Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 22:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Arafat in intensive care due to sudden deterioration in health

By Ze'ev Schiff, Haaretz Correspondent, Haaretz Service and Reuters

The health of Palestinian Authority Chairman Yasser Arafat seriously deteriorated Wednesday night.
He was placed in an intensive-care unit at the French military hospital where he is being treated.

Arafat was flown to France for treatment last Friday after his health worsened.

The sudden deterioration came a few hours after Leila Shahid, the Palestinians' permanent envoy to Paris, reiterated that doctors carrying out tests on Arafat in the suburb of Clamart, southwest of Paris, had ruled out leukemia or any other form of cancer and said his health was improving.

"We are happy that his health is getting better." she said. "Now we have to continue the examinations to find the reason for his general fatigue and the weakness of his blood. But I think we are going in the right direction."

Arafat says he hopes Bush will adopt new peace policy
Arafat hopes United States President George W. Bush will adopt a new "policy of peace" in the Middle East, an aide said on Wednesday.

Shahid told LCI television in Paris she was worried by the prospect of a second term for Bush because he had conducted what she called a policy of war.

"I think that, like all Palestinians, he [Arafat] is waiting to see what President Bush is going to do to revert to a policy of peace rather than a policy of war," Shahid said as television network projections showed Bush edging towards victory.

"I am worried because President Bush has for four years been in charge of the American administration that has conducted a policy of war more than a policy of peace and which decided to put the peace process in a freezer for the last four years."

She added: "What worries me is that in this second term the desire to see a new American president, a new government continuing the peace process is not being fulfilled."

Shahid said there was a big difference between Bush and his Democratic challenger John Kerry on foreign policy but did not say elaborate.

Aides said on Tuesday that Arafat was followin the election but had refused to be drawn on whether he preferred Bush or Kerry.

The U.S. has tried to freeze the Palestinian leader out of the picture in the Middle East conflict.

Israel accuses Arafat of fomenting violence in an uprising that began in 2000, something Arafat denies.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/497138.html
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Oud 03-11-2004, 23:50
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Tja... Arafat was natuurlijk een schoft, maar de laaste jaren vrijwel onschadelijk. Ik hoop niet dat er een een of andere extremistische hamas imbiciel komt te zitten hierna.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 03-11-2004, 23:53
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Hoezo was Arafat natuurlijk een schoft?
Oud 03-11-2004, 23:57
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Kom op zeg... ben ik soms een soort Google? Zie ik eruit als een zoekmachine? Doe eens zelf wat research voordat je iets vraagt. Het is heel simpel.

Hier is een handige link waar je waarschijnlijk wel wat info kan vinden:

www.google.com
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 04-11-2004, 00:00
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
ik ken de geschiedenis van die man, en volgens mij eeft ie niets gedaan om zoals jij hem noemt, benoemt te worden. Dus vraag ik aan jou waarom je hem een schoft noemt.
Oud 04-11-2004, 00:05
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Arafat zou geen schoft zijn als die smerige zionisten het land van zijn volk niet ingepikt hadden (of hadden gekregen, om het maar politiek correct te zeggen)
Oud 04-11-2004, 00:13
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 04-11-2004 @ 01:05 :
Arafat zou geen schoft zijn als die smerige zionisten het land van zijn volk niet ingepikt hadden (of hadden gekregen, om het maar politiek correct te zeggen)
Dat lijkt me een slecht excuus.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 04-11-2004, 00:18
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
slecht excuus voor wat, deze man heeft is een keer de nobelprijs voor de vrede gewonnen, die krijg je niet zomaar.
Oud 04-11-2004, 00:24
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
kut
__________________
i create glitches with my voice
Oud 04-11-2004, 00:26
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 04-11-2004 @ 01:18 :
slecht excuus voor wat, deze man heeft is een keer de nobelprijs voor de vrede gewonnen, die krijg je niet zomaar.

kom op zeg de nobel prijs voor de vrede is toch wel zon lachertje



ik denk overigens dat hij de intensive care niet meer levend gaat verlaten
Oud 04-11-2004, 06:38
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 04-11-2004 @ 01:05 :
Arafat zou geen schoft zijn als die smerige zionisten het land van zijn volk niet ingepikt hadden (of hadden gekregen, om het maar politiek correct te zeggen)
Sorry maar zijn land is Egypte en zijn volk zijn de Egyptenaren.
Hij kwam op latere leeftijd pas naar Israel.
Voor de stichting van de staat Israel was er nog helemaal geen sprake van Palestina of een Palestijns volk (palestina is bedacht door het engelse mandaat).

Dus doe ff normaal en get real . Om Sharon te quoten "Arafat heeft meer Joods bloed aan zijn handen dan wie dan ook sinds de holocaust". Hij speelt voor de pers netjes de peacemaker maar achter de schermen keurt hij ALLE zelfmoordacties goed en moedigt hij ze zelfs aan!
Hij regeert de PA als een dictator en heeft/had alle touwtjes sterk in handen. Als je het niet met hem eens was, wachtte je vaak het zelfde lot als dat je het niet eens was met bijv. Sadam in Iraq of het regime in Iran. Hij absorbeerde professioneel alle gelden en gebruikte het voor privé doeleinden. Hij deed/doet niets aan zijn politieke pionnetjes in de 'kampen'* (*2 km verderop heet en is zo'n kamp gewoon een dorp).

Hoe eerder die man weg is hoe beter.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 06:41.
Oud 04-11-2004, 06:43
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Arafat naar intensive care

Uitgegeven: 4 november 2004 06:43
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 06:50

PARIJS - De Palestijnse Yasser Arafat is woensdag met spoed overgebracht naar de afdeling intensive care van het militaire ziekenhuis Percy bij Parijs, waar hij wordt behandeld wegens een bloedaandoening. Zijn gezondheid is verslechterd, maar zijn toestand is stabiel. Dat hebben Palestijnse functionarissen gemeld.

Arafat werd eind vorige week vanuit zijn woonplaats Ramallah overgevlogen naar Frankrijk voor behandeling. Hij kampt met een tekort aan bloedplaatjes. Artsen hebben inmiddels vastgesteld dat de Palestijnse president niet lijdt aan leukemie, zoals aanvankelijk werd vermoed. Wat Arafat wel mankeert, wordt nog onderzocht.

©nu.nl
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 04-11-2004 @ 01:18 :
slecht excuus voor wat, deze man heeft is een keer de nobelprijs voor de vrede gewonnen, die krijg je niet zomaar.
de nobelprijs stelde toen al niks meer voor.

Arafat heeft een zeer discutabel verleden, ondanks het feit dat hij min of meer bijgedraaid is en in het openbaar de vrede predikt, vind ik het toch maar een naar mannetje. ( Sharon ook, maar dat is de issue niet ).
Ach wie weet wordt hij wel weer beter
Oud 04-11-2004, 07:53
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
15-Year-Old Suicide Bomber Apprehended in Time
09:15 Nov 04, '04

(IsraelNN.com) IDF troops operating in Shechem during the night apprehended a 15-year-old suicide bomber in the Rafidiya neighborhood, thereby preventing another major attack.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 08:41
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 08:53 :
15-Year-Old Suicide Bomber Apprehended in Time
09:15 Nov 04, '04

(IsraelNN.com) IDF troops operating in Shechem during the night apprehended a 15-year-old suicide bomber in the Rafidiya neighborhood, thereby preventing another major attack.
'major'?
IsraelNN klinkt niou niet echt als de meest objective bron aller tijden
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 04-11-2004, 08:50
Verwijderd
beterrrrrrschap schat
Oud 04-11-2004, 09:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Arme man... Ik mag hem wel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 09:02
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik gun hem zijn 70 gewillige hoeren van harte.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Ads door Google
Oud 04-11-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 10:02 :
Ik gun hem zijn 70 gewillige hoeren van harte.
hij heeft greta al
Oud 04-11-2004, 09:05
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Brief van een Libanese Christin, best interresant!

Brigitte Gabriel - Speaks the Truth at Duke University on 10-14
Posted: 10/22/2004 9:13:00 AM
Author: Brigitte Gabriel, Lebanese Christian
Source: http://www.standwithus.com


Remarks of Brigitte Gabriel
Delivered at the Duke University
Counter Terrorism Speak out
October 14, 2004


"Let me tell you the truth. The first major terror bombing committed by Arabs against the Jewish state occurred ten weeks before Israel even became independent."

I'm proud and honored to stand here today as a Lebanese speaking for Israel the only democracy in the Middle East. As someone who was raised in an Arabic country I want to give you a glimpse into the heart of
the Arabic world.
I was raised in Lebanon where I was taught that the Jews were evil, Israel was the devil, and the only time we will have peace in the Middle East is when we kill all the Jews and drive them into the sea.

When the Moslems and Palestinians declared Jihad on the Christians in1975, they started massacring the Christians city after city. I ended up living in a bomb shelter underground from age 10 to 17 without electricity, eating grass to live and crawling under sniper bullets to a spring to get water.

It was Israel who came to help the Christians in Lebanon. My mother was wounded by a Moslem shell and was taken into an Israeli hospital for treatment. When we entered the emergency room, I was shocked at what I saw. There were hundreds of people wounded, Moslems, Palestinians, Christian Lebanese and Israeli soldiers lying on the floor. The doctors treated everyone according to their injuries.

They treated my mother before they treated the Israeli soldier lying next to her. They didn't see religion, they didn't see political affiliation, they saw people in need, and they helped.
For the first time in my life, I experienced a human quality that I know my culture would not have shown to their enemy. I experienced the values of the Israelis who were able to love their enemy in their most trying moments.

I spent 22 days at that hospital; those days changed my life and the way I believe information, the way I listen to the radio or to television. I realized I was sold a fabricated lie by my government about the Jews and Israel that
was so far from reality. I knew for fact that if I was a Jew standing in an Arab hospital, I would be lynched and thrown over to the grounds as shouts of joy of Allahu Akbar (God is great) would echo through the hospital and the surrounding streets.
I became friends with the families of the Israeli wounded soldiers; one in particular Rina, her only child was wounded in his eyes.

One day I was visiting with her, and the Israeli army band came to play national songs to lift the spirits of the wounded soldiers. As they surrounded his bed playing a song about Jerusalem, Rina and I started crying. I felt out of place and started waking out of the room, and this mother
holds my hand and pulls me back in without even looking at me. She holds me crying and says: "it is not your fault". We just stood there crying and holding each other's hands.
What a contrast between her, a mother looking at her deformed 19-year- old only child, and still able to love me, the enemy, and between a Moslem mother who sends her son to blow himself up to smithereens just to kill a few Jews or Christians.

The difference between the Arabic world and Israel is a difference in values and character. It's barbarism versus civilization. It's democracy versus dictatorship. It's goodness versus evil.
Once upon a time, there was a special place in the lowest depths of hell for anyone who would intentionally murder a child. Now, the intentional murder of Israeli children is legitimized as Palestinian "armed struggle." However,
once such behavior is legitimized against Israel, it is legitimized everywhere in the world, constrained by nothing more than the subjective belief of people who would wrap themselves in dynamite and nails for the purpose of killing
children in the name of God.

Because the Palestinians have been encouraged to believe that murdering innocent Israeli civilians is a legitimate tactic for advancing their cause, the whole world now suffers from a plague of terrorism, from Nairobi to New York,
from Moscow to Madrid, from Bali to Beslan.
They blame suicide bombing on "desperation of occupation." Let me tell you the truth. The first major terror bombing committed by Arabs against the Jewish state occurred ten weeks before Israel even became independent.

On Sunday morning, February 22, 1948, in anticipation of Israel 's independence, a triple truck bomb was detonated by Arab terrorists on Ben Yehuda Street in what was then the Jewish section of Jerusalem. Fifty-four people were killed,
and hundreds were wounded. Thus, it is obvious that Arab terrorism is caused not by the "desperation" or "occupation," but by the VERY THOUGHT of a Jewish state.
So many times in history in the last 100 years, citizens have stood by and done nothing, allowing evil to prevail. As America stood up against and defeated communism, now it is time to stand up against the terror of religious bigotry and
intolerance.

It's time to all stand up and support and defend the state of Israel, which is the front line of the war against terrorism.

Thank you.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:04 :
hij heeft greta al
Daar word je blij van. Maar maagd zal ze nog wel zijn jah... Hoop ik voor haar...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 09:05
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:04 :
hij heeft greta al
Dat keer 70.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:06
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 10:05 :
Daar word je blij van. Maar maagd zal ze nog wel zijn jah... Hoop ik voor haar...
Ik zie wim nou niet echt.. nou ja je weet wel .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 10:05 :
Dat keer 70.
Ik dacht dat zij al voor 70 telde
Oud 04-11-2004, 09:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:08 :
Ik dacht dat zij al voor 70 telde
Hmmm, heb je mijn angst voor de dood eventjes flink aangewakkerd...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 04-11-2004, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 10:05 :
Daar word je blij van. Maar maagd zal ze nog wel zijn jah... Hoop ik voor haar...
Ze is getrouwd maar ja het is wel verdacht dat er niks over kinderen bekend is
Oud 04-11-2004, 09:09
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:08 :
Ik dacht dat zij al voor 70 telde
Zo dik is ze niet...

En als hij nou 69 anderen heeft duurt het 70 dagen voor hij weer met haar moet.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 10:08 :
Hmmm, heb je mijn angst voor de dood eventjes flink aangewakkerd...
ghehe niet getreurd tegen die tijd is ze vast al getransformeerd in een schoonheid

God kan wonderen verrichten
Oud 04-11-2004, 09:10
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:08 :
Ze is getrouwd maar ja het is wel verdacht dat er niks over kinderen bekend is
Ze heeft 3 verstandelijk niet helemaal in orde zijnde zoons.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:11
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:10 :
ghehe niet getreurd tegen die tijd is ze vast al getransformeerd in een schoonheid

God kan wonderen verrichten
Maar zelfs hij vergist zich weleens .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:10 :
ghehe niet getreurd tegen die tijd is ze vast al getransformeerd in een schoonheid

God kan wonderen verrichten
Daar geloof ik niet in. Ohja, maar dan geloof ik dus ook niet in 70 maagden, dus ook niet in gretta! Fjew...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 10:10 :
Ze heeft 3 verstandelijk niet helemaal in orde zijnde zoons.
och
Oud 04-11-2004, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 10:11 :
Maar zelfs hij vergist zich weleens .
Gij ongelovige weest weggejaagde apen
Oud 04-11-2004, 09:15
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:14 :
Gij ongelovige weest weggejaagde apen
Sorry maar Gretta móet wel een foutje zijn.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 10:15 :
Sorry maar Gretta móet wel een foutje zijn.
Ik heb heel wat lelijkere tronies gezien
Oud 04-11-2004, 09:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:16 :
Ik heb heel wat lelijkere tronies gezien
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 04-11-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 10:17 :
Nu ben ik nieuwsgierig
Oud 04-11-2004, 09:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:20 :
Nu ben ik nieuwsgierig
No comment... Ontopic?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 09:25
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:10 :
ghehe niet getreurd tegen die tijd is ze vast al getransformeerd in een schoonheid

God kan wonderen verrichten
Nou, God kan vast veel, maar Gretta Duisenberg omtoveren in een schoonheid lijkt mij zelfs voor hem een onmogelijke opgave...
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 04-11-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 10:23 :
No comment... Ontopic?
Stuur me een foto

Arafat overleefd het wel
Oud 04-11-2004, 09:27
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 04-11-2004 @ 10:25 :
Nou, God kan vast veel, maar Gretta Duisenberg omtoveren in een schoonheid lijkt mij zelfs voor hem een onmogelijke opgave...
Niets is voor god onmogelijk misschien uitputtend maar zeker niet onmogelijk
Oud 04-11-2004, 09:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 04-11-2004 @ 01:05 :
Arafat zou geen schoft zijn als die smerige zionisten het land van zijn volk niet ingepikt hadden (of hadden gekregen, om het maar politiek correct te zeggen)
omg je reactie in combinatie met je sig maakt je erg dom.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 04-11-2004, 09:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 04-11-2004 @ 01:18 :
slecht excuus voor wat, deze man heeft is een keer de nobelprijs voor de vrede gewonnen, die krijg je niet zomaar.
ja kissinger heeft die ook gekregen

zegt niks
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 04-11-2004, 09:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 04-11-2004 @ 10:25 :
Nou, God kan vast veel, maar Gretta Duisenberg omtoveren in een schoonheid lijkt mij zelfs voor hem een onmogelijke opgave...
ik vind gretta eigenlijk helemaal niet zo lelijk voor haar leeftijd. Ze zal best mooi geweest zijn als jonge vrouw.
maar goed.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 04-11-2004, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 04-11-2004 @ 10:31 :
ik vind gretta eigenlijk helemaal niet zo lelijk voor haar leeftijd. Ze zal best mooi geweest zijn als jonge vrouw.
maar goed.
Gatara! jij ziet in iedereen wel wat moois
Oud 04-11-2004, 09:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:34 :
Gatara! jij ziet in iedereen wel wat moois
nee hoor
Arafat vind ik gewoon lelijk
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 04-11-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 04-11-2004 @ 10:35 :
nee hoor
Arafat vind ik gewoon lelijk
Hij ziet er in ieder geval beter uit dan sharon
Oud 04-11-2004, 09:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:36 :
Hij ziet er in ieder geval beter uit dan sharon
eew nee
nouja
sharon moet wel flink afvallen

maar daar valt aan te werken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 04-11-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 04-11-2004 @ 10:39 :
eew nee
nouja
sharon moet wel flink afvallen

maar daar valt aan te werken
Die vampier mag ook wel wat meer in de zon komen, en hij moet ook wat aan die buldog wangen doen

Daarbij vindt ik bin laden de knapste bad guy
Oud 04-11-2004, 09:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:40 :
Die vampier mag ook wel wat meer in de zon komen, en hij moet ook wat aan die buldog wangen doen

Daarbij vindt ik bin laden de knapste bad guy
whahah

ik houd niet zo van baarden
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Arafat ligt op Intensive Care deel II the story continues...
~Hadiya~
150 10-11-2004 22:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.