Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2005, 20:57
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Stelling: Roken in de auto moet verboden worden!

In Duitsland is een discussie tussen politici gaande over de vraag of roken in de auto verboden moet worden. Volgens gezondheidsexperts is roken achter het stuur net zo gevaarlijk als bellen met de mobiel. Een handsfree-rookinstallatie voor verstokte rokers dan maar? Enige jaren geleden laaide deze discussie ook al op, maar stuitte toen op tegenstand van de ADAC, het ministerie van VWS en politievakbonden. Het argument toen: er zou geen onderzoek zijn dat op een verhoogd veiligheidsrisico wees, indien er gerookt wordt achter het stuur.

ik rook niet dus van mij mag het, supergevaarlijk hoe ik mensen soms een sjekkie zie draaien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2005, 20:59
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Prima!
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Roken in een auto is sowieso niet handig. Die stank krijg je er gewoon bijna niet meer uit, dus je auto verkopen voor een leuke prijs zit er dan niet meer in.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:02
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Vice schreef op 05-05-2005 @ 22:01 :
Roken in een auto is sowieso niet handig. Die stank krijg je er gewoon bijna niet meer uit, dus je auto verkopen voor een leuke prijs zit er dan niet meer in.
Sommige mensen (zoals mijn ouders) nemen dat op de koop toe. Ik ben ook wel voor z'n rookverbod in het belang van de verkeersveiligheid.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:04
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Als het alleen voor de bestuurder geldt vind ik goed, anders wordt het een beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:07
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
wat een onzin, straks mogen we niet eens meer op de fiets roken, moie
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 05-05-2005 @ 22:07 :
wat een onzin, straks mogen we niet eens meer op de fiets roken, moie
De kans dat je op de fiets een dodelijk ongeluk veroorzaakt is wel iets kleiner dan in de auto. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:26
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Lijkt me een goed plan.

Ik ben overigens roker.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:31
Verwijderd
Ja, ik ook. En roken op die fiets is sowieso ordinair en smerig. Dus als dat verboden wordt heb ik daar ook geen enkel probleem mee.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:33
Verwijderd
tering he.

alcohol achter het stuur is vele malen gevaarlijker.

Zeker weer een geintje van de anti rook intifada
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
het leidt af, verbieden kan dus alleen maar beter zijn.

de eerste mafkezen die zeiken over 'de anti rook maffia' zijn ook alweer tevoorschijn gekomen zie ik... Mensen, puur dat je een nicotinejunk bent betekent niet dat iedereen die daar tegen is aso is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:52
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Onzin om het te verbieden. Het roken zelf leidt niet af, het aansteken van een sigaret, en het doven ervan misschien wel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 00:06
Verwijderd
Bellen leidt niet af, alleen het draaien van een nummer en het ophangen wel.

Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 00:40
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Dit vind ik wel een tikie te ver gaan. Straks mag je geen rode auto's meer besturen, omdat dat agressie kan opwekken bij mede-weggebruikers, of iets dergelijks.

Ik vind in Nederland alles te keurig worden, iedereen moet op mekaar lijken, hetzelfde doen, hetzelfde zijn; het wordt saai.

Laat mensen lekker roken. (overigens ben ik zelf geen roker)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 02:42
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Mijn mening is:

Bestuurder mag niet roken tijdens het rijden. Het leidt idd af. Maar ik maak er niet zo'n groot punt van.

Bestuurder en inzittenden: absoluut verboden te roken met kinderen in de auto! Je stelt een minderjarige ongevraagd bloot aan kankerverwekkende stoffen.
Gelukkig komt deze discussie op gang in de VS. Laten we in Nederland nou eens voorop lopen....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 03:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-05-2005 @ 01:40 :
Dit vind ik wel een tikie te ver gaan. Straks mag je geen rode auto's meer besturen, omdat dat agressie kan opwekken bij mede-weggebruikers, of iets dergelijks.

Ik vind in Nederland alles te keurig worden, iedereen moet op mekaar lijken, hetzelfde doen, hetzelfde zijn; het wordt saai.

Laat mensen lekker roken. (overigens ben ik zelf geen roker)
Dit heeft niet zo veel met roken te maken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 03:35
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Laat mensen lekker roken. (overigens ben ik zelf geen roker)
OK, maar dit gaat toch niet over feit of mensen wel of niet mogen roken. Dit gaat over de gevolgen van roken voor de verkeersveiligheid. Net zo als dat geldt voor mobiel bellen.

Ik maakte zelf het punt aangaande het laten meeroken van kinderen in een auto. Dat moet natuurlijk verboden worden!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 07:03
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-05-2005 @ 01:40 :
Dit vind ik wel een tikie te ver gaan. Straks mag je geen rode auto's meer besturen, omdat dat agressie kan opwekken bij mede-weggebruikers, of iets dergelijks.
Het is natuurlijk ook verwerpelijk, mensen die in rode auto's rijden als het geen ferrari is.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2005, 07:11
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 05-05-2005 @ 23:34 :
het leidt af, verbieden kan dus alleen maar beter zijn.

de eerste mafkezen die zeiken over 'de anti rook maffia' zijn ook alweer tevoorschijn gekomen zie ik... Mensen, puur dat je een nicotinejunk bent betekent niet dat iedereen die daar tegen is aso is.
Kletsen tegen een passagier tijdens het rijden leidt ook af. Gaan we dat ook verbieden

Eten tijdens het rijden leidt ook af. Ook verbieden maar??

Drinken ( nog niet eens alcohol ) leidt ook af. Ik pleit dan ook voor een verbod.

Spelen met de autoradio/tomtom en andere navigatie systemen, leidt ook af. Verbieden die hap.

Je kunt mij een mafkees vinden, ik heb tot op heden tegen jou nog niet het woord aso gebruikt, dus de eerste die met schelden begint ben je zelf. Aso ( )...
En ja, dit is gewoon een heel flauwe maatregel, die alleen maar bedoelt is tegen het roken, en niet voor de verkeersveiligheid, want dat is pure onzin. Er zijn veel gevaarlijker dingen die je kunt doen achter het stuur, maar daar hoor je niks over, dus ik beschouw dit als een pure stunt tegen het roken, en niet voor de verkeersveiligheid. En omdat het hier om een antirook campagne gaat, kom ik aan met antirook intifada.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 10:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 08:11 :
Kletsen tegen een passagier tijdens het rijden leidt ook af. Gaan we dat ook verbieden

Eten tijdens het rijden leidt ook af. Ook verbieden maar??

Drinken ( nog niet eens alcohol ) leidt ook af. Ik pleit dan ook voor een verbod.

Spelen met de autoradio/tomtom en andere navigatie systemen, leidt ook af. Verbieden die hap.
Als je met deze zaken te lang bezig bent in de auto kan ik je verzekeren dat je tegenwoordig al van de weg wordt geplukt en een boete krijgt vanwege gevaarlijk weggedrag.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 11:22
Verwijderd
Voor. De argumenten zijn reeds genoemd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 11:45
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik vind het zwaar overdreven, hoeveel leid het nou werkelijk af? Kijk als we het over shag draaien hebben kan ik me nog iets bij voorstellen, maar een gewone sigaret roken kost nou ook weer niet zó veel concentratie.

Dat roken in de auto ontzettend smerig is en vervelend voor eventuele niet rokers die ooit in die auto moeten zitten is natuurlijk een andere zaak.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 11:49
Verwijderd
Aan de andere kant, misschien worden mensen die niet kunnen roken wel ontzettend opgefokt en gaan ze harder rijden, zodat ze eerder thuis zijn om een peuk op te kunnen steken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 11:55
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Van mij mag 't..

En trouwens wat hier stond over dat 't leven saai wordt omdat je niks meer mag: Tja het valt ook niet mee he; nou gaan mensen zelfs nog bepalen dat jij maar even moet wachten om jezelf longkanker te bezorgen als dat kan voorkomen dat je anderen ondertussen niet ook nog eens doodrijdt omdat je afgeleidt bent.

Dat heeft niks te maken met stomme regeltjes die je in alles beperken; maar je een beetje proberen duidelijk te maken dat je rekening moet houden met anderen omdat mensen dat tegenwoordig zelf niet meer kunnen bedenken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:03
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-05-2005 @ 12:49 :
Aan de andere kant, misschien worden mensen die niet kunnen roken wel ontzettend opgefokt en gaan ze harder rijden, zodat ze eerder thuis zijn om een peuk op te kunnen steken.


dat zie ik mijn vader wel doen, de junk !
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2005, 12:04
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-05-2005 @ 12:49 :
Aan de andere kant, misschien worden mensen die niet kunnen roken wel ontzettend opgefokt en gaan ze harder rijden, zodat ze eerder thuis zijn om een peuk op te kunnen steken.
En dus nog evenveel kans op een ongeluk. Ik rook zelf en ken ook mensen genoeg die roken en als je een tijd niet mag/kunt roken kun je inderdaad flink opgefokt daardoor worden. En als je dan ook nog eens een lange tijd in een auto moet zitten, dan is dat geen goede combinatie

En zo kun je wel doorgaan op die fiets. Niet uit je neus dineren, want dat kan afleiden. Niet tegen je vriend achter het stuur zeggen dat je bent vreemd gegaan, want dat kan afleiden. Niet eten/drinken onder het rijden want dat kan afleiden.
Roken werkt meestal rustgevend, dus in mijn opinie alleen maar positief wat betreft rijden. Alcohol oke, daar is genoeg reden voor om dat af te schaffen, maar roken is echt overdreven

Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:36
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Wat een onzin, straks mag je ook niet meer masturberen in de auto
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:21
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Laten we de rokers met een beetje respect behandelen. Als er geen rokers waren zou de belasting een stuk omhoog moeten. Ik bedoel, ze betalen accijns en ze gaan ook nog ns eerder dood.
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 06-05-2005 @ 12:45 :


Dat roken in de auto ontzettend smerig is en vervelend voor eventuele niet rokers die ooit in die auto moeten zitten is natuurlijk een andere zaak.
die kiezen daar toch voor. Als men met mij meerijdt, weten ze dat ik rook, ook in de auto. dan is het graag of niet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
BMF schreef op 06-05-2005 @ 12:55 :
Van mij mag 't..

En trouwens wat hier stond over dat 't leven saai wordt omdat je niks meer mag: Tja het valt ook niet mee he; nou gaan mensen zelfs nog bepalen dat jij maar even moet wachten om jezelf longkanker te bezorgen als dat kan voorkomen dat je anderen ondertussen niet ook nog eens doodrijdt omdat je afgeleidt bent.

Dat heeft niks te maken met stomme regeltjes die je in alles beperken; maar je een beetje proberen duidelijk te maken dat je rekening moet houden met anderen omdat mensen dat tegenwoordig zelf niet meer kunnen bedenken.
eerste alinea: ik ken helaas al teveel voorbeelden van mensen die aan het ruzieen waren of opgewekt te kletsen, en daardoor niet opletten, en een onschuldige passant doodreden. Ik vraag me af of er dergelijke ongevallen door roken zijn gebeurt.

2e Alinea: Als ik in mijn uppie in een auto zit te paffen, heeft er niemand last van, dus waar zeur je over>???
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:39
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 14:24 :
die kiezen daar toch voor. Als men met mij meerijdt, weten ze dat ik rook, ook in de auto. dan is het graag of niet
Mwah, ja en nee. Kinderen hebben vaak deze keuze niet. Zelfs niet eigen kinderen, als er bijvoorbeeld voor de locale sportclub naar uitwedstrijden gereden moet worden. Niet dat dit een reden is om roken te verbieden... maar roken in de auto is en blijft gewoon smerig
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 06-05-2005 @ 14:39 :
Mwah, ja en nee. Kinderen hebben vaak deze keuze niet. Zelfs niet eigen kinderen, als er bijvoorbeeld voor de locale sportclub naar uitwedstrijden gereden moet worden. Niet dat dit een reden is om roken te verbieden... maar roken in de auto is en blijft gewoon smerig
correctie: jij vindt het smerig. En die koters: das een keuze van hun ouders. Als die koters met mij meerijden naar whatever wat, moeten de ouders ermee leren leven dat ik rook in de auto. ( Of ik dat later als ik zelf kinderen heb ga doen, is een 2e )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:45
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 14:43 :
correctie: jij vindt het smerig. En die koters: das een keuze van hun ouders. Als die koters met mij meerijden naar whatever wat, moeten de ouders ermee leren leven dat ik rook in de auto. ( Of ik dat later als ik zelf kinderen heb ga doen, is een 2e )
Och, gezien de overgrote meerderheid dit met me eens is, ben ik van mening dat ik dit hier wel zo kan stellen.

Over die koters: dat is geen keuze van de ouder. Stel jij hebt kinderen die op voetbal zitten. Er word van jou verwacht (net als van alle ouders) dat jij af en toe naar uitwedstrijden rijd. Denk je dat die ouder daar dan komt staan om aan te geven dat een kind niet met jou mee mag rijden? Even realistisch blijven...

Kijk, het is helemaal je eigen keuze. Maar sociaal gedrag, nee, dat is het niet.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 06-05-2005 @ 14:45 :
Och, gezien de overgrote meerderheid dit met me eens is, ben ik van mening dat ik dit hier wel zo kan stellen.

Over die koters: dat is geen keuze van de ouder. Stel jij hebt kinderen die op voetbal zitten. Er word van jou verwacht (net als van alle ouders) dat jij af en toe naar uitwedstrijden rijd. Denk je dat die ouder daar dan komt staan om aan te geven dat een kind niet met jou mee mag rijden? Even realistisch blijven...

Kijk, het is helemaal je eigen keuze. Maar sociaal gedrag, nee, dat is het niet.
ik ben heel realistisch: ik maak mijn eigen regels, en alles en iedereen mag met mij in mijn karretje mee, maar ik rook wel. Dan is het niet asociaal van mij dat ik rook, maar domheid van de ander als ze toch per se mee willen rijden.

En de overgrote meerderheid wilde in 193* ook de totalen krieg, dus zo erg veel waarde hecht ik daar ook niet aan.....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Als mijn medepassagiers niet roken, dan rook ik ook niet. Het schijnt nogal een pregnante geur te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:48
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
wat een onzin.. Dit gaat echt tever.
Ga dan alles maar verbieden. praten in de auto, eten in de auto, radio aanzetten in de auto etc etc.
De overheid kan zich wel met betere dingen gaan bezighouden als hierover betuttelen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Bleater schreef op 06-05-2005 @ 14:48 :
wat een onzin.. Dit gaat echt tever.
Ga dan alles maar verbieden. praten in de auto, eten in de auto, radio aanzetten in de auto etc etc.
De overheid kan zich wel met betere dingen gaan bezighouden als hierover betuttelen.
Zeer juist
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:50
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ah, een welles/nietes roken-topic...heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-05-2005 @ 14:50 :
Ah, een welles/nietes roken-topic...heerlijk.
tja alle argumenten die de antirook intifadah hier noemt zijn gewoon waardeloze nonsens
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:53
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 06-05-2005 @ 04:00 :
Dit heeft niet zo veel met roken te maken.
U heeft helemaal gelijk.

Maar ik bedoelde dus hetzelfde te zeggen als wat bleater heeft gezegd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:13
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-05-2005 @ 03:42 :

Bestuurder en inzittenden: absoluut verboden te roken met kinderen in de auto! Je stelt een minderjarige ongevraagd bloot aan kankerverwekkende stoffen.
En de uitlaatgassen van de auto waarin je kinderen zitten zijn niet kankerverwekkend?

ontopic: roken in de auto mag voor mij verboden worden omdat het onveilige situaties tijdens het rijden kan veroorzaken
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 06-05-2005 @ 15:13 :

ontopic: roken in de auto mag voor mij verboden worden omdat het onveilige situaties tijdens het rijden kan veroorzaken

En met elkaar kletsen niet zeker???????

Niet zulke onzin lopen verkondigen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:18
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 15:15 :
En met elkaar kletsen niet zeker???????

Niet zulke onzin lopen verkondigen
kletsen kan ook gevaarlijk zijn. Ik denk dat je je beter met het rijden kan bezig houden als bestuurder dan met roken, kletsen of al die andere dingen.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 06-05-2005 @ 15:18 :
kletsen kan ook gevaarlijk zijn. Ik denk dat je je beter met het rijden kan bezig houden als bestuurder dan met roken, kletsen of al die andere dingen.
waarmee we in wezen het hele verhaal van carpoolen ook als onveilig kunnen beschouwen, want er worden wat zaakjes afgekletst tijden het carpoolen......
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:22
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 15:20 :
waarmee we in wezen het hele verhaal van carpoolen ook als onveilig kunnen beschouwen, want er worden wat zaakjes afgekletst tijden het carpoolen......
precies
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 06-05-2005 @ 15:22 :
precies
muahahaha dussssssss.

het komt erop neer dat we als muizen in de auto moeten zitten.

maar om hier maar op door te gaan. De bus in het ov, misschien moet die ook maar verboden worden, want is natuurlijk potentieel ook levensgevaarlijk. Als de chauffeur afgeleid word door een of andere bezopen idioot, kan dat talloze levens kosten.

Snap je nu de waanzin van dit hele verhaal?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:31
Verwijderd
En uiteraard is het ook veel veiliger om maar geen muziek in je auto te hebben, dus echt helemaal niks, want stel je voor je hoort even niks, of je raakt afgeleid door die ene te gekke song van K3.... Nou dan zijn de buren hun leven niet zeker.

Mensen als het om de veiligheid te doen is is het een lachertje. Dan zijn er talloze ergere en onveiligere dingen te verzinnen dan het roken van een peuk.

Als dit weer een verkapte anti roken campagne is dan zeg ik: blijf met je takken uit mijn belevingswereld, het is mijn auto, en zolang ik mij in het verkeer aan de wet hou, laten jullie me mooi met rust.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:31
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 15:26 :
muahahaha dussssssss.

het komt erop neer dat we als muizen in de auto moeten zitten.

maar om hier maar op door te gaan. De bus in het ov, misschien moet die ook maar verboden worden, want is natuurlijk potentieel ook levensgevaarlijk. Als de chauffeur afgeleid word door een of andere bezopen idioot, kan dat talloze levens kosten.

Snap je nu de waanzin van dit hele verhaal?
ik weet niet of je wel eens met de bus gaat, maar normaal mag je ook helemaal niet met de buschauffeur praten en moet je achter een bepaalde streep blijven staan.
En ja, als je zo persé wilt autorijden moet je dit ook maar veilig doen en je met het rijden bezig houden ipv andere onzinnige dingen. Anders ga je maar met de fiets, trein, bus of te voet.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 06-05-2005 @ 15:31 :

En ja, als je zo persé wilt autorijden moet je dit ook maar veilig doen en je met het rijden bezig houden ipv andere onzinnige dingen. Anders ga je maar met de fiets, trein, bus of te voet.

blabla ik zie geen onveiligheden aan het roken van een peuk in de auto. Ik zie wel onveiligheden als mensen niet handsfree bellen......
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 14:38
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2005 @ 15:36 :
blabla ik zie geen onveiligheden aan het roken van een peuk in de auto. Ik zie wel onveiligheden als mensen niet handsfree bellen......
ik zie ook onveiligheden als ze niet handsfree bellen
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein

Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 15:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 23-10-2008 19:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken verboden in openbare gelegenheden Groot-Brittannie
hhendrikxx
498 11-03-2006 13:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap reclame voor sigaretten verbieden???
kimmievdv
19 23-05-2003 19:52
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.