Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2012, 14:45
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik maak zo nu en dan wel eens iets mee waarvan ik denk, is dit nou mindfuck of is er wel degelijk 'meer'. Ik heb het dan niet meteen over schimmen zien of voorwerpen die door de lucht vliegen.

Een tijdje terug ging ik douchen en ik had mijn telefoon midden op bed gelegd. Toen ik terugkwam lag mijn telefoon op de grond en mijn simkaart die in mijn telefoon hoort te zitten op bed. Nee, er was verder niemand thuis en heb ook geen huisdieren die ik zo heb opgevoed. Ik heb wel meer van dit soort rare dingen meegemaakt. Ik denk meestal van het zal wel, maar toch blijf ik me steeds weer verbazen hoe ik dit voor elkaar krijg.

Hebben jullie wel eens iets meegemaakt wat je niet kan verklaren?
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2012, 16:47
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nee, nooit.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 16:48
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ja, maar ik heb nooit het idee gehad dat het gebrek aan een verklaring zou leiden tot een supernatuurlijke verklaring.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 17:02
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Ja, maar ik heb nooit het idee gehad dat het gebrek aan een verklaring zou leiden tot een supernatuurlijke verklaring.
Volgens mij is het heel menselijk om naar een verklaring te zoeken. Het blijft toch erg knagen als je geen verklaring/reden ziet voor iets.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 17:04
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Ik maak zo nu en dan wel eens iets mee waarvan ik denk, is dit nou mindfuck of is er wel degelijk 'meer'. Ik heb het dan niet meteen over schimmen zien of voorwerpen die door de lucht vliegen.

Een tijdje terug ging ik douchen en ik had mijn telefoon midden op bed gelegd. Toen ik terugkwam lag mijn telefoon op de grond en mijn simkaart die in mijn telefoon hoort te zitten op bed. Nee, er was verder niemand thuis en heb ook geen huisdieren die ik zo heb opgevoed. Ik heb wel meer van dit soort rare dingen meegemaakt. Ik denk meestal van het zal wel, maar toch blijf ik me steeds weer verbazen hoe ik dit voor elkaar krijg.

Hebben jullie wel eens iets meegemaakt wat je niet kan verklaren?
Waar heb je die anderen rare dingen meegemaakt, dezelfde huis?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, nooit.
Ik wel! Ik werd laatst door iets aangetrokken en ik kon niet verklaren hoe zwaartekracht nou precies overgebracht wordt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 17:49
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Waar heb je die anderen rare dingen meegemaakt, dezelfde huis?
Ja, sinds ik bij mijn vader woon heb ik niets aparts meer meegemaakt.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 17:50
Verwijderd
Nuh. Sowieso bestaan "paranormale" gebeurtenissen helemaal niet dus wat betreft de simkaart op het bed zal het waarschijnlijk ook aan jezelf liggen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 21:19
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Volgens mij is het heel menselijk om naar een verklaring te zoeken. Het blijft toch erg knagen als je geen verklaring/reden ziet voor iets.
Soms, maar ik denk dat het heel belangrijk is om niet te 'grijpen' naar iets supernatuurlijks. Ik kan prima leven met het antwoord 'ik weet het niet'.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 21:25
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Er gebeuren weleens vreemde dingen, maar aan warrigheid is niets supernatuurlijks
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 23:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Supernatuurlijks klinkt sowieso erg vaag.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 06:36
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Supernatuurlijks klinkt sowieso erg vaag.
Ja... Als het bestaat is het dus eigenlijk iets natuurlijks..
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 07:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik wel! Ik werd laatst door iets aangetrokken en ik kon niet verklaren hoe zwaartekracht nou precies overgebracht wordt.
Ik zag laatst wel een vleermuis en ik had toevallig dezelfde dag erover gedacht om batman te kijken! Kan overigens ook een duif zijn geweest.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 07:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
O en ik had laatst 4% verrijking zonder input, dat kan toch helemaal niet he!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 13:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kan niet alles verklaren (zou me wel aardig wat Nobelprijzen opleveren), maar het is een beetje lui om dan naar "bovennatuurlijke" verklaringen te grijpen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 13:32
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik dacht gisteren aan kip en toen kwam er een paar minuten later een neger voorbij lopen.

Als je er maar op let merk je dat je toch best vaak bovennatuurlijke dingen meemaakt!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:13
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Ik dacht gisteren aan kip en toen kwam er een paar minuten later een neger voorbij lopen.

Als je er maar op let merk je dat je toch best vaak bovennatuurlijke dingen meemaakt!
Oh ja! En wat heeft een kip met een neger te maken??
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Oh ja! En wat heeft een kip met een neger te maken??
Negers houden van kip, duh. Dat is trouwens wel bovennatuurlijk, want genetisch denk ik niet goed te verklaren.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2012, 19:45
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Oh ja! En wat heeft een kip met een neger te maken??


Duuhh
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:51
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Zullen we het wel ontopic houden in plaats van oneindig moeilijk gaan doen over kippen en negers? Daarnaast ook: als je naast een niet serieuze reactie niks hebt toe te voegen, reageer dan maar gewoon niet.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Nuh. Sowieso bestaan "paranormale" gebeurtenissen helemaal niet dus wat betreft de simkaart op het bed zal het waarschijnlijk ook aan jezelf liggen.
Als er een ding is wat ik van Reverend heb geleerd is het wel dat er voor alles een verklaring is, maar goed ik snap noch steeds niet hoe ik soms iets kwijt raak wat ik vast heb <_<
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 21:21
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Negers houden van kip, duh. Dat is trouwens wel bovennatuurlijk, want genetisch denk ik niet goed te verklaren.
blabla.. dat is een stereotype, valt dus ook niet te verklaren, jij gaat ervan uit dat het zo is, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Of zijn alle Nederlanders gierig?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 21:54
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
blabla.. dat is een stereotype, valt dus ook niet te verklaren, jij gaat ervan uit dat het zo is, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Of zijn alle Nederlanders gierig?
Uit mijn observaties, ja.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 23:15
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
blabla.. dat is een stereotype, valt dus ook niet te verklaren, jij gaat ervan uit dat het zo is, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Of zijn alle Nederlanders gierig?
het leuke aan stereotype's is dat ze over het algemeen wel een kern van waarheid bevatten. en nederlanders zijnover het algemeen best gierig ja.

OT: zelf geloof ik niet in paranormale dingen. maja wss zal het mij ook niet opvallen als ik nu ga slapen en bijvoorbeeld een geest een stapel boeken maakt midden in mijn kamer. ik zou waarschijnlijk denken dat ik het de vorige dag gedaan had ofzo.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 08:42
Verwijderd
Bij mijn vriendin zat een geest in de slaapkamer.
Eerst zag ze alleen een soort schim.
Later vielen er ook spullen op de grond zoals een schilderij, een doos tissues, een plantenpot.
ook ging het licht aan en uit, en het douchegordijn was ineens uit de badkamer en lag in de slaapkamer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2012, 11:08
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Zullen we het wel ontopic houden in plaats van oneindig moeilijk gaan doen over kippen en negers? Daarnaast ook: als je naast een niet serieuze reactie niks hebt toe te voegen, reageer dan maar gewoon niet.
Precies, beetje een bloedserieus topic over bovennatuurlijke waarnemingen vervuilen met jullie humoristisch bedoelde leuterpraatjes, schande!

Ik dacht vorige week een mijn moeder en vandaag mailde ze me opeens! ENG HE!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 11:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
blabla.. dat is een stereotype, valt dus ook niet te verklaren, jij gaat ervan uit dat het zo is, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Of zijn alle Nederlanders gierig?
Toen ik deze post las liep er een nederlander langs!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 14:21
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Bij mijn vriendin zat een geest in de slaapkamer.
Eerst zag ze alleen een soort schim.
Later vielen er ook spullen op de grond zoals een schilderij, een doos tissues, een plantenpot.
ook ging het licht aan en uit, en het douchegordijn was ineens uit de badkamer en lag in de slaapkamer.
En je hebt het toevallig niet gefilmd.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:09
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Toen ik deze post las liep er een nederlander langs!
een gierige nederlander zeker! Jou reacties vallen niet te vergelijkingen met wat TS meegemaakt heeft.

En verder vind ik het afschuwelijk dat je een neger met een kip vergelijkt!. Je dacht aan kip en opeens zag je een neger, zie je hoe afschuwelijk je gedachtegaan is! Gelukkig dat hier geen negers zijn..
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:10
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
En je hebt het toevallig niet gefilmd.
zelfs dan zou je het niet geloven!
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:10
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
een gierige nederlander zeker! Jou reacties vallen niet te vergelijkingen met wat TS meegemaakt heeft.

En verder vind ik het afschuwelijk dat je een neger met een kip vergelijkt!. Je dacht aan kip en opeens zag je een neger, zie je hoe afschuwelijk je gedachtegaan is! Gelukkig dat hier geen negers zijn..
Dat doet hij niet...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:11
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
zelfs dan zou je het niet geloven!
Dan zou,Paranormal Activity waargebeurd zijn...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:28
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Nogmaals, als je hier niet serieus op kunt reageren (omdat je te kinderachtig bent of omdat niks naar jouw idee paranormaal is) reageer je maar niet.

Dit is de laatste waarschuwing in dit topic. Wanneer iemand nogmaals denkt grappig te doen door dingen te roepen als: "Ik dacht vorige week een mijn moeder en vandaag mailde ze me opeens! ENG HE!" krijgt diegene een officiële waarschuwing.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
zelfs dan zou je het niet geloven!
Onzin natuurlijk, een beetje degelijk beeldmateriaal zorgt er in ieder geval voor dat er ruimte is om het iets serieuzer te nemen.

Echter, zoals altijd, zijn de sterke verhalen nooit ondersteund met beelden en als dat wel het geval is zijn dat "toevallig" altijd zeer twijfelachtige en onduidelijke filmpjes.


Citaat:
Nogmaals, als je hier niet serieus op kunt reageren (omdat je te kinderachtig bent of omdat niks naar jouw idee paranormaal is) reageer je maar niet.
Er is ook niets paranormaal. Paranormaal bestaat niet.

Misschien kan je zelf eens proberen af en toe wat toe te voegen behalve alleen maar met je vingertje te zwaaien trouwens?

Verder illustreren de verhalen waarnaar jij refereert als 'kinderachtig' prima wat het probleem is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:35
Verwijderd
ik droomde vanacht dat ik in een of ander Afrikaans dorp was en dat een vrouw aan het bevallen was en dat daarom het dorp was afgesloten.
En natuurlijk belt mijn tante vandaag dat ze een dochtertje heeft gekregen... Creepy
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 18:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nogmaals, als je hier niet serieus op kunt reageren (omdat je te kinderachtig bent of omdat niks naar jouw idee paranormaal is) reageer je maar niet.

Dit is de laatste waarschuwing in dit topic. Wanneer iemand nogmaals denkt grappig te doen door dingen te roepen als: "Ik dacht vorige week een mijn moeder en vandaag mailde ze me opeens! ENG HE!" krijgt diegene een officiële waarschuwing.
Waarom zouden dat soort grappige post minder paranormaal zijn dan schilderijen die spontaan naar beneden vallen. Mensen kunnen zelf invullen of hun ervaring in hun ogen mogelijk paranormaal of niet is, omdat er eigenlijk geen bewijs is dat paranormale zaken bestaan en er dus ook geen specifieke richtlijnen voor zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2012, 18:30
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Er is ook niets paranormaal. Paranormaal bestaat niet.

Misschien kan je zelf eens proberen af en toe wat toe te voegen behalve alleen maar met je vingertje te zwaaien trouwens?

Verder illustreren de verhalen waarnaar jij refereert als 'kinderachtig' prima wat het probleem is.
Er zijn blijkbaar mensen die wel geloven dat paranormaal wel bestaat en ik snap je punt ook wel van je laatste zin, maar dat betekent nog niet dat het nodig is om constant zo te reageren. Laat de mensen die dit denken gewoon in hun waarde en maak ze niet zo belachelijk op deze manier. Het is ook totaal niet opbouwend voor het topic. Vandaar dus het dringende advies om liever niet te reageren dan zulke kinderachtige reacties te plaatsen.

Citaat:
Waarom zouden dat soort grappige post minder paranormaal zijn dan schilderijen die spontaan naar beneden vallen. Mensen kunnen zelf invullen of hun ervaring in hun ogen mogelijk paranormaal of niet is, omdat er eigenlijk geen bewijs is dat paranormale zaken bestaan en er dus ook geen specifieke richtlijnen voor zijn.
Er zijn inderdaad ook geen richtlijnen dus komt het aan op mijn interpretatie. Voor mij is het hartstikke duidelijk dat reacties als:
"Ik dacht vorige week een mijn moeder en vandaag mailde ze me opeens! ENG HE!"
"Toen ik deze post las liep er een nederlander langs!"
"Ik dacht gisteren aan kip en toen kwam er een paar minuten later een neger voorbij lopen."

Toevallig zijn deze reacties van dezelfde persoon, maar het geeft wel aan wat ik bedoel. Een keer is misschien grappig maar blijf niet constant dit soort kinderachtige reacties plaatsen.

Misschien reageer ik overdreven maar een beetje begrip lijkt me hier ook niet misplaatst.



OT:

Ik kan me niet iets herinneren wat voldoet aan wat de TS beschrijft, dus nee. Zoiets heb ik niet meegemaakt.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 18:57
Jessuh
Jessuh is offline
Paranormaal, tja ik denk dat het net zoiets is als God, je moet er in geloven. Er gebeuren vaak genoeg rare dingen, of het iets paranormaals is? Daar kan ik geen antwoord op geven, zelf geloof ik er wel in, helaas nooit echt iets meegemaakt waarvan ik meteen dacht dit is iets paranormaals. Wel vaker verhalen gehoord, maar goed dit kunnen even goed fantasieën of verzinsels zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 19:19
nachtmens
nachtmens is offline
is zoiets als dat mijn internet verbinding opeens uitvalt, paranormaal?

OT: Iemand deed me hier aan een paar jaar geleden denken. Ik zat met een paar familieleden in een kamer, en opeens merkte een oom dat het licht van een andere kamer vanzelf aan en uit ging. Volgens mij zag ik het zelf ook en ik moest nog van hun gaan kijken of iemand in die kamer zat. Maar er was niemand en dat wisten we daarvoor ook. Best eng inderdaad. Maar goed, ik ben ben niet zo ingesteld om te denken dat het iets paranormaals is, zal vast aan de lamp liggen Al geloof ik wel dat er meer is dan alleen de mensheid. O shit ik herinner me nu ook een andere eng situatie. En ik heb ook genoeg enge verhalen gehoord van anderen, maar dat zijn allemaal van lang geleden en daarnaast ver van hier vandaan in vrij weinig bewoonde gebieden. Dat in dat soort gebieden dingen hersen wat ver van ons leven en wetenschap is, twijfel ik absoluut niet. Maar dat hier in Nederland paranormaal dingen gebeuren, dat ligt sowieso in nauwelijks/matig frequentie..
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 19:22
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
ik droomde vanacht dat ik in een of ander Afrikaans dorp was en dat een vrouw aan het bevallen was en dat daarom het dorp was afgesloten.
En natuurlijk belt mijn tante vandaag dat ze een dochtertje heeft gekregen... Creepy
weet je dat volgens sommige wetenschappers dromen een betekenis hebben?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 19:25
Jessuh
Jessuh is offline
Citaat:
weet je dat volgens sommige wetenschappers dromen een betekenis hebben?
Zo ver ik weet zijn dromen een verwerkingsproces, zo droom ik vaak over dingen die ik heb meegemaakt, wel meestal in een hele andere context.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 19:36
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Verder illustreren de verhalen waarnaar jij refereert als 'kinderachtig' prima wat het probleem is.
niet, iets als ''ik dacht aan kip'' en '' ik zag een neger'' heeft helemaal niets met werkelijkheid te maken. Dat iemand aan kip een neger verbindt, is gewoon wat hij heeft geleerd door de media, opvoeding, ervaring. Dat zijn dus twee verschiilende dingen die los van elkaar zijn. Ik lust ook kip, maar ik ben geen neger.

Verder is het gewoon zo dat men ziet/gelooft wat hij/zij wil zien/geloven. Als iemand aan kip denkt (En hij heeft door omstandigheden geleerd dat kip en neger met elkaar gaan, voor hem vromen deze één schema) dan ziet hij autmatisch die neger, al die andere blanken die langs hem gaan, negeert hij want o die passen niet in het schema!

Het is dus heel wat anders als iets gebeurt waar je niet aan dacht. TS verwachte zijn/haar mobile om de gelaten plaats te vinden, dit bleek niet zo te zijn. Dit is echt heel wat anders, want de situatie die zij daarna vond, past helemaal niet in haar schema (mobile met simkaart op bed)!!
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 19:36
Verwijderd
Citaat:
weet je dat volgens sommige wetenschappers dromen een betekenis hebben?
Maar kan het ook de toekomst voorspellen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 08:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
weet je dat volgens sommige wetenschappers dromen een betekenis hebben?
"Sommige wetenschappers"? Wow!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
niet, iets als ''ik dacht aan kip'' en '' ik zag een neger'' heeft helemaal niets met werkelijkheid te maken. Dat iemand aan kip een neger verbindt, is gewoon wat hij heeft geleerd door de media, opvoeding, ervaring. Dat zijn dus twee verschiilende dingen die los van elkaar zijn. Ik lust ook kip, maar ik ben geen neger.
Exact hetzelfde is van toepassing op "iets is opeens verdwenen" en "er moeten paranormale dingen bezig zijn".
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 12:10
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Exact hetzelfde is van toepassing op "iets is opeens verdwenen" en "er moeten paranormale dingen bezig zijn".
ja, maar het ging om '' ik heb het zo gelaten'' en '' heb het zo terug gevonden''. Dat er paranormale dingen bezig zijn, is een verklaring die men ervoor kiest. Die staat er inderdaal los van, je kunt ook anderen verklaringen voor het gebeuren geven.

''ik dacht aan kip'' en ''mijn moeder maakt kip voor de lunch'', zou nog te doen zijn. Al blijft het heel erg verschillen van de eerder genoemde sitautie.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 12:10
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
"Sommige wetenschappers"? Wow!
?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 12:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
?
Er zijn altijd wel "sommige wetenschappers" te vinden voor zo'n beetje ieder standpunt. Sommige wetenschappers zijn creationist, dat maakt het nog geen redelijk standpunt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 12:48
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Er zijn altijd wel "sommige wetenschappers" te vinden voor zo'n beetje ieder standpunt. Sommige wetenschappers zijn creationist, dat maakt het nog geen redelijk standpunt.
ja en het blijfen wetenschappers. Ook al is er geen meerderheid die zegt 'ja, daar heb je gelijk''. Ja, sommige wetenschappers zijn creationisten en sommigen ook niet. De wetenschappers die ik in gedachten had, zijn geen creationisten.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 13:31
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nogmaals, als je hier niet serieus op kunt reageren (omdat je te kinderachtig bent of omdat niks naar jouw idee paranormaal is) reageer je maar niet.

Dit is de laatste waarschuwing in dit topic. Wanneer iemand nogmaals denkt grappig te doen door dingen te roepen als: "Ik dacht vorige week een mijn moeder en vandaag mailde ze me opeens! ENG HE!" krijgt diegene een officiële waarschuwing.
Ik doe niet grappig. Ik ben heel serieus, er gebeuren allemaal rare dingen die ik niet kan verklaren in mijn leven en dat is me door dit topic opgevallen. Ik vind het jammer dat een forumbaas zich zo denigrerend opstelt en me eigenlijk belachelijk maakt omdat hij kennelijk ergens het idee vandaan heeft gehaald dat ik niet serieus zou zijn.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Op zoek naar het zesde zintuig
Verwijderd
32 22-03-2007 11:04
Levensbeschouwing & Filosofie Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht)
Isa
19 21-04-2002 14:08
Levensbeschouwing & Filosofie de claim van Spirit van wetenschappelijke bewijzen omtrent parapsychologie
legatus
18 20-03-2002 17:28
ARTistiek begin van een verhaal .."Dirk en zijn paranormaal begaafde dwergpanda"
de wijze jodokus
17 17-02-2002 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschap vs. Parapsychologie
legatus
15 22-01-2002 18:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.