Oud 17-09-2011, 22:53
Verwijderd
Voor wie 'm om een of andere reden nog niet heeft. Hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2011, 23:12
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Dankje
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 14:39
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Yeye dank<3
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 09:22
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Thanx!
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 14:05
Verwijderd
Ik voel me meteen een stuk beter over het feit dat ik hem 4 jaar geleden schaamteloos heb gedownload. Echt ver heb ik het verder nooit gespeeld want overrated.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 15:08
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom vind je Portal overrated? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 18:00
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Is 'ie gratis tot de 20ste?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 18:00
Verwijderd
Omdat het een vermakelijk spel is maar als ik zo mijn internetbronnen moet geloven is het zo dicht bij de hemel als je kan komen gametechnisch. Ik vind het allemaal wel meevallen en was ook niet zo heel erg onder de indruk, hoewel ik het een grappig concept vind. Ik vind het geen slecht spel maar de massahysterie eromheen vind ik sterk overdreven.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 20:44
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat is bij enorm veel games zo, in alle genres.
Dat dat reden genoeg voor je is om een spel dat je op je gemak in 80min kan uitspelen niet eens verder te spelen is wel silly.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is bij enorm veel games zo, in alle genres.
Obvious_Omega
Citaat:
Dat dat reden genoeg voor je is om een spel dat je op je gemak in 80min kan uitspelen niet eens verder te spelen is wel silly.
De reden dat ik niet verder heb gespeeld is omdat ik destijds andere games veel speelde die ik eigenlijk leuker vond dan portal (en ook de broodnodige tijd opeisten om te oefenen). Ik zeg niet dat het een slecht spel is want dat is het ook niet. Ik zeg dat de verafgoding die volgde door de fans (the cake is a lie durrhurr) in mijn ogen wat overdreven was, hence de term overrated.

Dat heeft verder niets te maken met de kwaliteit van het spel.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 23:37
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Had hem al een keer gratis via Steam binnengehaald maar kan dergelijke tips alleen maar toejuichen, in ieder geval bedankt dus
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 15:17
WertFolie
Avatar van WertFolie
WertFolie is offline
Heb hem nu ook, er is alleen geen multiplayer van
__________________
Wazzup?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:49
Verwijderd
Ik snap wel dat je 'm overrated vindt als je halverwege afgehaakt bent, want dan zit je nog in het training-gedeelte. De echt interessante spel- en verhaaltechnische elementen komen daarna pas.

Al is het natuurlijk ook wel zo dat er niks expliciet vernieuwend is aan Portal, behalve dat het één van de weinige recente grote games is waarin men durft te experimenteren. Tussen alle oorlog-FPS'en en fantasy-RPG's valt dat nogal op dus natuurlijk slaat het dan aan. Maar dat vind ik een prima zaak verder, 't is een erg goed spel en hopelijk moedigt dit aan tot boeiendere games.

Toch raar, ik koop goeie games liever dan dat ik ze download maar het laatste waar ik geld aan heb uitgegeven was $3 voor de laatste vijf levels van Windosill. Bijna alles wat uitgebracht wordt is zo saai. Maar goed, het medium staat nog in de kinderschoenen, ik denk dat het niet lang meer zal duren voor er (ook bij de grote studio's) interesse ontstaat in narratieve structuren en visuele stijl enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:49
Verwijderd
Onee, Minecraft was het laatste. Nouja.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel dat je 'm overrated vindt als je halverwege afgehaakt bent, want dan zit je nog in het training-gedeelte. De echt interessante spel- en verhaaltechnische elementen komen daarna pas.
Die heb ik bij een vriend gezien die jouw passie deelde en ik zag weinig verschil, helaas.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 13:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Eén van de sterkste punten was dat het ontzettend grappig was. Net als deel 2 trouwens. De puzzels mochten echter wel wat moeilijker.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 15:44
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Challenge rooms waren idd veel leuker puur-puzzelwise.
Challenge rooms voor 2 zijn hopelijk ook goed. (komen deze maand als gratis dlc op pc en ik denk ook consoles)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 16:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De hele game of alleen de trial?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2011, 17:06
Verwijderd
Die actie is allang afgelopen, Fizzle. Maar om je vraag te beantwoorden, het hele spel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiphen Merchant #1505
Verwijderd
500 23-09-2011 14:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.