Oud 16-11-2007, 18:40
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
omdat anders mijn hersennen afsterven tijdens mijn oersaaie belwerk. best goed gelukt nog
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2007, 19:57
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik vind ze wel tof, maar ik heb het idee dat je de staart 'kantelt'.
Alsof je van de onder/ovenkant de zijkant maakt, net als bij vissen.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 21:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
meer iets voor het simple-art topic lijkt me.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 21:21
Stephen91
Stephen91 is offline
Nice =P
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 11:10
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
neeu-eeu, niet alles in simple-art topic. Ik vind juist aparte topics waarin op dit soort tekeningen wordt gereageerd zo leuk, omdat er echt tips in voorkomen naast een oordeel als 'leuk' of 'mooi'.

Ik heb geen tips trouwens ^_^ Maar ik vind ze gaaf. vooral de kleur of inkleuring van de bovenste.
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
neeu-eeu, niet alles in simple-art topic. Ik vind juist aparte topics waarin op dit soort tekeningen wordt gereageerd zo leuk, omdat er echt tips in voorkomen naast een oordeel als 'leuk' of 'mooi'.

Ik heb geen tips trouwens ^_^ Maar ik vind ze gaaf. vooral de kleur of inkleuring van de bovenste.

kuch.

en 't was maar een mening he.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:44
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
omdat anders mijn hersennen afsterven tijdens mijn oersaaie belwerk. best goed gelukt nog [afbeelding]
[afbeelding]
De tweede vind ik niet zo goed, de kraai heeft (te) weinig nek, bepaalde onderdelen lijken schuin van voren terwijl anderen van opzij zijn, de staart ziet er wat afgeraffeld uit en de poten lijk je voor het gemak te hebben weggelaten. De eerste vind ik veel beter, gave houding en er lijkt meer aandacht aan besteedt te zijn. De houding van de poten klopt nog niet helemaal en de vleugel is wat kort, maar het stoort niet echt. De houding heeft iets bruuts, beestachtigs, wat kraaien in het echt ook hebben, vind ik. Ze doen me altijd aan kleine velociraptors denken, en eksters al helemaal.

En in het simple art-topic worden net zo goed nuttige tips gegeven als het duidelijk is dat iemand wel wat moeite voor zijn product heeft gedaan.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:08
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
kuch.

en 't was maar een mening he.

__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:08
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
De tweede vind ik niet zo goed, de kraai heeft (te) weinig nek, bepaalde onderdelen lijken schuin van voren terwijl anderen van opzij zijn, de staart ziet er wat afgeraffeld uit en de poten lijk je voor het gemak te hebben weggelaten. De eerste vind ik veel beter, gave houding en er lijkt meer aandacht aan besteedt te zijn. De houding van de poten klopt nog niet helemaal en de vleugel is wat kort, maar het stoort niet echt. De houding heeft iets bruuts, beestachtigs, wat kraaien in het echt ook hebben, vind ik. Ze doen me altijd aan kleine velociraptors denken, en eksters al helemaal.

En in het simple art-topic worden net zo goed nuttige tips gegeven als het duidelijk is dat iemand wel wat moeite voor zijn product heeft gedaan.


ok, ok, ok
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 16:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toch is Art best leeg omdat vrijwel alles in het Simple Art topic staat.

Ik vind ze leuk, al kloppen ze anatomisch gezien niet helemaal. Ik vind de stijl wel leuk!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 17:51
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dan moet je de regels voor 't simple art topic veranderen imo, die zijn wat tegenstrijdig.

ik vind de structuur van de veren van de tweede vogel heel gaaf
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 01:39
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
ik ben niet zo'n anatomie-tekenaar, maar vergeleken met de vogel die ik niet zo heel ver hiervoor tekende is dit echt een hele vooruitgang...
als ik het zelf mag zeggen dan (ook al was de balpen die ik voor de laatste 2 gebruikte stukken fijner dan deze).
inderdaad, de staart van die 2de is nogal afgeraffeld, maar ik ben niet erg ervaren op anatomisch gebied, en het idee dat ik had mislukte en toen had ik weinig zin meer om het nog goed te breien. de vleugels en kop vind ik dan wel weer goed gelukt. weet iemand misschien een boek over vogels tekenen?
...en dat eksters zo aan velociraptors doen denken, daar ben ik het mee eens, maar dat komt (naar mijn mening) omdat ze in jurassic park precies zo bewegen als eksters.
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:10
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Dat zou goed kunnen, dan ligt het dus toch weer aan Spielberg.

Ik vind die laatste die je postte trouwens gaaf, stijl doet me denken aan Stanley Donwood.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 19:26
Verwijderd
Citaat:
ik ben niet zo'n anatomie-tekenaar, maar vergeleken met de vogel die ik niet zo heel ver hiervoor tekende is dit echt een hele vooruitgang...[afbeelding]
als ik het zelf mag zeggen dan (ook al was de balpen die ik voor de laatste 2 gebruikte stukken fijner dan deze).
inderdaad, de staart van die 2de is nogal afgeraffeld, maar ik ben niet erg ervaren op anatomisch gebied, en het idee dat ik had mislukte en toen had ik weinig zin meer om het nog goed te breien. de vleugels en kop vind ik dan wel weer goed gelukt. weet iemand misschien een boek over vogels tekenen?
...en dat eksters zo aan velociraptors doen denken, daar ben ik het mee eens, maar dat komt (naar mijn mening) omdat ze in jurassic park precies zo bewegen als eksters.
Over dat anatomieboek voor vogels, ik ken geen anatomieboek daarover. Maar wat volgensmij al wel scheelt is om foto's of afbeeldingen van echte kraaien te zoeken en daar gewoon veel schetsen van maken met hoe de verbindingen zitten tussen bijvoorbeeld de vleugels en de nek etc. (als je kraai intikt bij google krijg je al heel veel geschikt beeldmateriaal denk ik) Zo zou ik het zelf onderzoeken. verder vind ik het leuke aan de laatste tekening dat je de kraaien in een context hebt gezet waardoor ze in een wereld staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Predatie van weidevogels
Kapee
7 27-04-2006 21:43
Verhalen & Gedichten Verhaal: Geen voorval op het plein.
Verwijderd
8 09-11-2003 11:39
Flora & Fauna Vossenjacht
Cleopatraan
56 17-12-2002 20:42
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 09:48
Flora & Fauna havik of andere roofvogel als 'huisdier'??
Soulflame
12 19-08-2002 20:20
ARTistiek Pluk de Zon
drama
6 31-10-2001 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.