Oud 27-08-2012, 22:24
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik ben boos. Ik ben boos op veel mensen en vooral de hedendaagse maatschappij, ik word er gek van. Alles draait om geld, alles draait om status en iedereen heeft al een oordeel over elkaar klaar voordat ze iemand echt kennen of zelfs maar gesproken hebben. Ikzelf begrijp dit niet. Ik oordeel pas over iemand als ik diegene ken. Ik maak geen onderscheid tussen ras, uiterlijk, inkomen, baan en al die andere factoren.

Waarom oordelen mensen? Mensen worden in bepaalde landen opgepakt omdat ze enkel voor hun mening uitkomen, een land domineert een groot gedeelte van de maatschappij en hebben enkel slechte bedoelingen maar niemand ziet dit in. Iedereen neemt en neemt en geeft niet terug. En school, daar beoordelen ze je niet op je kennis, maar op wat voor cijfers je haalt. Hoe je deze behaalt boeit ze niks. Iemand die voldoende kennis bezit om een VWO+ diploma te behalen, word gedegradeerd naar een lager niveau omdat ze hun kennis niet goed gebruiken en lage cijfers halen en iemand die niks weet maar zijn mooie rapportje krijgt door oneerlijkheden zoals het gebruiken van spiekbriefjes word de hemel ingeprezen. Waarom word men geprezen door schurkenstreken en worden de echte goede mensen behandeld als minderwaardig volk?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2012, 23:19
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik vind dat je nogal generaliseert en veel mensen over een kam scheert (maar ik ben niet zo gauw boos)


Mensen prijzen schurken niet aan, maar als iemand met een korte route ergens kan komen (en blijven) is dat op zich wel als positief te zien.

Cijfers zijn er om je kennis te testen, als je deze niet kan tonen heb je aan (onbereikbare) kennis niet zo veel en is de weg naar VWO+ wat langer, sorry.
Het is hetzelfde met geld, als je niet spaart kun je geen dure dingen kopen, tenzij je steelt, maar dan loop je vast een keer tegen de lamp.

Over spiekbriefjes, tsja, ik vraag me wel vaker af waarom ik bepaald formules uit mijn hoofd moet kennen. Op mijn werk heb ik alle formules die ik nodig heb in Excel gezet, mijn kennis gebruik ik om deze juist toe te passen. Het is misschien een gebrek aan (hoofdelijke) kennis (van de formules) maar ik word er niet dommer van.
Aan de andere kant verwacht ik van politici wel dat ze direct beschikbare kennis van de wereld /historie hebben, die kunnen geen spiekbriefjes gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 11:06
Verwijderd
Waarom ben je boos op de maatschappij? En.. wat helpt het? Ik ben zelf uiteindelijk wel teleurgesteld, maar zie ook dat dit het resultaat is van onze geschiedenis en hoe we nu samenleven. Er is altijd systeem nodig geweest om de boel in goede banen te leiden. Die systemen zijn niet waterdicht, maar vervullen wel hun doel. Een diploma betekent normaliter kennis over een bepaald gebied. Een snelle manier om te bewijzen wat je kunt ('ik heb een vwo-diploma', 'oh dus deze persoon hier voor me kan dit, dit, dit, ok.'). Maar ik (en velen met mij) weet ook dat er ook randdebielen zijn die diploma's behalen en dat niet iedereen zonder diploma, de kennis níet heeft. Dat geldt eigenlijk voor alles in de maatschappij, het gaat om gemiddelden. En individuen kunnen daar zowel voor- als nadelen aan ondervinden.

Van jou hoor ik vooral hoe ontzettend oneerlijk die uitzonderingen van het gemiddelde zijn. Da's waar. Dan kun je het systeem aanpassen om minder uitzonderingen te hebben, als je je daarmee wilt bemoeien. Je kunt ook proberen er zelf geen nadelen aan te ondervinden. Het systeem gebruiken om te laten zien wie jij bent.

Heb jij toevallig zélf je kennis niet goed gebruikt? Kennis moet je ook juist kunnen inzetten dus aan dit 'degraderen' is niks oneerlijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 11:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Maak je geen zorgen, die boosheid gaat wel weg na je puberteit.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom oordelen mensen?
Waarom oordeel jij over mensen die oordelen?

En inderdaad, gaat wel over zodra je wat ouder bent. Verder staat er een hoop onzin in het stukje natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 12:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op W&L
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 13:44
Verwijderd
Ik geef je grotendeels gelijk, dikwijls zijn mensen jaloers op anderen en denken ze alleen maar aan hun eigen belang. En dan heb ik het zowel over de vakbonden die zitten te zagen en constant gaan staken als over veel uberkapitalisten die stinkend rijk worden met het uitbuiten van anderen. Politici zijn ook dikwijls bezig gewoon met hun tegenstanders de grond in te boren in plaats van te erkennen dat ze gelijk hebben en samen te werken. En dan zijn er nog van die marginalen die handtassen stelen en zo.
Maar de mens is uiteindelijk gewoon maar een diersoort, en het zijn de zwaksten van de kudde die opgegeten worden, en de sterksten die de beste partner krijgen en zo. Samengevat: iedereen die met anderen lacht of onrecht aandoet is eigenlijk gewoon zelf een loser die zich denkt te moeten opwerken. Dat is niet eerlijk of zo, maar zo is de wereld nu eenmaal, het is menselijk en niemand is perfect. De enige oplossingen zijn Boeddhist worden, trots zijn op jezelf en alcohol.

Trouwens, om Einstein te citeren "[I do not] carry such information in my mind since it is readily available in books. ...The value of a college education is not the learning of many facts but the training of the mind to think." Het probleem is dat ze wel testen en examens moeten doen om leerlingen te motiveren. Het systeem is niet perfect zoals je zelf al zei, maar er is geen alternatief en ze moeten ook wel ergens een onderscheid kunnen maken tussen goede en slechte leerlingen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
De enige oplossingen zijn Boeddhist worden, trots zijn op jezelf en alcohol.
....wat
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 15:21
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Surprise surprise.
Zo is de wereld altijd al geweest, maar dan in andere opzichten.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 16:35
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Maak je geen zorgen, die boosheid gaat wel weg na je puberteit.
Dat het bij jou zo is gelopen, wil niet zeggen dat het zo bij iedereen zal zijn.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 16:36
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
IAan de andere kant verwacht ik van politici wel dat ze direct beschikbare kennis van de wereld /historie hebben, die kunnen geen spiekbriefjes gebruiken.
waarom niet? Die zijn toch ook gewoon mensen?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 16:47
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Maar de mens is uiteindelijk gewoon maar een diersoort, en het zijn de zwaksten van de kudde die opgegeten worden, en de sterksten die de beste partner krijgen en zo. ..
Dit is dus het probleem!


Citaat:
Samengevat: iedereen die met anderen lacht of onrecht aandoet is eigenlijk gewoon zelf een loser die zich denkt te moeten opwerken. Dat is niet eerlijk of zo, maar zo is de wereld nu eenmaal, het is menselijk en niemand is perfect..
spreekt dit niet je bovenstaande? Als zoeits bestaat als een zwakke mens en dat het logisch is dat die het niet zo ver kan schoppen, dan is het logisch en eerlijk dat hij een beetje meeloopt om zich te verhogen. Of moet hij van jou maar accepeteren dat hij een zwakke dier is?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 17:18
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
waarom niet? Die zijn toch ook gewoon mensen?
Dat sowieso niet..
Ik verwacht van (bijvoorbeeld) een politicus dat hij beslissingen neemt op basis van historie, ervaring, kennis etc. etc. Als deze man voor elke beslissing zich eerst nog moet gaan inlezen over historie heeft 'ie al verloren van zijn mede-politici die wel die kenis paraat hebben. Net als dokters, hebben ze meestal geen tijd om zich bij elke situatie eerst relevante boeken te vinden en door te nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Dit is dus het probleem!
Wat is het probleem?

Citaat:
spreekt dit niet je bovenstaande? Als zoeits bestaat als een zwakke mens en dat het logisch is dat die het niet zo ver kan schoppen, dan is het logisch en eerlijk dat hij een beetje meeloopt om zich te verhogen. Of moet hij van jou maar accepeteren dat hij een zwakke dier is?
Wat is daar eerlijk aan?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 18:03
Endorsed
Endorsed is offline
Citaat:
Ik maak geen onderscheid tussen ras, uiterlijk, inkomen, baan en al die andere factoren.
Doe je wel, of je hebt onderweg een stukje evolutie gemist ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 20:30
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Wat is het probleem??
Mensen denken dat alleen de sterke mensen mogen en kunnen overleven. Een voorbeeld: ik las laatst dat de ouders van een meisje haar vriend weigerden omdat hij een bochel heeft (hij ziet er niet 'mooi'uit). Dat was voor de vader genoeg om 2 opties voor zijn dochter te geven, of dumpen of het huis uit/geen contact meer met familie. Het meisje koos voor haar ouders. Ik vind dit afschuwelijk: alsof lelijke jongens geen goede partner voor zijn dochter kunnen vormen. En je weet wat de mens aan het etiket 'mooi' hangt, namelijk intelligent, aardig, sociaal etc. Lelijk is gelijk aan associaal, dom etc.

Verder heb je het probleem van veel ouders. Die pushen en dwingen hun kinderen om minstens havo te halen , alsof ze met vmbo nooit gelukkig kunnen worden. Want uiteindelijk zegt elk ouder, als mijn kind maar gelukkig is. Hoe kan een kind gelukkig zijn als hij/zij boven zijn vermogen moet gaan presteren. Natuurlijk is er geen enkel probleem om je kind te blijven motiveren om hoger op te komen. Maar ik vind het pijnelijk als een kind een sitoscore en een advies voor het vmbo heeft gekregen, dat ouders toch blijven zeuren. Want dan zeg je in het gezicht van je kind: want een domme ben je toch!

Ik wil niet zeggen dat de sitoscore alles zegt over het vermogen van wat een kind kan of dat leerkrachtenniet bewust of onbewust het kind lager inschatten dan het werkelijk kan, want dat gebeurt natuurlijk ook wel. Het gaat erom dat het kind niet te veel stress ervaart alsof zijn/haar leven afhangt van het advies en de score.



Citaat:
Wat is daar eerlijk aan?
Hij is toch een loser door de natuur, laat hem dan eens meeliften: dat maakt het evenwichtiger.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 20:37
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Dat sowieso niet..
Ik verwacht van (bijvoorbeeld) een politicus dat hij beslissingen neemt op basis van historie, ervaring, kennis etc. etc. Als deze man voor elke beslissing zich eerst nog moet gaan inlezen over historie heeft 'ie al verloren van zijn mede-politici die wel die kenis paraat hebben. Net als dokters, hebben ze meestal geen tijd om zich bij elke situatie eerst relevante boeken te vinden en door te nemen.
nou een dokter bespreekt een probleem wel met zijn collega's, het dus dan net of hij er boeken bij haalt

Verder hebben politici meer tijd dan je denkt. Politiek moet de maatschappij weerspiegelen, de overgrote meerderheid van de bevolking is lage opgeleid.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Mensen denken dat alleen de sterke mensen mogen en kunnen overleven. Een voorbeeld: ik las laatst dat de ouders van een meisje haar vriend weigerden omdat hij een bochel heeft (hij ziet er niet 'mooi'uit). Dat was voor de vader genoeg om 2 opties voor zijn dochter te geven, of dumpen of het huis uit/geen contact meer met familie. Het meisje koos voor haar ouders. Ik vind dit afschuwelijk: alsof lelijke jongens geen goede partner voor zijn dochter kunnen vormen. En je weet wat de mens aan het etiket 'mooi' hangt, namelijk intelligent, aardig, sociaal etc. Lelijk is gelijk aan associaal, dom etc.
Dat denken mensen helemaal niet collectief. Dat verschilt per gezin en met name in de regio of cultuur waarin je bent opgegroeid. Er zijn zoveel landen die geen fuck geven over hoe lief en aardig een eventuele partner voor hun zoon/dochter is. Is dat fout? Mwa, dat hangt er maar vanaf hoe je er tegenaan kijkt.
Citaat:
Verder heb je het probleem van veel ouders. Die pushen en dwingen hun kinderen om minstens havo te halen , alsof ze met vmbo nooit gelukkig kunnen worden. Want uiteindelijk zegt elk ouder, als mijn kind maar gelukkig is. Hoe kan een kind gelukkig zijn als hij/zij boven zijn vermogen moet gaan presteren. Natuurlijk is er geen enkel probleem om je kind te blijven motiveren om hoger op te komen. Maar ik vind het pijnelijk als een kind een sitoscore en een advies voor het vmbo heeft gekregen, dat ouders toch blijven zeuren. Want dan zeg je in het gezicht van je kind: want een domme ben je toch!
Hoeveel ouders dan dat dan precies? Ik zal niet ontkennen dat het gebeurt, maar je doet het nu lijken alsof bovenstaande tegenwoordig de norm is. Wederom verschilt dat per gezin/regio/cultuur/whatever, maar het is niet alsof het een epidemie is.
Citaat:
Ik wil niet zeggen dat de sitoscore alles zegt over het vermogen van wat een kind kan of dat leerkrachtenniet bewust of onbewust het kind lager inschatten dan het werkelijk kan, want dat gebeurt natuurlijk ook wel. Het gaat erom dat het kind niet te veel stress ervaart alsof zijn/haar leven afhangt van het advies en de score.
cito*

En ach, een beetje stress voor een kind kan geen kwaad lijkt me. In het latere leven krijgt hij er genoeg mee te maken, genoeg motivatie om alvast een beetje te oefenen. Maar nogmaals, wat jij beschrijft lijkt me niets anders dan een bepaalde visie over hoe je een kind moet opvoeden. Dat verschilt nou eenmaal per persoon en de één is niet per definitie beter dan de ander. Het verschilt gewoon.

Citaat:
Hij is toch een loser door de natuur, laat hem dan eens meeliften: dat maakt het evenwichtiger.
Maakt wat evenwichtiger?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2012, 22:38
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Dat denken mensen helemaal niet collectief. Dat verschilt per gezin en met name in de regio of cultuur waarin je bent opgegroeid. Er zijn zoveel landen die geen fuck geven over hoe lief en aardig een eventuele partner voor hun zoon/dochter is. Is dat fout? Mwa, dat hangt er maar vanaf hoe je er tegenaan kijkt.?
Het is een voorbeeld uit een Nederlandse familie. Verder is het zo dat de meeste van ons allemaal te kampen hebben met vooroordelen. Ze zeggen wel in de eerste seconden wordt er een beeld gevormd over iemand, het kan nog aangepast worden, maar dat gebeurt alleen als we het écht verkeerd hadden. Het belijft afschuwelijk dat men aan de hand van uiterlijk concludeert wat voor persoon iemand is. En dat het zo ver gaat dat je dochter dwingt om hem te dumpen, daar heb ik geen woorden voor.

Citaat:
Hoeveel ouders dan dat dan precies? Ik zal niet ontkennen dat het gebeurt, maar je doet het nu lijken alsof bovenstaande tegenwoordig de norm is. Wederom verschilt dat per gezin/regio/cultuur/whatever, maar het is niet alsof het een epidemie is.
Het is geen epidemie, maar dat hoeft het niet te zijnn om zorgen te baren. Elke kind is er één.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 07:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gewoon op tv komen, dan maakt het niet uit hoe dom of lelijk je bent.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 22:28
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Gewoon op tv komen, dan maakt het niet uit hoe dom of lelijk je bent.
in welke programma, man bijt hond?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
in welke programma, man bijt hond?
Idols.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 16:31
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Idols.
Haha ze zullen wel denken dat ik ze kom opblazen
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 20:33
Verwijderd
De wereld is naar en oneerlijk. Daarom.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 07:28
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
De wereld is naar en oneerlijk. Daarom.
Totdat jij in de stoel zit van een bankdirecteur, dan valt het allemaal wel mee. Hoewel, dan zijn er ook altijd nog aandeelhouders die nog meer krijgen en nog minder doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2012, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Totdat jij in de stoel zit van een bankdirecteur, dan valt het allemaal wel mee. Hoewel, dan zijn er ook altijd nog aandeelhouders die nog meer krijgen en nog minder doen..
De wereld is altijd naar en oneerlijk. De vraag is meer hoe je kunt ontsnappen door je in een illusie te storten. De illusie van bankdirecteur is wellicht niet zo'n verkeerde (hoewel..!)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 14:38
Verwijderd
zo werkt de wereld nou eenmaal. Als het niet zo zou gebeuren zou het hier dadelijk communistisch worden, net als Noord-Korea.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 14:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
zo werkt de wereld nou eenmaal. Als het niet zo zou gebeuren zou het hier dadelijk communistisch worden, net als Noord-Korea.
Hoe werkt het dan in Noord-Korea?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 15:42
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Over spiekbriefjes, tsja, ik vraag me wel vaker af waarom ik bepaald formules uit mijn hoofd moet kennen. Op mijn werk heb ik alle formules die ik nodig heb in Excel gezet, mijn kennis gebruik ik om deze juist toe te passen. Het is misschien een gebrek aan (hoofdelijke) kennis (van de formules) maar ik word er niet dommer van.
Aan de andere kant verwacht ik van politici wel dat ze direct beschikbare kennis van de wereld /historie hebben, die kunnen geen spiekbriefjes gebruiken.
Even offtopic, formules moet je ook niet uit je hoofd leren. Wel moet je de formules leren begrijpen om ze later zelf toe te passen, maar dat is heel wat anders dan formules onthouden zonder dat je enig idee hebt wat er daadwerkelijk staat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 15:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
zo werkt de wereld nou eenmaal. Als het niet zo zou gebeuren zou het hier dadelijk communistisch worden, net als Noord-Korea.
Noord-Korea ligt toch ook in deze wereld of is het tegenwoordig in een andere dimensie?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Noord-Korea ligt toch ook in deze wereld of is het tegenwoordig in een andere dimensie?
Nou ja, we maken wel onderscheid tussen eerste-, tweede- en derdewereldlanden...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 14:44
Verwijderd
NK is alledrie die termen in één.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 14:53
Bamboestokje
Avatar van Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Ik ben boos. Ik ben boos op veel mensen en vooral de hedendaagse maatschappij, ik word er gek van. Alles draait om geld, alles draait om status en iedereen heeft al een oordeel over elkaar klaar voordat ze iemand echt kennen of zelfs maar gesproken hebben. Ikzelf begrijp dit niet. Ik oordeel pas over iemand als ik diegene ken. Ik maak geen onderscheid tussen ras, uiterlijk, inkomen, baan en al die andere factoren.

Waarom oordelen mensen? Mensen worden in bepaalde landen opgepakt omdat ze enkel voor hun mening uitkomen, een land domineert een groot gedeelte van de maatschappij en hebben enkel slechte bedoelingen maar niemand ziet dit in. Iedereen neemt en neemt en geeft niet terug. En school, daar beoordelen ze je niet op je kennis, maar op wat voor cijfers je haalt. Hoe je deze behaalt boeit ze niks. Iemand die voldoende kennis bezit om een VWO+ diploma te behalen, word gedegradeerd naar een lager niveau omdat ze hun kennis niet goed gebruiken en lage cijfers halen en iemand die niks weet maar zijn mooie rapportje krijgt door oneerlijkheden zoals het gebruiken van spiekbriefjes word de hemel ingeprezen. Waarom word men geprezen door schurkenstreken en worden de echte goede mensen behandeld als minderwaardig volk?
Dit gebeurt lang niet altijd hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 21:00
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
lolol was dit topic helemaal vergeten
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 07:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
En, ben je nog steeds boos?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 07:50
Verwijderd
Dat gaat wel weer weg.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-10-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
lolol was dit topic helemaal vergeten
Kan je nagaan hoe boos je daadwerkelijk bent...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 14:32
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Natuurlijk is het jammer dat sommige over lijken gaan voor geld maar ja het gewoon een kwestie van

Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 14:44
Verwijderd
En van:

Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 14:54
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Dat sowieso.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso.
Dat lijkt me het belangrijkste zelfs.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Vliegtuig maatschappijen. Met welke gevlogen en wat zijn je ervaringen
Marusio
3 13-02-2014 15:41
Psychologie Voor alle hooggevoelige mensen...
Egoconstructie
74 03-07-2010 18:18
Psychologie depressie komt door de maatschappij?
thinky
49 14-11-2005 10:04
Psychologie maatschappij
Verwijderd
11 13-07-2004 23:39
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vul deze (coole enquete in en je maakt mij blij en heb eeninvloed op onze samenleving
Miriam Blauw
1 13-02-2002 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.