Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 18:23
Elii_music
Elii_music is offline
Ik vroeg me af of iemand enig idee heeft of dit te maken heeft met afwijkingen in neustussenschot of neusbijholte.. :
Want ik heb namelijk sinds 2 week of langer, aan beide kanten van mijn neustussenschot rode plekjes aan de onderkant, en het voelt soms ook best droog aan.. En verder als ik bijv mn neustussenschot een beetje naar rechts doe met m'n hand dan lijkt het net of daar een scheurtje ziet waardoor ik m'n echte neusbotje kan zien, ik vindt het er echt heel eng uit zien.. Of is dit normaal? Heel soms komt er ook klein beetje bloed van de zijkanten (scheurtjes) als ik m'n neus ga snuiten. Het prikt soms ook wel een beetje als ik bijv m'n mond naar beneden doe, dus bijv als je lippenstift op doet en dan je lippen tegen elkaar aan wrijft. Ik heb op internet gezocht naar afwijkingen bij neustussenschot bijvoorbeeld, dan krijg je alleen maar oplossingen die te maken hebben met een operatie en stel dat ik iets heb wat daarmee te maken heeft dan mag ik er niet lang mee wachten ofz staat er anders zakt m'n neus inelkaar ofzo???

Heeft er iemand enig idee wat het kan zijn? Of het echt heel erg iets is, of dat het vanzelf over zal gaan..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 20:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Als je het daadwerkelijke neusbot kunt zien, als in 'blootgesteld aan de lucht' is er toch wel iets goed mis lijkt me. Als je bedoeld dat wanneer je je neus naar een kant trekt, je het harde stuk kan zien omdat dat op zijn plek blijft en dan afsteekt, nee, dat is normaal, dat heeft iedereen.

Maar de rest klinkt eerder gewoon als een geïrriteerde neus. Praat er wellicht eens met de huisarts over?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 08:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nah, dit verhaal klinkt meer als gewoon wat irritatie aan de huid, en die wondjes kunnen nog prima helen. ben je toevallig ook verkouden en heb je veel je neus moeten snuiten de laatste tijd?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 21:02
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
kan ej het botje zien onder de huid of daadwerkelijk het kraakbeentje zelf? want dan is er idd iets goed mis maar kdenk dat iemand daar wel redelijk snel mee naar de dokter zal gaan tkan idd zijn dat je hudi daar wat gevoeliger is aan het koude weer, en dat het geirriteerd is... goed smeren ! (:
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 14:16
Elii_music
Elii_music is offline
Citaat:
Nah, dit verhaal klinkt meer als gewoon wat irritatie aan de huid, en die wondjes kunnen nog prima helen. ben je toevallig ook verkouden en heb je veel je neus moeten snuiten de laatste tijd?
Ja ben idd verkouden.. En vaak als ik moet snuiten komt er ook wat bloed bij
Hm hoop echt dat het alleen wat irritatie is en niet erger
En als ik tijd niet snuit dan droogt dat op ofz en zie je stukjes heel vies :$
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 16:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja dan is het gewoon kapot door de verkoudheid. Wacht gewoon ff af tot je verkoudheid is. Het laagje huid van je neustussenschot is niet zo dik én als je daar een wondje hebt schijnt het vaak wat wittig door, wil niet zeggen dat je gelijk al tot op het kraakbeen zit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 17:06
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
dat bloed erbij is gewoon door een mega zware verkoudheid, m'n moeder had het deze week nog, niets om je zwaar zorgen om te maken
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.