Oud 18-03-2015, 15:04
ooltje
ooltje is offline
hallo iedereen,
ik zit met een klein probleempje. een tijdje geleden, in februari, heb ik met een jongen (soort van vriend) afgesproken en we hebben elkaar gevingerd en afgetrokken. Ik ben nu alleen bang dat ik misschien zwanger ben door voorvocht omdat hij zichzelf ook afwisselend aftrok en mij vingerde. Het is nu niet zo dat hij nadat hij kwam mij nog vingerde. Ik ben echter wel 2 weken hierna gewoon ongesteld geworden. Maar ik begin nu toch weer te twijfelen fik misschien zwanger ben. Ik ben namelijk nog niet ongesteld, hoewel ik wel een soort van de symptomen heb van ongesteldheid. Ik heb namelijk gelezen dat je als je zwanger bent toch wel ongesteld kun worden etc. Volgensmij heb ik me de kop gek zitten maken door het geliefde internet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 15:25
bartwelten
bartwelten is offline
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Een test doen zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 18:08
Verwijderd
idd testen en je weet het zeker
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 18:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee je bent niet zwanger. Het beetje bloed dat je aan het begin van een zwangerschap kunt verliezen lijkt in de verste verte niet op ongesteld zijn. En van een beetje vingeren en aftrekken raak je ook niet zwanger. Kortom, niks aan de hand!

Heb je trouwens al eens nagedacht over wat je doet als je wel echt seks gaat hebben? De pil? Of condooms? Of allebei?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 23:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit past beter op lichaam en gezondheid, ik verplaats het voor je.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 23:25
ooltje
ooltje is offline
Citaat:
Nee je bent niet zwanger. Het beetje bloed dat je aan het begin van een zwangerschap kunt verliezen lijkt in de verste verte niet op ongesteld zijn. En van een beetje vingeren en aftrekken raak je ook niet zwanger. Kortom, niks aan de hand!

Heb je trouwens al eens nagedacht over wat je doet als je wel echt seks gaat hebben? De pil? Of condooms? Of allebei?
Heel erg bedankt ten eerste voor je antwoord. Eerlijk gezegd denk ik zelf dat ik mezelf gek heb laten maken door het internet haha.

Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts voor de pil. Ik wilde er al een tijdje mee beginnen voor het geval dat ik echt seks ga hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help ik ben bang dat ik zwanger ben!
Verwijderd
7 30-01-2012 14:00
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 11:14
Lichaam & Gezondheid Zwanger?
anoniem888
4 21-12-2005 20:52
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 12:29
Lichaam & Gezondheid de pil+diarree: zwanger?
Tulpje6
16 21-01-2004 16:26
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.