Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2019, 10:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Geen idee hoe fit Beerensteyn is en of ze een volledige wedstdijd (plus eventuele verlening) aan kan, maar kan me alleen als ze niet zo lang op het veld kan staan voorstellen dat ze niet aan de aftrap verschijnt en dan nog zou ik liever met de beste 11 willen beginnen in plaats van eindigen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 02-07-2019, 10:16
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
In ander nieuws, ik kwam deze zojuist tegen:



<3
__________________
Forumdownie
Oud 02-07-2019, 11:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Van de Sanden en Martens eruit. Beerensteyn en Roord erin. Dan zal het wel beter worden.
Oud 03-07-2019, 03:31
Verwijderd
Ik heb een heel goed vape-apparaat gekregen van m'n maatje hier en ik heb nu 2 dagen alleen gevapet en ik begin het lekkerder te vinden dan roken.
Oud 03-07-2019, 03:32
Verwijderd
En ja, ook dat is nicotine, I know. Maar ik heb vier collega's die alleen nog waterdamp met een smaakje dampen zonder nicotine, door iedere keer te minderen. En ik denk dat ik hiermee een kans heb die groter is dan veel andere dingen.
Oud 03-07-2019, 06:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Er zijn zeker in de VS wel merken met hoge nicotine concentraties, (en hier dus niet te krijgen) dus is wel even iets om op te letten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-07-2019, 09:10
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Yes, nieuwe whisky in aantocht!
@deadlock: Heel goed.
Oud 03-07-2019, 09:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Hello people!
Oud 03-07-2019, 09:24
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Whodis
__________________
Forumdownie
Oud 03-07-2019, 09:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Whodis
Jou heb ik lang niet gesproken
Oud 03-07-2019, 09:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hai

Hoe is het met je?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2019, 09:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Met mij gaat het goed! Hoe gaat het met jou?
Oud 03-07-2019, 10:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bijna vakantie

Nog 2½ dag werken.
En morgen en vrijdag nog etentjes
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2019, 10:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Lekker! Daar ben ik ook wel aan toe. Gaan jullie nog ergens naartoe?
Oud 03-07-2019, 10:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Paar dagen Ameland en vanaf daar met de fiets/trein weer richting huis met onderweg nog ergens tussenstops die we ter plekke gaan bepalen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2019, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een heel goed vape-apparaat gekregen van m'n maatje hier en ik heb nu 2 dagen alleen gevapet en ik begin het lekkerder te vinden dan roken.
Champix (en equivalenten) werkten voor m'n schoonvader. Maar ik kan me voorstellen dat je liever zo min mogelijk met dat soort dingen in de weer gaat; het is niet niets.

Citaat:
En ja, ook dat is nicotine, I know. Maar ik heb vier collega's die alleen nog waterdamp met een smaakje dampen zonder nicotine, door iedere keer te minderen. En ik denk dat ik hiermee een kans heb die groter is dan veel andere dingen.
Nu ik gestopt ben, heb ik totaal geen behoefte meer aan "waterdamp met een smaakje", om zo het geklooi/gespeel met rook te simuleren. Had ik toen ik nog rookte niet gedacht, eigenlijk. Schijnbaar was voor mij die component van roken psychologisch minder relevant dan ik had verwacht.

Waarom werkt cold turkey niet voor jou, als ik zo vrij mag zijn? Wat zijn de struikelblokken gebleken?

Inmiddels ben ik 105 dagen rookvrij; mijn oudste periode van rookvrij zijn is een paar jaar. Ik geloof ook wel dat ik door de grootste problemen heen ben. Er komt nog wel een mogelijk obstakel; de vakantie. Ook vanwege drank en drugsgebruik. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in.
Oud 03-07-2019, 10:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben onderweg naar Slowakije vanwege het overlijden van mijn tante. Gisteren moest ik beloven dat ik tegen niemand van de familie zou vertellen dat haar as wordt uitgestrooid want blijkbaar ligt dat erg gevoelig bij die katholieken daar. Dat ze is gecremeerd is vinden ze lastig, maar dat het as niet wordt begraven vinden ze al helemaal een schande De priester in het dorp wilde niet eens de mis voor haar opdragen omdat ze is gecremeerd
Oud 03-07-2019, 11:14
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Waarom moet je op het vliegveld je boarding pass laten scannen als je iets wil kopen? Ik wilde een boek kopen, maar ik kreeg het dus niet mee omdat ik mijn boarding pass niet bij de hand had.
Oud 03-07-2019, 11:20
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Champix (en equivalenten) werkten voor m'n schoonvader. Maar ik kan me voorstellen dat je liever zo min mogelijk met dat soort dingen in de weer gaat; het is niet niets.



Nu ik gestopt ben, heb ik totaal geen behoefte meer aan "waterdamp met een smaakje", om zo het geklooi/gespeel met rook te simuleren. Had ik toen ik nog rookte niet gedacht, eigenlijk. Schijnbaar was voor mij die component van roken psychologisch minder relevant dan ik had verwacht.

Waarom werkt cold turkey niet voor jou, als ik zo vrij mag zijn? Wat zijn de struikelblokken gebleken?

Inmiddels ben ik 105 dagen rookvrij; mijn oudste periode van rookvrij zijn is een paar jaar. Ik geloof ook wel dat ik door de grootste problemen heen ben. Er komt nog wel een mogelijk obstakel; de vakantie. Ook vanwege drank en drugsgebruik. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in.
Jaa de vakantie Dé heerlijkste periode van het jaar om te roken. En te blowen. <3
Oud 03-07-2019, 11:23
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Waarom moet je op het vliegveld je boarding pass laten scannen als je iets wil kopen? Ik wilde een boek kopen, maar ik kreeg het dus niet mee omdat ik mijn boarding pass niet bij de hand had.
Gewoon je vluchtnummer zeggen.
Oud 03-07-2019, 11:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jaa de vakantie Dé heerlijkste periode van het jaar om te roken. En te blowen. <3
Heb ik ooit met jou geblowd?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-07-2019, 12:00
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Paar dagen Ameland en vanaf daar met de fiets/trein weer richting huis met onderweg nog ergens tussenstops die we ter plekke gaan bepalen.
Nice! Veel plezier
Oud 03-07-2019, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben onderweg naar Slowakije vanwege het overlijden van mijn tante. Gisteren moest ik beloven dat ik tegen niemand van de familie zou vertellen dat haar as wordt uitgestrooid want blijkbaar ligt dat erg gevoelig bij die katholieken daar. Dat ze is gecremeerd is vinden ze lastig, maar dat het as niet wordt begraven vinden ze al helemaal een schande De priester in het dorp wilde niet eens de mis voor haar opdragen omdat ze is gecremeerd
Moeimakers

Citaat:
Jaa de vakantie Dé heerlijkste periode van het jaar om te roken. En te blowen. <3
Nou ja, er zijn voldoende alternatieven voorhanden (hasjpijpjes om 't puur te roken bijvoorbeeld) maar dat is meteen zo'n "ding" of zo. Als een crackhoertje een beetje hasj roken. En sharen is ook wat minder voor de hand liggend bij de mindere goden, die pure shit niet zo goed trekken. En groepen die doorgaans halve-meter-joints bouwen.

Anderzijds is tabak niet echt een optie (meer), ondanks dat ik de teugels goed in handen heb. OH WELL DAN MAAR MDMA EN LSD.
Oud 03-07-2019, 12:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben onderweg naar Slowakije vanwege het overlijden van mijn tante. Gisteren moest ik beloven dat ik tegen niemand van de familie zou vertellen dat haar as wordt uitgestrooid want blijkbaar ligt dat erg gevoelig bij die katholieken daar. Dat ze is gecremeerd is vinden ze lastig, maar dat het as niet wordt begraven vinden ze al helemaal een schande De priester in het dorp wilde niet eens de mis voor haar opdragen omdat ze is gecremeerd
Sterkte Koekje
Oud 03-07-2019, 12:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dankje<3
Oud 03-07-2019, 12:33
Verwijderd
Sterkte Koekje!!!
Oud 03-07-2019, 12:34
Verwijderd
En wat betreft roken kan ik er over meepraten, maar dan vanaf de andere kant. Dus geen roken, alcohol en drugs enzo en hoe makkelijk ik daar van af blijf, maar dat komt omdat ik veel trucjes en mindfucks ken.
Oud 03-07-2019, 12:41
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Volgens mij verschilt het heel erg per persoon hoe verslavingsgevoellig iemand is. Ik heb best wel veel gerookt, geblowd en vanalles gebruikt, maar kan er ook prima van afblijven
Oud 03-07-2019, 12:50
Verwijderd
Citaat:
En wat betreft roken kan ik er over meepraten, maar dan vanaf de andere kant. Dus geen roken, alcohol en drugs enzo en hoe makkelijk ik daar van af blijf, maar dat komt omdat ik veel trucjes en mindfucks ken.
Ik zal natuurlijk de schijn tegen hebben en shit, maar dat geldt voor mij ook wel. De eerste twee weken waren wat lastiger op met name mijn werk, waarbij de rookpauze een welkome afwisseling was, de "vijf minuutjes" quality time met collegae of solo, indien een probleem geaddresseerd dient te worden. Dat is nu ook verdwenen.

Citaat:
Volgens mij verschilt het heel erg per persoon hoe verslavingsgevoellig iemand is. Ik heb best wel veel gerookt, geblowd en vanalles gebruikt, maar kan er ook prima van afblijven
Zeker; verslavingsgevoeligheid is voor een belangrijk deel nature. Ik kan ook prima geen alcohol of drugs nuttigen. Maar dat doe ik niet, omdat ik het lekker/prettig vind. En dit is natuurlijk wat nagenoeg iedereen zal zeggen, ook verslaafden, dus mja. Echt waarde heeft 't niet
Oud 03-07-2019, 13:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb toch iets meer moeite gehad om te stoppen met roken dan met alle andere dingen. Vooral nee zeggen tegen vriendin die aanboden en in stressvolle situaties vond ik kut.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-07-2019, 14:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben gestopt met roken toen ik het zat was en nu ben ik soms een bietser. Kan er verder goed vanaf blijven, ben niet zo verslavingsgevoelig denk ik. Heb ook al heel lang geen alcohol gedronken en als ik dat nu doe word ik meteen heel moe omdat ik het niet met ben gewend
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-07-2019, 14:21
Verwijderd
"Misschien ben je nog niet echt verslaafd, maar is er sprake van een doseringsprobleem. Drank speelt een rol in jouw leven en kan je op sommige momenten goed in de weg zitten." Aldus https://solutions-center.nl/verslavi...rslaving-test/

Eh, alcohol heeft mij nog nooit in de weg gezeten en ik heb zeer zeker geen doseringsprobleem, waar haalt die test 't vandaan
Oud 03-07-2019, 14:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vul je de test in, krijg je als uitslag "Thanks for contacting us! We will get in touch with you shortly."
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2019, 14:48
Verwijderd
Hehe, we _will_ get in touch with you. Resistance is futile.
Oud 03-07-2019, 15:17
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben zo blij dat ik een bus eerder dan gepland heb kunnen nemen op het vliegveld in Wenen. Anders had ik maar een half uur speling om mijn trein te halen en als ik die trein zou missen, dan zou ik pas om 3:00 uur 's nachts mijn eindbestemming bereiken ipv om 21:00 uur
Oud 03-07-2019, 17:59
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Via Bratislava?

En sterkte!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 03-07-2019, 19:10
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Via Bratislava?

En sterkte!
Ja. Gelukkig heb ik mijn trein gered. Mooie rit ook

Bedankt.
Oud 03-07-2019, 19:22
Verwijderd


EMG Mikael Akerfeldt heeft een female counterpart En een awesome band, eveneens, trouwens. Damn.
Oud 03-07-2019, 19:45
Verwijderd
Nou ken ik niet zoveel female grunters, afgezien van the usual suspects als Opera IX en Arch Enemy -- allebei voor mij categorie "#bwoah", maar deze dame is toch wel tot in den puntjes verzorgd.
Oud 03-07-2019, 20:05
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mooi, die Van Der Sanden is eruit.
Oud 03-07-2019, 20:13
Verwijderd
Pff, wat een zaadpartij wordt dit. Zeker vergeleken met gisteren.
Oud 03-07-2019, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Holy shit, ga even met je voetbalschoen op de hand van onze keepster staan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-07-2019, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, ga even met je voetbalschoen op de hand van onze keepster staan
Haha nou en, was gewoon pech.
Oud 03-07-2019, 20:27
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Holy shit, ga even met je voetbalschoen op de hand van onze keepster staan
Was gewoon per ongeluk.
Oud 03-07-2019, 20:28
Verwijderd
Leuk hoor, Wiegman, steeds tenminste zes, soms acht man vóór de bal houden, maar zonder plan, creativiteit, of überhaupt zuivere passing ga je er niet komen vanavond. Om maar te zwijgen over de afgetekende nederlaag in de hypothetische finale (voor zowel Zweden als Nederland).
Oud 03-07-2019, 20:39
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb zo’n idee dat dit een latertje gaat worden.
Oud 03-07-2019, 20:43
Verwijderd
Ongezien de tyfus, ik ga geen verlenging kijken. Wat een hopeloze kutwedstrijd.
Oud 03-07-2019, 21:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben gestopt met roken toen ik het zat was en nu ben ik soms een bietser. Kan er verder goed vanaf blijven, ben niet zo verslavingsgevoelig denk ik. Heb ook al heel lang geen alcohol gedronken en als ik dat nu doe word ik meteen heel moe omdat ik het niet met ben gewend
Ik heb vandaag een vape-unit gekocht, omdat het me toch wel een hoop geld ging kosten en ik er wel vanaf moet. Als ik een pakje peuken hebt gaat ie geheid leeg. En als ik er een opsteekt moet ik de peuk natuurlijk opmaken, en nu met dit ding kan ik af en toe een hijs nemen.
De vloeistof is goedkoper, minder schadelijk (schijnt), niet alles gaat er naar stinken, en je kan duizent smaakjes kiezen. De mijne is ook nog es regenboogkleurig.

Es kijken of ik t zo langzaam kan afbouwen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-07-2019, 21:55
Verwijderd
@Ieke; dit is geen hoge, maar mild. 3mg en ik meng 't dan ook nog. Zit minder in dan in sigaretten.

Citaat:
Champix (en equivalenten) werkten voor m'n schoonvader. Maar ik kan me voorstellen dat je liever zo min mogelijk met dat soort dingen in de weer gaat; het is niet niets.
Nee maar ik ga het wel doen als dit niet lukt

Citaat:
Nu ik gestopt ben, heb ik totaal geen behoefte meer aan "waterdamp met een smaakje", om zo het geklooi/gespeel met rook te simuleren. Had ik toen ik nog rookte niet gedacht, eigenlijk. Schijnbaar was voor mij die component van roken psychologisch minder relevant dan ik had verwacht.

Waarom werkt cold turkey niet voor jou, als ik zo vrij mag zijn? Wat zijn de struikelblokken gebleken?

Inmiddels ben ik 105 dagen rookvrij; mijn oudste periode van rookvrij zijn is een paar jaar. Ik geloof ook wel dat ik door de grootste problemen heen ben. Er komt nog wel een mogelijk obstakel; de vakantie. Ook vanwege drank en drugsgebruik. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in.
Er gebeurt iedere keer iets waardoor ik weer veel meer begin te roken; clusterperiodes enzo. Heel naar.
Oud 03-07-2019, 22:14
Verwijderd
Zwanger worden werkte voor mij als een tiet om te stoppen met roken en drinken. Nu rook ik af en toe een sigaret als ik er een kan bietsen. Na mijn zwangerschap ben ik uiteraard wel weer begonnen met drinken. Ik wil graag dat Doris opgroeit in een omgeving die haar uitdaagt, een alcoholist als moeder leek me een goed begin.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi makkers van het dagelijkse leven #1933
Destruct!
500 26-06-2019 17:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.