Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 10:21
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Gewoon een vraagje uit interesse: Welke voorbehoedsmiddelen gebruiken jullie en wie betaalt dit? Ik ben aan de pil en mijn ouders betalen deze. Ik ga volgende maand wel met de ring beginnen en dat is duurder, dus leg ik het verschil gewoon bij. Maar ik kan me voorstellen dat je condooms bv. niet door je ouders laat betalen ("Is dat pak nu weer op?" )

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:25
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
De pil wordt nog gewoon vergoed voor mij (en anders zouden mn ouders die denk ik wel betalen, die hoeven ook nog geen kleinkinderen), condooms moet ik (eventueel) gewoon zelf betalen
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:26
Verwijderd
Ik gebruik de pil en dat betaalt mijn verzekering . Daar moet dan nog een beetje bij, 4 euro ofzo, in principe betalen mijn ouders dat maar in de praktijk vind ik dat te veel moeite en betaal ik het dus zelf.
Van zijn moeder heeft mijn vriend bij 't begin van onze relatie een doos condooms gekregen, als we eens een condoom gebruiken is het er een daarvan. Maar dat gebruiken we niet zo vaak. De doos is nu bijna leeg, hierna zullen we ze zelf moeten kopen als we er een willen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij of ik. Wat het beste uitkomt. M'n ouders in ieder geval niet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ben aan de pil en die betaal ik.
Soms gebruiken we condooms en die betaalt hij.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:45
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
De verzekering, nog even tenminste

Daarna zal ik hem zelf moeten betalen (21 jaar..).

Ik slik de Pil alleen tegen menstruatieklachten en niet als voorbehoedsmiddel want dat is niet nodig...
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:46
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben aan de pil en daarvoor ben ik verzekerd.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:15
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Pil wordt vergoed
condooms etc betaalt mn vriendje wel
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:17
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ben aan de prikpil en mn moeder en de verzekering betalen die. En mn moeder haalt ook altijd wel weer een pak condooms in huis als ze bijna op zijn
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:30
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ben aan de pil, maar volgens mij hoef ik er niet extra voor te betalen vd verzekering, anders mn ouders
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Welke pil hebben jullie dat je niets extra's hoeft te betalen?

Ik moest per doosje (3 maanden) 10,70 betalen. Is niet heel veel.. maar 't is wel anders dan niets
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:33
Verwijderd
Wat dacht je van zelf? Is er een andere optie? Jij wilt neuken, dus betaal je het zelf. Het enige dat ouders betalen zouden moeten is de kuisheidsgordel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:34
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Ik gebruik Lovette en ik heb nog nooit iets bij hoeven te betalen, toen ik nog microgynon 30 gebruikte ook niet
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2005 @ 12:33 :
Wat dacht je van zelf? Is er een andere optie? Jij wilt neuken, dus betaal je het zelf. Het enige dat ouders betalen zouden moeten is de kuisheidsgordel.
Mja, ik zie mezelf ook nog niet helemaal bij m'n moeder aankomen met: "Maaam, de condooms zijn op.. we hebben meestal fetherlite maar we willen het dit keer met aardbeiensmaakje doen. Kan jij ze even halen?"

Ze weet dat ik seks heb en dat is genoeg.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MieX schreef op 02-03-2005 @ 12:34 :
Ik gebruik Lovette en ik heb nog nooit iets bij hoeven te betalen, toen ik nog microgynon 30 gebruikte ook niet
Hm, vaag. Bij de microgynon weet ik het niet meer. Maar bij de yasmin moest ik dus inderdaad wel bij betalen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:39
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Mijn ex betaalde de condooms, ik neem aan dat mijn ouders de pil zouden hebben betaald, of de verzekering, geen idee hoe dat gaat... maar uiteindelijk werden de menstruatieklachten vanzelf minder en hoefde ik er niet aan
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:43
Verwijderd
Ik ben aan de pil en die betaal ik helemaal zelf. Ik heb ook een keer condooms gekocht. En mijn vriend ook.

Boeiend he
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:49
Boychatten
Boychatten is offline
Waar halen jullie het lef vandaan om bv condooms te kopen??? Dan schaam je je toch ,want iedereen ziet het
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Boychatten schreef op 02-03-2005 @ 12:49 :
Waar halen jullie het lef vandaan om bv condooms te kopen??? Dan schaam je je toch ,want iedereen ziet het
Dus? Dan zien ze dat toch lekker.. waarschijnlijk hebben ze zelf ook seks.

Bovendien ziet niet iedereen het.. de meneer of mevrouw achter de kassa ziet het.. en hoogstens een paar anderen in de winkel. Nou stel je voor.. er zijn dan wel 5 mensen die weten dat jij condooms hebt gekocht en het kan ze niet eens iets schelen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:54
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Boychatten schreef op 02-03-2005 @ 12:49 :
Waar halen jullie het lef vandaan om bv condooms te kopen??? Dan schaam je je toch ,want iedereen ziet het
Ja want stel je voor dat iedereen zou weten dat je t veilig doet, dan lachen ze je toch uit?

Het stomme is wel dat ik een keer 'en nog een prettige dag' van een kassamevrouw te horen kreeg toen ik net een doos condooms had gekocht
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:58
Verwijderd
toen ik glijmiddel kocht zei het kassameisje 'veel plezier drmee!'
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik ben aan de pil en nog geen 21, dus dat hoef ik niet te betalen.
En omdat ik aan de pil ben, gebruiken we geen condooms.
Als we die zouden gebruiken, zou of ik of mn vriend ze betalen, dat ga ik dus echt niet aan mn ouders vragen..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Boychatten schreef op 02-03-2005 @ 12:49 :
Waar halen jullie het lef vandaan om bv condooms te kopen??? Dan schaam je je toch ,want iedereen ziet het
Waarom zou ik me schamen, op een gegeven moment doet toch iedereen aan sex? Wat is daar nou weer vreemd aan.

Ik betaal de pil nu zelf. Eerst deed mn moeder het maar aangezien die in een soort van "financiële crisis" zit...
Ik moest trouwens eerst wel altijd bijbetalen ook al waren ze verzekerd. Maar niet zo veel. Voor de gene die ik nu heb betaal ik 30 euro voor 2 doosjes en daar doe ik 21 weken mee.

Ik zou eigenlijk overstappen op een zwaardere pil maar ik durf niet Ik denk dat ik toch maar weer de huisarts bel om te zeggen dat ik het zelf wel betaal en de lichtere blijf slikken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:07
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
grl schreef op 02-03-2005 @ 12:31 :
Welke pil hebben jullie dat je niets extra's hoeft te betalen?

Ik moest per doosje (3 maanden) 10,70 betalen. Is niet heel veel.. maar 't is wel anders dan niets
Diane 35, is wel op doktersrecept, maar gratis!

Ik heb heel tijdelijk een lichte pil gehad, daarvoor moest ik 4 euro bij betalen ofzo, maar daar kon ik niet tegen dus terug gegaan naar Diane...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-03-2005 @ 13:07 :
Diane 35, is wel op doktersrecept, maar gratis!

Ik heb heel tijdelijk een lichte pil gehad, daarvoor moest ik 4 euro bij betalen ofzo, maar daar kon ik niet tegen dus terug gegaan naar Diane...
Wat apart, ik had een zware maar ging naar een lichte omdat ik niet tegen die zware kon Maar de lichte pil is nu helemaal niet meer verzekerd.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:09
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-03-2005 @ 13:09 :
Wat apart, ik had een zware maar ging naar een lichte omdat ik niet tegen die zware kon Maar de lichte pil is nu helemaal niet meer verzekerd.
Bij die lichte had ik heel erg veel last van mijn menstruatie.. Echt dat ik zo'n buikpijn had dat ik niks kon doen...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:12
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
De verzekering, zelfs na mijn 21e geloof ik, omdat ik een vrij uitgebreide verzekering heb. Oh, en ik moet wel iets bij betalen, maar dat is niet zoveel

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:12
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-03-2005 @ 13:09 :
Bij die lichte had ik heel erg veel last van mijn menstruatie.. Echt dat ik zo'n buikpijn had dat ik niks kon doen...
Uhu had ik ook, toen kreeg ik een zwaardere pil en dat was veel beter. En goedkoper
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-03-2005 @ 13:12 :
De verzekering, zelfs na mijn 21e geloof ik, omdat ik een vrij uitgebreide verzekering heb. Oh, en ik moet wel iets bij betalen, maar dat is niet zoveel
Wat voor n verzekering heb jij dan? Particulier zeker?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:26
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
Citaat:
MieX schreef op 02-03-2005 @ 12:54 :
Ja want stel je voor dat iedereen zou weten dat je t veilig doet, dan lachen ze je toch uit?

Het stomme is wel dat ik een keer 'en nog een prettige dag' van een kassamevrouw te horen kreeg toen ik net een doos condooms had gekocht
Ik sta achter de kassa bij Kruidvat en t gebeurt mij ook regelmatig dat ik dus zown opmerking maak.. Laatst, op vrijdagavond, een man met 2 pakken condooms van 24 stuks: "en nog een heel fijn weekend!"

Ontopic: Ik gebruik de pil en die betaalt de verzekering..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 02-03-2005 @ 13:26 :
Ik sta achter de kassa bij Kruidvat en t gebeurt mij ook regelmatig dat ik dus zown opmerking maak.. Laatst, op vrijdagavond, een man met 2 pakken condooms van 24 stuks: "en nog een heel fijn weekend!"

Ontopic: Ik gebruik de pil en die betaalt de verzekering..
Die opmerkingen zijn toch gewoon leuk? Ik zou heel hard grijnzen wanneer iemand dat tegen mij zou zeggen wanneer ik met een enorme doos condooms weg zou lopen. Iets denken van :'Ja, dat zal wel lukken hoor '.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:49
Verwijderd
De verzekering, ik geloof dat mijn ouders niet hoeven bij te betalen. Zouden ze anders wel doen denk ik, zijn veel te panisch voor bepaalde dingen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:53
Mara
Mara is offline
Het ziekenfonds.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:00
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-03-2005 @ 13:25 :
Wat voor n verzekering heb jij dan? Particulier zeker?
Dat hoeft niet, ik heb dat ook, dat t na mn 21e nog vergoed wordt, en dat is gewoon ziekenfonds met een extra pakket (waar bv ook extra fysio, de pil dus, en extra hulp in het buitenland etc bij in zit).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Konijn schreef op 02-03-2005 @ 15:00 :
Dat hoeft niet, ik heb dat ook, dat t na mn 21e nog vergoed wordt, en dat is gewoon ziekenfonds met een extra pakket (waar bv ook extra fysio, de pil dus, en extra hulp in het buitenland etc bij in zit).
Ik heb ook zo aanvullend als t maar kan maar ik dacht dat t bij mij nog steeds tot mn 21e was... Zal eens ff nakijken
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:17
Boychatten
Boychatten is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2005 @ 13:28 :
Die opmerkingen zijn toch gewoon leuk? Ik zou heel hard grijnzen wanneer iemand dat tegen mij zou zeggen wanneer ik met een enorme doos condooms weg zou lopen. Iets denken van :'Ja, dat zal wel lukken hoor '.
Doe jf mee ,maareh er zijn toch zoveel soorten condooms ben je niet eerst 1 uur aan het kiezen voordat je eindelijk de beslissing hebt genomen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Boychatten schreef op 02-03-2005 @ 15:17 :
Doe jf mee ,maareh er zijn toch zoveel soorten condooms ben je niet eerst 1 uur aan het kiezen voordat je eindelijk de beslissing hebt genomen.
je kutn natuurlijk altijd op durex.nl kijken en thuis al kiezen of gewoon het goedkoopste nemen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Boychatten schreef op 02-03-2005 @ 15:17 :
Doe jf mee ,maareh er zijn toch zoveel soorten condooms ben je niet eerst 1 uur aan het kiezen voordat je eindelijk de beslissing hebt genomen.
Ik wist van te voren al wat ik nodig had (latex-vrije condooms, valt dan weinig te kiezen), maar hier liggen ze ook gewoon in het rek, dus je staat niet bij de kassa iedereen op te houden ofzo. Dat is wel fijn
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:53
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
MieX schreef op 02-03-2005 @ 12:54 :
Ja want stel je voor dat iedereen zou weten dat je t veilig doet, dan lachen ze je toch uit?

Het stomme is wel dat ik een keer 'en nog een prettige dag' van een kassamevrouw te horen kreeg toen ik net een doos condooms had gekocht
> 'Veel plezier ermee'.
< 'Oh, dat zal wel lukken hoor mevrouw'.

De pil (Yasmin) wordt grotendeels door de verzekering betaald, het andere deel betalen mijn ouders. Condooms haalt hij meestal.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:07
Boychatten
Boychatten is offline
Wat bedoelen ze eigenlijk met Latex-allergie?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Boychatten schreef op 02-03-2005 @ 18:07 :
Wat bedoelen ze eigenlijk met Latex-allergie?
Dat je allergisch bent voor latex Je hebt condooms waar geen latex in zit (Wanneer je allergisch bet voor latex, weet je dat waarschijnlijk wel van jezelf.)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:18
PV
PV is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2005 @ 12:33 :
Wat dacht je van zelf? Is er een andere optie? Jij wilt neuken, dus betaal je het zelf. Het enige dat ouders betalen zouden moeten is de kuisheidsgordel.
De pil is ook goed voor minder pijn / regelmatigheid en zo. Dat heeft vrij weinig met neuken te maken.

ontopic: verzekering geloof ik (en anders mn ouders)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:18
Mara
Mara is offline
Citaat:
PV schreef op 02-03-2005 @ 18:18 :
De pil is ook goed voor minder pijn / regelmatigheid en zo. Dat heeft vrij weinig met neuken te maken.

ontopic: verzekering geloof ik (en anders mn ouders)
Juustem.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:25
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik ben aan de prikpil en die wordt gewoon vergoed door het ziekenfonds...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:35
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-03-2005 @ 13:07 :
Diane 35, is wel op doktersrecept, maar gratis!
Elke anticonceptiepil is op doktersrecept.

Ik slik ook Diane35, omdat dat in eerste instantie een medicijn tegen acné is, wordt hij sowieso vergoed, maar mijn verzekering (nu nog particulier, maar ook de ziekenfonds die ik ga nemen) vergoed elke pil gewoon, voor zo ver ik weet.

Rest van de dingen betaal ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:39
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik betaal de pil helemaal zelf.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:06
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-03-2005 @ 18:35 :
Elke anticonceptiepil is op doktersrecept.

Ik slik ook Diane35, omdat dat in eerste instantie een medicijn tegen acné is, wordt hij sowieso vergoed, maar mijn verzekering (nu nog particulier, maar ook de ziekenfonds die ik ga nemen) vergoed elke pil gewoon, voor zo ver ik weet.

Rest van de dingen betaal ik zelf.
Je kan toch tegenwoordig zo halen bij Etos Apotheek enzo?

Voor mij was t eerst ook tegen acné, maar das allang over... Maar goed, k blijf ervoor verzekerd, ook na mijn 21e schijnbaar..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-03-2005 @ 19:06 :
Je kan toch tegenwoordig zo halen bij Etos Apotheek enzo?

Voor mij was t eerst ook tegen acné, maar das allang over... Maar goed, k blijf ervoor verzekerd, ook na mijn 21e schijnbaar..
Om de pil bij de Etos Apotheek te halen, heb je wel een recept nodig. (Of een herhalingsrecept natuurlijk, veel mensen hebben dat, hoef je niet telkens naar de dokter voor zo'n recept.)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:25
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Pil wordt door de verzekering betaald (microgynon).
Condooms gaat meestal dat we ze gebruiken van bij wie we zijn (zijn we bij mij dan regel ik het, zijn we bij hem dan regelt hij het), maar meestal zijn we bij hem . Ik betaal ze gewoon zelf, en hij ook voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2005 @ 19:12 :
Om de pil bij de Etos Apotheek te halen, heb je wel een recept nodig. (Of een herhalingsrecept natuurlijk, veel mensen hebben dat, hoef je niet telkens naar de dokter voor zo'n recept.)
wordt nog wel gezegd ja dat je daar een recept voor nodig hebt, maar is het eigenlijk niet..

Alleen om het vergoed te krijgen via de verzekering heb je een recept nodig, maar het probleem is dat een herhalingsrecept ook geld kost (hier zo'n 15 euro) en je toch een eigen risico hebt, als je dus verder bijna geen medische kosten hebt ben je duurder uit met herhalingsrecept

Zie ook het onderstaande bericht:
"Artikel uit Eindhovens Dagblad van 17-02-2004

Herhalingsrecept pil niet nodig

Dinsdag 17 februari, ROTTERDAM - Huisartsen en apothekers hebben zes jaar lang onnodig herhalingsrecepten uitgeschreven voor de anticonceptiepil. Pilgebruikers en zorgverzekeraars hebben daardoor de afgelopen jaren ten onrechte ongeveer 27 euro per patiënt per jaar betaald en betalen soms nog steeds te veel.

Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) paste in 1997 een regeling aan waardoor een herhalingsrecept vanaf dat moment niet nodig was. De pil was voortaan rechtstreeks bij de apotheek te krijgen.
Behalve de publicatie in de Staatscourant kreeg die wijziging geen enkele ruchtbaarheid. Tot op de dag van vandaag schrijven veel artsen steeds een nieuw recept voor en weigeren vele apothekers de pil mee te geven zonder dat briefje van de dokter.
Woordvoerder F. Seegers van de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) weet niet hoe het kan dat de nieuwe regeling niet bij alle artsen bekend is. Nu de pil niet meer vergoed wordt door de ziekenfondsen werken alle apothekers mee aan het verstrekken van de pil zonder recept."

De eerste keer werd er bij de apotheek wel moeilijk gedaan, maar kreeg het toch zo mee..

Ontopic:
Ik gebruik dus de pil die wordt betaald door mijn ouders..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mannen moeten voor de condooms zorgen?
supergirl#1
51 10-06-2010 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.