Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 16:02
ElMiE
ElMiE is offline
Hello peepz!!

Ik zal ff me verhaal vertellen
Je hoeft het niet te lezen natuurlijk!

Ongeveer een jaar heb ik een verkering gehad die nu een paar weken uit is. Voor die verkering had ik ook al wel eens verkering gehad, maar niet zo lang als dit keer. Daarna genoot ik eigenlijk best wel van het vrijgezellenleven. Heel veel jongens heb ik niet gehad, maar af en toe zoende ik toch wel eens met een jongen. Gewoon niks vast enzo. Eigenlijk was ik wel een beetje gehecht geraakt aan het vrijgezellenleventje, dat vaste gedoe hoefde van mij allemaal niet persé. Totdat ik weer met een jongen zoende. Dat bleef niet bij een keer en het zag er wel uit of het iets zou worden tussen ons. Ik zag het eerst eigenlijk totaal niet zitten, maar ja het is tog wat geworden. Nou ja ik kon al gauw niet meer zonder hem en nu het uit is vind ik het ook wel heel erg ! Ik mis hem best wel enzo, maar wat me dus opviel is dat ik nu helemaal niet zo meer om dat vrijgezel zijn geef. Af en toe een jongen, wat ik wel best relaxed vond moet ik nu echt niet meer aan denken. Na dat jaar is me dus wel duidelijk geworden dat een vaste relatie echt een stuk mooier is, alhoewel ook dat wel eens zijn nadelen heeft. Okee het is ook nog niet zo lang uit dus misschien dat het nog wel veranderd.

Maar zijn er mensen die dit herkennen?
- Dat je eerst totaal niet zit te wachten op een relatie en als het eenmaal uit is je eigenlijk niet meer anders wilt.
- Dat je toch wel de voorkeur bent gaan geven aan een relatie ipv vrijgezel te zijn.

Ben benieuwd naar de reacties!!

Knuffel en veel liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 19:05
Verwijderd
hihi, ik heb het eigenlijk juist precies andersom! Eerst wou ik juist graag een relatie, en na een relatie van 20 maanden kom ik erachter dat ik vrijgezel zijn veel prettiger vind.

Het hangt er denk ik gewoon heel erg vanaf wat je hebt meegemaakt. Je hebt een mooie relatie gehad, en dat wil je dan graag nog wel eens, maar als je een heel vervelende relatie achter de rug hebt ben je juist een beetje bang voor relaties.

Ik persoonlijk heb zoiets van ik ben pas 18, relaties heb ik nog alle tijd voor, nu wil ik onafhankelijk zijn (maar ja, onafhankelijk zijn kan ws wel samen gaan met een relatie, maar ik heb dat dus niet zo ervaren, vandaar)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hihi, ik heb het eigenlijk juist precies andersom! Eerst wou ik juist graag een relatie, en na een relatie van 20 maanden kom ik erachter dat ik vrijgezel zijn veel prettiger vind.

Het hangt er denk ik gewoon heel erg vanaf wat je hebt meegemaakt. Je hebt een mooie relatie gehad, en dat wil je dan graag nog wel eens, maar als je een heel vervelende relatie achter de rug hebt ben je juist een beetje bang voor relaties.

Ik persoonlijk heb zoiets van ik ben pas 18, relaties heb ik nog alle tijd voor, nu wil ik onafhankelijk zijn (maar ja, onafhankelijk zijn kan ws wel samen gaan met een relatie, maar ik heb dat dus niet zo ervaren, vandaar)
Vrijheid in een relatie moet hoor, teminste dat vind ik.
Je kan elkaar gewoon niet altijd zien dat is toch logisch.
Ik heb een eigen leven * gelukkig * en mijn vriendin ook, ze heeft nu bv toetsweek, ja dan zie ik haar maar een keer maar dat is toch logisch, veel succes verder, jammer dat je nu zo denkt, je mist heel wat moois meid maar dat komt later wel, misschien door mij haha just kidding
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:21
MoNaGirLy
MoNaGirLy is offline
Hey..
Ik heb nu ong 1,5jaar met een hele lieve jongen en ik denk er weleens aan hoe t zou zijn als t uit zou zijn!
ik vond vrijgezel zijn ook altijd heel erg leuk totdat ik iets met hem kreeg!
volgens mij zou ik precies tzelfde hebben als jij... dat t vrijgezel zijn nix meer aan is!
je bent denk ik niet de enige die er zo over denkt want ik zou t ook hebben!
maar gelukkig ist by my nog niej uit
Bye Bye KuZz
__________________
Ray Luf Ya... KiSs
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 09:40
snowgirly
snowgirly is offline
ja ik herken het wel,
ik vond het vrijgezelle leventje echt wel weer ff rlx, ik had vorig jaar beetje veel korte relaties enzo, allemaal uitgegaan blablabla.
nu ben ik vrijgezel en voelde me vet rlx enzo.
maar ik ben echt verliefd geworden op een jongen, en ook ECHT verliefd....paar keer met hem gegaan, maar hij kan niet aan een relatie beginnen. dit heeft me echt diep geraakt, voel me nu echt zwaar klote, nog nooit zo klote gevoeld gewoon.
maarja....nu ben ik dus vrijgezel, maar heb echt geen behoefte aan een andere jongen, alleen HEM wil ik.
maar dat gaat duz niet
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 13:42
ZuivereZien
Avatar van ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Weet je,....ik ben hier altijd in twijfel over : relatie of lekker alleen? Na 12 maanden alleen te zijn heb je perioden waarnaar je snakt naar iemand en periodes waarin je denkt " Ik voel me heerlijk vrij op deze manier.Yess!!"Na een tijd stabiliseert zich het . Een poosje daarnaa zie je weer mensen met elkaar zoenen en begint die cyclus weer ,met je droevigheid en je vrijheid. Maar het is voor mij zo:

"De vogel vliegt het nest uit van verdriet maar na de vrijheid te hebben geproeft landt hij weer heerlijk dagdromend in een nest vol liefde"
__________________
Verdraagzaamheid komt vaak voor uit een sterk en zuiver inbeeldingsvermogen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studiekeuze, waarop baseren
meomeo
7 02-11-2012 21:08
Psychologie Zijn hier mensen met DIS?
Eend
6 03-07-2009 23:14
Psychologie Mensen die ervan overtuigd zijn dat je ziek bent terwijl dat niet zo is
Knutselsmurfie
8 31-12-2004 18:14
Psychologie ik ben saai?!
erwtje
31 16-03-2004 20:15
Liefde & Relatie onzekerheid
shiningstars
27 01-01-2004 15:28
Psychologie Mijn rede dat ik geen kerstvier... het verlies van me nichtje
Groove-Coverage
20 05-01-2003 12:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.