en dat jij dat niet wilt. In dat topic vermeld je dat jij 17&je vriendje 18 is of andersom. en hier ben je 13? wat probeer je ons nou wijs te maken...

Net even gekeken of het wel dezelfde isabellexkus was , Ja , alleen het topic van het pijpen is snel verwijderd. wel heel toevallig. Misschien dat Beheerders het verwijderde topic altijd nog kunnen bekijken ter geschiedenis dat zei liegt (niet dat het nodig is) maar sorry meid , ik ga je niet meer helpen op topics want je bent gewoon een persoon die aandacht wilt.

Laatst gewijzigd op 14-01-2012 om 23:30.
Oud 14-01-2012, 23:38
Annett
Annett is offline
woow, dit is niet helemaal goed hoor.
Oud 14-01-2012, 23:41
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Nee , dat ze naar zo weinig Kilo's wil is gewoon niet normaal. En dat ze nu zegt dat ze 13 is ipv 18 volgens haar Seksualiteit topic is ook niet normaal. Beter gaat ze gewoon even kijken welk gewicht ze moet hebben ipv dat ze zomaar naar een gewicht gaat streven dat helemaal niet goed is. Misschien is dit ook wel een onzin topic..
Oud 15-01-2012, 08:32
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
The curious case of isabellexkus?
Oud 15-01-2012, 11:33
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Sorry hoor maar probeer je nou onze forummers voor de gek te houden met je lulverhalen? Net nog in het topic seksualiteit vind je het erg dat je vriend zeurt over pijpen en dat jij dat niet wilt. In dat topic vermeld je dat jij 17&je vriendje 18 is of andersom. en hier ben je 13? wat probeer je ons nou wijs te maken...

Net even gekeken of het wel dezelfde isabellexkus was , Ja , alleen het topic van het pijpen is snel verwijderd. wel heel toevallig. Misschien dat Beheerders het verwijderde topic altijd nog kunnen bekijken ter geschiedenis dat zei liegt (niet dat het nodig is) maar sorry meid , ik ga je niet meer helpen op topics want je bent gewoon een persoon die aandacht wilt.
Dit viel mij ook al op, maar je was me voor.
Oud 15-01-2012, 12:03
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ja , haha gelukkig dat als ik er niet mee kwam dat jij er dan wel mee kwam. Ik geloof dit meisje niet , morgen is ze 16 en koopt ze een brommer en vraagt ze welke ze moet nemen.
Oud 15-01-2012, 14:11
isabellexkus
isabellexkus is offline
Citaat:
Nee , dat ze naar zo weinig Kilo's wil is gewoon niet normaal. En dat ze nu zegt dat ze 13 is ipv 18 volgens haar Seksualiteit topic is ook niet normaal. Beter gaat ze gewoon even kijken welk gewicht ze moet hebben ipv dat ze zomaar naar een gewicht gaat streven dat helemaal niet goed is. Misschien is dit ook wel een onzin topic..
het was een vraag van mn zus hoor dat over die pijpen ;p
Oud 15-01-2012, 14:16
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ja , had ik ook gezegd als ik in een situatie zoals dit zat. Wist dat je zoiets zou zeggen, geloof er niks van. Aangezien je in een ander topic ook had vermeld dat je ging verhuizen met alleen je moeder
Oud 15-01-2012, 14:30
Verwijderd
Ja, op deze manier gaat het natuurlijk helemaal nergens meer over. Topic gaat dicht, als TS serieus nog vragen heeft over afvallen kan dat ook in het Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27
Pluis
397 03-04-2014 21:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Afval bestaat straks niet meer
Love & Peace
19 28-01-2008 16:00
Lichaam & Gezondheid Afvallen
J3s
3 10-10-2005 14:48
Lichaam & Gezondheid Blijven afvallen?!
Giovanna
17 29-03-2004 09:15
Werk, Geld & Recht Afval kost geld
Snakeboy
7 18-11-2003 17:34
Lichaam & Gezondheid Ik heb een vriendin die wil afvallen!
Jessica K.
7 09-06-2002 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.