Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 19:18
Verwijderd
Hij is weer bij elkaar gebrouwen. De Uitslag!

Het verhaal
Toddish en Queasy zitten samen bij hun les toverdranken.
Ongelooflijk maar waar, kunnen ze er deze les iets van volgen.
In tegenstelling tot de vorige 3 lessen.
Ze hebben het idee dat hun leraar Ggcy8 vandaag een goed humeur heeft.
Alleen weten ze nog niet waarom.
Samen zijn ze aan het speculeren.
“Zou hij opslag gekregen hebben?”
“Misschien is zijn vrouw eindelijk bij hem weggegaan”
“Wie weet heeft hij een maîtresse?”
Ze giechelen.
Ggcy8 merkt eindelijk hun speculaties op, en roept ze bij de les.
“Wat? Geen straf?”
“Misschien is hij verliefd”

Deze les brouwen ze een drank die wonden sneller heelt.
Zeker iets om goed bij te zijn.
Het recept is lastig, maar anders dan normaal legt speler Ggcy8 het stap voor stap, rustig en beheerst uit.
Ggcy8: “Voor deze drank, beginnen we met een laagje water aan de kook te brengen. Hierna gooien we er een mespuntje mierikswortel bij, en dit laten we zo koken tot het water van kleur veranderd.
Kan iemand me vertellen welke kleur het water zal worden?”
Little Phoebe steekt haar vinger op.
“Little Phoebe, wat is het antwoord?”
Little Phoebe: “Volgens mij kleurt het groenig meneer”
“Heel goed Little Phoebe! Klas, noteren jullie dit allemaal?”
Klas: “Ja meneer Ggcy8”
“Goed, we gaan verder. Nadat het water verkleurt is, dit duurt zo’n 3 tot 4 minuten, doen we voorzichtig het 2e ingrediënt erbij.. en dat zijn kattenharen van een Perzische kat.”
“Als je dit te snel doet…”


*BOEM*


Het klaslokaal staat vol groengekleurde rook.
Gelukkig is er niemand gewond.
Deze ronde heeft iedereen het overleefd.



De uitslag
Alweer goed nieuws. Geen dode!

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8/geel
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Wolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

En het wordt weer dag. Stemmen kan tot half 9. De uitslag wordt om half 11 verwacht.
Advertentie
Oud 01-06-2010, 19:20
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jaa! Super ggcy8

Opzich, Siorin, wil ik nog even tegen jou zeggen dat je op dit moment beter niet op een wolf moet stemmen!
Waarom niet? Heel simpel. Het is waarschijnlijk dat een wolf een van de geliefde is. Eens?
Dan het je 50% kans dat je uberhoupht de goede wolf hebt.

Maar als je de andere kant van de geliefdes ophangt, dan heb je veel meer kans!

Dus die rede van jou dat je als ggcy8 geen geliefde is altijd nog een wolf is, vind ik echt nergens op slaan. En dat ben ik niet van je gewent.
Oud 01-06-2010, 19:23
Verwijderd
siorin zegt toch juist dat ggcy8 wel geliefde is?
Oud 01-06-2010, 19:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed zo, dit was mijn edit, maar toen was het topic al vol:

Edit: @ggcy8: Tja, je hebt wel een punt, maar iedereen wordt er gek van beschuldigd te worden van dingen die ze niet zijn. Zoals ik. Ik ben geliefde en dan wolf en dan allebei en dan toch misschien alleen wolf. Maar dat is het spel, je kan niemand vertrouwen.
maar nee, ik ben (nog) niet overtuigd, sorry. De kans dat ze geliefde is bestaat, die heb ik nota bene zelf genoemd, maar ik denk toch dat Dp geliefde is. Eerder dan Siorin that is. En hey, als Dp onschuldig blijkt te zijn, kunnen we de volgende ronde Siorin er ook uit stemmen.
En in mijn geval ben je inderdaad al te laat, mijn stem is allang doorgegeven, op DP voor alle duidelijkheid.

Edit edit: Nu ben ik zeker weer geliefden met Siorin
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
siorin zegt toch juist dat ggcy8 wel geliefde is?
Dit dacht ik inderdaad ook, ja.

Daarbij Abzg, je hebt wel gelijk dat het riskant is, maar we weten ook niet bepaald wie de andere geliefde dan zou moeten zijn. Dus dan wordt diegene ophangen ook nog best lastig, toch?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 19:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@DP: Het is inderdaad opvallend dat je Siorin verdedigd, maar dat laat ik hierbuiten.
Volgens mij maak ik me niet goed verstaanbaar, want wat ik wil opmerken is dat Siorin het juist heel erg slim speelt. Ik vind haar geniaal genoeg om met één voet in het vuur te staan (lees: verdacht worden) en het toch weten te overleven.

Ik vind het trouwens ook verdacht dat je zo weinig waarde hecht en tijd besteedt aan mijn post.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-06-2010, 19:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@DP: Het is inderdaad opvallend dat je Siorin verdedigd, maar dat laat ik hierbuiten.
Volgens mij maak ik me niet goed verstaanbaar, want wat ik wil opmerken is dat Siorin het juist heel erg slim speelt. Ik vind haar geniaal genoeg om met één voet in het vuur te staan (lees: verdacht worden) en het toch weten te overleven.
Oh, op die manier. Tsja, dat zou inderdaad kunnen, maar het feit dát ze zo verdacht wordt vind ik juist weer niet zo typisch voor haar, meestal is ze slim genoeg om die aandacht te voorkomen.

Citaat:
Ik vind het trouwens ook verdacht dat je zo weinig waarde hecht en tijd besteedt aan mijn post.
Dat komt voornamelijk omdat het allemaal assumpties zijn over wie de geliefdes zijn, en er nog weinig tijd is voor half 9. Na half 9 posten is niet zo zinvol, dus ik probeer het een beetje in te binden. No offense.

Daarbij negeer je mijn post ook grotendeels.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 19:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
@DP, ik denk dat Siorin geliefden is.

Dat is trouwens ook een harstikke slimme zet van degene die ze geliefden heeft gemaakt, ik heb zelf ook ooit voor Siroin als geliefden gekozen. Dus ik kan het wel begrijpen.
Oud 01-06-2010, 19:28
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Goed zo, dit was mijn edit, maar toen was het topic al vol:

Edit: @ggcy8: Tja, je hebt wel een punt, maar iedereen wordt er gek van beschuldigd te worden van dingen die ze niet zijn. Zoals ik. Ik ben geliefde en dan wolf en dan allebei en dan toch misschien alleen wolf. Maar dat is het spel, je kan niemand vertrouwen.
maar nee, ik ben (nog) niet overtuigd, sorry. De kans dat ze geliefde is bestaat, die heb ik nota bene zelf genoemd, maar ik denk toch dat Dp geliefde is. Eerder dan Siorin that is. En hey, als Dp onschuldig blijkt te zijn, kunnen we de volgende ronde Siorin er ook uit stemmen.
Niet dus, want als DP onschuldig blijkt te zijn, hang jij. Heb je beloofd.

Ik zie dat het niets meer uitmaakt, ik hang (en nee Bretlow; dit keer is het wel zeker).

Ik doe nog wel een last minute oproep. Wat ik vooral balen vind is dat ik maar een uurtje voor deadline online kan zijn. Dit is het tweede spel waar ik op die manier word opgegeten. Het vorige spel was ik niet op tijd om iedereen te overtuigen dat ik de bane was, wat ik ook was. Nja, jammer dan
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-06-2010, 19:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
siorin zegt toch juist dat ggcy8 wel geliefde is?
Ik citeer:

ggcy8 verdenk ik als wolf, maar ook als geliefde, dus hang ik het liefst hem op. Als hij dan toch geen geliefde is, hebben we in ieder geval een wolf en is onze hangronde niet weggegooid.
Oud 01-06-2010, 19:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@DP, ik denk dat Siorin geliefden is.

Dat is trouwens ook een harstikke slimme zet van degene die ze geliefden heeft gemaakt, ik heb zelf ook ooit voor Siroin als geliefden gekozen. Dus ik kan het wel begrijpen.
Point taken, maar met wie dan? Jij denkt dat het met een wolf is (en ik neem aan dat je een vermoeden hebt wie), dus is het in dat geval niet handiger om die wolf eruit te gooien (en dus zowel de geliefdes als een wolf in één keer) in plaats van alleen een mogelijke geliefde die aan onze kant staat?

Ik denk zelf namelijk dat ggcy8 geliefde en misschien geliefde wolf (twijfel, twijfel) zou kunnen zijn, in dat geval is juist hem eruit gooien verstandiger, toch?

Ik ben trouwens ook nog bang dat het gelijkspel wordt... zou wel een interessante uitslag worden trouwens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 19:31
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Siorin
Abzg
Ggcy8
Oud 01-06-2010, 19:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet dus, want als DP onschuldig blijkt te zijn, hang jij. Heb je beloofd.

Ik zie dat het niets meer uitmaakt, ik hang (en nee Bretlow; dit keer is het wel zeker).

Ik doe nog wel een last minute oproep. Wat ik vooral balen vind is dat ik maar een uurtje voor deadline online kan zijn. Dit is het tweede spel waar ik op die manier word opgegeten. Het vorige spel was ik niet op tijd om iedereen te overtuigen dat ik de bane was, wat ik ook was. Nja, jammer dan
Dat klopt dat mag je ook zeker doen hoor, go nuts.

is inderdaad jammer ja, maar nu even niks aan te doen.

@Abzg± Wat ben jij een schaap zeg, ongelofelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin

Siorin
Abzg
Ggcy8
Mag mijn stem er ook bij, pretty please?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 19:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Iemand het lijstje? Edit: Danjke abzg!

Ik heb zin om hints te geven, vòòr mijn dood, want dood ga ik toch, maar ik hou me in
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-06-2010, 19:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wie stemde je ookalweer? ggcy8 toch?
Oud 01-06-2010, 19:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wie stemde je ookalweer? ggcy8 toch?
Yep. Zelfverdediging.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 19:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 01-06-2010, 19:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat voor hints? Als het ons kan helpen, moet je het wel zeggen voor je dood gaat. En is het niet gelijkspel?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Queasy's stem op ggcy8 (zie laatste post vorig topic) staat er trouwens ook nog niet bij.

En ik ben benieuwd wat Toddish nou uiteindelijk heeft gedaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 19:35
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat voor hints? Als het ons kan helpen, moet je het wel zeggen voor je dood gaat. En is het niet gelijkspel?
lalallalalalalalala Het zijn geen hints die ik kan geven èn me aan de regels kan houden. Sowieso, de dorpelingen hebben vrij weinig aan die hints
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-06-2010, 19:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Queasy's stem op ggcy8 (zie laatste post vorig topic) staat er trouwens ook nog niet bij.

En ik ben benieuwd wat Toddish nou uiteindelijk heeft gedaan.
Oh, niet dus
Citaat:
lalallalalalalalala Het zijn geen hints die ik kan geven èn me aan de regels kan houden. Sowieso, de dorpelingen hebben vrij weinig aan die hints
'De dorpelingen'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:41
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Haha, het is je opgevallen LP Mindfuck!

Maar ik ga. Was leuk om te spelen. De volgende keer heb ik m'n eigen laptop met internet en meer vrije tijd dus dan hoop ik langer te overleven.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-06-2010, 19:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoop het ook en nou weet ik niet meer wat ik moet denken. Hallo, ik mag hopen voor je dat je slecht bent ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Haha, het is je opgevallen LP Mindfuck!

Maar ik ga. Was leuk om te spelen. De volgende keer heb ik m'n eigen laptop met internet en meer vrije tijd dus dan hoop ik langer te overleven.
Wat me ook al was opgevallen, was een stukje in je post aan mij, waarin je dit zei:

"Waarschijnlijk is het te laat, maar ik zou iedereen willen oproepen om op haar te stemmen: zij heeft een hele goede indekking waarbij ze zichzelf verdedigd (door o.a. de zielepoot uit te hangen) tegen de verdenkingen dat zij de geliefde is. Ik weet niet precies met wie ze de geliefde is, maar dat maakt ook niet uit. Het is inderdaad zo dat we op moeten passen dat één van de wolven geen geliefde is en dat we die wolf opeten. Ik verdenk Siorin absoluut niet van het wolf zijn (al zegt dat niets, want ze kan heel goed the bad guy spelen) en volgens mij zijn er verder ook geen mensen die haar ervan verdenken. Naar alle waarschijnlijkheid is ze geen wolf maar wel geliefde. Ideaal toch?"

Opeten, ja?
Advertentie
Oud 01-06-2010, 19:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat me ook al was opgevallen, was een stukje in je post aan mij, waarin je dit zei:

"Waarschijnlijk is het te laat, maar ik zou iedereen willen oproepen om op haar te stemmen: zij heeft een hele goede indekking waarbij ze zichzelf verdedigd (door o.a. de zielepoot uit te hangen) tegen de verdenkingen dat zij de geliefde is. Ik weet niet precies met wie ze de geliefde is, maar dat maakt ook niet uit. Het is inderdaad zo dat we op moeten passen dat één van de wolven geen geliefde is en dat we die wolf opeten. Ik verdenk Siorin absoluut niet van het wolf zijn (al zegt dat niets, want ze kan heel goed the bad guy spelen) en volgens mij zijn er verder ook geen mensen die haar ervan verdenken. Naar alle waarschijnlijkheid is ze geen wolf maar wel geliefde. Ideaal toch?"

Opeten, ja?
Ik heb dat afgedaan als 'verspreking/verschrijving', maar inderdaad
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:52
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
^ Je speelt nog vreemder dan de vorige keer dat je postte. We weten beide dat jij het je wel kunt bedenken dat dat waarschijnlijk een foutje was. Ik had het in die zin over wolven. Wolven eten, ik maak een foutje. En nee, met foutje bedoel ik niet dat ik 'prijsgeef' dat ik een wolf ben.

In de spirit "geel/ggcy8" is wolf wil ik nog wel even melden (daarom dat ik nog even online kom) dat ik er nog steeds heilig in geloof dat er maar één wolf in het rijtje van DP staat. En diegene die komt met de opmerking 'Ja jij ja! ' krijgt de koelkast.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-06-2010, 19:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
^ Je speelt nog vreemder dan de vorige keer dat je postte. We weten beide dat jij het je wel kunt bedenken dat dat waarschijnlijk een foutje was. Ik had het in die zin over wolven. Wolven eten, ik maak een foutje. En nee, met foutje bedoel ik niet dat ik 'prijsgeef' dat ik een wolf ben.

In de spirit "geel/ggcy8" is wolf wil ik nog wel even melden (daarom dat ik nog even online kom) dat ik er nog steeds heilig in geloof dat er maar één wolf in het rijtje van DP staat. En diegene die komt met de opmerking 'Ja jij ja! ' krijgt de koelkast.
Ja jij ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 19:56
Verwijderd
LP toch de wolf dus ggcy8?
anders moet ik het zijn, of jijzelf.
Ben benieuwd vanavond.
Oud 01-06-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
^ Je speelt nog vreemder dan de vorige keer dat je postte. We weten beide dat jij het je wel kunt bedenken dat dat waarschijnlijk een foutje was. Ik had het in die zin over wolven. Wolven eten, ik maak een foutje. En nee, met foutje bedoel ik niet dat ik 'prijsgeef' dat ik een wolf ben.

In de spirit "geel/ggcy8" is wolf wil ik nog wel even melden (daarom dat ik nog even online kom) dat ik er nog steeds heilig in geloof dat er maar één wolf in het rijtje van DP staat. En diegene die komt met de opmerking 'Ja jij ja! ' krijgt de koelkast.
Jaaaajaaa. Dat zeg je dan alleen maar om je medewolf in te dekken.
Oud 01-06-2010, 19:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ík ben het niet, dus jij dan

Edit: Die was dus aan Queasy
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 20:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Speel ik echt zo oprecht? iedereen weet altijd zeker dat ik onschuldig ben.
Volgens mij als ik het een x niet ben dan word ik meteen opgehangen omdat iedereen het door heeft.
Maar ja.. we wachten vol spanning
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-06-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, ík ben het niet, dus jij dan

Edit: Die was dus aan Queasy
Nou dat ik het niet ben moge duidelijk zijn.
Oud 01-06-2010, 20:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou dat ik het niet ben moge duidelijk zijn.
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was en niet verdacht werd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 20:52
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is weer feest! Hier is de Uitslag!

Het verhaal
Dott, Abzg, Dingaantouwtje en Ggcy8 zitten samen in de auto.
Op weg naar Lowlands.
Ze zijn allemaal in opperbeste stemming, zelfs al zitten Dott en Dingaantouwtje opgepropt achterin tussen de bagage.
CD-tje van 30 seconds to mars in de cd speler, en gaan met die banaan.
Na een tijdje op de autobaan barst het gesprek los.
Dott: “Wie zou de mystery guest zijn?”
Dingaantouwtje: “Vast weer Them Crooked Vultures, net als vorig jaar”
Abzg: “Nee joh, dat is veel te voorspelbaar”
Ggcy8: “Foo fighters dan?”
Dott: “Keep on dreaming”
Ggcy8: “Yes, I will”

Luid gelach klinkt door de auto.
Ze kennen allemaal Ggcy8 haar obsessie met Dave Grohl.
Hilarisch hoe ze zo over hem kan zwijmelen.
Ggcy8: “Ja, maahaar.. jongens.. denk je nou eens in. Zo’n knappe vent, lang haar, in een pak.
Zoooo sexy.”
Dingaantouwtje: “Jaja, nou weten we het wel. Dat Dark Phoenix daar niet gek van word. Je hebt een ontzettend knap vriendje, en toch zwijmel je over een ouwe getrouwde vent die je niet kan krijgen”.
Ggcy8:”Over Dark Phoenix gesproken, ik zal hem ff een smsje sturen dat we onderweg zijn”
Dott: “We zetten je sms limiet op hooguit 5 per dag, en 1 telefoontje, inclusief de smsjes naar je moeder, anders dan blijf je bezig”
ggcy8: “Jaja, al goed, al goed”
Abzg: “Weet je wie trouwens lekker is? Bon Jovi!”
Dott, Dingaantouwtje en Ggcy8: “Iehw, die ouwe”
Abzg: “Nou ja zeg, hij doet het toch maar mooi nog op zijn leeftijd”
Dott: “Dat is net zoiets als zeggen dat Sylvester Stalone een lekker ding is, met z’n 70 ofzo”
Dingaantouwtje: “Nou, in Rambo was ie nog best gespierd”
Ggcy8:”Ja, hoe die dat presteert is me een raadsel”
Dingaantouwtje: “Haha, hij doet vast ook aan Zumba”
Dott: “Zeg Abzg, je had daar volgens mij rechts gemoeten, en dan zijn we er bijna”
Abzg: “oh ja, kut, afslag gemist”

Abzg draaide de auto, en sloeg de goede weg in.
Daar gloorde het.
De ingang van Lowlands.
Even zeiden ze alle vier niets, toen kwam er luid gegil uit de auto.
Daar waren ze, eindelijk.

Na alle formaliteiten eindelijk te hebben gehad, zoals het kaartje inleveren en het bandje krijgen, gingen ze op pad om een mooi plekje te zoeken waar ze de tenten konden plaatsen.
Dott:”Daar bij het hek is veel plaats”
Dingaantouwtje: “Ja, en dan je tent onder gezeken krijgen zeker, daag”
Abzg: “Dat is een mooie plek”
Dingaantouwtje:”Ja, laten we dat doen”

Luid zingend begonnen ze de tent op te zetten.
“It’s my liiiiiiiiiiiiiiife, and it’s now or neeeeeever. I ain't gonna live foreveeeeheer”
Tijdens het tent op zetten schiet 1 van de tentstokken met volle vaart los van de grond, en schiet tegen Ggcy8 haar neus.
Hierdoor schoot haar neusbotje haar hersenen in.



De uitslag
Het goede nieuws houdt maar niet op. Ggcy8/Geel is opgehangen en hij was een wolf!

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8/geel - Weerwolf
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Weerwolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Jullie maken het spannend. Wie oh wie zal er winnen? De laatst overgebleven wolf? De geliefden? Of misschien toch de dorpelingen? In ieder geval begint de nacht nu. De tovenaar, de ziener en de wolven kunnen hun ding doen tot half 9. Ik kan helaas niet schatten hoe laat de uitslag verwacht wordt.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 01-06-2010 om 21:00.
Oud 01-06-2010, 20:54
Verwijderd
Succes laatste wolf.
Ads door Google
Oud 01-06-2010, 20:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Yes! Nice.

Dit betekent dus dat de laatste wolf in ieder geval geen geliefde is. Dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat we eerst de geliefdes eruit moeten krijgen voor we die wolf kunnen ophangen. Dat is minder goed nieuws.

Nouja, voor nu ga ik even blij zijn dat we hem hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 21:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yehes wat een goed spel zijn we aan het spelen! (maar goed, met mijn 1 spel en dat was de vorige ervaring..)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 21:09
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hangronde 1

Spoiler


-----

Hangronde 2

Spoiler


Hangronde 3

Spoiler


Hangronde 4

Spoiler

-----

Hangronde 5
Spoiler

Uitslagen

Spoiler



Deelnemerslijst

Spoiler
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 01-06-2010 om 21:16.
Oud 01-06-2010, 21:10
Verwijderd
Waarom kan de laatste wolf geen geliefde zijn dan?
Oud 01-06-2010, 21:10
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dan hadden de geliefden nu gewonnen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 21:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan hadden we nu al verloren.

Edit: ha, net te laat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 21:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik kreeg een vraag over hoe het zit met de geliefden en de ziener. De vraag is: "Krijgt de ziener te horen of iemand geliefde is? Het antwoord is nee. De geliefden en ziener zijn hier als het goed is al van op de hoogte (en zo niet mogen ze boze PM's sturen ), maar ik post het nu even voor iedereen.

Reden hiervoor is dat de geliefden het (normaal gesproken) al moeilijk genoeg hebben en dit biedt ze extra kans om te winnen. Bovendien is geliefde eigenlijk een bijrol.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-06-2010, 21:21
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Als we kijken naar afgelopen ronde:

Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Dan kunnen we duidelijk zien dat als iemand onder het rijtje ggcy8 wolf zou zijn, het gelijkspel zou zijn geweest. We kunnen dus stellen dat de laatste wolf niet onder ggcy8 staat. Dott, Siorin, Queasy en Dark Phoenix zijn dus sowieso geen wolf, als er eerlijk gestemd is door alle dorpelingen. Niet dat het uitmaakt de volgende rondes, omdat de geliefden dood moeten, maar toch wou ik dit even zeggen. Ik zou zeggen, LP: Eet de goede op!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 21:22
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben nog steeds van mening dat DP geliefde is. En als het zo is ga ik echt zo gelukkig zijn als het spel ten einde is
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 21:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik kon, lieve DaT, had ik het met liefde gedaan
Misschien het volgende spel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 21:29
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
en maar volhouden
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 21:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Right back at ya
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 21:35
Verwijderd
Ik wist wel dat ggcy8 wolf was! Dat was al duidelijk vanaf het moment dat snoopy plotseling werd gegeten na mijn post en na de post van ggcy8 in het WSZ-topic. Jammer dat-ie geen geliefde is, dat had het namelijk een stuk makkelijker gemaakt.

@Abzg: Ik had er echt wel goed over nagedacht, hoor, over die stemlijstjes enzo. En het was geen manier van mij om lekker een onschuldige speler op te hangen. Ik heb zelfs nog eventjes gedacht dat jij de geliefde van ggcy8 moest zijn, omdat je hem plotseling zo ging verdedigen terwijl het toch echt allang duidelijk was dat hij wolf was. Maar daar zat ik wel even fout.


Citaat:
Als we kijken naar afgelopen ronde:

Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Dan kunnen we duidelijk zien dat als iemand onder het rijtje ggcy8 wolf zou zijn, het gelijkspel zou zijn geweest. We kunnen dus stellen dat de laatste wolf niet onder ggcy8 staat. Dott, Siorin, Queasy en Dark Phoenix zijn dus sowieso geen wolf, als er eerlijk gestemd is door alle dorpelingen. Niet dat het uitmaakt de volgende rondes, omdat de geliefden dood moeten, maar toch wou ik dit even zeggen. Ik zou zeggen, LP: Eet de goede op!
Dan zat ik er toch aardig goed bij met mijn verdenkingen enzo. En dit zorgt er dus alleen maar voor dat ik LP nog verdachter vind. Zij is wat mij betreft de laatste wolf, dus zolang we haar niet ophangen winnen de geliefden niet.

Maar eigenlijk is dit ook heel slecht voor ons, want de laatste wolf gaat echt niet zo gek zijn om de geliefden op te eten, want dan is ze (LP, dus ) de volgende hangronde zelf meteen dood.

Wij moeten er dus zelf voor zorgen dat we de geliefden ophangen, want van de wolf krijgen we waarschijnlijk geen hulp, behalve als ze zelfmoordneigingen heeft. Maar die wolf gaat dan wel lekker proberen om ons één voor één op te eten, zolang wij de geliefden niet hangen.. De tovenaar moet dus proberen om goed te mikken. En dan hebben we natuurlijk de bane nog, als DP dat tenminste zelf niet was.

Als we geluk hebben kunnen we het makkelijk winnen.
Oud 01-06-2010, 21:37
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Straks is een geliefde de tovenaar of de bane Of nog erger: allebei
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.