Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2006, 15:25
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik heb (heel raar) vaak aan mn rechterkant (oksel) last van spontaan zweten, de andere kant eigenlijk nooit, kan ook vrij goed tegen de warmte en sinds dit jaar heb ik voornamelijk op school redelijk veel last ervan. Ik dacht eerst dat het aan mn deoderant lag, heb nu Adidas Sport en Rexona geprobeerd maar werkt niet echt geweldig, daarna dacht ik dat het aan het feit lag dat ik vaak Longsleeves draag, is hier iets simpels tegen te doen of een verklaring ervoor? Hiervoor had ik er nooit last van.

Er zit trouwens een soort poliepje (heel klein) bij die oksel, kan dat het ook zijn ?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 15:28
sunshine86
sunshine86 is offline
Ik weet niet of het aan die poliepen ligt (moet je anders ff bij de dokter vragen). Het is wel een beetje raar dat je het maar aan een kant hebt, dan ligt het waarschijnlijk ook niet aan je kleding.
Je het kunnen proberen met speciale deoderant, tegen ook het zweten zelf tegen gaat. Deze zijn vak wel iets duurder.
Ook is het slim om je dan elke avond en ochtend ff te wassen. Voel je je meteen een stuk frisser.
Als niks werkt kan je misschien ff langs je huisarts gaan, misschien weet die wel een oplossing

Veel succes nog!!
__________________
Ain't no sunshine when I'm gone
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 15:33
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
sunshine86 schreef op 15-03-2006 @ 16:28 :
Ik weet niet of het aan die poliepen ligt (moet je anders ff bij de dokter vragen). Het is wel een beetje raar dat je het maar aan een kant hebt, dan ligt het waarschijnlijk ook niet aan je kleding.
Je het kunnen proberen met speciale deoderant, tegen ook het zweten zelf tegen gaat. Deze zijn vak wel iets duurder.
Ook is het slim om je dan elke avond en ochtend ff te wassen. Voel je je meteen een stuk frisser.
Als niks werkt kan je misschien ff langs je huisarts gaan, misschien weet die wel een oplossing

Veel succes nog!!
Dankje, ik douche wel elke ochtend en als ik uitga heb ik er ook minder last van gek genoeg, ik heb het vaak alleen op school. Spanning lijkt me toch beetje raar, omdat ik me wel redelijk op mn gemak voel op school.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 13:56
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Een vriend van me heeft een of ander middeltje, geloof dat het odorex heette, wat erg goed werkte..!

Misschien wel beetje chemisch, ik weet t nie, maar t werkt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:40
Anika
Moet je odorex extra dry gebruiken, kun je gewoon bij bijvoorbeeld Kruidvat kopen. Dat spul moet je om de paar dagen voor het slapen gaan op doen en er de volgende ochtend weer afwassen. Als het goed is heb je dan nergens last meer van.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:28
Verwijderd
Odorex idd.
Nooit meet last van zweet plekken gehad
Kan je gewoon bij de Kruidvat oid kopen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:32
TinkaTonka
TinkaTonka is offline
odorex werkt wel goed, maar kan erg jeuken en als je huid "open" is, mag je het er niet op doen, dus ik zou eerst even checken of het een open wondje/poliepje is..
__________________
1..champignonnetje..tralalala
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zweten
-x-Anoniem-x-
1 26-07-2009 12:01
Lichaam & Gezondheid Zweten en snurken...
Little me
16 08-02-2007 13:38
Lichaam & Gezondheid Zweet
Stofzuigerslang
25 12-12-2005 21:02
Lichaam & Gezondheid Zweten tijdens slaap
soske
2 15-05-2003 14:32
Lichaam & Gezondheid Zweten bij de oksels
Cryptic Winterstorm
23 18-11-2002 23:50
Lichaam & Gezondheid zweten??????
MissLopez
41 29-05-2002 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.