Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 22:42
Verwijderd
Beste mensen,

Ik heb na een jaar weer opnieuw harde lenzen gekregen. En ik heb dus i.t.t. de zachte lenzen weer zeer kleine flesjes.
Ik heb 2 flesjes van Bausch & Lomb, 1 met schoonmaak en 1 met bewaar en inzet spul erin.
Alleen zoals ik al zei zijn beide flesjes zeer klein. Dus die vloeistof die ik in het bewaarbakje moet doen, moet ik die nu ook iedere dag vervangen ?? Anders is dat flesje in 3 dagen leeg.
Weet iemand hoe dat werkt?

Grrrrrrrrrrrroetjessssssssssssssss en bedankt voor jullie reacties mijn buddy's

(K)je!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 22:45
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb harde lenzen, doe elke dag nieuwe lenzenvloeistof in
het doosje, zet ze er ook één keer per dag mee in, en daar
kom ik toch wel een week of drie, vier, mee door, als het niet
langer is.

Ik gebruik OcuHard trouwens.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb ook harde lenzen. Ik vervang die bewaarvloeistof meestal eens in de 2 a 3 dagen, vaak omdat ik haast heb en dergelijke . Maar in principe kan ik sowieso toch wel een maand of meer met mijn flesjes doen.
Toen ik mijn harde lenzen voor het eerst kreeg, kreeg ik er ook 2 flesjes vloeistofdinges bij; dat waren kleintjes, die kreeg ik bij de lenzen. De flesjes die ik daarna zelf kocht, zijn een stuk groter. Misschien dat dat bij jou ook zo is?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:54
Verwijderd
Ik deed het volgens mij altijd elke dag...ik had meestal gewoon grote flessen (vaak 2-in-1) vloeistof.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 10:28
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb ook harde lenzen en vervang de vloeistof elke dag. In het begin deed ik dit niet en toen kreeg ik erg last van mijn ogen. Van de oogarts kreeg ik ook van die kleine flesjes, maar dat waren gratis proefflesjes. Daarna heb ik gewoon grote flessen gekocht.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 13:12
Verwijderd
Bedankt voor de reacties iedereen. Ik had zelf ook nog eens gekeken op internet. Die flessen die ik nu zelf moet kopen zijn inderdaad een stuk groter, maar ook redelijk expensief dus ik hoop dat ik daar wat langer mee kan doen.
Ik had de vorige keer namelijk vloeistof van H... A..... alleen daar heb ik een zware hoornvliesontsteking aan over gehouden, dus deze keer gebruik ik maar de vloeistof die me voorgeschreven wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:35
Verwijderd
Ik heb ook harde lenzen, en ik heb van de opticien geleerd om niet mijn hele bakje te vullen, maar 4 druppeltjes, zodat de lens net onder vloeistof staat. Volgens hem is dat goed zat.

Zo doe je dus lang met je flesje.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:15
jan_jansen_13
jan_jansen_13 is offline
m'n vader wast ze altijd gewoon schoon met vloeibare zeep, spoelt ze af en zet ze in water (zo af en toe met 1 of 2 druppeltjes vloeistof erbij) en heeft nooit ergens last van, maar dat kan ook aan hem liggen...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.