Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2012, 16:39
SweetGirl___
Avatar van SweetGirl___
SweetGirl___ is offline
Ik had onlangs een boek gelezen die over zulke onderwerpen gaat.
Ik las het gewoon uit nieuwsgierigheid.
Er stonden een paar oefeningen op van hoe je een buitenlichamelijke ervaring kunt opwekken dat 100 % veilig was. Ik geloofde er toen niks van maar wou het toch proberen uit nieuwsgierigheid. De oefening was om half te gaan liggen en heel rustig adem halen, terwijl je lichaam rust moet je je focussen op één bepaald voorwerp en ernaar blijven kijken en visualiseren dat je ernaar wordt aangetrokken. Na een tijdje als je blijft kijken begint alles wazig te worden en dan voel je hoe je langzaam je lichaam uitglijdt. Ik raakte in hevige paniek en stopte ermee. De volgende dag wou ik het toch doen en weten of het echt bestaat. Dus ik deed de oefening opnieuw en focuste me op de lamp die wat voor me stond. Ineens had ik weer het gevoel dat ik langzaam naar voren ging en tot mijn grootste schok bevond ik me buiten mijn lichaam. Het gebeurde heel snel. Ik zag mezelf liggen, lijkbleek en raakte in paniek. Ik werd schuddend terug in mijn lichaam wakker. Ik kan het met niemand erover hebben want ze geloven me niet of denken dat ik heb gedroomd terwijl ik wakker was toen het gebeurde en het bewust deed.

Mijn vraag is heeft er iemand van jullie al zo'n ervaring gehad en weet je er wat meer over?
__________________
Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet
je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.

Laatst gewijzigd op 19-10-2012 om 18:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2012, 18:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ja, dit is heel normaal als je lichaam in slaap valt en je hoofd nog een soort van bij is. Op een gegeven moment ga je ook hallucineren. Is niks raars, hoort er gewoon bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.