Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Waar zou je op stemmen?
CDA 1 1.49%
PvdA 2 2.99%
SP 3 4.48%
VVD 2 2.99%
PVV/Wilders 21 31.34%
GroenLinks 7 10.45%
ChristenUnie 3 4.48%
D66 25 37.31%
SGP 0 0%
Partij voor de Dieren 1 1.49%
Trots op Nederland/Verdonk 0 0%
Anders, nl.: 2 2.99%
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2009, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Dat je na een keer of tien weerlegd te zijn wel eens mag kappen met de Scandinavië-drogreden.
Niks is weerlegd? Ik beweer slechts dat de redenering hoge belastingen/nivellering -> hoge werkloosheid niet klopt. Dat Scandinavië geen Utopia is doet daar verder niets aan af. Ik zou ook niet willen beweren dat er niets te verbeteren valt aan dat systeem, bijvoorbeeld op het vlak van de flexibiliteit van de arbeidsmarkt gaf ik zelf al aan dat die vaak relatief inflexibel is, wat waarschijnlijk de reden is dat die landen niet steevast 1-3% werkloosheid hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2009, 23:56
Verwijderd
In Noorwegen in het bijzonder gaan de rechten van de werknemer veel en veel te ver. Als je denkt dat het in Nederland moeilijk is om iemand te ontslaan, in Noorwegen kan je er nog niet vanaf als de werknemer klanten consequent in hun smoel spuugt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 00:17
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Jaja... ik weet het niet. Er is geen enkele politieke partij dat volledig bij mijn overtuiging aansluit. Als ik nu zou moeten stemmen zou ik heel erg twijfelen tussen de pvda en d66. D66 heeft leuke idealen, maar ze hebben al bewezen dat wanneer puntje bij het paaltje komt hun ruggegraat van rubber is gemaakt. Hetzelfde geldt voor de PvdA.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 01:23
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Ik was altijd 'fan' van VVD, maar dat debacle met Rutte en Verdonk heeft me zwaar teleurgesteld en daardoor ben ik al mijn sympathiek voor de partij kwijtgeraakt. Ik blijf voorlopig wel een zwevende kiezer.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 02:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nou.. wat onze stemming ook moge zijn:

PVV grootste in peiling De Hond

De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is volgens een peiling van Maurice de Hond de grootste partij als er nu verkiezingen zouden zijn. Het is voor het eerst dat in een peiling de PVV de meeste zetels haalt.

Volgens De Hond zou Wilders' partij op 27 zetels uitkomen,één meer dan het CDA. De PvdA staat bij De Hond op 21;D66 is met 19 zetels de vierde partij.

Sinds het gerechtshof zes weken geleden bepaalde dat Wilders vervolgd moet worden, steeg het zetelaantal van de PVV bij De Hond met tien. Wilders kwam ook in het nieuws doordat hem de toegang tot Groot-Brittannië werd ontzegd.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...ingdehond.html

Dank je Spong, dank je Lucas, dank je Moslimorganisaties.. Kabinet Wilders I zit eraan te komen als jullie zo doorgaan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 02:51
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Beter dan Balkenende V.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 03:05
Verwijderd
Ik denk zo van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 11:07
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Als nou volgende week zijn toegang tot de Efteling wordt ontzegd zit ie zo boven de 30
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 11:23
Verwijderd
Hehehe. Als hij 76 zetels haalt, dan vind ik hem pas een held.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 11:38
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Zolang die rechtzaak duurt blijft zn partij wel stijgen denk ik hahahah
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 13:50
SerieuzeJongen
SerieuzeJongen is offline
Citaat:
Nou.. wat onze stemming ook moge zijn:

PVV grootste in peiling De Hond

De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is volgens een peiling van Maurice de Hond de grootste partij als er nu verkiezingen zouden zijn. Het is voor het eerst dat in een peiling de PVV de meeste zetels haalt.

Volgens De Hond zou Wilders' partij op 27 zetels uitkomen,één meer dan het CDA. De PvdA staat bij De Hond op 21;D66 is met 19 zetels de vierde partij.

Sinds het gerechtshof zes weken geleden bepaalde dat Wilders vervolgd moet worden, steeg het zetelaantal van de PVV bij De Hond met tien. Wilders kwam ook in het nieuws doordat hem de toegang tot Groot-Brittannië werd ontzegd.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...ingdehond.html

Dank je Spong, dank je Lucas, dank je Moslimorganisaties.. Kabinet Wilders I zit eraan te komen als jullie zo doorgaan.
Dus mensen moeten hun mond houden omdat Wilders anders meer zetels krijgt, Dat is toch gewoon onderdrukking dan.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 13:54
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Dus mensen moeten hun mond houden omdat Wilders anders meer zetels krijgt, Dat is toch gewoon onderdrukking dan.
Zo bedoelt hij het niet.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 13:58
SerieuzeJongen
SerieuzeJongen is offline
Citaat:
Zo bedoelt hij het niet.
wat dan wel?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:02
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:03
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Wilders op 1
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:26
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik denk dat ie de 30 nog wel aantikt.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:18
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Ik denk niet dat de peilingen van nu heel representatief zijn voor de aanstaande verkiezingen en denk dat een one-issue partij als de pvv niet meer dan 15 zeteltjes zal bemachtigen.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:24
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Beargumenteer.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dus mensen moeten hun mond houden omdat Wilders anders meer zetels krijgt, Dat is toch gewoon onderdrukking dan.
Als we kunnen kiezen tussen hun mond houden, of de hysterische manier waarop bepaalde figuren Wilders aanvallen, kunnen ze inderdaad beter hun mond houden.

Bovendien raakt het serieuze debat daardoor op de achtergrond. De PVV bestaat slechts bij gratie van het feit dat er allerlei onverdraagzame intolerante figuren rondlopen op links en in islamitische kringen, wiens discussietechniek niet verder gaat dan Wilders uitmaken voor Hitler, voor racist, voor fascist, en you name it wat voor woorden waarvan ze de betekenis niet kennen verder nog.

Veel mensen, dat merk ik tenminste onder (ex-)VVD'ers die ik spreek, hebben in principe niet zo gek veel met het programma van Wilders, maar steunen Wilders desondanks, omdat racistische moslims, linkse extremisten en christelijke fatsoensrakkers een gemeenschappelijke vijand vormen.
Ik moet hen inderdaad gelijk geven in dat die drie categoriën mensen een grote bedreiging vormen voor onze samenleving, maar ik zie nog geen reden om Wilders daarom te steunen. De VVD neemt ook hard stelling voor de vrijheid van meningsuiting ten slotte, en die kunnen in tegenstelling tot het huidige kabinet en de PVV, wél een land besturen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:38
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Maar ik zie Rutte nu niet echt als premier...
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:42
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Die man heeft het gewoon echt niet. Misschien als Rita fractieleider was geweest de peilingen er nu héél anders uit hadden gezien, omdat Rutte toch echt de voornaamste reden is dat ik geen VVD stem. En met mij nog heel wat anderen denk ik.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Mwo, Rutte is sowieso door gebrek aan beter de beste. Balkenende naast Bush stond dom, maar stel je voor hoe Pechtold naast Obama zou staan, met zijn babyface en permanente 'wtf just happened?'-blik.

Verdonk heeft de boot gewoon gemist. Niet alleen heeft ze geen gedachtengoed, geen plannen of oplossingen, maar daarnaast is met je schoen op tafel slaan of roepen dat je je geld terug wil zoooo 1980.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:44
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ja, dan kan je beter John Leerdam of Laetitia Griffith naast Obama zetten, is het plaatje compleet. Als we nou eens afstappen van dat suckup beleid naar Amerika toe...
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat de peilingen van nu heel representatief zijn voor de aanstaande verkiezingen en denk dat een one-issue partij als de pvv niet meer dan 15 zeteltjes zal bemachtigen.
Een one-issue partij als de LPF haalde er 26. Misschien meer als Pimmetje nog geleefd zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Mwo, Rutte is sowieso door gebrek aan beter de beste. Balkenende naast Bush stond dom, maar stel je voor hoe Pechtold naast Obama zou staan, met zijn babyface en permanente 'wtf just happened?'-blik.

Verdonk heeft de boot gewoon gemist. Niet alleen heeft ze geen gedachtengoed, geen plannen of oplossingen, maar daarnaast is met je schoen op tafel slaan of roepen dat je je geld terug wil zoooo 1980.
Dijkstal is een stuk beter dan Rutte. Die kan ook nog stemmen uit het midden weghalen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:54
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Beargumenteer.
De enorme fluctuatie én foutmarge van opiniepeilingen. Daarnaast denk ik dat er in de praktijk een versplintering onder de 'rechtse' kiezers is en de 'rechtse' stemmen worden verdeeld over drie partijen (vvd, trots op nl en pvv) en ik er vanuit ga dat de campagne van de vvd rond verkiezingstijd (zonder dat intern gekissebis tussen Rutte en Verdonk) waarschijnlijk toch nog meer kan overtuigen dan het one-issue geblaat van wilders rondom de verkiezingen. Al zit nog in dubio over welk pad de economie tijdens de verkiezingstijd zal bewandelen én of dit zal leiden tot relatief meer linkse of rechtse kiezers. Daarnaast vraag ik me af wanneer de achterban van pvv (volgens mij is dat grotendeels de maatschappelijke onderklasse) zich gaat realiseren dat de pvv waarschijnlijk helemaal niet zo goed voor hun portemonnee is én of ze dan wel capabel zijn hun hersencellen aan te spreken en toch voor hun portemonnee (en dus niet voor de pvv) te kiezen
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:09
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Nu nog wat interpunctie en grammatica en ik zou het bijna van je aannemen, lieve meid.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:09
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Een one-issue partij als de LPF haalde er 26. Misschien meer als Pimmetje nog geleefd zou hebben.
De PVV is helemaal geen one-issue partij. Dat ze nou toevallig door die Islam discussie vaak in het nieuws komen en veel stemmen trekken is één, maar als hun programma woord voor woord uitgevoerd zou worden, zou Nederland er op alle vlakken heel anders uitzien.

Toch denk ik dat de economie voor wel meer mensen van belang zal zijn ten tijde van de verkiezingen, omdat in het geval van slechte economie mensen toch sneller geneigd zijn voor een gevestigde partij te kiezen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
De PVV is helemaal geen one-issue partij. Dat ze nou toevallig door die Islam discussie vaak in het nieuws komen en veel stemmen trekken is één, maar als hun programma woord voor woord uitgevoerd zou worden, zou Nederland er op alle vlakken heel anders uitzien.
Ja, Wilders is libertariër en heeft dus niet het minste verstand van economie, dus mocht hij daar de kans voor krijgen zou dat dodelijk zijn voor de welvaart in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:16
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Nu nog wat interpunctie en grammatica en ik zou het bijna van je aannemen, lieve meid.
Nu nog wat meer ontopic, lieve adonis. :')
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nu nog wat meer ontopic, lieve adonis. :')
Goed.

- De opiniepeilingen in 2006 waren een stuk nauwkeuriger, omdat ze via internet werden gehouden en dus een groter publiek konden aanspreken.

- TON kan je wel uit je lijst schrappen. Met een zetel of twee tel je niet mee.

- Je kan er inderdaad vanuit gaan dat de VVD vlak voor de verkiezingen met een of ander superprogramma gaat komen, vol met lokkertjes voor de ongelukkige kiezer. What else is new? Zo werkt de politiek. Mensen die je het hele jaar niet hoort of ziet worden ineens paradepaardjes, er worden beloften gedaan die later zelden tot nooit worden uitgevoerd. En wat de VVD kan, kan de PVV ook.

- Als ik jouw lijn volg is de gemiddelde PVV-kiezer dom en onwetend. Hoe moeten ze dan weten dat de PVV niet goed zou zijn voor hun portemonnee? Om die reden zullen ze het in ieder geval niet laten om op hem te stemmen. Daarnaast kan de PVV de economische koers best bepalen in overleg met de rest van het in 2011 gevormde kabinet.

Ik geef je inderdaad gelijk dat wanneer Wilders 76 zetels zou hebben, dit niet goed zou zijn voor de portemonnee (van armoedzaaiers)
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:30
Verwijderd
Toch moet Wilders wel heel veel zetels halen om een regering mogelijk te maken, Balkenende zal niet nog een LPF-debacle willen en zal stukken liever een regering vormen met PvdA en D66, desnoods aangevuld met GroenLinks of CU (al is de combinatie CU en D66 lastig).
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:44
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
[...]maar stel je voor hoe Pechtold naast Obama zou staan, met zijn babyface en permanente 'wtf just happened?'-blik.
Pechtold heeft reeds aangegeven geen minister-president te willen worden.

Citaat:
Ja, Wilders is libertariër en heeft dus niet het minste verstand van economie, dus mocht hij daar de kans voor krijgen zou dat dodelijk zijn voor de welvaart in Nederland.
Wilders is redelijk ver verwijderd van het libertarisme. Bij mijn weten is Wilders geen voorstander van een klassiek-liberale nachtwakersstaat.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:47
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Toch moet Wilders wel heel veel zetels halen om een regering mogelijk te maken, Balkenende zal niet nog een LPF-debacle willen en zal stukken liever een regering vormen met PvdA en D66, desnoods aangevuld met GroenLinks of CU (al is de combinatie CU en D66 lastig).
De grootste partij kun je moeilijk negeren he.. En LPF was niet de grootste destijds
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Wilders is redelijk ver verwijderd van het libertarisme. Bij mijn weten is Wilders geen voorstander van een klassiek-liberale nachtwakersstaat.
Hij gebruikt in elk geval een aantal belangrijke elementen, vooral het lage belastingen-element.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:57
Verwijderd
Citaat:
De grootste partij kun je moeilijk negeren he.. En LPF was niet de grootste destijds
De grootste partij kun je prima negeren. Het kabinet van Agt-I vormde zonder de PvdA, ook al haalde deze partij meer dan 50 zetels.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:58
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Balkenende zal niet nog een LPF-debacle willen en zal stukken liever een regering vormen met PvdA en D66, desnoods aangevuld met GroenLinks of CU (al is de combinatie CU en D66 lastig).
Je vat precies de term schijndemocratie samen. De grootste partij met de meeste kiezers wordt door een klont van partijen genegeerd, puur omdat de kiezers van die partijen het niet zouden willen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Je vat precies de term schijndemocratie samen. De grootste partij met de meeste kiezers wordt door een klont van partijen genegeerd, puur omdat de kiezers van die partijen het niet zouden willen.
Wat is daar "schijndemocratie" aan?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:01
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Wat is daar "schijndemocratie" aan?
Balkenende hééft niets te willen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:01
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:

- De opiniepeilingen in 2006 waren een stuk nauwkeuriger, omdat ze via internet werden gehouden en dus een groter publiek konden aanspreken.
Sorry, maar wat wil je hier précies mee zeggen?

Citaat:
- TON kan je wel uit je lijst schrappen. Met een zetel of twee tel je niet mee.
Ik had het toch over fluctuatie en had de TON niet zo heel lang geleden meer dan 20 zetels in de peilingen?

Citaat:
- Je kan er inderdaad vanuit gaan dat de VVD vlak voor de verkiezingen met een of ander superprogramma gaat komen, vol met lokkertjes voor de ongelukkige kiezer. What else is new? Zo werkt de politiek. Mensen die je het hele jaar niet hoort of ziet worden ineens paradepaardjes, er worden beloften gedaan die later zelden tot nooit worden uitgevoerd. En wat de VVD kan, kan de PVV ook.
Oja? Waarom is de PVV even capabel als de VVD?. Echt priceless dit :’)

Citaat:
- Als ik jouw lijn volg is de gemiddelde PVV-kiezer dom en onwetend. Hoe moeten ze dan weten dat de PVV niet goed zou zijn voor hun portemonnee? Om die reden zullen ze het in ieder geval niet laten om op hem te stemmen. Daarnaast kan de PVV de economische koers best bepalen in overleg met de rest van het in 2011 gevormde kabinet.
Als wilders zo in het kabinet zal belanden moet hij wel heel veel concessies plegen en ik acht dit tamelijk onrealistisch gezien wilders addictie jegens het starten van politieke relletjes.

Citaat:
Ik geef je inderdaad gelijk dat wanneer Wilders 76 zetels zou hebben, dit niet goed zou zijn voor de portemonnee (van armoedzaaiers)
Nee, daar zou bijna niemand profijt van hebben.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 01-03-2009 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Balkenende hééft niets te willen.
Jawel, met de huidige stand van de peilingen wordt hij gewoon weer premier.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Een one-issue partij als de LPF haalde er 26. Misschien meer als Pimmetje nog geleefd zou hebben.
Minder gok ik zo.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Minder gok ik zo.
We zullen het nooit weten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Je vat precies de term schijndemocratie samen. De grootste partij met de meeste kiezers wordt door een klont van partijen genegeerd, puur omdat de kiezers van die partijen het niet zouden willen.
Maar uiteindelijk regeert er een meerderheid waar een meerderheid van de stemgerechtigden voor hebben gekozen. Het is misschien niet eerlijk om zo'n grote groep te negeren, maar een schijndemocratie zou ik het niet noemen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Maar uiteindelijk regeert er een meerderheid waar een meerderheid van de stemgerechtigden voor hebben gekozen. Het is misschien niet eerlijk om zo'n grote groep te negeren, maar een schijndemocratie zou ik het niet noemen.
Je hebt maar iets meer dan de meerderheid nodig, dus wordt er altijd een grote groep genegeerd, of die grote groep nu uit veel of weinig partijen bestaat. Anders is het land ook onbestuurbaar.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:38
Verwijderd
Klopt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:46
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Maar uiteindelijk regeert er een meerderheid waar een meerderheid van de stemgerechtigden voor hebben gekozen. Het is misschien niet eerlijk om zo'n grote groep te negeren, maar een schijndemocratie zou ik het niet noemen.
Maar je stemt niet op mensen maar op standpunten (nouja ik dan) en na de grote stoelendans zijn er daar doorgaans niet zo veel meer van over, dus het is wel schijndemocratie.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Maar je stemt niet op mensen maar op standpunten (nouja ik dan) en na de grote stoelendans zijn er daar doorgaans niet zo veel meer van over, dus het is wel schijndemocratie.
Compromissen sluiten is vervelend
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Maar je stemt niet op mensen maar op standpunten (nouja ik dan) en na de grote stoelendans zijn er daar doorgaans niet zo veel meer van over, dus het is wel schijndemocratie.
Het is aan de kiezer om dat af te straffen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 18:53
Verwijderd
D66. t is raar, maar het is waar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Afrijden
Verwijderd
15 28-07-2013 19:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VS woedend over weigering Egypte
Joostje
60 06-07-2003 13:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap TV Debat
WolterB
28 30-04-2002 21:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.