Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 12:08
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik heb een vriendin, laat ik haar maar even A noemen voor de duidelijkheid, en haar ken ik nu al een tijdje, we zijn goede vriendinnen, zij had nooit echt veel aandacht van jongens, en ik wel, maar het werd nooit echt iets tussen mij en die jongens omdat ik vrij bang ben om een relatie te beginnen,
Nou had zij wel iets wanhopigs met de beste vriend van haar broer, en hij gebruikte haar duidelijk, maar omdat ze niks anders had ging ze maar achter hem aan. Dat vonden wij niet zo leuk, want ik en mijn vriendinnen willen wel een vriendin met een klein beetje eigenwaarde, maarja het werd ook niks met die vriend van haar broer,

Ondertussen krijg ik nog een vriend waar ik het wel voor elkaar krijg om een relatie mee te krijgen, misschien lag het ook wel aan het feit dat hij ver weg woonde,
Maar het feit dat hij ver weg woonde, maakte het voor haar ongeloofwaardig,
Ik heb haar nooit meegenomen naar hem, omdat ik dat gewoon niet wou, ik ga echt niet bewijzen dat die jongen echt bestond, dat ging me dus echt even een stuk te ver.
Ze geloofde me gewoon niet, gelukkig geloofde een andere vriendin me wel.
Maar toch vond ik het erg rot dat gewoon een goede vriendin het niet geloofde dat ik een vriend had.
Na een tijdje ging het toch uit, om een pijnlijke rede, en ik heb er nooit met mn vriendinnen over gepraat, gewoon ik kon het niet, alleen maar omdat A zo raar deed.
Ondertussen heb ik geen vriend meer gehad, omdat ik niet tegen relatie’s kan (hier heb ik trouwens ook nog een topic over geopend bij liefde en relatie)

Maar A en een andere vriendin die stopte allebei met havo, en ik ging op een andere school de havo afmaken, door problemen met mijn ouders.
A en die andere vriendin B gingen een mbo opleiding volgen, en zitten nu allebei op kamers.
Ik had een leuke nieuwe klas, en ze vroegen of ik een keertje met hun de stad in ging, omdat ik niet alleen wou, en A en B al een tijdje niet gezien had, vroeg ik hun mee,
Van te voren hoorde ik van een vriend van mij dat zijn beste vriend wanhopig was naar een vriendin, en of ik iemand meenam,
Op dat moment was het alleen duidelijk dat A meeging, en omdat zij ook geen vriend had, (en ik dacht ach ja die kan ook wel een keer plezier voor een avondje hebben) vertelde ik aan A dat er een jongen was die ook meeging die al lang geen vriendin had gehad.

En wij naar de stad, maar toen was die jongen zonder vriendin, (zou ik hem toch maar even voor de duidelijkheid C noemen) de groep kwijtgeraakt voordat wij er waren, en was even verder gegaan met een vriend van hem.
Dus op het laatste gingen A en ik ook even apart, en toen kwamen wij ze tegen, en A helemaal niks zeggen en ik heel even een halve minuut wat gevraagd, en toen weer verder.
De dag erna op school, vroeg die jongen haar e mail adres en gaf ik het,
En ik kom 15 min on line, en A en C naam staan helemaal onder de hartjes en kusjes en elkaar namen!
Toen dacht ik ook van, hallo jullie kennen elkaar nauwelijks, maarja,
Oke jullie zijn allebei wanhopig, en dan mag dat best, ( ze waren echt wanhopig, en dat komt misschien nu een beetje minachtend van mij over, maar dat was wel zo)
En hun elkaar ontmoeten enz. En dat gaat allemaal goed
Maar ik hoor er zelf helemaal niks meer van, dat moet ik allemaal van C horen die in mn klas zit, (notabene de vriend van een van mijn beste vriendinnen, en zij verteld mij niks)
Dus ik was al een beetje pised off.. maarja dat heb ik natuurlijk niet laten blijken,

En A ook helemaal niks meer tegen me zeggen, oke, ze heeft het druk en ze zit op kamers, maar de weken ervoor zat ze ook op kamers en kon me ook bellen en op msn spreken. En sms enz.
En nu helemaal niks meer, op msn zegt ze niks, als ik dan met het gesprek begin, dan is het alleen maar C hier C daar, en mij af zitten kraken, maar het ergste was wel nog vorige week.

Toen zei ze me op msn gewoon letterlijk, dat ik jaloers was op haar omdat zij een vriend had!
(ondertussen dat ik helemaal niks fouts tegen haar had gedaan,)
Ze is gewoon compleet veranderd, ze leeft constant in een roze wolk, (een wolk die volgensmij niet kan ontstaan door 15 min op msn met elkaar te spreken enz)
En laat ons gewoon allemaal helemaal vallen.
En dan van die opmerkingen van, je bent jaloers omdat jij geen vriend kunt krijgen enz.
Ondertussen dat ze weet dat ik dat wel kan, maar gewoon heel veel moeite heb met relaties,
En zij heeft nooit een vriend gehad, de afgelopen jaren dat ik haar ken, ik heb 1 echte relatie gehad, en de rest heb ik geen relatie mee gehad omdat ik dat zelf niet kan,
En dat weet ze!
Dat weet ze, omdat ze me ook een tijdje heeft uitgemaakt voor slet, omdat ze niet kon geloven dat ik niet gewoon een spelletje met die jongens speelde,
Voor de rest van deze puntjes over de jaren is ze heel aardig,
Maar ik vraag me echt af wat ik moet doen, ik heb eigenlijk geen zin om het contact te verbreken, maar een vriendin die zo zielig is en verandert is, weet ik niet of ik daar nog zin in heb.



sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand um gelezen heeft,
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2004, 12:15
Verwijderd
Vat het nog even in drie zinnen samen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:01
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
alluman schreef op 14-10-2004 @ 13:15 :
Vat het nog even in drie zinnen samen.
3 zinnen, pff dat is moeilijk, ik weet dat het een lang verhaal is

- een vriendin die nooit een echte vriend heeft gehad, heeft er nu wel een en ze doet gewoon onredenlijk, en echt onredenlijk.. en ze is gewoon iemand anders geworden
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:45
barkrukkie
barkrukkie is offline
mjuh, ik heb 't gelezen, maar weet niet zeker of ik het goed begrepen heb..

wat ik eruit haalde:

Jij hebt 2 vriendinnen A en B, waarmee je eerst op dezelfde school zat, en goed bevriend mee was. Door omstandigheden zagen jullie elkaar bijna niet meer. Toen je nieuwe klas vroeg of je uit wilde gaan, besloot je A en B ook te vragen, want die had je al een tijdje niet meer gezien
Een jongen die ook meeging, C, had al lang geen vriendin meer gehad, net zoals dat A geen vriend heeft gehad.
Maar tijdens dat uitgaan hebben ze elkaar niet gezien gesproken, dus vroeg C aan jou het emailadres van B de volgende dag.
Nadat ze elkaar (ff) online hebben gesproken zijn ze meteen stapelgek op elkaar, ontmoeten elkaar in het echt en krijgen een relatie.
Nu vertel B jou niks over haar en C, en moet je alles via C horen?

Ik vind het wel behoorlijk raar dan.. jij hebt er voor gezorgd dat A en C elkaar hebben leren kennen, en nu doet A alsof ze niet meer jouw vriendin is?
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 14:07
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Tjah als ik jou was zou ik niks meer met die stomme doos (A) te maken willen hebben - ook al had je daarvoor leuk contact.
Jij doet iets heel leuks voor haar en je krijgt er poep voor terug..

Maargoed stuur dr anders een duidelijk mailtje waarom ze zo abnormaal doet ofso? Misschien een of ander misverstand dat jij niet weet?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 14:52
Verwijderd
ABC, easy as 123 lalaa naja meost even aan dit liedje denken... maar waar maak je je druk om?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:14
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
eigenlijk staat die vriendin B er vrij ver buiten,

het gaat meer om mij A en C

Ik voel me ook lekker gebruikt,
En ook afgezeiken, ik zorg dat ze een vriend krijgt, en daarna gaat ze me kei hard afzeiken dat ik geen vriend kan krijgen..
Ondertussen dat zij nooit een vriend kon krijgen,
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Waar maak je je nou precies druk om? Je vond A een beetje een zielig, wanhopig meisje dat raar deed over het feit dat je vriendje ver weg woonde. C vond je ook een wanhopige kerel.

Wees blij dat ze elkaar gevonden hebben en dat jij van ze af bent zodat je tijd hebt om gelukkig te worden met één van al die jongens waar jij altijd wel aandacht van kreeg en A niet.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:32
Angeles
Angeles is offline
In ieder geval is A. wel een type dat vindt dat je status heel erg verhoogd wordt door het hebben van een relatie. Anders zou ze nooit op zulke bizarre ideeen komen dat jij een vriend verzint, of dat jij jaloers bent op haar omdat ze er eentje heeft.

Het feit dat zij destijds dacht dat je een vriend verzon vind ik al een heel giftig puntje in die vriendschap, als vriendinnen je van zoiets bizars gaan verdenken is er wel heel weinig vertrouwen.

Ik zou gewoon eens tegen haar zeggen dat haar eigenwaarde dan misschien wel afhangt van het hebben van een vriend, maar dat dat niet voor iedereen geldt en of ze dat dus ook niet op jou wil projecteren.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:50
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
C is een wanhopige kerel, A is een aardig meisje die alleen een beetje raar soms doet, het heeft me ook heel veel pijn gedaan, toen ze mn vriend niet geloofde, en ik ben toen ook erg kwaad op haar geweest..
Mijn andere vriendinnen trouwens ook op haar,

Maar ik kan een goede vriendin toch niet laten vallen, zo ben ik niet ,
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:52
Angeles
Angeles is offline
Nee, maar je hoeft niet alles te accepteren en als de vriendschap daardoor scheefloopt, so be it.

Vriendschappen gaan over het algemeen niet fout omdat de een de ander opbelt met de mededeling: 'Ik wil niet meer met jou omgaan.' Maar soms moet je je in te veel bochten wringen om het leuk te houden en dat moet je ook niet doen, je ziet dan wel hoe het afloopt.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:09
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Waarom houden sommige mensen toch in hemelsnaam zo krampachtig vast aan mensen die ze allang ontgroeid zijn... ? Dat is iig. de conclusie die ik kan trekken: vroeger aardig, maar nu niet meer. Nou... ik zie geen probleem, der zijn toch genoeg anderen op de wereld. Hoorde je zelfs nog zeggen dat je een leuke nieuwe klas had, die jou wel mee wilden bij het uitgaan.
Vriendschap is niet iets waar je voor moet knokken vind ik... als je niet meer bij elkaar pas, dan zoek je toch een nieuwe ipv. iedere keer ruzie te hebben?
Of een paar andere vriendinnen erbij, want je hoeft elkaar ook weer niet te gaan negeren. En als het dan over een paar weken uit is, omdat het Irl. toch niet zo boterde tussen die A en C. Kijk maar wie er dan op de stoep staat.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:46
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
je hebt helemaal gelijk..
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 22:14
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als zij zo blijft doen, ben jij het haar niet waard. ga een keer met haar praten en vraag waarom ze zo tegen jou doet, zegt ze nog steeds dat jij jaloers bent, dan zal ik het contact verbreken als ik jou was en naar mensen op zoek gaan die jou wel waard zijn..!!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:47
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
maar dat is juist het rare, ze zegt even zown zinnetje en daarna is het weer goed,
En steeds van die bitcherige dingen tussendoor, en ze is gewoon van zichzelf heel verandert,
Ik denk niet dat ze iets in zal zien dat ze iets fout doet,
ik weet het niet, maar ik (en andere vriendinnen) vinden ook dat ze niet meer leuk doet,
Maar ik kreeg wel een sms van haar of ik mee de stad in ging maandag, en ik sprak haar vriend vandaag ook, (waar ik al een week niet meer gesproken had..)
En ik heb er eigenlijk wel zin in.. maar weet niet wat ik moet doen?
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 20:47
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
BizZz schreef op 14-10-2004 @ 16:50 :
C is een wanhopige kerel, A is een aardig meisje die alleen een beetje raar soms doet, het heeft me ook heel veel pijn gedaan, toen ze mn vriend niet geloofde, en ik ben toen ook erg kwaad op haar geweest..
Mijn andere vriendinnen trouwens ook op haar,

Maar ik kan een goede vriendin toch niet laten vallen, zo ben ik niet ,
Je kunt je afvragen of een vriendin die je hebt geprobeerd te koppelen en je daarna afzeikt een goede vriendin is. IK heb het gevoel dat jij wel betere vriend(inn)en verdient.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 08:22
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ja, maar ik heb altijd zeik met vriendinnen,
Ik heb genoeg vriendinnen dat is nietzo erg..
maar ik heb genoeg van het gezeik..

en gisteren deed ze opeens een kei aardig sms sturen,

stel ik me nu aan??
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Psychologie Psychologen
Kauw
184 25-06-2007 12:25
Verhalen & Gedichten Alles kwijt
Saarah
4 30-03-2005 16:54
Liefde & Relatie hopeloos verliefd!!! help!!!
xxbyilona
7 18-05-2004 18:43
Liefde & Relatie nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!!
**~yvie~**
4 23-02-2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.