Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2007, 01:50
Verwijderd
Even mijn recentste werkje plaatsen:



Ik ben er nog niet helemaal mee klaar (o.a. het haar moet nog wat opgelapt worden), maar wel wil ik graag alvast wat ARTistiek commentaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2007, 15:08
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mooi.

Een klein iets, de wenkbrauw is voor mij gevoel gewoon een streep. De haren zijn echt piekfijn en zien er echt uit als haren. De wenkbrauw is meer een streep, misschien dat je daar ook haartjes in kan zetten?
Ow, en nog iets; de blik van haar ogen zijn voor mij ook redelijk vaag.

Maar alsnog; ik vind het tof.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mooi De textuur van de huid vind ik mooi, en het haar ook.
Ik sluit me aan met wat Missy zei over de wenkbrauw.
Ik vind het jammer dat je in de ogen wel detail hebt in de vorm van kleine adertjes enzo, maar dat je niets ziet van een traanklier of wat dan ook.
En de onderkant van de neus ziet er een beetje plat uit, daar zou je meer contrast in kunnen gooien, denk ik.
De kleuren in het gezicht, vooral de wangen en rond de neus, vind ik wel erg mooi.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:39
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
het ziet er goed uit idd
maar.. ik vind hem persoonlijk heel plat qua schaduw ed. terwijl de wimpers heel duidelijk aanwezig zijn.
en bij het haar vind ik het niet zo mooi dat er wit is gebruikt voor de reflectie, tenzij het overbelicht moet zijn maar dan zou ik in het gezicht nog een aantal dingen veranderen.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:11
Verwijderd
moah, goeie poging, maar sommige delen lijken te plat, en de lijnvoering of whatever is bijna overal verschillend. haar rechter oog lijkt helemaal op de verkeerde plek te zitten. maar wel knap brushwerk opzich
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou de onderlip een stuk dikker maken en veel meer lucht in het haar brengen, het is nu heel massief. wel goede poging idd.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:58
Verwijderd
Goeie kritiek, daar kan ik wel wat mee. Thanks!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 10:51
siese
Avatar van siese
siese is offline
Meer volume insteken.
De overgangen van schaduw naar licht zijn nu heel voorzichtig gedaan, dat maakt het platjes.
Meer spelen met kleurencontrasten. In de ogen bijvoorbeeld zit nu geen diepte.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 08:50
Verwijderd
Hoppa, nieuwe (en voorlopig laatste ) versie waarin de meeste kritiek meegenomen is:

-meer diepte bij neus en ogen (contrast) en structuur (rimpeltjes)
-dikkere onderlip en bovenlip natuurlijker gebogen
-wenkbrauw harig gemaakt
-neus/wenkbrauw-overgang aangepast
-traanklier erbij getekend
-oog ietssssje rechter gezet

-haar onaangepast

@maxwell: de highlights in het haar zijn niet puur wit hoor. Heel lichtbruin.


Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 16:46
Verwijderd
wallen?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
wallen?
Joah, wel een beetje overdone idd. Aangepast inmiddels.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Is al beter Er zit al veel meer diepte in de neus, nu.
Ik weet niet of je die wallen expres zo nadrukkelijk aanwezig hebt getekend, maar ze kijkt er wel erg stoned door. Die zou ik ietsje minder donker maken.
Misschien zou je ook een shaduw onder haar onderlip kunnen maken, want haar mond lijkt nog steeds een beetje plat. En bij dat kuiltje midden boven haar bovenlip kan je wat duidelijker maken en wat meer contrast erin gooien.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Is al beter Er zit al veel meer diepte in de neus, nu.
Ik weet niet of je die wallen expres zo nadrukkelijk aanwezig hebt getekend, maar ze kijkt er wel erg stoned door. Die zou ik ietsje minder donker maken.
Misschien zou je ook een shaduw onder haar onderlip kunnen maken, want haar mond lijkt nog steeds een beetje plat. En bij dat kuiltje midden boven haar bovenlip kan je wat duidelijker maken en wat meer contrast erin gooien.
Mwah, overload aan make-up, laat ik het daar maar op houden.

Ik heb nog geprobeerd om dat kuiltje te maken, maar ik vond het teveel aanwezig. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om het subtiel te laten. Idem voor die schaduw onder de mond.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou met name de rechterkant van de onderlip wat meer accentueren, het is nog steeds vrij plat. wel beter
ikzelf ( maar dat ben ik) had haar aan die kant van haar hoofd ook iets meer vlees gegeven, met name direct onder het jukeen en vlak boven de kin/ liphoogte. wel heel subtiel maar bij mijzelf geeft dat altijd wel een meerwaarde.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:54
Verwijderd
Ik heb een beetje het gevoel alsof ze een dubbele onderlip heeft? Alsof het stukje onder haar lip net zo ver uitsteekt als haar onderlip.

Maar kan er ook gewoon te lang naar gekeken hebben
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 14:29
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Ziet er goed uit maar het haar oogt niet natuurlijk, in de manier waarop het normaal langs het gezicht zou vallen (het lijkt nu alsof het vastgehouden wordt ofzo). Hetzelfde commentaar als tonsillitis verder, maar goed op weg.
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:05
Verwijderd
Ja, klopt van dat haar. ik ga die horizontale pluk haar nog wel eens zo tekenen dat het onder het verticaal hangende deel komt te zitten.

@Mortification: haha, ik zie wat je bedoelt. Maar nee, het is gewoon een schaduwrand, om wat meer diepte te geven daar. Zoals Tonsillitis enCherry al hebben geopperd ga ik die onderlip nog wel wat aanpassen...

@Tonsillitis: je wilt niet weten hoe skinny ze eerst was aan de rechterkant. Ik heb idd al geprobeerd haar nog iets meer vlees te geven, maar daardoor kreeg ze al gauw een te dik hoofd.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
aight ja ik snap je punt. ik denk dat de verhouding tussen het vet in de onderkin en het vet in de wangen net andersom zou moeten. als je de onderkin dunner maakt kun je je aan de zijkant meer permitteren. Maar dit is natuurlijk ook allemaal een kwestie van smaak.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2007, 16:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
-wenkbrauw harig gemaakt
Realistischer =/= mooier. Die wenkbrauw was echt veel beter op het eerste plaatje. Nou ja.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Die wenkbrauw was echt veel beter op het eerste plaatje.
Mee eens.

Ook vind ik de ogen niet zo mooi, doordat de lichtvlekken imo een vreemde vorm hebben en ze nogal wazig kijkt. Verder is het wel netjes gedaan en vind ik de huidskleur mooi.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 21:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
de pupillen zijn te groot, daardoor kijkt ze wazig

hier zie je goed dat de iris en de pupil in werkelijkheid maar heel weinig ruimte innemen in een oog, terwijl de pupil op de tekening al zo groot is als een normale iris.

ogen zijn echt lastig imo
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 23:11
Verwijderd
Mja, iris is misschien wat groot. En die wenkbrauw...Ach, ik zie wel of ik dat nog aanpas.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 23:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
niet alleen de iris maar vooral de pupil
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 23:19
Verwijderd
Citaat:
niet alleen de iris maar vooral de pupil
Ja, ik begreep het ;P Dat bedoelde ik ook te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 01:15
Verwijderd
plaatje is stuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
plaatje is stuk?
Mja, zie het. Mijn webhost doet blijkbaar wat vaag.

Edit: oja, mijn abonnement is afgelopen

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 12:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaischone en immer innemende vrouwen alhier #1110
Verwijderd
500 06-09-2010 17:33
Studeren Studenten enquete
La Pleur
8 10-09-2009 16:43
ARTistiek [Photoshop] Vrouwtjes
Verwijderd
30 08-07-2004 11:29
ARTistiek [tekeningen]
sweetkrissy
8 03-03-2004 17:19
ARTistiek nieuwe berg photoshopsels
Not for Sale
36 04-02-2002 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.